mitähän maksaisi suunnilleen peltikaton, tiilikuvioitu, asennuttaminen, tarvikkeet ja työt.
Oletteko teettäneet mihin hintaan?
p
peltikaton hinta asennettuna
7
8130
Vastaukset
- ja mieti kysymyksiäsi
15-500000€/neliö
Vastaus on eriteltyä samaa luokkaa kuin kysymyskin- hinta
niinpä niin.. huono päivä kenties ?!
- Laiska-Jaakko
Täällä Pirkanmaalla kattorempan neliöhinnaksi tuli 51ekee. Avaimet käteen remontti sisälsi vanhojen peltien, räystäskourujen ja syöksytorvien purun ja poisviennin, uuden aluskatteen, Ruukin Tiilikaisen pellin, uudet räystäskourut ja torvet plus lapetikkaat, seinätikkaat, piipunpellitys ja loppusiivouksen. Kattoneliötä n. 260.
- ihan
kohtuudelle tuo hinta, oma urakkansa tehdä ja kaikki sisältynyt hintaan.
- 16000€
Viime viikolla valmistui kattoremontti "avaimet käteen" periaatteella. Hinta sisälsi:
Vanhan varttikatteen purkaminen ja poisvienti
Uuden katon asennus:
- aluskate, korokerima, ruoteet
- tiilikuviopelti (Pural), reunalistat, harjalistat. tiivisteet yms.
- kahden piipun pellitykset
- neljä läpivientiä
- otsalautojen maalaus
- seinätikkaat, lapetikkaat, lumiesteet
- sadevesikourut ja syöksytorvet
- jätehuolto- Liina..
Sama paketti kuin edellisellä, paitsi yksi piippu, kolme läpivientiä ja paloluukku. Kattoneliöitä 240. Tärkeänä asiana lisäksi katon oikaisu ja se, että kaikki ruoteet ovat puuta (ei metallia). Hinnaksi pääkaupunki seudulla tuli himppasen yli 20000 euroa.
- maksoi
uusi katto alle 40€/neliö, pural pinnalla musta tiilikainen.
Sisälsi aluskatteen, pellin, ruoteet, rännit, piipunpellityksen ja tikkaat. Jälki oli hyvää.
Firma oli R-kattopalvelu Ay ja tekevät kuulemma ympäri suomea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381