SAAKOS SORSASTAA NÄIN ?

eläinystävä

Saako laittaa syöttölavan omaan rantaan, johon laitetaan eläviä sorsanpoikasia houkutuslinnuiksi katiskahäkkiin veteen, kunnes ne ovat tottuneet ruokintapaikkaan, lasketan sitten sorsavauvat vapaiksi ja sorsanpoijat jäisivät sitten syöttölavan läheisyyteen houkuttelemaan muita sorsia syöttölavalle ??? Helpoa metsästys kesämökin terassilta ? Laiskuuttako vai mitä mielenköyhyyttä tämä voipi olla ??

Onko tämmöinen yleistäkin ? Nyt ekaa kertaa itse sain tämmöisestä kuull.

11

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usko kaikkee

      Tyhmää on helppo kusettaa. Ei kannata uskoo kaikkee mitä puhutaan.

      • alkuper.

        tapahtuu naapurissa ! Omat silmät ei valehtele !


      • juomat
        alkuper. kirjoitti:

        tapahtuu naapurissa ! Omat silmät ei valehtele !

        juhannus juomat korkattu ainakin ajoissa, mut hyvät jussit silti:)


      • eläinystävä

        olen itsekkin "metsien mies" ja keski-suomesta. IHMETTELEN SUUNNATTOMASTI MOISTA "METSÄSTYSTÄ" !!!


      • vaan
        alkuper. kirjoitti:

        tapahtuu naapurissa ! Omat silmät ei valehtele !

        virkavalta yllätysvierailulle ja käräytä äijä,
        tuo on rikos ja seuraamukset sen
        mukaiset.


    • totisesti

      saa. Jos "kuulit" ekaa kertaa, niin mekin...

      • sorsastaja

        Kalaverkoilla saa tehokkaammin ja nopeammin sorsia kun ripustaa ne kaislikon edustalle osittain ilmaan esim.seipäitä apuna käyttäen.


      • ne
        sorsastaja kirjoitti:

        Kalaverkoilla saa tehokkaammin ja nopeammin sorsia kun ripustaa ne kaislikon edustalle osittain ilmaan esim.seipäitä apuna käyttäen.

        sorsat ripustaa seipäiden avulla kaislikon edustalle osittain ilmaan. Mitäs niilllä kalaverkoilla tehdään...ai niiin...kalojahan niillä saadaan.


    • Ihmeellistä

      Tuossa on?
      "Lintusilman" käytti mato-onkea. Mitähän metsästyslaki olisi siihen sanonut?
      Asianomainen on kuitenkin oikaissut koipensa jo yli puoli vuosisataa sitten.

      • jeahhhh

        Uskon että noin 50% suomen sorsastajista kasvattaa kuvaillulla tavalla "houkutuslintuja"!! Mikäs sen helpompaa kun ruokkia koko kesä pieneen häkkiin poikasia kun ensin on ryövännyt emoilta munat ja si hautonu ne ja sitten hoitaa kuoriutuneita syksyyn asti.Me ei tollasta enään o viittitty tehä mut uskon et monet tekee. Nykysiin virittelen verkkoja kaislikoihin ja sorsien lentoreiteille ja saalista tulee,eikä tartte ees ampua ku antaa roikkua tarpeeks kauan ni kyl niistä henki lähtee. Oon kuullu et hirven mehtuussa ois kans käytetty paljon tollasia puolikesyjä vasoja emien houkutteluun ja si vaan kolkattu ne kun paikalle ovat saapuneet.
        Ihan oikeesti imekää ny kiviänne tollasten juttujen kans


      • sorsastaja
        jeahhhh kirjoitti:

        Uskon että noin 50% suomen sorsastajista kasvattaa kuvaillulla tavalla "houkutuslintuja"!! Mikäs sen helpompaa kun ruokkia koko kesä pieneen häkkiin poikasia kun ensin on ryövännyt emoilta munat ja si hautonu ne ja sitten hoitaa kuoriutuneita syksyyn asti.Me ei tollasta enään o viittitty tehä mut uskon et monet tekee. Nykysiin virittelen verkkoja kaislikoihin ja sorsien lentoreiteille ja saalista tulee,eikä tartte ees ampua ku antaa roikkua tarpeeks kauan ni kyl niistä henki lähtee. Oon kuullu et hirven mehtuussa ois kans käytetty paljon tollasia puolikesyjä vasoja emien houkutteluun ja si vaan kolkattu ne kun paikalle ovat saapuneet.
        Ihan oikeesti imekää ny kiviänne tollasten juttujen kans

        Sorsanpoikia voi ostaa semmoisilta kasvattajilta, ei tarte edes pesiä ryöväillä. Ovatkin melko edullisia. Kasvatetaanhan monenlaista lintua ravintoloihin sorsaa, viiriäisiä, yms.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe