Osaisko joku antaa vinkkiä mitä tehdä..? ku meinaa itellä järki lähtä kun ei tahdo saada kihlatulta seksiä juuri yhtään.. Olen yrittänyt vaikka mitä mutta aina väsyttää...max kerran kk saan seksiä häneltä.. Naiseni on erittäin kaunis näöltään ja ulkomuodoltaan ja minussakaan tuskin siinä suhteessa on ongelmaa.. Tässä yks ilta otin asian esiin tosissani ja meinas että häntä ei seksi kiinnosta silleen..onhan se mukavaa sittenkun on jne..Olen kysynyt että kiinnostaako häntä naiset sitten mut EI kuulemma..
Ehkä syy on että hän ei oo enää minusta kiinnostunut jne.. Meillä on kaks pientä lasta joten yhteistä aikaa ei hirveesti oo..
Ois kiva saada hänet rakastumaan minuun uudestaan niin kuin silloin alku-aikoina mut saattaapi olla toive-ajattelua...lasten takia oon valmis yrittään vaikka mitä että saisin suhteemme kuntoon.
pitäsköhän kuu hakia taivaalta...?
normihommaako
1
414
Vastaukset
Ottakaa yhteistä aikaa lapsiltanne. Lähtekää johonkin ihan muualle..kynttiläillallinen, tanssia, yöksi johonkin romanttiseen paikkaan.
Luokaa vaikka tapa, että vuorotellen toinen voi järjestää yllätyksen. Voi olla kaipaamanne piristysruiske. Kokeilkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379