Koen aamulla nestehukkaa. Keho vaatii nesteytystä. Toistuvia mehu kulauksia.
Helposti viinaksiin mieltyvänä aamujuoman korvaaminen vaikkapa keppanalla tietäisi juomakierrettä.
Olen addiktioihin kietoutunut persoona. Monet asiat menee helposti yli kohtuuden.
Nykyään pystyn välttämään itsetuhoisia riippuvuuksia, kuten %-juomien käytön.
Ne tuovat masennusta, itsesyytöksiä itselle ja vaimolle pelkoa ja ahdistusta.
Aamu oluen korvaaminen
5
732
Vastaukset
- olut..
Alkoholiton olut saattaisi olla kokeilemisen arvoinen juttu.
Tosin noista on melko huono tarjonta.
Tai kokeile vaikka pöytäoluita ja kaljoja.
Sokeripitoisten limujen juonti on huono ratkaisu, ne lihottaa melko rajusti.- angst %
Olen käyttänyt ym. veteen, 1:9 laimennettavia mehuja vuosia. Kalorioita 0.
Mehutiivisteen makeutus ja -säilöntä aineet voivat olla joillekin allergisoivia. Eivät minulle. - kalle233
angst % kirjoitti:
Olen käyttänyt ym. veteen, 1:9 laimennettavia mehuja vuosia. Kalorioita 0.
Mehutiivisteen makeutus ja -säilöntä aineet voivat olla joillekin allergisoivia. Eivät minulle.Jos kokeilisit vettä nestehukkaan. Vesi taitaa olla paras juoma ja kaiken lisäksi halvin, joten sopii hyvin tänne palstalle.
kalle233 kirjoitti:
Jos kokeilisit vettä nestehukkaan. Vesi taitaa olla paras juoma ja kaiken lisäksi halvin, joten sopii hyvin tänne palstalle.
Enhän minä ole edes kuullutkaan!
- Korvaa puuron
marja-liisa41 kirjoitti:
Enhän minä ole edes kuullutkaan!
Viinasta vitamiinit ja kaljasta kalorit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252628Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162516Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262224Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581973Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301783Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3201323- 601073
- 2591039
- 551003
- 146933