Mitä teen hevosen paskalla?
Minulla on kasa hevosen paskaa enkä tiedä mitä tehdä sillä. Kuulemma perunat ja mansikat eivät oikein piittaa paskasta.
Niiden lannoittaminen on kuulemma tarpeetonta ja perunalle saattaa liialla lannoituksella kaydä huonosti. Kasvattaa hirmuiset lehdet mutta ei mukuloita.
Mitä teen hevosen paskalla
4
871
Vastaukset
sinä sen paskakasasi kanssa olet? Minäkin voisin tulla hakemaan muutaman kottikärryllisen. No leikki sikseen, sinä olet tietenkin kaukana, mutta jos olisit lähellä saisit minut heti vieraaksesi. Kaikki kasvithan siitä tykkää. Varmaan lähelläsi on tarvitsijoita, jos et itse voi käyttää!
- komposti sopii
hyvin marjapuskille ja hedelmäpuille kukille ym. peruna on tosiaan vähän hankala voi tulla rupisia mukuloita
- tietoa
Kyllä hevosen turvelanta on ravinnetutkimusten ja kenttäkokeidenkin mukaan ihan parasta mansikalle ja perunalle. Satoa tulee Polkalla n. 10 % enemmän. Kaivele vaikka netistä. Ja jos se on sinulla ollut kasassa joitakin kuukausia, on siitä palaneet ne rikkaruohon siemenetkin joista on mansikan kasvatuksessa haittaa.
- ttfs
No, naapurissa on hevosia eli sieltähän se on tullut ja joo jos et asut pohjois-Dublinissa niin ei kannata tulla hakemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663392Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1252771- 442553
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391240