Rapu (M) ja Kaksos (N)

Miten sopii?

Miten sopii yhteen?
Ei ole kokemuksia yhdestäkään rapumiehestä ja olen keski-ikäinen nainen.
Olisi kiva tietää kaikenlaisia kokemuksia ja ne teidän horoskooppimerkit myös olisi kiva.
Kiitos kiitos....

2

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stay at homemum

      Ravun mustasukkaisuus ja omistuksen halu tappoi suhteemme, mutta suhteemme oli myrskyisä, ylä ja alamäkeä, mutta rakastimme toisiamme. Ravulle todistaa jatkuvasti kuinka hyvä hän on ja siitä huolimatta sain kuulla etten arvosta häntä, vaikka minusta se oli toisinpäin, hän ei arvostanut itse itseään. Tekemisen kanssa yrittu vakuuttaa omaa erinomaisuuttaan. Minä väsyin, en riittänyt viina ja toiset naiset tulivat kuvioon kun en osannut olla tarpeeksi vakuuttava, en ollut oma iloinen itseni, kukapa häkissä olisikaan varsinkaan kaksoinen ja kierre oli valmis, sillä rapu lähti hakemaan sitä joka pystyy vakuuttamaan. Rapu halua minun mielestä nostaa naisensa jalustalle, mutta enhän minä levoton sielu osanut jalustalla napottaa...

      • vakaasti

        sitä mieltä että pelkkä aurinkomerkki ei kerro paljookaan vaan persoonaan vaikuttaa monet muutkin esim nousu- ja kuumerkit. jos ne ei kohtaa niin ei.tietty lapsuus ja muutkin kokemukset muokkaa ihmisen luonnetta,ei pidä niputtaa yhteen kaikkia saman merkkisiä tietynlaisiksi kun niitä eroja on hirveesti saman merkinkin sisällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe