Talvisäilytyksen hinta

Lämmintalli

Minulla on iso (yli 50 m2) lämmin autotalli jota en itse tarvitse rauhallisella omakotitaloalueella pääkaupunkiseudulla. Paljonko voi pyytää ulkopuliselta moottoripyörän talvisäilytyspaikasta per talvi per pyörä ilman huolto/ropausmahdollisuutta (eli pelkkä säilytys lämpimässä) ?

T: Lämmintalli

13

6943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no helposti 10-15€/kk... Missä tallisi sijaitsee? Olisi yksi moottoripyörä ensi talvena kattoa vaille.... Tarjoan tuon kympin kuukaudessa....

      • Lämmintalli

        Talli sijaitsee Keravalla, tarjouksesi kuulostaa kovin alhaiselta. En ole vielä tehnyt lopullista päätöstä tallin täyttämisestä moottoripyörillä ensi talveksi.


      • Ozi

        Voisin mäkin maksa 10€ / kk jos sopis 0449898577


    • talvesta

      moni maksaa mielellään jos pääsee vielä poikkeen talven aikana akkua lataan.
      pelkästä säilytyksestä vois 100e olla paikallaan

      • Lämmintalli

        Ei akun lataus ole mikään ongelma kunhan akkua ei tarvitse ladata ihan joka lauantai vaatien koko päivän läsnäoloa :)

        150 euroa oli vuokra jota itse arvelin talvisäilytyksestä kohtuu korvaukseksi mitään moottoripyöräilystä tietämättömänä.


      • tarjousyritys
        Lämmintalli kirjoitti:

        Ei akun lataus ole mikään ongelma kunhan akkua ei tarvitse ladata ihan joka lauantai vaatien koko päivän läsnäoloa :)

        150 euroa oli vuokra jota itse arvelin talvisäilytyksestä kohtuu korvaukseksi mitään moottoripyöräilystä tietämättömänä.

        ny oli ihan läppä. Älä ny missään tapauksessa pk-seudulla alle 20 euron lämmintä tilaa vuokraa,enemmänkin saat...


      • Mika....
        Lämmintalli kirjoitti:

        Ei akun lataus ole mikään ongelma kunhan akkua ei tarvitse ladata ihan joka lauantai vaatien koko päivän läsnäoloa :)

        150 euroa oli vuokra jota itse arvelin talvisäilytyksestä kohtuu korvaukseksi mitään moottoripyöräilystä tietämättömänä.

        ... kuukaudessako? tuntuisi vähän kalliilta, mutta saattaa sen joku maksaa. Itsekin etsiskelen talvisäilytyspaikkaa lämpimästä, mutta sataviiskymppiä kuukaudessa panisi kyllä miettimään josko sen kummiskin pistäis pihalle pressun alle. Riippuu tietysti pyörän koosta, mutta itse pitäisin viittäkymppiä kuukaudessa ihan ok vuokrana, mutta sen jälkeen alkaisi vähän tehdä kipeetä.


      • niin eiköhän
        Mika.... kirjoitti:

        ... kuukaudessako? tuntuisi vähän kalliilta, mutta saattaa sen joku maksaa. Itsekin etsiskelen talvisäilytyspaikkaa lämpimästä, mutta sataviiskymppiä kuukaudessa panisi kyllä miettimään josko sen kummiskin pistäis pihalle pressun alle. Riippuu tietysti pyörän koosta, mutta itse pitäisin viittäkymppiä kuukaudessa ihan ok vuokrana, mutta sen jälkeen alkaisi vähän tehdä kipeetä.

        tarkoittanut koko talvea. Yli viiskymppiä/kk alkaa oleen jo turhan kova hinta pelkästä säilytyksestä,eri asia jos tarvii ropaustilaa.


      • Lämmintalli
        niin eiköhän kirjoitti:

        tarkoittanut koko talvea. Yli viiskymppiä/kk alkaa oleen jo turhan kova hinta pelkästä säilytyksestä,eri asia jos tarvii ropaustilaa.

        Pähkäilin asiaa ja tarjoan lämpimiä talvisäilytyspaikkoja hintaan 200 €/talvi muutamalle nopeimmalle. Akun voi käydä lataamassa mutta mitään kunnon ropausmahdollisuutta hinta ei sisällä. Tallin pitää myös olla tyhjä viimeistään aprillipäivänä. Vastaikaa jos löytyy kiinnostuneita.


      • seitsemästä
        Lämmintalli kirjoitti:

        Pähkäilin asiaa ja tarjoan lämpimiä talvisäilytyspaikkoja hintaan 200 €/talvi muutamalle nopeimmalle. Akun voi käydä lataamassa mutta mitään kunnon ropausmahdollisuutta hinta ei sisällä. Tallin pitää myös olla tyhjä viimeistään aprillipäivänä. Vastaikaa jos löytyy kiinnostuneita.

        -ahneus
        -kohtuuttomuus


      • Salma--Jaskarikari
        Lämmintalli kirjoitti:

        Pähkäilin asiaa ja tarjoan lämpimiä talvisäilytyspaikkoja hintaan 200 €/talvi muutamalle nopeimmalle. Akun voi käydä lataamassa mutta mitään kunnon ropausmahdollisuutta hinta ei sisällä. Tallin pitää myös olla tyhjä viimeistään aprillipäivänä. Vastaikaa jos löytyy kiinnostuneita.

        Nopeimmat vie tuonne 200e:n säilytykseen ja hitaammat vaikka JL-Bikeen jossa talvi maksaa 150e sisältäen akun lataamisen eli kun ei pidä kiirettä niin pääsee halvemmalla.


      • Lämmintalli
        Salma--Jaskarikari kirjoitti:

        Nopeimmat vie tuonne 200e:n säilytykseen ja hitaammat vaikka JL-Bikeen jossa talvi maksaa 150e sisältäen akun lataamisen eli kun ei pidä kiirettä niin pääsee halvemmalla.

        Toki jos piikillä tai pienellä skootterilla ajelet niin 150 eurolla per talvi selviät JL-Bikessa:) Tonnisen peruskatupyörän säilytys maksaa heillä ensi talvena 220€ ja vähänkin isommat alkaen 250€.


      • Jänkä--Änkytti
        Lämmintalli kirjoitti:

        Toki jos piikillä tai pienellä skootterilla ajelet niin 150 eurolla per talvi selviät JL-Bikessa:) Tonnisen peruskatupyörän säilytys maksaa heillä ensi talvena 220€ ja vähänkin isommat alkaen 250€.

        No jos ei kelpaa niin Supermotocenterissä 160e, Mp-Hotellissa 30e/kk Starservicessä sama. Dynomightissä 150e. Yksityisiltä löytyy 10e/kk - 100 e/talvi ilmoituksia voi katsella orgin talvisäilytysosiosta.

        Et sillee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe