Minulla on iso (yli 50 m2) lämmin autotalli jota en itse tarvitse rauhallisella omakotitaloalueella pääkaupunkiseudulla. Paljonko voi pyytää ulkopuliselta moottoripyörän talvisäilytyspaikasta per talvi per pyörä ilman huolto/ropausmahdollisuutta (eli pelkkä säilytys lämpimässä) ?
T: Lämmintalli
Talvisäilytyksen hinta
13
8411
Vastaukset
no helposti 10-15€/kk... Missä tallisi sijaitsee? Olisi yksi moottoripyörä ensi talvena kattoa vaille.... Tarjoan tuon kympin kuukaudessa....
- Lämmintalli
Talli sijaitsee Keravalla, tarjouksesi kuulostaa kovin alhaiselta. En ole vielä tehnyt lopullista päätöstä tallin täyttämisestä moottoripyörillä ensi talveksi.
- Ozi
Voisin mäkin maksa 10€ / kk jos sopis 0449898577
- talvesta
moni maksaa mielellään jos pääsee vielä poikkeen talven aikana akkua lataan.
pelkästä säilytyksestä vois 100e olla paikallaan- Lämmintalli
Ei akun lataus ole mikään ongelma kunhan akkua ei tarvitse ladata ihan joka lauantai vaatien koko päivän läsnäoloa :)
150 euroa oli vuokra jota itse arvelin talvisäilytyksestä kohtuu korvaukseksi mitään moottoripyöräilystä tietämättömänä. - tarjousyritys
Lämmintalli kirjoitti:
Ei akun lataus ole mikään ongelma kunhan akkua ei tarvitse ladata ihan joka lauantai vaatien koko päivän läsnäoloa :)
150 euroa oli vuokra jota itse arvelin talvisäilytyksestä kohtuu korvaukseksi mitään moottoripyöräilystä tietämättömänä.ny oli ihan läppä. Älä ny missään tapauksessa pk-seudulla alle 20 euron lämmintä tilaa vuokraa,enemmänkin saat...
- Mika....
Lämmintalli kirjoitti:
150 euroa oli vuokra jota itse arvelin talvisäilytyksestä kohtuu korvaukseksi mitään moottoripyöräilystä tietämättömänä.... kuukaudessako? tuntuisi vähän kalliilta, mutta saattaa sen joku maksaa. Itsekin etsiskelen talvisäilytyspaikkaa lämpimästä, mutta sataviiskymppiä kuukaudessa panisi kyllä miettimään josko sen kummiskin pistäis pihalle pressun alle. Riippuu tietysti pyörän koosta, mutta itse pitäisin viittäkymppiä kuukaudessa ihan ok vuokrana, mutta sen jälkeen alkaisi vähän tehdä kipeetä.
- niin eiköhän
Mika.... kirjoitti:
... kuukaudessako? tuntuisi vähän kalliilta, mutta saattaa sen joku maksaa. Itsekin etsiskelen talvisäilytyspaikkaa lämpimästä, mutta sataviiskymppiä kuukaudessa panisi kyllä miettimään josko sen kummiskin pistäis pihalle pressun alle. Riippuu tietysti pyörän koosta, mutta itse pitäisin viittäkymppiä kuukaudessa ihan ok vuokrana, mutta sen jälkeen alkaisi vähän tehdä kipeetä.
tarkoittanut koko talvea. Yli viiskymppiä/kk alkaa oleen jo turhan kova hinta pelkästä säilytyksestä,eri asia jos tarvii ropaustilaa.
- Lämmintalli
niin eiköhän kirjoitti:
tarkoittanut koko talvea. Yli viiskymppiä/kk alkaa oleen jo turhan kova hinta pelkästä säilytyksestä,eri asia jos tarvii ropaustilaa.
Pähkäilin asiaa ja tarjoan lämpimiä talvisäilytyspaikkoja hintaan 200 €/talvi muutamalle nopeimmalle. Akun voi käydä lataamassa mutta mitään kunnon ropausmahdollisuutta hinta ei sisällä. Tallin pitää myös olla tyhjä viimeistään aprillipäivänä. Vastaikaa jos löytyy kiinnostuneita.
- seitsemästä
Lämmintalli kirjoitti:
Pähkäilin asiaa ja tarjoan lämpimiä talvisäilytyspaikkoja hintaan 200 €/talvi muutamalle nopeimmalle. Akun voi käydä lataamassa mutta mitään kunnon ropausmahdollisuutta hinta ei sisällä. Tallin pitää myös olla tyhjä viimeistään aprillipäivänä. Vastaikaa jos löytyy kiinnostuneita.
-ahneus
-kohtuuttomuus - Salma--Jaskarikari
Lämmintalli kirjoitti:
Nopeimmat vie tuonne 200e:n säilytykseen ja hitaammat vaikka JL-Bikeen jossa talvi maksaa 150e sisältäen akun lataamisen eli kun ei pidä kiirettä niin pääsee halvemmalla.
- Lämmintalli
Salma--Jaskarikari kirjoitti:
Nopeimmat vie tuonne 200e:n säilytykseen ja hitaammat vaikka JL-Bikeen jossa talvi maksaa 150e sisältäen akun lataamisen eli kun ei pidä kiirettä niin pääsee halvemmalla.
Toki jos piikillä tai pienellä skootterilla ajelet niin 150 eurolla per talvi selviät JL-Bikessa:) Tonnisen peruskatupyörän säilytys maksaa heillä ensi talvena 220€ ja vähänkin isommat alkaen 250€.
- Jänkä--Änkytti
Lämmintalli kirjoitti:
Toki jos piikillä tai pienellä skootterilla ajelet niin 150 eurolla per talvi selviät JL-Bikessa:) Tonnisen peruskatupyörän säilytys maksaa heillä ensi talvena 220€ ja vähänkin isommat alkaen 250€.
No jos ei kelpaa niin Supermotocenterissä 160e, Mp-Hotellissa 30e/kk Starservicessä sama. Dynomightissä 150e. Yksityisiltä löytyy 10e/kk - 100 e/talvi ilmoituksia voi katsella orgin talvisäilytysosiosta.
Et sillee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483130Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272894- 1212326
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111316
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121083- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802