omenapuu

vauvan omppupuu =)

lehet on käpristyneet ja reikäset..mikä hemmetti vaivaa.ostin sen just keväällä. pesin mäntysuopaliuoksella,ei auta..mitään elävää ei näy paitsi keltiäisiä,mutta tekeekö ne hallaa lehille??auttakee??!!

2

420

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sissi vaan ei keisarinna

osta vaan sumutetta ötökkähyökkäyksen vuoksi. KYllä se siitä virkoaa ja näet heti uusia puhtaita lehtiä parissa viikossa.

• ei kuivuudesta kumminkaa

Puu ei suoraan kuivuuden takia lehtiä kipristä, mutta välillisesti voi. Jos puu ei jaksa hyvin, niin otökät hyökkää siihen helpommin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      208
      2189
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      160
      1450
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1091
    4. 58
      928
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      927
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      52
      885
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      841
    8. 93
      787
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      119
      729
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      707
    Aihe