Tietääkö kukaan minkä arvoisia on My Little Pony mukit vuodelta 1986?
Mukit ovat posliinia ja hyväkuntoisia. Ei ole edes naarmuja.
Ponien nimet ovat Fizzy ja Buttons.
My Little Pony mukit 1986
7
2448
Vastaukset
- turokki
kyllä niistä pari euroa voin pulittaa. saa tytölle mukavan lahjan.
- ehdokas__
Mistäpäin olet? jotta tietäisin mitä mukeista pystyn tarjoamaan, jos joudun postimaksutkin maksamaan. Mielellää kyl hakisin jos lähel turkuu ois.
- turokki
voisin laittaa osoitteen mihin vastata jos olet myymässä. [email protected]
- Fizzy ja Buttons
Löysin nuo kaksi mukia Kirppikseltä 1 € kpl hintaan. Kotona huomasin vuosiluvut pohjassa ja olisin vaan halunnut tietää onko noilla jo keräily arvoa.
Kun vanhemmat muumimukit vaan ovat jo aika arvokkaita.
Itse olen Kotkasta.
Toistaiseksi taidan pitää nuo mukit hyllyllä koristeena.- turokki
juu.. tietysti ollaan ostamassa kun on tarjolla :) itellä kans yksi muki ja buttons lautanen. myös kirppis löytöjä. ja ihan lapsena saatu muki. muumi mukeilla on vaan niin paljon enemmän kysyntää.. sehän hinnan tekee.. omistan myös pari maija mehiläis mukia, 1985 on leimassa..? on kans ihan huvittavia..
- Lungitar
Niillä on keräily arvoa melko paljon. Hyväkuntoisista pyydetään huuto.netissä noin 10-20 euroa :) Ovat melko harvinaisia löytää, harvinaisempia kuin itse ponit!
- Hipsutin
Kannattaa kysellä noista arvoista ihan itse suomalaiselta ponifoorumilta,
elikkäs täältä:
http://www.rikos.net/mlpforum/index.php
Ennenkun voit kysellä, sinun pitää rekistöröityä sinne ;)
Ihan vierailijanakin voit selailemalla löytää keskustelua niistä mukeista.
Mielestäni mukien yms. arvot ovat 5 eurosta ylöspäin. Riippuu tietenkin ihan kunnosta sekä kuinka harvinainen muki kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981468
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36812
- 33723