Ympäristöministeriö on tuonut myytyjen asuntojen hintatiedot nettiin osoitteeseen www.asuntojen.hintatiedot.fi. Siellä luvataan olevan viimeisen vuoden aikana toteutuneet myyntihinnat. SEPÄ EI TODELLAKAAN PIDÄ PAIKKANSA! Tiedän varmasti tietyllä postinumeroalueella myydyn asuntoja tiettynä vuonna valmistuneesta talosta viime talven aikana. EI LÖYDY TIETOJA VIELÄ edes puolen vuoden takaa. PIMITTÄVÄTKÖ KIINTEISTÖVÄLITTÄJÄT TIETOJA? JOHTAAKO YMPÄRISTÖMINISTERIÖN PALVELU KULUTTAJIA HARHAAN????
Myytyjen asuntojen hintatiedot
3
2514
Vastaukset
- Dreamboat_Annie
taitaa löytyä hintatiedot niistä kaupoista, joista ostaja on antanut luvan julkaisuun . Minulta ainakin kysyttiin suostumus ja piti vielä allekirjoittaa lappu, jossa rasti ruudussa.
Minun asuntoni tuolta listalta löytyy ja jäin siihen käsitykseen, että vain luvalla saavat julkaista näitä tietoja. - Syytä puuttumattomuuteen
Tai oikeastaan kolme:
- Tuolla on vain suurimpien kiinteistövälittäjien kaupat. Pienet välittäjät puuttuu.
- Yksityisten väliset kaupat puuttuu.
- Jos myyjä ei anna suostumusta julkaisuun, niin silloin kauppa puuttuu. - II.I
"Tiedän varmasti tietyllä postinumeroalueella myydyn asuntoja tiettynä vuonna valmistuneesta talosta viime talven aikana. EI LÖYDY TIETOJA!"
onko riittävä määrä samalta alueelta ?
ei yksittäisiä ilmoiteta, jotta et tiedä naapurisi asunnon myyntihintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63859
- 61835