Ilmainen kurtisaani (nelikymppislahja jatkui)

Mira, Janne ja Ulla

Tarinan tapahtumat juontavat juurensa kertomuksiimme Jannen nelikymppislahjasta.
Ulla:
Miran ja Jannen kanssa vietetystä seksisessiosta oli kulunut kuukauden päivät. Tapailimme Miran kanssa työn merkeissä ajoittain ja toisinaan myös salilla. Vaihdoimme yleensä vain salaisia hymyjä, koska emme uskaltaneet puhua ääneen Jannelle järjestetystä nelikymppislahjasta. Mira vaikutti elämäänsä erittäin tyytyväiseltä. Heillä taisi mennä sängyssä todella hyvin. Emme olleet sopineet tuolloin muusta kuin siitä yhdestä kerrasta, joka tosin oli johtanut toiseenkin. Olin itsekin herännyt jälleen talviunestani ja alkanut katselemaan miehiä sillä silmällä, tosin tuloksetta. Illat menivät muistellessa Jannen antamaa kielihoitoa ja ihanaa panoa paksupäisellä kalullaan. Tajusin kerran ostaneeni kahdesti samalta lähikaupan myyjältä paketin sormiparistoja, jolloin hän oli vilkaissut nopeasti minua ja selkeästi pidätellyt hymyään. Hän oli arvannut aivan oikein, hieromasauvat olivat kovassa käytössä.

Pääsimme vihdoinkin Miran kanssa siidereille salivuoron päätteeksi. Vihdoinkin, koska olisin halunnut kuulla hänen ajatuksiaan meidän kolmen suhteesta. ”No, miten teillä on mennyt”, aloitin. ”Ei voi valittaa, tätä tyttöä on viimeaikoina pidetty aika hyvänä”, Mira vastasi mairean hymyn kanssa. ”Me ollaan Jannen kanssa palattu siihen yhteen aiheeseen aika monta kertaa”. Miraa oli todellakin onnistanut miehen suhteen. Miksei Janneakin tietysti naisen suhteen. Mira ei vaikuttanut millään tavalla mustasukkaiselta, vaikka oli antanut miehensä tulla minun luokseni harrastamaan seksiä. Itse asiassa olinhan minä harrastanut seksiä Mirankin kanssa ja kaikki meni näin jälkikäteenkin todella luonnollisesti, ei syyllisyyttä tai minkäänlaista vaivautumisen tunnetta. Olisin halunnut jatkaa suhdettamme, mutta en haluaisi tunkea kolmanneksi pyöräksi rakastuneen pari väliin. Mira kuitenkin teki aloitteen aivan kuin toivomuksestani. ”Jannen tarttis varmaan käydä kohta parturissa. On alkanut tukka taas käymään pitkäksi”, Mira sanoi painottaen sanaa ”tukka” ja tehden sormillaan ilmaan lainausmerkkejä. Olin viimeksi parturoinut Jannen häpykarvat ja ilmeisesti tämä oli tehnyt häneen lähtemättömän vaikutuksen. ”Olitteko ajatellut oikein ammattilaisella, vai jollakin amatöörillä kotikäyntinä”, kysyin ja olin heti juonessa mukana. ”Meillä on yksi sivukeikkaa tekevä hyvä ystävä, joka ei hirvittävästi mainosta itseään ulkopuolisille”, Mira vastasi. Salakielemme kaikkine ilmeineen ja eleineen olisi heti paljastanut sivullisille, mistä palveluksesta oli kyse, mutta kukaan viereisissä pöydissä istuneista ei kiinnittänyt siihen huomiota. Meitä molempia huvitti tilanne ja yritimme jatkaa keskustelua tällä linjalla. ”Oletko itse menossa samalla kertaa kampaajalle?”, kysyin. ”Janne voisi tällä kertaa käydä yksinään, jos vaan löytyy sopivia aikoja. Oikeastaan hän saakin varata aikansa itse. Voi samalla sitten sopia, millä mallilla nyt leikataan”, Mira sanoi jo melko innostuneesti. ”Se on varmaan hyvä ajatus. Eiköhän niitä aikoja löydy melko nopeastikin. Hänellähän voi olla jopa puutetta asiakkaista”, sanoin heittäen keskusteluun lisää kierroksia. Puutetta tosiaan oli, mutta en ottaisi tästä parturoinnista mitään hintaa, korkeintaan luonnossa. Keskustelumme keskeytyi, kun annoimme tilaa viereisestä pöydästä lähtevälle seurueelle. ”Kuule Mira, mun on pakko kysyä, oletko sä bi-seksuaali?”. Miralle kysymys ei tullut yllättäen. Hän oli selkeästi miettinyt asiaa viimekerran jälkeen. ”Mä en tiedä, missä se raja menee, mutta kai mä vähän olen. Mä pidän myös naisia seksikkäinä ja voin joissain tapauksissa harrastaa myös seksiä heidän kanssaan. Mulla ei kuitenkaan ole samanlaisia tunnetason yhteyttä naista kuin miestä kohtaan”, Mira sanoi pohdiskellen. ”Mä olen aika lailla samanlainen”, sanoin. ”En voisi kuvitella esimerkiksi eläväni parisuhteessa naisen kanssa. Mä silti harrastan burlesqueta osittain seksinnälkääni. Naisellisuus kiihottaa mua seksuaalisesti”. Meille tuli hiljainen hetki. Kumpikaan ei aluksi osannut jatkaa keskustelua. ”Haluaisitko sä kokeilla joskus kahdestaan mun kanssa? Pelkästään kokeilunhalusta?”, Mira kysyi. ”Jos Janne suostuu, niin ketä se haittaa”, vastasin. ”Sovitaanko niin, että kolmannen osapuolen on jatkossa tiedettävä etukäteen”, Mira ehdotti virnistäen. ”Me ei luonnollisesti ilmoitella Jannen kanssa sulle, ainakaan joka kerrasta”. Kilistimme sille.

7

10066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mira, Janne ja Ulla

      Jannen saapuessa olin jo laittautunut useamman tunnin. Olin kokovalkoisessa asussa, josta mitään vaatekappaletta en käyttäisi työssäni. Valkoinen työtakki, jonka kaula-aukosta näkyi tiukka, push-upeilla aikaansaatu tissivako. Valkoinen minihame, ehkä hieman liian lyhyt tämän ikäiselle naiselle julkiseen käyttöön. Reiteni ja pyllyni tulivat siinä todella upeasti esille, vaikka itse sanonkin. Valkoiset nylonsukat sileällä reunanauhalla, satiinipikkuhousut ja sukkanauhavyö. Kenkinä minulla oli nelituumaiset, valkoiset korkokengät. Olin varmistanut, että sukkien suut ja sukkanauhat näkyisivät kumartuessani. Hän häkeltyi vaatetuksestani, jota jouduin piilottelemaan naapureilta avonaisen oven suulla. Viiniä tai muuta rohkaisua en ollut tietoisesti varannut. Oli jännittävämpää ja kiihottavampaa olla selvin päin. ”Teillä oli aika varattuna, tervetuloa!”, sanoin kun ulko-ovi oli saatu kiinni. Teitittely lisäsi tunnelmaa ja Janne heittäytyi siihen mukaan heti. ”Mennäänpä tänne peremmälle. Toimenpiteitä varten teidän tulee riisua vaatteenne. Voin toki auttaa, jos tuntuu vaikealta”, sanoin. ”Ihan mielellään, kiitos”, Janne sai sanottua. Otin hänen takkinsa ja viedessäni sitä eteisen naulakkoon, pudotin se puolihuolimattomasti lattialle. Nostin sen viipyilevästi tarjoten näkymää pepustani ja sukistani. Riisuin häneltä hellin ottein kengät, kravatin ja vyön. Partaveden aromi miellytti ainakin minua suunnattomasti. Pudotin hänen housunsa nilkkoihin varoen koskettamatta pullottavaa etumusta. Janne seurasi työskentelyäni nauttien hiljaa. Riisuin hänen paitansa hitaasti ja kävin asettamassa sen tuolin selkänojalle, jälleen tarjoten näkymää kireistä sukkanauhoistani. Polvistuin Jannen eteen riisumaan häneltä sukat ja vein kasvoni erittäin lähelle hänen pullottavia alushousuja. Kyrpä lähes pilkisti kuminauhan alta. ”No niin, katsotaanpa mitä voimme tehdä tälle”, sanoin ja nousin hänen taaksensa seisomaan. Hieroin samalla rintojani hänen selkäänsä, kun pujotin alushousut pois. Kyrpä ponnahti vapaaksi ja seisoi ylväästi aivan jäykkänä. Karvoitus vaati tosiaankin trimmausta ja lähdin taluttamaan Jannea kohti kylppäriä sheivaukseen. Aloin olla itsekin aivan märkänä hiplattuani Jannen kehoa ja kalua. Suonikkaan varren päässä oleva valtava terska oli todellakin ainutlaatuinen minun kokemistani. Laitoin vielä töistä otetut vinyylihansikkaat ja aloin parturoimaan munakarvoja koneella. Jannea tuntui heikottavan mielihyvästä ja hän joutui ottamaan tukea lavuaarin reunasta. ”Aaah, sä osaat tuon kiusaamisen, saanko mä määrätä seuraavasta leikistä, joohan?”. ”Pitäkäähän vielä kätenne erossa minusta. Minun täytyy tehdä työtäni”, sanoin yrittäen kuulostaa käskevältä, vaikka olisin toivonut jo saavani kyrvän sisääni. Puhalsin irtokarvat Jannen nivusista ja talutin hänet kalusta kiinni pitäen makuuhuoneeseeni, jossa asettelin hänet puoli-istuvaan asentoon sängylle. ”Teillähän oli ongelmia ennenaikaisen siemensyöksyn kanssa”, kysyin ja avasin työtakkini ylimmän napin paljastaen DD-kuppisten rintojeni vaon paremmin näkyviin. Nostin vielä hieman minihamettani, jotta pystyin asettumaan kontalleni Jannen jalkoväliin sopivaan haara-asentoon. Jannella oli aitiopaikka hyvässä showssa. Hän pystyi näkemään perseeni ja sukkanauhani peilin kautta ja annoin hänelle parasta suihinottoa, johon luulin pystyväni. Janne oli kuvaillut tosiaankin ongelmakseen liian aikaisen mällin lentämisen, joten ajattelin kokeilla joskus lukemaani konstia. Jannen voihkiminen alkoi kiihtyä ja nousin polvilleni yhä runkaten häntä. Avasin toisella kädellä loput työtakkini napeista ja aloin hivelemään rintojani rintaliivien päältä. Tämä riitti Jannelle. Hänen voihkimisensa oli muuttumassa matalaksi huudoksi josta päättelin ejakulaation olevan käsillä. Tartuin napakasti hänen kyrvästään ja puristin sen juuresta virtsaputken tukkoon. ”Pidätä lihaksillasi voimakkaasti!”, käskin. Puristus auttoi asiaa ja siemensyöksy jäi muutamaksi lihassykäykseksi ilman sperman eritystä. ”Voi vitsi. Mitä sä nyt teit!”, Janne voihkaisi. Selitin tämän hoidon olevan yleistä tässä vaivassa ja käskin Jannea jatkamaan kullinsa puristamista, kunnes se olisi velttona. ”Ei tule olemaan helppoa, kun olet näkösällä”, Janne voihki turhautuneena. ”No mä menen vaihtamaan jotain vielä kivempaa päälle. Laitetaanko tavalliset vai saumalliset?”, kiusasin. ”Voi perhana, laita edes televisio päälle. En mä pysty muuten ajattelemaan mitään neutraalia”, Janne kirosi.

      • Mira, Janne ja Ulla

        Laitoin taas kahvin tippumaan ja siirryin vaatehuoneeseen vaihtamaan asua. Improvisoitu hoitajan asu oli tehnyt hyvin kauppansa. Jannen keskittymisestä nautintoon ei voinut erehtyä. Sain itsekin siitä kiksejä, kun minua himoittiin, joten tapanani oli laittautua. Jannessa oli se hyvä puoli, ettei hän halunnut heti kaikkia seksiasuja riisuttavaksi. Olin nähnyt vaivaa useita tunteja ja se vaiva oli yleensä mennyt muiden miesten kanssa hukkaan lähes minuutissa. Olin hankkinut tätä tilaisuutta toivoen uuden kauniin setin. Puin ylleni rintojen alle ulottuvan korseletin ja siihen sopivat stringit ja balconette-malliset rintaliivit. Koko setti oli karamellimainen pinkki. Olin löytänyt pinkit, oikeastaan lähemmin fuksianväriset saumasukat kuubalaisella kantavahvikkeella. Olen varsin pitkäjalkainen, joten joudun hankkimaan sukkanauhasukkani netin välityksellä. Suomesta sukkia on todella vaikea löytää erikoisliikkeistäkään. Olen hankkinut myös melko kattavan korkokenkäkokoelmankin, ainakin värien puolesta. Valitsin nyt pinkit viisituumaisella stilettikorolla, joihin sopivaksi olin hankkinut koko alusasusetinkin. Janne kuulosti lähteneen jo liikkeelle, joten uskaltauduin vaatehuoneesta pitkässä aamutakissa.

        Janne oli keittiössä juomassa boksereissaan kahvia ja liityin hänen seuraansa. Edellinen leikki oli jäänyt ja siirryin taas sinuttelemaan. ”Mä haluaisin, että sä olisit seuraavaksi dominoiva osapuoli”. ”Okei. Se voisi olla kivaa. Onko sulla rajoituksia asian suhteen?”, Janne kysyi. ”Mä en halua mitään S/M-juttuja, eli ainoastaan perusheteroseksiä, mutta sä määräät, mitä haluat mun tekevän”, ehdotin. ”Kevyttä sitomista?”, Janne kysyi. ”Joo, mä näytän kohta”. ”Anaalia?”. ”Sovitaanko, ettei tällä kertaa mennä kakkosesta sisään, joohan”. Mulla oli vähän pyllyreikä hellänä sauvaleikkien johdosta, enkä halunnut siitä sen enempää keskusteltavan. Hain vaatehuoneesta ranteisiin laitettavat pitsipehmusteet, joissa oli molemmissa satiininauha sidontaa varten. Sarjaan kuului myös silmälaput. ”Mä voisin tykätä näiden kokeilusta”, kerroin. Kiinnitin pehmusteet ranteisiin valmiiksi. ”Riisutko tuon aamutakkisi, niin nähdään, millä tuulella sä tänään olet”, Janne käski minua. Avasin vyön rusetin peukaloilla ja etusormilla hitaasti. Käännyin selin ja paljastin olkapääni samalla katsoen viettelevästi Jannea. Hän katsoi vartaloani herkeämättä laskiessani aamutakin keittiön lattialle. Pyörähdin ympäri kädet rennosti levällään antaen täydellisen näkymän joka puolelta asuuni. Olin itse todella tyytyväinen kokonaisuuteen ja niin näytti olevan Jannekin. Hänen kyrpänsä oli jälleen suorana kohti taivasta. Poimin aamutakin hitaasti lattialta ja sain häneltä kehuja todella himokkaasta perseestä. Jossain toisessa tilanteessa rivo kielenkäyttö olisi häirinnyt minua, mutta intoudun aina seksin yhteydessä itsekin puhumaan kansankielellä. ”Saisiko tällainen vanhapiika tänään kyrpää?”, kysyin. Janne intoutui nyt siinä määrin, että hän talutti minut kädestä vaatehuoneeseen. ”Annatko mieleisesi hieromasauvan tai lelun, jolla voidaan vähän kutitella sinua”. Valitsin sormivibran ja annoin sen Jannelle. ”Strippaisitko mulle nuo stringisi, ne näyttäisivät puetun riisumista varten”, Janne sanoi ja räpsäytti kuminauhaa pyllyni puolelta. Olin pukenut ne sukkanauhojen päälle, joten asia hoitui vähän liiankin nopeasti. ”Laita silmälaput ja ota tämä vibraattori”, Janne sanoi ohjaten minut sänkyyn nojaamaan tyynykasaan. ”Näytäpä mulle, miten sä tyydytät itseäsi”. Käynnistin keskisormeeni pujotetun vibran ja aloitin rintojeni hieromisen rintaliivit yhä puettuna. ”Anna mun sitten riisua ne sun bosat vapaaksi. Se on jotain jouluun verrattavaa”. En nähnyt mitään, joten keskityin aisteillani omiin hivelyihini ja Jannen puheeseen. Kiiltävän satiinin kosketus sai minut aika herkälle tuulelle, joten nännini kovettuivat ja kihelmöivät. Siirryin sormeilemaan lantiotani ja levitin pilluani ilmeisesti Janne kohti. Olin trimmannut häpykolmioni karvoituksen aiemmin päivällä, joten hän varmaan piti näkemästään. Jäljellä oli pieni terävä kolmio, joka osoitti juuri sinne, minne halusin hänen kulliaan hetken päästä. ”Voi vitsi Ulla, mä pidän todella sun tyylistäs”. ”Mä teen nyt sulle mitä sä ikinä haluat”, vaikeroin pikkuhiljaa lämmeten. Toivoin edelleen, että hän huomioisi aiemmat sopimuksemme. ”Tosi ihanaa kun sä puhut rivoja”, Janne sanoi kuulostaen siltä, kuin hän runkkaisi. Aloin kertomaan hänelle viime käyntinsä jälkeisiä ajatuksiani. ”Teki viimeksi tosi hyvää kun sä nussit mua. Mua ei ole koskaan nussittu yhtä rajusti ja silti huomaavaisesti. Etenkin takaapäin sä onnistuit saamaan mut tosi taivaisiin. Mä haluaisin sun nuolevan mua taas”. ”Käänny ympäri kontallesi”, Janne pyysi. Näkemättömyys lisäsi tuntuvasti kiihotustani. Odotin koko ajan, että hän tarttuisi lantiostani ja työntäisi paksupäisen kullinsa pilluuni. Kostuin nopeaa vauhtia yhä kosteammaksi. Sitä valuisi kohta ulos reisille.


      • Mira, Janne ja Ulla
        Mira, Janne ja Ulla kirjoitti:

        Laitoin taas kahvin tippumaan ja siirryin vaatehuoneeseen vaihtamaan asua. Improvisoitu hoitajan asu oli tehnyt hyvin kauppansa. Jannen keskittymisestä nautintoon ei voinut erehtyä. Sain itsekin siitä kiksejä, kun minua himoittiin, joten tapanani oli laittautua. Jannessa oli se hyvä puoli, ettei hän halunnut heti kaikkia seksiasuja riisuttavaksi. Olin nähnyt vaivaa useita tunteja ja se vaiva oli yleensä mennyt muiden miesten kanssa hukkaan lähes minuutissa. Olin hankkinut tätä tilaisuutta toivoen uuden kauniin setin. Puin ylleni rintojen alle ulottuvan korseletin ja siihen sopivat stringit ja balconette-malliset rintaliivit. Koko setti oli karamellimainen pinkki. Olin löytänyt pinkit, oikeastaan lähemmin fuksianväriset saumasukat kuubalaisella kantavahvikkeella. Olen varsin pitkäjalkainen, joten joudun hankkimaan sukkanauhasukkani netin välityksellä. Suomesta sukkia on todella vaikea löytää erikoisliikkeistäkään. Olen hankkinut myös melko kattavan korkokenkäkokoelmankin, ainakin värien puolesta. Valitsin nyt pinkit viisituumaisella stilettikorolla, joihin sopivaksi olin hankkinut koko alusasusetinkin. Janne kuulosti lähteneen jo liikkeelle, joten uskaltauduin vaatehuoneesta pitkässä aamutakissa.

        Janne oli keittiössä juomassa boksereissaan kahvia ja liityin hänen seuraansa. Edellinen leikki oli jäänyt ja siirryin taas sinuttelemaan. ”Mä haluaisin, että sä olisit seuraavaksi dominoiva osapuoli”. ”Okei. Se voisi olla kivaa. Onko sulla rajoituksia asian suhteen?”, Janne kysyi. ”Mä en halua mitään S/M-juttuja, eli ainoastaan perusheteroseksiä, mutta sä määräät, mitä haluat mun tekevän”, ehdotin. ”Kevyttä sitomista?”, Janne kysyi. ”Joo, mä näytän kohta”. ”Anaalia?”. ”Sovitaanko, ettei tällä kertaa mennä kakkosesta sisään, joohan”. Mulla oli vähän pyllyreikä hellänä sauvaleikkien johdosta, enkä halunnut siitä sen enempää keskusteltavan. Hain vaatehuoneesta ranteisiin laitettavat pitsipehmusteet, joissa oli molemmissa satiininauha sidontaa varten. Sarjaan kuului myös silmälaput. ”Mä voisin tykätä näiden kokeilusta”, kerroin. Kiinnitin pehmusteet ranteisiin valmiiksi. ”Riisutko tuon aamutakkisi, niin nähdään, millä tuulella sä tänään olet”, Janne käski minua. Avasin vyön rusetin peukaloilla ja etusormilla hitaasti. Käännyin selin ja paljastin olkapääni samalla katsoen viettelevästi Jannea. Hän katsoi vartaloani herkeämättä laskiessani aamutakin keittiön lattialle. Pyörähdin ympäri kädet rennosti levällään antaen täydellisen näkymän joka puolelta asuuni. Olin itse todella tyytyväinen kokonaisuuteen ja niin näytti olevan Jannekin. Hänen kyrpänsä oli jälleen suorana kohti taivasta. Poimin aamutakin hitaasti lattialta ja sain häneltä kehuja todella himokkaasta perseestä. Jossain toisessa tilanteessa rivo kielenkäyttö olisi häirinnyt minua, mutta intoudun aina seksin yhteydessä itsekin puhumaan kansankielellä. ”Saisiko tällainen vanhapiika tänään kyrpää?”, kysyin. Janne intoutui nyt siinä määrin, että hän talutti minut kädestä vaatehuoneeseen. ”Annatko mieleisesi hieromasauvan tai lelun, jolla voidaan vähän kutitella sinua”. Valitsin sormivibran ja annoin sen Jannelle. ”Strippaisitko mulle nuo stringisi, ne näyttäisivät puetun riisumista varten”, Janne sanoi ja räpsäytti kuminauhaa pyllyni puolelta. Olin pukenut ne sukkanauhojen päälle, joten asia hoitui vähän liiankin nopeasti. ”Laita silmälaput ja ota tämä vibraattori”, Janne sanoi ohjaten minut sänkyyn nojaamaan tyynykasaan. ”Näytäpä mulle, miten sä tyydytät itseäsi”. Käynnistin keskisormeeni pujotetun vibran ja aloitin rintojeni hieromisen rintaliivit yhä puettuna. ”Anna mun sitten riisua ne sun bosat vapaaksi. Se on jotain jouluun verrattavaa”. En nähnyt mitään, joten keskityin aisteillani omiin hivelyihini ja Jannen puheeseen. Kiiltävän satiinin kosketus sai minut aika herkälle tuulelle, joten nännini kovettuivat ja kihelmöivät. Siirryin sormeilemaan lantiotani ja levitin pilluani ilmeisesti Janne kohti. Olin trimmannut häpykolmioni karvoituksen aiemmin päivällä, joten hän varmaan piti näkemästään. Jäljellä oli pieni terävä kolmio, joka osoitti juuri sinne, minne halusin hänen kulliaan hetken päästä. ”Voi vitsi Ulla, mä pidän todella sun tyylistäs”. ”Mä teen nyt sulle mitä sä ikinä haluat”, vaikeroin pikkuhiljaa lämmeten. Toivoin edelleen, että hän huomioisi aiemmat sopimuksemme. ”Tosi ihanaa kun sä puhut rivoja”, Janne sanoi kuulostaen siltä, kuin hän runkkaisi. Aloin kertomaan hänelle viime käyntinsä jälkeisiä ajatuksiani. ”Teki viimeksi tosi hyvää kun sä nussit mua. Mua ei ole koskaan nussittu yhtä rajusti ja silti huomaavaisesti. Etenkin takaapäin sä onnistuit saamaan mut tosi taivaisiin. Mä haluaisin sun nuolevan mua taas”. ”Käänny ympäri kontallesi”, Janne pyysi. Näkemättömyys lisäsi tuntuvasti kiihotustani. Odotin koko ajan, että hän tarttuisi lantiostani ja työntäisi paksupäisen kullinsa pilluuni. Kostuin nopeaa vauhtia yhä kosteammaksi. Sitä valuisi kohta ulos reisille.

        ”Nyt riittää, käy takaisin selällesi”, Janne sanoi ja vei käsiäni kohti sängyn pinnapäätyä. Saisin kohta haluamaani, ajattelin. Hän sitoi rannekkeitteni satiininauhat pinnoihin ja vei minulta vibran sormesta. Tunsin hänen hivelynsä joka puolella kehoani, rinnoissa, korsetissani, alavatsallani, reisilläni ja päätyen kenkiini, joita hän nosti ilmeisesti olkapäilleen. ”Sano jokin luku ykkösen ja viitosen väliltä”, Janne kysyi. ”Kaksi”, sanoin ymmälläni. ”Okei, kaksi orgasmia ennen kuin aloitetaan nussimiset. Lukua ei saa enää vaihtaa”. Tunsin vibran liikkuvan rinnoillani ja päätyvän pikkuhiljaa välilihalleni. Pieni sopiva alistaminen sopi minulle hyvin. Aloin olemaan lähellä jo ajatuksestakin. Janne liikutteli värisevää vibraa pitkin häpyhuuliani varoen päätymästä vielä kaikkein pyhimpään. Kiljuin jo huomattavan kovaa ja tästä innostuneena Janne lisäsi tahtia levittämällä toisen käden sormillaan häpyäni ja vei vibrasormen pillunsuun kautta klitorikselleni. Hän todella oli harjoitellut oikeaa herkkyyttä. Ensimmäinen orgasmini tuli välittömästi klitorikseen kajoamisen seurauksena. Onneksi televisio oli jäänyt päälle ja huutoni sekoittui osittain johonkin ohjelman meteliin. ”Tämä ei ole vielä ohi”, Janne sanoi ja avasi kahleeni. ”Mitä sä haluaisit?”, kysyin. ”Pidä vielä silmälaput”. Kuulin vibran kolahduksen yöpöydälle ja uskoin saavani nyt kielihoitoa. Janne siirtyikin taakseni ja alkoi hivelemään vartaloani molemmin käsin. Nojasin hänen syliinsä ja tunsin seisovan kullin painuvan selkääni vasten. Hän pujotti rintaliivieni olkaimet alas ja alkoi valuttaa liivejä pikkuhiljaa alemmas. Jossain vaiheessa Janne sai nännini näkyviin ja keskittyi niiden kutittelemiseen ja puristelemiseen. Kiiman tunne alkoi jälleen nousta mielessäni. Hän pujotti kätensä avaamaan hakaset ja vapautti rintani kämmentensä armoille. Olin jo pyytää häntä hivelemään klitoristani, kun oikea käsi tuntui hakeutuvan alemmas kohti häpyäni. Hän levitti häpyhuuliani kahdella sormella ja kastoi ilmeisesti keskisormensa märkään pilluuni. Sormi alkoi pyöriä hitaasti klittani ympärillä todella hellästi. ”Anna mä haluan maistaa sua”, Janne kuiskasi ja nousi takaani. Hivelin käsilläni hänen siilitukkaansa kun hän upotti pehmeät huulensa pilluuni. Odotin kielen lähtevän vaeltelemaan minä hetkenä hyvänsä. Janne otti kiinni molemmista kengistäni ja nosti jalkani otollisempaan asentoon suuseksiä varten. Tunne oli aivan taivaallinen ja nyyhkin kiihtyvällä tahdilla kiimani edelleen noustessa. Olin hetken aikaa valmis tekemään mitä tahansa hän olisi vain pyytänyt, kunhan hän olisi alkanut käyttää kieltään. Kun kieli lopulta alkoi vaeltelemaan pehmeänä ympäri lantionseutuani, tunsin selvät merkit tulevasta orgasmistani. Kieli päätyi lopulta pitkän valmistelun jälkeen klitorikselleni, jonka johdosta huusin toistamiseen illan aikana orgasmiani.


      • Mira, Janne ja Ulla
        Mira, Janne ja Ulla kirjoitti:

        ”Nyt riittää, käy takaisin selällesi”, Janne sanoi ja vei käsiäni kohti sängyn pinnapäätyä. Saisin kohta haluamaani, ajattelin. Hän sitoi rannekkeitteni satiininauhat pinnoihin ja vei minulta vibran sormesta. Tunsin hänen hivelynsä joka puolella kehoani, rinnoissa, korsetissani, alavatsallani, reisilläni ja päätyen kenkiini, joita hän nosti ilmeisesti olkapäilleen. ”Sano jokin luku ykkösen ja viitosen väliltä”, Janne kysyi. ”Kaksi”, sanoin ymmälläni. ”Okei, kaksi orgasmia ennen kuin aloitetaan nussimiset. Lukua ei saa enää vaihtaa”. Tunsin vibran liikkuvan rinnoillani ja päätyvän pikkuhiljaa välilihalleni. Pieni sopiva alistaminen sopi minulle hyvin. Aloin olemaan lähellä jo ajatuksestakin. Janne liikutteli värisevää vibraa pitkin häpyhuuliani varoen päätymästä vielä kaikkein pyhimpään. Kiljuin jo huomattavan kovaa ja tästä innostuneena Janne lisäsi tahtia levittämällä toisen käden sormillaan häpyäni ja vei vibrasormen pillunsuun kautta klitorikselleni. Hän todella oli harjoitellut oikeaa herkkyyttä. Ensimmäinen orgasmini tuli välittömästi klitorikseen kajoamisen seurauksena. Onneksi televisio oli jäänyt päälle ja huutoni sekoittui osittain johonkin ohjelman meteliin. ”Tämä ei ole vielä ohi”, Janne sanoi ja avasi kahleeni. ”Mitä sä haluaisit?”, kysyin. ”Pidä vielä silmälaput”. Kuulin vibran kolahduksen yöpöydälle ja uskoin saavani nyt kielihoitoa. Janne siirtyikin taakseni ja alkoi hivelemään vartaloani molemmin käsin. Nojasin hänen syliinsä ja tunsin seisovan kullin painuvan selkääni vasten. Hän pujotti rintaliivieni olkaimet alas ja alkoi valuttaa liivejä pikkuhiljaa alemmas. Jossain vaiheessa Janne sai nännini näkyviin ja keskittyi niiden kutittelemiseen ja puristelemiseen. Kiiman tunne alkoi jälleen nousta mielessäni. Hän pujotti kätensä avaamaan hakaset ja vapautti rintani kämmentensä armoille. Olin jo pyytää häntä hivelemään klitoristani, kun oikea käsi tuntui hakeutuvan alemmas kohti häpyäni. Hän levitti häpyhuuliani kahdella sormella ja kastoi ilmeisesti keskisormensa märkään pilluuni. Sormi alkoi pyöriä hitaasti klittani ympärillä todella hellästi. ”Anna mä haluan maistaa sua”, Janne kuiskasi ja nousi takaani. Hivelin käsilläni hänen siilitukkaansa kun hän upotti pehmeät huulensa pilluuni. Odotin kielen lähtevän vaeltelemaan minä hetkenä hyvänsä. Janne otti kiinni molemmista kengistäni ja nosti jalkani otollisempaan asentoon suuseksiä varten. Tunne oli aivan taivaallinen ja nyyhkin kiihtyvällä tahdilla kiimani edelleen noustessa. Olin hetken aikaa valmis tekemään mitä tahansa hän olisi vain pyytänyt, kunhan hän olisi alkanut käyttää kieltään. Kun kieli lopulta alkoi vaeltelemaan pehmeänä ympäri lantionseutuani, tunsin selvät merkit tulevasta orgasmistani. Kieli päätyi lopulta pitkän valmistelun jälkeen klitorikselleni, jonka johdosta huusin toistamiseen illan aikana orgasmiani.

        ”Sä teit mulle tosi hyvää”, sanoin hengitykseni laannuttua ja Jannen riisuessa minulta silmälappuja. Hän vaikutti olevan valmiimpi kuin koskaan nussimaan heittäessään bokserit lopulta jalastaan. ”Mitä mä voisin tehdä sulle vielä”, kysyin ja runkkasin hänen kyrpäänsä. ”Mä haluaisin päästää omat paineeni”. Hän ei ollut varsinaisesti tullut vielä kertaakaan, jos väkisin keskeytettyä ejakulaatiota ei otettu huomioon. Toivoin hänen kestävän nyt pitkään. Tartuin sängyn pinnoista kiinni ja tarjosin pyllyäni hänelle ihailtavaksi. ”Haluaisitko kenties naida takaapäin?”. Hän kuitenkin kurkotti ensin sitomaan rannenauhat jälleen kiinni päätyyn. Levitin polviani hieman levälleen, jotta pilluni olisi avoimempana. ”Miltä tuntuu kun tietää, että kohta saa kyrvän juurta myöten sisäänsä?”, Janne kuiskasi. ”Ihanalta”, sanoin ja kylmät väreet levisivät selkääni. Janne ohjasi terskan häpyhuulilleni ja tunnusteli sormellaan tien vapaaksi. ”Haluatko nopean vai hitaan työnnön?”. ”Laita eka oikein hitaasti, joohan”, pyysin. Hän otti lantiostani kiinni ja alkoi työntämään milli milliltä kyrpää sisääni. Unohdin hengittää hetkeksi ja en ollut saada ääntä keuhkoistani kun edestakaiset työnnöt alkoivat sisälläni. Rintani hypähtelivät roikkuessaan vapaina ja Janne kumartui aina silloin tällöin hivelemään nännejäni. Hänen lantionsa läpsähteli pyllyäni vasten työntöjen voimistuessa ja painuin pikkuhiljaa sängyn päätyä vasten tanakoiden työntöjen myötä. Sänkyni alkoi natista uhkaavasti, koska en ollut aikoihin kiristänyt siitä ruuveja. Ääni alkoi käydä uhkaavaksi, mutta en millään hennonut pyytää Jannea lopettamaan. Avitin häntä aloittamalla taas rivot puheet ja jännittämällä lantiopohjan lihaksiani. ”Näyttääkö mun perse pantavalta? Tykkäätkö sun kyrpä kun mä pyllistän sille?”. Yllätyin itsekin mistä lie pornoleffasta olin nuo kommenttini oppinut. Janne alkoi murahdella orgasmin lähestyessä. ”Saanko laskea sisään?”, hän kysyi hädissään. ”Mites olisi rinnoille? Mä haluan nähdä kun sä runkkaat mulle”. Janne veti kullinsa salamannopeasti ulos ja tuli päälleni kääntyessäni ympäri. Käteni olivat edelleen kiinni päädyssä ja en pystynyt juuri väistelemään spermaryöpyn rynniessä rintojeni yli kasvoilleni. ”Kiva juttu, taas naamalle”, ajattelin.

        Enempään emme sinä iltana jaksaneet. Kävimme yhteissuihkussa ja kuivasimme toisemme. ”Tuleeko tästä tapa”, kysyin. ”Te olitte Miran kanssa sopineet kokeilevanne myös keskenänne”, Janne sanoi. ”Mulla ei ole mitään sitä vastaan, kunhan kerrotte etukäteen ja etenkin jälkikäteen”. Janne kertoi myös heidän harkitsevan kaupunkilomaa Amsterdamiin ja pyysi harkitsemaan mukaan lähtemistä. Hotelliympäristö vieraassa maassa voisi tehdä terää kunnon seksisuhteille.


      • miran ja ullan
        Mira, Janne ja Ulla kirjoitti:

        ”Sä teit mulle tosi hyvää”, sanoin hengitykseni laannuttua ja Jannen riisuessa minulta silmälappuja. Hän vaikutti olevan valmiimpi kuin koskaan nussimaan heittäessään bokserit lopulta jalastaan. ”Mitä mä voisin tehdä sulle vielä”, kysyin ja runkkasin hänen kyrpäänsä. ”Mä haluaisin päästää omat paineeni”. Hän ei ollut varsinaisesti tullut vielä kertaakaan, jos väkisin keskeytettyä ejakulaatiota ei otettu huomioon. Toivoin hänen kestävän nyt pitkään. Tartuin sängyn pinnoista kiinni ja tarjosin pyllyäni hänelle ihailtavaksi. ”Haluaisitko kenties naida takaapäin?”. Hän kuitenkin kurkotti ensin sitomaan rannenauhat jälleen kiinni päätyyn. Levitin polviani hieman levälleen, jotta pilluni olisi avoimempana. ”Miltä tuntuu kun tietää, että kohta saa kyrvän juurta myöten sisäänsä?”, Janne kuiskasi. ”Ihanalta”, sanoin ja kylmät väreet levisivät selkääni. Janne ohjasi terskan häpyhuulilleni ja tunnusteli sormellaan tien vapaaksi. ”Haluatko nopean vai hitaan työnnön?”. ”Laita eka oikein hitaasti, joohan”, pyysin. Hän otti lantiostani kiinni ja alkoi työntämään milli milliltä kyrpää sisääni. Unohdin hengittää hetkeksi ja en ollut saada ääntä keuhkoistani kun edestakaiset työnnöt alkoivat sisälläni. Rintani hypähtelivät roikkuessaan vapaina ja Janne kumartui aina silloin tällöin hivelemään nännejäni. Hänen lantionsa läpsähteli pyllyäni vasten työntöjen voimistuessa ja painuin pikkuhiljaa sängyn päätyä vasten tanakoiden työntöjen myötä. Sänkyni alkoi natista uhkaavasti, koska en ollut aikoihin kiristänyt siitä ruuveja. Ääni alkoi käydä uhkaavaksi, mutta en millään hennonut pyytää Jannea lopettamaan. Avitin häntä aloittamalla taas rivot puheet ja jännittämällä lantiopohjan lihaksiani. ”Näyttääkö mun perse pantavalta? Tykkäätkö sun kyrpä kun mä pyllistän sille?”. Yllätyin itsekin mistä lie pornoleffasta olin nuo kommenttini oppinut. Janne alkoi murahdella orgasmin lähestyessä. ”Saanko laskea sisään?”, hän kysyi hädissään. ”Mites olisi rinnoille? Mä haluan nähdä kun sä runkkaat mulle”. Janne veti kullinsa salamannopeasti ulos ja tuli päälleni kääntyessäni ympäri. Käteni olivat edelleen kiinni päädyssä ja en pystynyt juuri väistelemään spermaryöpyn rynniessä rintojeni yli kasvoilleni. ”Kiva juttu, taas naamalle”, ajattelin.

        Enempään emme sinä iltana jaksaneet. Kävimme yhteissuihkussa ja kuivasimme toisemme. ”Tuleeko tästä tapa”, kysyin. ”Te olitte Miran kanssa sopineet kokeilevanne myös keskenänne”, Janne sanoi. ”Mulla ei ole mitään sitä vastaan, kunhan kerrotte etukäteen ja etenkin jälkikäteen”. Janne kertoi myös heidän harkitsevan kaupunkilomaa Amsterdamiin ja pyysi harkitsemaan mukaan lähtemistä. Hotelliympäristö vieraassa maassa voisi tehdä terää kunnon seksisuhteille.

        välistä seksiä tai voisihan toinen heistä hurmata tytön jo ennen yhteistä iltaa ja kertoa siitä,mua kiihoittaa ihan hirmusti fanttasioda tollainen bi juttu mut en ole vielä uskaltanut,antakaa ideoita,ei mitään kapakka juttui..


      • sitten
        miran ja ullan kirjoitti:

        välistä seksiä tai voisihan toinen heistä hurmata tytön jo ennen yhteistä iltaa ja kertoa siitä,mua kiihoittaa ihan hirmusti fanttasioda tollainen bi juttu mut en ole vielä uskaltanut,antakaa ideoita,ei mitään kapakka juttui..

        Janne panee Miraa ja Ullaa vuorotellen takaapäin peppuun.


      • pekkami59
        Mira, Janne ja Ulla kirjoitti:

        ”Sä teit mulle tosi hyvää”, sanoin hengitykseni laannuttua ja Jannen riisuessa minulta silmälappuja. Hän vaikutti olevan valmiimpi kuin koskaan nussimaan heittäessään bokserit lopulta jalastaan. ”Mitä mä voisin tehdä sulle vielä”, kysyin ja runkkasin hänen kyrpäänsä. ”Mä haluaisin päästää omat paineeni”. Hän ei ollut varsinaisesti tullut vielä kertaakaan, jos väkisin keskeytettyä ejakulaatiota ei otettu huomioon. Toivoin hänen kestävän nyt pitkään. Tartuin sängyn pinnoista kiinni ja tarjosin pyllyäni hänelle ihailtavaksi. ”Haluaisitko kenties naida takaapäin?”. Hän kuitenkin kurkotti ensin sitomaan rannenauhat jälleen kiinni päätyyn. Levitin polviani hieman levälleen, jotta pilluni olisi avoimempana. ”Miltä tuntuu kun tietää, että kohta saa kyrvän juurta myöten sisäänsä?”, Janne kuiskasi. ”Ihanalta”, sanoin ja kylmät väreet levisivät selkääni. Janne ohjasi terskan häpyhuulilleni ja tunnusteli sormellaan tien vapaaksi. ”Haluatko nopean vai hitaan työnnön?”. ”Laita eka oikein hitaasti, joohan”, pyysin. Hän otti lantiostani kiinni ja alkoi työntämään milli milliltä kyrpää sisääni. Unohdin hengittää hetkeksi ja en ollut saada ääntä keuhkoistani kun edestakaiset työnnöt alkoivat sisälläni. Rintani hypähtelivät roikkuessaan vapaina ja Janne kumartui aina silloin tällöin hivelemään nännejäni. Hänen lantionsa läpsähteli pyllyäni vasten työntöjen voimistuessa ja painuin pikkuhiljaa sängyn päätyä vasten tanakoiden työntöjen myötä. Sänkyni alkoi natista uhkaavasti, koska en ollut aikoihin kiristänyt siitä ruuveja. Ääni alkoi käydä uhkaavaksi, mutta en millään hennonut pyytää Jannea lopettamaan. Avitin häntä aloittamalla taas rivot puheet ja jännittämällä lantiopohjan lihaksiani. ”Näyttääkö mun perse pantavalta? Tykkäätkö sun kyrpä kun mä pyllistän sille?”. Yllätyin itsekin mistä lie pornoleffasta olin nuo kommenttini oppinut. Janne alkoi murahdella orgasmin lähestyessä. ”Saanko laskea sisään?”, hän kysyi hädissään. ”Mites olisi rinnoille? Mä haluan nähdä kun sä runkkaat mulle”. Janne veti kullinsa salamannopeasti ulos ja tuli päälleni kääntyessäni ympäri. Käteni olivat edelleen kiinni päädyssä ja en pystynyt juuri väistelemään spermaryöpyn rynniessä rintojeni yli kasvoilleni. ”Kiva juttu, taas naamalle”, ajattelin.

        Enempään emme sinä iltana jaksaneet. Kävimme yhteissuihkussa ja kuivasimme toisemme. ”Tuleeko tästä tapa”, kysyin. ”Te olitte Miran kanssa sopineet kokeilevanne myös keskenänne”, Janne sanoi. ”Mulla ei ole mitään sitä vastaan, kunhan kerrotte etukäteen ja etenkin jälkikäteen”. Janne kertoi myös heidän harkitsevan kaupunkilomaa Amsterdamiin ja pyysi harkitsemaan mukaan lähtemistä. Hotelliympäristö vieraassa maassa voisi tehdä terää kunnon seksisuhteille.

        Ulla on kuin suoraan hurjimmista nylonfantasioistani, kiitos!
        Ulla voisi jatkossa käyttää kantavahvikkellisia rht-nyloneita ja korkkareita. Miran ja Ullan sessiossa tytöt pukisivat myös Jannelle korsetin ja nylonit


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe