Omistushalu

MasterZeromus

Härkä omistaa vaikka kenet mahdollista ja haluu samoin tulla omistetuksi. Äitin pikkupoikia ja isän pikkutyttöjä oon kuullut meitä sanotuksi. Kyllä me yritämme säilyttää ominaisuutemme vaikka millä keinoin. Joku rakastaa vanhempaansa, joku sisartansa, joku serkkuansa, joku samaa sukupuolta olevaa ja jotku jopa havittelee enkeleitten ja ihmisten välisestä suhteesta. Omistaminen on niin elintärkeetä samoin kuin ruoka ja ilma jota hengitämme. Sitä seksuaalista alkemiaa ei saa sitten pois millään. Jääräpäisyydestämme huolimatta olemme pohjimmiltaan yhtä herkkiä ja hellyyden kaipuisia kuin ravutkin vaikka emme mitään esittelekkään. Suvaitsevaisuus on suuri mutta vaatimuksella että on avioliiton sisäpuolella ei väliä jos yksi tai moniavioisuus mutta kaikka ex suhteet ja jälleen avioimiset ällöttävät minua. Me etsimme sitä täydellistä ekstaasia, sitä täydellistä sulautumista vaikka jumalatar Sailor Senshiin johon kuhun. Kun ruumiimme sulautuu semmoiseen niin sitä orgasmia ei mikään voita vaan siinä niinkuin aika pysähtyy ja syöksy sisään ei lopu. Emme oikein itsekkään ole täältä maan pinnalta vaan syntysin tuolla härän tähtikuviossa eli Gayomard minkä vuoksi jotku kuolevaiset leimaavat meidät tunnevammasiksi j.n.e. Omistaminen on suhteen perusta ja se on ikuista, se on kuolematonta. Ystävyyteen meillä on vaikeuksia koska pidämme ihmissuhdetta kuin ihmissuhdetta seksuaalisena kanssakäymisenä, mahdollisena harha hyppynä ja uskottomuutena. Joten vältämme niin paljon kuin mahdollista niitä Druugejen touhuja.

Täällä härän elämän katsomusta vieläpä nousu härältä

1

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härän kanssa seurustellu

      Juuri noin härkä kiertää kieroutuneen narsisitsen luonteensa..jossa todella on eknan se himo...ja omistus tavaraan... Mites ne laulun sanat "Äidin pikku poika....."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe