kaikille TAPANI KANSAN faneille ja kuuntelijoille seka myös TAPANILLE itselleen.
meitä jotka eivät pääse juhannuksena katsomaan tapsaa hemmotellaan kuitenkin television kautta sillä sieltähän tulee juhannuspäivänä tapsan 40 vuotis konsertti. tosin uusintana mutta hyvä se on silti. minäkin kävin sen katsomassa livena kahdesti
juhannusterveiset
4
296
Vastaukset
- OK.
Hauskaa Juhannusta sinulle myös Melina ! Lauantaina on luvannut ainakin tännepäin vesisadetta, mutta päivä sujuu silti rattoisasti Tapsan konsertttia katsellessa ja kuunnellessa telkkarista.
- Gilla*
Tapsalle tunnelmallista ja mukavaa juhannusta keikkojen merkeissä. Muille myös hyvää juhannusta. Minäkään en nyt tänä juhannuksena pääse Tapanin keikalle, mutta hieno homma, kun Tapsan esiintymistä voi seurata sitten edes TV:stä.
Kiitti melina ja sulle kans oikein hyvää juhannusta ! :D Mulla jää nyt tällä kertaa Tapsan juhannuskeikka väliin, mut parin viikon päästä olen menossa taas Riutanharjulle :D
Kiva kun se Tapsan 40-vuotis juhlakonsertti tulee televisiosta. Se tuo piristystä juhannukseen.- pellle123
vanhan pieruin vanhasta konsertista,joka ei edes oltu myyty kuion 40%sti.Olin itse paikalla.Tyypillistä artistin kamaa.
mua oikeesti jäi harmittamaan se 'suuruudenhulluus',kun luultiin (vai luuliko Tapsa edes itse),että lehterit täytyisivät?sivukatsomoita ei edes otettu käyttöön,toisin kuin Hectorinnkonsertissa.
Olis kannattanut varmaan varata pienempi areena,konsertti ei kuitenkaan ollut niin hyvä,etteikö vaikkapa kulttuuritalo olis riittänyt.
No ,artisti on artisti,mutta diivailuun ei kuitenkaan ole varaa,ainakaan Tapsalla,ymmärrän hyvin jos Loiri diivailee,sillä on oikeesti varaa,Tapsalla ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa595322Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2543582Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2863484Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot403203Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär3012698Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi3171988Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun661980En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1431839Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm371465- 1201205