Tukholmaan menossa kahden viikon päästä ja olisin tiedustellut että osaako kukaan kertoa millaisia pelikauppoja Tukholmassa on? (Tarkoitan peleillä Xbox, PC ym. pelejä) Mieluiten keskustan tuntumassa. Kaikki vinkit otetaan vastaan, ensimmäinen kerta Tukhomassa!
Tukholman pelikaupat?
4
3512
Vastaukset
- calimero797979@luukkkuulin kaverilta että xbox pelejä saa tilattua, myös iso-britaniasta mutta en itse ole käynyt vielä sen sivulla 
- Vanha PelaajaHarmittaa, kun en muista osoitetta, mutta jossain siellä samalla kadulla, missä on ihan isoja vaateliikkeitä lähistöllä ja nini edelleen, oli aivan mahtava pelikauppa. 
 Siellä löytyi melkein mikä tahansa kuviteltavissa oleva konsoli... 3DO, NeoGeo, ja Nintendon pong-kone (ennen kasibittistä tehty). Lisäksi löytyi japsipelejä Nintendo Famicomille....
 Meni tunti siinä kaupassa vaikka mitään en ostanut.
- netistä tilaisinno ainakin yksi iso kauppa on heti siinä sergelin torin varrella, alhaalla kenkäkauppojen vieressä. 
 Sitten pienempi löytyy gallerian yläkerrasta ja kävelykadulta Drothningatan ja kungsgatanilta ja hötorinkin vierestä löytyy yksi.
 Aloittaisin siitä isosta sergelin torin varren kaupasta.
 Mutta samoissa hinnoissa ne pelit on kun suomessakin ja muista, ettei niissä sitten ole välttämättä tekstiä suomeksi.- anon2www.game.se 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424905
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161693
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011428
- 1521311