LINDA fAIRSTEININ KIRJA FINAL JEOPARDY, kun sitä ei näytä löytyvän pk-seudn kirjastoista. Toivottavasti hintapyyntö kohtuullinen. jos sinulla olisi myydä ko. kirja, niin vastaa tällä palstalla.
ostaisin
englanninkielisen
1
221
Vastaukset
- Osta uusi
Akateemisen Kirjakaupan nettikaupasta 7,12 euroa. Ei tule toimituskuluja jos haet itse sieltä. Tosin vie 2-3 viikkoa; ei näytä olevan heti saatavilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221710
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6081505Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881457Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651333Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231268Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3191249- 431228
- 671145
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611132- 241126