nouseeko teillä 1 kalja päähän

lapinkulta IVA

eli nouseeko teillä yks kappale lapinkulta 5tosta päähän. join tuommosen 15min sisällä eikä tuntunu missään, maha oli puoli tyhjä??

132

15124

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eddie the head

      4 alkaa tuntumaan,12 riittää ja 17 ja sammun :)

      • :D

        paremmin en vois itse sanoo:) paitsi et joillaki alkaa tuntuu vast 5 jälkee mut yksilöllisthä se on:) ite ainaki ku join jtn 3 ni ei tuntunu missää..


      • gdfg2
        :D kirjoitti:

        paremmin en vois itse sanoo:) paitsi et joillaki alkaa tuntuu vast 5 jälkee mut yksilöllisthä se on:) ite ainaki ku join jtn 3 ni ei tuntunu missää..

        Muista 7. Lokakuuta 2013 Justin Bieberin Heartbreaker on itunesis!!


      • hetbgeravefw
        gdfg2 kirjoitti:

        Muista 7. Lokakuuta 2013 Justin Bieberin Heartbreaker on itunesis!!

        http://j.gs/2v58


      • perekele
        hetbgeravefw kirjoitti:

        http://j.gs/2v58

        Klikkaan adflyitasi jutku :3
        ole hyvä :3


    • teinxit

      eiks oo ihkuu

    • ewas

      en kyllä tiiä ketään jolla nousee 1 kalja päähä

      • hyihyihyi

        karjala ja olvi täyttä kusta, köyhien oluita.


      • srhbgnc

        sulla varmaan on kehittynyt alkoholille jonkinlainen toleranssi ;)


      • yfghfgh

        Lapsella :D


      • olviiixxx
        hyihyihyi kirjoitti:

        karjala ja olvi täyttä kusta, köyhien oluita.

        vtu olvi on pradt perkeldf ala vitu rupee sina porvari kersa aukoo paatäs satna hais vtu perkl olvi on parast sä et va vtu osa juoda kaljaa vtu kersa dtan perkele vitti, vittu,vittu no vittu! vittu vittu stana perkele vittu vitti.. vittu.


    • jaahahaad

      En kyllä oo vitos olutta ennen nähny... Ai niin johtuu kai siitä ettei sellasta oo

    • lol :D

      no ei vitussa

    • ´´

      Yleensä mulla ei tuo yks kalja mene päähän mutta semmosiaki kertoja on ollu että se on menny. Jos en esim. ole syöny koko päivänä niin sillon hyvinki saattaa mennä, tai jos ei ole tullu edellisenä yönä nukuttua.

    • joopasenjoo

      kyllähän sitä yhden jälkeen jo huomaa jotain juoneensa. Kaikki te jotka väitätte "ei yx kalja tunnu missään ihQjee" niin te ette osaa kuunnella kehoanne. tää on fakta ihq

      • culde

        kyllä sen jo yhren jälkeen alkaa huomata että mitä sitä tuli juotua. tässä ihan samaa mieltä ett kyll kaikki jotka vähänki tuntee itseään nii rupeaa se yksikin jo tuntua.


    • moimoimoimoimoimoi

      2 jälkeen alkaa tuntuu - huono viinapää. :)

    • öhöhöhö

      en ole ikinä ymmärtäny mitä hiton hyvää siinä on, että on hyvä viinapää? Sehän tulee vaan halvemmaksi jos 1 bisse jo kihahtaa. Sehän riippuu pitkälti myös siitä paljonko alkoholia on tottunut nautiskeleen. Ite en ole kovinkana sieni :D ja kaljakin on alkanut tulla tutuksi vasta viime aikoina (olen siis nainen). Tilanteestakin se riippuu, onko syönyt, kuinka nopeesti menee alas, ykkösellä? Niin, 2-3 kaljaa riittää kyllä minulle alotusjuomaksi jos olen baariin lähdössä. Harvoin sitä kaljaa kuitenki tulee ostettua, lonkeroa mielummin.

      • ppooiuuytreewq

        siksi vann kysyin kun eikös tuossa lapinkulta ivassa ole enempi prosentteja ku normi III-kaljassa. niin että nouseeko yks lapinkulta iva päähän.III-kaljasta oli EI ollut nyt kyse!!! toivottavasti tajusitte pointin


      • ymmärrä
        ppooiuuytreewq kirjoitti:

        siksi vann kysyin kun eikös tuossa lapinkulta ivassa ole enempi prosentteja ku normi III-kaljassa. niin että nouseeko yks lapinkulta iva päähän.III-kaljasta oli EI ollut nyt kyse!!! toivottavasti tajusitte pointin

        sun pointtia. Miksi ylipäänsä tulet kysymään tälläistä? Jos sulla ei nouse se päähän niin entäs sitte...varmasti tiedät että on ihmisiä joille nousee pelkkä yks kolmonenkin jo kuuppaan..


    • nuoripoika

      Kyllä yhden keskarin jälkeen tulee sellainen pieni lämmön ja hyvän olon tunne (tyhjään mahaan), mutta vasta neljäs alkaa periaatteessa nousta päähän. Humaltuminen riippuu paljolti myös, kuinka nopeesti kiskasee sitä kaljaa. 10 olutta on mulle maximi illassa (painan 64 kiloa).

      • 22222457658579

        "10 olutta on mulle maximi illassa (painan 64 kiloa)."

        kyllä se 8 varmaan riittäisi.Jos mäkin juon 10 kaljaa niin tuntuu ja lopetan siihen.

        T.mies,26v,180cm/138kg


      • Koppa

        10 kaljaa tuntuu? Mies painaa 138kg? Ei jumalauta. Yritä edes.


    • poika17Vjklöjöjökljk

      Itsellä:
      1-2 kaljaa: huomaa että on juonut jotain. rento fillis, mutta ei muuten juuri vaikuta
      3-4 kaljaa: mukava nousu humala. alkaa tuntua kivasti.
      5-6 kaljaa: olisko tää nyt niinku se "humala". fiilis ehkä parhaimmillaan
      7-8 kaljaa: alkaa heittämään kunniolla päässä, varsinkin jos on juonut nopeaan tahtiin. Kunnon humala
      9-10 kaljaa: tasapainoaisti perseellään. "perskännit"
      11-12 kaljaa: oksennus

      Näin siis jos vetelee sellasta mukavan tasasta tahtia, esim klo 18-24. Jos taas vetelee hissukseen (esim 16-02), niin voi olla että toi 12 kaljaa ei saa edes tota "kunnon humalaa aikaan".

      Eli riippuu aikas paljon juomatahdista!!

    • ff

      1-2 kaljaa niin alkaa tuntua semmoselta lämpöseltä, 4 kaljaa niin alka puhe luistamaan ja rentoutuu, 6 kaljaa niin alkaa olemaan pieniä humaltumisen merkkejä. Tuota enempää kaljaa en ole koskaan kerralla juonu vaan kunnon humalan olen saavuttanu sitte tuhdimmilla viinaksilla.

    • geives

      Kyllä se ennemmin laskee mahaan.

      • huonoviinapääminulla

        Ite en oo ku pari kertaa kännissä ollu, mut viime kerralla:
        1-2: huomaa, että jotain on otettu.
        3-4: alkoi tuntumaan päässä, puhu vähän sekavampaa.
        5-6: aika kovassa humalassa olin, huonon viinapääni ansiosta.
        7: oksensin kaverin eteiseen, plus että yöllä pari kertaa.

        Mutta mulla on huono viinapää, sille en mahda mitään :)

        Viime "raskaasta ruoasta" oli aikaa 3½-4h, enne keitolle lähtöä söin omenan ja mysliä, joten se ei kyllä ole mitää raskasta, siksi ehkä oksennuskin tuli helposti :)


      • Olut1323
        huonoviinapääminulla kirjoitti:

        Ite en oo ku pari kertaa kännissä ollu, mut viime kerralla:
        1-2: huomaa, että jotain on otettu.
        3-4: alkoi tuntumaan päässä, puhu vähän sekavampaa.
        5-6: aika kovassa humalassa olin, huonon viinapääni ansiosta.
        7: oksensin kaverin eteiseen, plus että yöllä pari kertaa.

        Mutta mulla on huono viinapää, sille en mahda mitään :)

        Viime "raskaasta ruoasta" oli aikaa 3½-4h, enne keitolle lähtöä söin omenan ja mysliä, joten se ei kyllä ole mitää raskasta, siksi ehkä oksennuskin tuli helposti :)

        juu itsellä alkaa kyllä jo 4 olutta tuntumaan päässä jos kovalla tahdilla sitä kitataan OLUELLA EI KUULU JUODA KÄNNEJÄ PERKELE.!! jos känniin haluatte niin juokaa jotain teini pissis litkuja. Olut on nauttimista varten ja tuol ylempänä joku haukkui OLVIA JA KARJALAA.. huhhuijjaa OLVIN lasi pullo on parasta kaljaa mutta tölkissä se on kusta. OLUT KUN OLUT KYLLÄ MAISTUU (Y) ite ostan joko mäyrän tai kopan ja juon niitä sit aamusta iltaa riippuu kauanko on aikaa. jos haluan kännit niin tietenkin se kaljalla onnistuu mutta olo on sitäkin hirveämpi.

        VITUT KU KALJAA.


    • can't touch this

      Ei nouse päähä yks. Join tossa pari viikkoo sitte viimeks kolme 0,5l lonkkuu eikä noussu ollenkaa päähä, meinasin et en vedä niin pahoi kännejä, mut ei tullu muutaku huono olo lonkeroista. Ihan hyvät kännit tulee ku ottaa alkuu muutaman siiderin/kaljan, sitte esim. skumppapullo tai pullo hedelmäviinii jos ei mitää perseitä vedä ja alle 15€ menee :D Ens kerralla jotai vahvempaa ja ENEMMÄN.

      • asdfghj__kasjk

        mäku juon ykskaks lonkeroo/siiderii ni tulee semmmone rentoutunu olo ja puheliaampi:D mut meinaan vaa,etku oon 14 v. tyttö ja painan 48 kg, ni jos juon kuus lonkeroo illan aikana, ni millaseen tilaan meen? Tai oon kyl juonukki mut mietin vaan.. ku jotkut puhuu ettei yhestä sixpacista voi mennnä pahaankänniin.


        Ja niin, eiks oo vaa hyvä et on huono viinapää? Menee rahaa pajon vähemmän;)


      • 646546456
        asdfghj__kasjk kirjoitti:

        mäku juon ykskaks lonkeroo/siiderii ni tulee semmmone rentoutunu olo ja puheliaampi:D mut meinaan vaa,etku oon 14 v. tyttö ja painan 48 kg, ni jos juon kuus lonkeroo illan aikana, ni millaseen tilaan meen? Tai oon kyl juonukki mut mietin vaan.. ku jotkut puhuu ettei yhestä sixpacista voi mennnä pahaankänniin.


        Ja niin, eiks oo vaa hyvä et on huono viinapää? Menee rahaa pajon vähemmän;)

        :D jos yhest nousee päähä nii halvat kännithän siit tulee.

        Ittelleni riittää iha hyvi 6 bissee. Tuun siit tottakai känniin mut en mihinkää kaatokänniin ;)


    • jätkä25veee.

      hmm no ei enää ehkä 10 vuotta sitte. ensimmäinen tuntu!

      1-6 iltakalja
      6-9 vähän huomaa
      9-12 vähän enemmän ja ehkä puhe sammaltaa
      12-15 silmät rupee menee kiinni
      15-18 aika kovassa kännissä
      19-21 melkein sammun yleensä
      21-24 sammun ja kusen housuun :D

    • efge

      Mul on jännä ku 1-2 bissee juon nii alkaa jo silmät harittaa, mut kännii alan tulee vast 10 kaljan jälkee. Yleensä, hiukan päivästä riippuen juon sen 16-24 kaljaa yhteensä, joskus menee kontti iisisti ja joskus taas laatta lentää. Mut pelkkä kaljan latkiminen ei saa sammumaa, kyllä mä tarvin siihen vähän vahvemmat lääkkeet

    • typy19vv

      mä oon varmaa vähä outo mut en osaa oikee arvioida et millon nousee päähän :D ku en oo syöny mitää sinä pvän ku ryyb ni eka tuntuu jo jossai, yleesä juon etkoil n.6 lonkkuu/sidukkaa/kaljaa ja siihen päälle joku shottipullo tms., sit baaris muutaman drinksun ja sit kämpil nuq :D ku join eikoi kunnon kännejä 18v, ni en osannu yhtään arvioida paljo kantsii juoda, vaan join iha liikaa ja ku mul oli viel tosi heikko viinapää ni kyllähän sen arvaa mite siinä kävi... konttasin pitkin ja poikin ja lähin aivan väärien miesten mukaan baarist... huhhuh. onneks ne ajat on takana vaik siit onki vast vähä aikaa :D

    • Konsta Valaranta

      1-6 kusen housuun ja näyttelen kavereille

    • trololololololololol

      1 kalja ei mitää, maistuu vaa paskalta :D

    • say.what.you.want

      tunnen yhen ihmisen jolla nousee ensimmäisestä kaljasta päähän.

      ite saan juoda niin maan perkeleesti että nousee päähän, seki vituttaa ku kaikki teinix ihqdaa kaverit on kännis neljästä juomastaan.

    • hulahula33

      viimeks join 4 tölkkii 5,7% ja sillon en ollu edellisenä yönä nukkunu hetkeekään.. yleensä n.9-12 tölkkii menee et oon kännis...

    • kultalonkerotyttö

      kalja on paskaaaa.

    • oulun-kessu-mies

      ekoilla känneillä vetäisin 3kpl 1.5l gini pulloa 4 kpl sideri ja olin kaato känneissä lerevasin joka paikkaan ja sammuin bussi pysäkille minun mielestäni hyvällä viina päällä ei ole mitään helevetin leuhkimisen aihetta !!!!!

    • 5166126

      2 tuntuu vähän.
      eihän se känni ole, mutta kyllä siinä se fuzz on

    • pirtu123

      joskus ala asteella jannujenkaa juotii salaa nii sehä paukahti päähän hetikö kattila. puolipulloo vaarin tekemää pirtua on kuule jytyä värkkiä

    • barbiepink

      joo tottakaihhh !! siis kyl ny yhest kaljast tulee ihavitun känniin !!! :O

      Or not...

    • 27

      join kerran 22 es rupes pyörryttää mut ku oli lanit nii piti juoda ne loput 2 ES. jouduin tiputukseen

    • 125125162327

      yritin yhdellä kaljalla semmonen pikahörppy... mutta ei.
      ei sentään niin huono viinapää ole ;D
      mutta kaksi tuntuu jo ihan vähän :oo
      että yksi nyt, no, ei mitään.

    • Rjuntti

      Mä melkein nukahdin kahdesta kaljasta. En mitenkään "sammunut" vaan rupesi oikeasti ramasemaan.

    • nonniiiin

      kuinka säälittäviä te ihmiset oikeesti ootte? puhutte täällä et monesta kaljasta nousee päähä? ostakaa sitä kaljaa ja menkää hyvä ihme kokeilemaan.

    • kaljisti

      16v poika. Nyt saatte vähän vähemmänjuovan näkökulmaa asiaan.

      1-2 Olo aivan normaali, jos rauhassa juonut.
      3-4 Olo jo hilpeä/sekava, taas tahdista riippuen.
      5-6 Olo alkaa jo mennä sekaisemmaksi.
      Enempää en ole oikeastaan ottanut. Ei paha olo ja täysseko oo enää kivaa, kivempi kattella ku muut siinä maassa pyörivät.

      Oon vaan muutamia kertoja juonut. Se on paljon ollut tahdista kiinni, muuten pää tuntuu kyllä kestävän hyvin. Mutta en kyllä sitäkään rajaa lähde kokeilemaan....

    • Muutaman kerra juonu

      No ööö
      kolmesta-neljästä 0.5 l karjala riittää hyvi et tuuun kännii ja 10 sitte o kunno känni :D

    • 17v poitsu

      Mulle 12-pack on ihan liikaa... en halua olla siinä kunnossa,että konttaan lattialla :/ 8-pack on oikein passeli,mukava känni päällä kuitenkin.Olen 17v poika ja juon aikas harvoin.En siis vedä perskännejä,vedän sopusuhtaiset kännit.Siinä määrin,että huomaan olevani sekaisin :D

    • dollllly

      3 bissestä nousee jonku verran päähä, 5 niin on semi ilonen fiilis, silmät heittää, 7 nii ei meinaa pysyy pystyssä, 10 perseet
      tää oli siis omakohtane, ja riippuu taas juontinopeudesta ja siitä kui tyhjä maha on.
      jos en oo 5 tuntii syöny mitää ja juon 4 bissee nii ei pysy kyl pystyssä.
      oon tyttö, 50kg

    • Turhautunu spurgu

      Mulla nousee nuppiin jo haistelemisesta. :D Aika hurjaa kamut, eiks jeah?

    • jhgf

      v1ttu todellaki

    • always_inmemories

      huomaan vaan et oon juonu jtn, mut ei silleen nouse päähän :D

    • joulupukki69698

      Mul nousee nykyään ekaki kolmonen jo jonkin verran päähän. Oikeestaan huomaa, et keskushermostossa alkaa jotain tapahtuu jo sen ensimmäisenkin huikan jälkeenki, mutta toisaalta pystyn juomaan kontillisenkin jos haluan.
      Toi o iha teinihommaa, et tyypit egoilee toisilleen monenko kaljan jälkeen alkaa vast nousee. Kyl mäki teininä join 12 päkin ilman, et se oikeestaan ees mitää sano, mut sit ku sitä harrastaa 10 vuotta, ni o eri ääni kellossa. Nykyään tulee jo muutamasta vittumainen olo moneks päivää. Ja maksas ei oo mitää vikaa.

    • ES-jonne.

      En uskalla maistaa kaljaa mut join ES. Vittu et pärisin.

    • magenkaakuosit

      join magen kaa puoliks isän kaljan juostii alasti taloa ympäri ja sit sammuttii

    • lol

      Ennen enempi kun kaljaa join, huomasin että 6-8 jälkeen alkaa tuntumaan. Mutta silti se 20 kaljaa uppoo kun kaataa vaan :D Yleensä viinan ystävä, vahvempi, halvempi ja 'parempi'. :)

    • dtufhg

      Ei nouse juon kaljaa vaan sillon ku oon jo tosi kännissä sillee etten maista enää paljon mitää ,koska kalja on pahaa

    • kokemustaon.

      kuule veät kunnolla 1 minsassa yhen ja sitte hankit lissää. suosittelen kunno viinaa jos haluuu päihin tosi hyvi.

    • Alottaja, . ,..

      Jaa tääkö on vieläki täällä:D Olin sillon 15v ku kysyin tota. Opettelin sillon juomaan ja ja join yhen tommosen lapinkulta IVA:n ja ei se noussu päähän ku tarkemmin muistelee, olo ihan normi ihan ku ois juonu limua. Sen jälkeen on tullu juotua enemmän ja vähemmän ja en tuollon tienny humalasta mitään nii siksi kysyin:D

    • Todellaki! Sit sammun ja koko next pv:n oon halaamassa wc pöntöö

    • dfer

      todellaki joo, pitää alkaa vähä varoon mun tapaukses : O

    • Jonppe

      Yhen börstän ku heitin ykkösellä puoleen minuuttii, ni kyl siin oli ekat 15min vähä jännä olo, semmone hilpee et tuli iloseks ainaki! :D

      • jdjdkaöappshevebwnwjskod

        Moi olen 18,

        Vähän riippuu kerran huomasin selvän vaikutuksen yhdestä siideristä, mutta normaalisti, että tulee ensimmäinen humahdus menee n. 7 kaljaa. Muutenkin noi mehut kannattais jättää koska vituttavaa juoda niin paljon. Viina on raakana ok. Mutta toi alkon vaikutus itsellä riippuu väsymyksestä ja mahan tyhkyydestä tosiaan. Sitten kun tulee humahdus en halua enää juurikaan juoda vaan ylläpitää tilaa.


    • vitu horo

      juo pelle siiderii

    • pimppiontaivas

      koff on maailman paskin jätkä, ei kun siis juoma

    • sairaanloisen lihava

      kalja lihottaa.

    • hoaah

      joskus aikanaan ku olin 11 nii en tienny määristä yhtään nii join 8 siideriä ja kyllä päässä heitti nykyää juon aina joku 8 shottia raakaa viinaa ja sitte vielä joku 6 bissee

    • HushRADAH!

      No jos sillee ykkösel vetäisin koko paskan ni ehkäpä. Huono viinapää elopainoa huimat 32 kiloo ni en tarvii hirveesti et tuntuu jo :D Sillee hyvä ku menee paljo vähemmän kaljaa (ja rahaa) saavuttaa sama humalatila ku muilla >;D

    • pikkuhiprakkako?

      Se riippuu ihan siitä millainen viinapää on :D Itselläni on surkea viinapää... 2 jo pikkusessa hiprakassa : D hihi..

    • IHQ JORMA

      NOUSEE!!!

    • johkuirma

      ´´NOUSEE!!!´´

      mulla EI nouse!

      • Jätkil ei nouse?

        KYLLÄ "SEISOO!"


    • ogoggo

      Ekalla kerralla ku ei osannu oikein arvioida omaa viinpäätä niin tuli vedettyä 5 kaljaa ja muutama kulaus 40%viinaa siihen puoleen tuntiin niin kaatokännithän siitä sai....

    • alkoholistti

      oon 13v poika ja semmone hyvä ole tulee 5 4los karhust ja 30 sammuu

    • 55mwlr7

      totta vitus ei nouse

    • Hidden and Dangerous

      Hidden and Dangerous 2

    • mo

      täytyy uoda 5 ykkösel ni alkaa tuntuu enkä oo kokeillu et kuinka monest sammun :D

    • Leijonaviina

      Kalja ei nouse päähä..... Ostatte n. 1L leijonaviinaa. (31%) Jonku 1.5l limsapullon tai mehutonkan ja lantraatte koska maistuu raakana aivan vitun pahalle. Jos taas haluat että se känni pysyy nii sitte vedätte kaljaa tai lonkeroa siihe päälle.

    • the facts

      näitä on kiva lukea uskooko nuo jonnet ees noihin juttuihinsa? esim. "Join ekoilla känneillä 4 sidukkaaja 3kpl 1.5l gini pulloa". toihan vastaa yli konttia perkele varmaa ekoilla känneillä noin paljon pystyy juomaa mäyrän juominenkin tekee jo tiukkaa, varsinkin jos on joku 14v no huh huh.

      • asdgjj

        Mä oon 15 v ja join ekal kerral 10 koffii aikavälil 19.30-22.00 eikä edes Ollu paha känni bähän kaatuilin


    • Pahempi sille...

      En koskaa oo vielä kännissä ollu (oon15) mut tossa viikonloppuna parista lonkerosta ja yhestä kaljasta tuli mukava hiprakka:D Kaveri ei ollu syöny mitää nii veti perseet kahella lonkulla;D

    • eseses123

      es

    • SeppoTaalasmaa691

      Pikkujonnet ne kaljaa lipittää, meikäpoika vetelee 2 litraa 90% pontikkaa nii johan alkaa tuntumaan!

    • penismarkku

      ygs galja bäähän

    • perussuomalainenprkl

      jos nousee nii voi jumalauta. lava sen olla pitää 3x

    • sebas4

      33kaljaa keran juonut ja nyt 12

      • uber

        Tais mennä väärinpäin,12 kaljaa ja 33v.


      • sebas4
        uber kirjoitti:

        Tais mennä väärinpäin,12 kaljaa ja 33v.

        Ei oikeastaan


    • yks kalja

      No ei tunnu kyll missään..ehkä vähän jos kuvittelee.

    • ygzilöllizdä(?)

      kylläse taitaa olla melko yksilöllistä koska toinen kaveri otti (6-7) kaljaa ja toinen veti melkee lavan (19-22) ja tämä joka otti vähemmän oli (mukamas ainakin) niin humalassa että ei voinut ajaa mobolla kotiin ja tämä enemmän ottanut sitten ajoi

    • juoppo 62

      no hui ssaatatna kuka voi juua tommosii määrii mul nousee jo puolikas alkoholiton olut päähä et jos joisin tollasii määrii ni kuolisin myrkytyksee.

    • aszxdc

      1 ei tunnu missään.

    • segsaegegags

      ei yksi tunnu missää pitää ottaa jottain muuta kato päälle kuten jagge paukku semosia pari ja sit parit bowmoret niin vittu ku on kutaa

    • meidänselostaja!!

      Nous kyllä ;D ostin siwasta yhen 1-olvin ja join ykösellä, vittu että päris :DD t santtu selostaja 17v

    • trololo1

      on olemassa 87% olutta. kyl sellane nousee päähä ku juo 33,0cl
      :D

    • kivakiva4

      Esim amarillossa tulee vedettyä usein iso olut ruoan kanssa. (III olut) Ei nouse päähän. Yksi tuon 5,2 prosentin olut.. hmm.. no ei varmaan päähän nouse jos ei nyt "ykkösellä" vedä, mut en kyl heti rattiinkaan lähtisi. Normaalisti noin 10 kaljaa/siiderii ja sit kapakkaan.

      • Hahalol

        Sori laitan tän silleen yleisesti...:D kun puhelimella olen niin ei ole tarkotus vastata vaan.. Kyllä te tiedätte... Mulla nousee jo puolen litran lonkero päähän.. Pikkuisen kyllä vaan alkaa tuntumaan mutta kun tyhjään vatsaan join ja 2minuutissa...


    • isokaluinenpano-ori

      12 on aika perus illanvietton kalja määrä. Pysyy vielä filmi selvänä ja homma hanskassa. Lemmen leikitkin nippanappa vielä onnistuu. Toki jonkun 0,7 votkapullon jälkeen alkaa väsyttään eikä aivan muistikuvat ole kirkaimmillaan. Oksentelut on myös mahdollisia.

      Kalja on siitä hyvä, että illassa ei kehtaa juoda niin paljon että menis överiksi.

      t: mies 22v 75kg

    • naapurisikoira

      Riipouu iha siit millai sen ottaa. Ko esim ruuan kans ko jua ni ei tunnu mut jos tyhjää mahaa ni kyl sen sit huomaa. Ja nää "juan 4 eikä tunnu missää" on iha jäätävii teinikovixii ihq!!

    • 1996hintti

      Joinkoha 2kpl 0,5l kolmos karhua ja n. 300ml 40% vergiä ja puhe sammals, puhelin lenteli ja maailma näytti palijo aurinkosemmalta, ja voisko sanoo et maa tuntu liikkuvan jalkoje alla ja huomasin että lumi on meleko kylmää ja ojissa on likasta. Yöllä taisin oksentaa sänkyyn. Ei sitte ollu ku pieni krapula jouluaamuna :)

    • thebro

      Itte oon vähän noita väkeämpien juomien miehiä, ikää on sitten 14 ja meinasin tuossa kesällä ruveta tislaamaan viinaa! :)

    • eirappi

      ei nouse päähän 1 kalja

    • "kalja" ja politikko

      nykyinen lapinkulta on paskaa.
      silloinkun se tehtiin vielä torniossa niin silloin se sentään nousi pään.
      nyt se vain kusettaa yhtäpajon kuin politikko ja se se vasta vituttaakin!

    • jjjjjjj

      Mul nousee päähän 6 jos juon ne 15min sisällä

    • smaag

      mena join yksc kescki ulot, ja mine ei osata ena girjotda kumnollä. Alkuhuli baha aine. Tana tulla pahha kripula minälle. Älcö juaku baha ainesta!

    • ajtpg

      se cusetta ku puliukko. Kalja kisetta kcu piliukko. Vina kusitta ku kalakukko. Viini kusotta ku kalapuikko. Mina mukkuma mennä nyd. Hyva joulua immeset.

    • siljaviljavei

      Riippuu iästä, koosta ja sukupuolesta. Riippuu miten olet tottunut juomaan ja määriä. Ihmiset ei ole samanlaisia ja heidän viinä pää ei ole samanlainen. Ole tyytyväinen että yks tai puoli pulloa kaljaa on tarpeeksi tulee halvemmaks.

    • 4546fghgfh

      ei edes (alk. 4,5% ) 3 0,5 litran tölkkiä tunnu mihnää pienen ajan sisällä

    • En ole koskaan kokeillut.

    • kaljakalle2

      Näin mulla meni tossa elokuussa kaverin synttäreillä oon siis 12v
      1 kalja:nauratti
      2 kaljaa:kusin housuun
      3 kaljaa:rikoin tuolin
      4 kaljaa:kaadoin lasivitriinin
      5 kaljaa:oksensin kaverin tyttöystävän päälle
      6 kaljaa:leikein koiraa alasti
      7 kaljaa:kusin housuun uudestaan
      8 kaljaa:oksensin sohvalle
      9 kaljaa:sammuin
      join noi 5,5 tunnin sisällä ja olo oli aamulla loistava

    • nouseenousee

      joo ja aika rankasti jos on kuukauden juomatta :D nelosolutta oli kun kapakissa kävin maistelee:) siihen se kyllä jäi mutta aamulla ei mitään.. mutta alkoholi pitäis mun mielestä ihan oikeesti kieltää!! jos haluaa pään pyörälle nii pitää mennä huvipuistoon:) tai käyttää kannabista, onhan se kahviakin terveellisempää harkitusti käytettynä;) eipä se kyllä jokapäiväisesti käytettynäkään vaarallinen. eikä siihen kuole :D

    • Kaljankittaaja

      Nousee kuudesta jotenki mut aika hyvä jos nousis kunnol yhest ei menis rahaa ku ostaa illaks 2bissee :DD

    • ulfsdfg

      nousee...

    • bitchhhhhhhhh

      Riippuu minkä ikänen on, minkä kokonen, onko vatsa tyhjä, kuinka paljon oot ennen ryypänny yms...
      Ite teini-iässä nousi jo ykski kalja pikkasen päähän, tai oli ihan vähän semmone hassu olo jos sen joi nopeesti ja maha oli tyhjä.

    • Ottakaaselvääjooko

      Mitä vittua porukka täällä tappelee, miten bisse nousee päähän?:DD Painotan, että paikkakin vaikuttaa kännintuloon. Eli jos juot samas paikas, niin aivot kumoaa alitajuisesti alkoholin vaikutuksia, JOHTUEN MUISTISTA! Muistat aikaisemmat humalat ja tottumus/alitajunta kumoaa vaikutukset. Jos tuntuu paskapuheelta, lukekaa wikipediasta tai kysykää lääkäriltä! Mutta tuo on totta, voin sanoo kokemuksesta. Ite tosin menee alas melkeen kori nykyään ja oon 18. Toki jonain viikkoina vois juoda vähemmän. 24-annosta on riskikäytön raja kuulema, mutta sekin mun mielest riippuu täysin ihmisestä. On sellasia jotka juo kaks korii ja vitut niil mitään oo, tosin en kiellä missään vaiheessa terveysriskejä! Ne on aina olemassa! Eny way!

    • millinkiusaaja69

      Vitu millit meillä joensuussa pän opetetaa jo päivääkodista lähtie juomaa viruvalge pullo ylösalasi perseen kautta ilman et kilahtaa vitu millit ottakaa astronominen muttka suuhun ja tanssikaa ripaskaa

    • lsnfnal

      Yks kalja nousee päähä voi vittu xd mä oon 60kg tyttö ja saan kyl juoda sen 2/3 salmari pulloo ennenku missää tuntuu...mut mul onki hyvä viinapää ja ei draakaa tuu kosaa vaiks kui pal viinaa joisin xd

    • 12vtyttö

      oon 12v tyttö ja join karhun tölkin kokonaan 7min ja ei tuntunu miltään

    • karoliina1998

      kyllä mulla ainaki nousee yhestä päähä! tai ei enää niinkään mut ekoil kerroil kyl...

    • peenis

      join ekat kännit ja kikkeli

    • MmmTM

      1 - 5 kaljaa = nautiskelua
      5 -10 kaljaa = nautiskelua
      10 - 15 kaljaa = nautiskelua
      15 - 20 kaljaa = humala
      20 -> luultavasti kusen housuun ja jatkan nautiskelua

    • EstherSouthwic
    • perekele

      jos nousee yksi kalja päähän sitten on kyllä joku vialla

    • Tomhill
    • Sekava

      Mulle riittää pullo cocista ja oon jo ihan sekasin. Kerran join lapinkultaa pullon ja olin varmaa sellane et oisin ottannu 20. Olen siis tyttö 15vuatta

    • perperjonsson

      mulla ei nouse vittu mikään päähän kun oon niin keho ja käyn amista, käytän metaa, kalja ja heroiini on hinteille, joita jumala vihaa

    • joo-o

      riippuu ihan siitä miten levännyt yms. Yleisesti 5 kaljaa niin alkaa tuntumaan.

    • t. 16vee poika

      6-packin jälkeen alkaa vasta tuntua pikkuusen erikoiselta. En kuitenkaan harrasta juomista niin paljoa.

    • poika972

      kyllä nousee
      ajoin mopoautoa juotuani yhden kalijan ja poliisi pysäytti ja puhalsin 0.5 promillea
      vittu vitrtu vitttu

    • Kaljaakoneesee

      Vittuuko näitä lukemaan, pentuja kaikki. nytki menny yli tolppa, alkaa vähä niskas tuntuu

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      54
      2946
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2798
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1947
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1912
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1778
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1717
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1422
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1186
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1132
    Aihe