Onko ehdotuksia? Kun turkulaiset itse menevät veneilemään saaristoon ja saunomaan mökilleen, niin mitä tekee tänne muualta muuttanut kerrostalon asukas, jolla ei ole venettä, ei maatilkkua, ei omaa mökkiä, ei rantaa. On vain nuo ulkolaiset naapurit, joiden polotusta et ymmärrä.
Mitä Turussa voi tehdä yksinelävä sinkku? Olisiko tarjolla muutakin kuin naapurin juoppoköörin rähinän kuuntelua tai seinän takaa kuuluvan bassorytmin hermojaraastavasta äänestä nauttimista.
Mitä Turussa voi tehdä Juhannuksena?
yksin kotona2
2
684
Vastaukset
- Mies muualta
Tempaset rivakat päiväkännit ja nukut koko jussit tai sitten revit irti jotain kivaa!
-Laivalle, Fortteen, Ruissaloon telttailee... onhan noita.
T:maketsi - 40+m Turust
Täällä näyttää olevan enemmänkin yksinäisiä Juhannuksen veittäjiä Turun suunnalla. En sitten tiedä miten saman ikäisiä pitäisi olla jotta jussista tulisi viihtyisä. Kaupunkiin en missään nimessä aio jäädä, mutta grillailu jossain hieman syrjemmällä voisi olla mukavaa, varsinkin rannalla mistä voi nähdä kokon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221