Minkälaista mahtaa olla amsterdamissa ja ympäristössä syyskuun alussa? Onko kukkaloistosta enää tietoakaan?? Pääseekö damissa hyvin liikkumaan rattaiden kanssa? Onko lapsille mitään kivaa, huvipuistoja, sirkus, ulkoleikkipaikkoja tms?
Amsterdam syyskuussa?
1
857
Vastaukset
- Macc
Syyskuu on damissa ainakin suomalaisittain parhaimmillaan melkein kesää. Huonoimmillaan sitten todella kylmää ja kolean tuulista. Mutta siis sateisiin kannattaa varustautua. Onneksi ne ei yleensä kestä kauaa.
Rattaiden kanssa voi olla ongelmia mm. vanhoissa kanavanvarsitaloissa (esim. monissa pikkuhotelleissa ei ole hissejä), kaupunki muuten on todella tasaista liikkua, mutta tiilistä tehdyt kadut ovat välillä melko epätasaisia ja tolppien ja muiden välit varsin kapeita.
Kukkia löytyy aina, jos ei muualta niin Singelin varrelta kelluvalta kukkatorilta.
Jos on kaunis päivä niin Vondelpark on syksylläkin hieno puisto - sinne esim. piknikille lasten kanssa. Vähänkin isommat tykkäävät tiedekeskus Nemosta. Monet damin museoista ovat lapsiystävällisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909