YKSI ON VARMA
JEESUS EI KETÄÄN JOHDATA HARHAAN vaan TOTUUTEEN.
SE on sanottu jo TÄSSÄ penois evankeliumissa
" Niin on Jumala maailmaa rakastanut, että lähetti ainoan
Poikansa, ETTEI YKSIKÄÄN JOKA HÄNEEN USKOO HUKKUISI."
Joten TURVALLISTA on lähteä Jeesus tiellä ja olla sillä tiellä, vaikka se on tie
joka johtaa oman lihan, mielen kuolemaan. SE ON AINUT TIE
ISÄN LUO, sillä tiellä Jumala ihmistä varjelee ja johdattaa, kun
ihminen vain loppuun ASTI SEN TIEN TAHTOO KÄYDÄ. EI SIIS
LANKEA POIS oman tahdon, oman lihan mukaiselle tielle.
Siis missä syytös,panettelu, herja?
Syytöstä, panettelua, herjaa....?
37
259
Vastaukset
- puu tunnetaan
aina hedelmistään ja huono puu ei tuota hyvää hedelmää, kuten ei hyvä puu tuota pahaa hedelmää. Ei se, että me hoemme jotakin, ei se, että me kirjoitamme jotakin Raamatusta, ei mikään muu, kuin taipuisa rakkaus, ole merkkinä hyvästä hedelmästä ja älä tätä kiellä, sillä se on Jeesuksen oma opetus.
Jumala ei tahdo meiltä minkäänlaisia uhreja, vaan tahtoo meiltä laupiaa ja armahtavaa mieltä.ole Jeesus tielle lähtenyt jatkat tuota herjaamista ja panettelua.
Mutta et sitä näe. Jos tahtoisit tulla näkeväksi niin sinun tulisi taipua
parannukseen lähdettävä ihmisopin mukaiselta tieltä Jeesuksen osoittamalle
tielle, vasta silloin Jumala saisi silmäsi avata.
Älä siis mene ihmiseen se mitä aloituksessa on, ON TOTTA JEESUS EI JOHDATA
HARHAAN. Pystytkö miettimään mitä vastaan ja miksi sodit?- kanssa nyt tässäkin
ArmiK kirjoitti:
ole Jeesus tielle lähtenyt jatkat tuota herjaamista ja panettelua.
Mutta et sitä näe. Jos tahtoisit tulla näkeväksi niin sinun tulisi taipua
parannukseen lähdettävä ihmisopin mukaiselta tieltä Jeesuksen osoittamalle
tielle, vasta silloin Jumala saisi silmäsi avata.
Älä siis mene ihmiseen se mitä aloituksessa on, ON TOTTA JEESUS EI JOHDATA
HARHAAN. Pystytkö miettimään mitä vastaan ja miksi sodit?ja sinä te kykene sitä näkemään.
Jeesus on Jumalan Sana ja muistathan miten olet tuominnut ihmisten olevan saatanasta, miten olet toivonut heille tapahtuvan pahaa jo tässä ajassa, miten olet ladellut syytöksiä heille, jotka ovat kertoneet Jeesuksen lähettäminä elävästä Jumalasta ja Hänen ihme-, eli tunnusteoistaan ja totisesti tuo, mitä olet tehnyt ei ole ollut Jumalasta, sillä lue mistä tahansa Raamatusta, niin et löydä Sanan kehoittavan noihin tekoihin.
Kirjoituksesi ovat eksyneen ihmsien lihallisesta mielestä, jonka kautta paha saa valtaa ja ottaa sitä yhä enemmän. Tee parannus ja rukoile Jumalaa, että syntisi sinulle vielä anteeksi annetaan. kanssa nyt tässäkin kirjoitti:
ja sinä te kykene sitä näkemään.
Jeesus on Jumalan Sana ja muistathan miten olet tuominnut ihmisten olevan saatanasta, miten olet toivonut heille tapahtuvan pahaa jo tässä ajassa, miten olet ladellut syytöksiä heille, jotka ovat kertoneet Jeesuksen lähettäminä elävästä Jumalasta ja Hänen ihme-, eli tunnusteoistaan ja totisesti tuo, mitä olet tehnyt ei ole ollut Jumalasta, sillä lue mistä tahansa Raamatusta, niin et löydä Sanan kehoittavan noihin tekoihin.
Kirjoituksesi ovat eksyneen ihmsien lihallisesta mielestä, jonka kautta paha saa valtaa ja ottaa sitä yhä enemmän. Tee parannus ja rukoile Jumalaa, että syntisi sinulle vielä anteeksi annetaan.jeesuksen kanssa olet niin kaikki "uskovat" sanovat, ei siinä ihmeellistä.
Mutta kun on Jeesuksessa niin silloin KAIKKI jotka Hänessä ovat tai Hänen
viitoittamalla Jumalan tahdon tiellä HE OVAT YHTÄ HENGESSÄ JA TOTUUDESSA
EIVÄT toisiaan vastaan sodi.- sinä sitten
ArmiK kirjoitti:
jeesuksen kanssa olet niin kaikki "uskovat" sanovat, ei siinä ihmeellistä.
Mutta kun on Jeesuksessa niin silloin KAIKKI jotka Hänessä ovat tai Hänen
viitoittamalla Jumalan tahdon tiellä HE OVAT YHTÄ HENGESSÄ JA TOTUUDESSA
EIVÄT toisiaan vastaan sodi.aloitit pilkkaamiseni tuolla raamattupalstalla, kun kerroin niistä todella tapahtuneista ihmeistä, mitä Jeesus on minulle tehnyt. Haukuit minut väkeväksi eksyttäjäksi ja puolustit Sunia ja kaikki niitä, jotka hyökkäsivät laumana kimppuuni.
Tiedä, että en koskaan valehtele, vaan kerron vain sen, minkä Jumala on tehnyt. En kerro omiani, mutta te leimasitte minut vaikka miksi ja sen te teitte Jumalaa, Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä vastaan ja koska se, mitä Jumala antaa meille, tulee yksin Häneltä, niin syytöksetkin menevät ANTAJAN päälle, eivät jää ansiottoman palvelijan päälle. En ole millään tavalla kerskannut koskaan niistä Jumalan suurista teoista, joita olen saanut kokea, mutta olen kertonut niistä, koska Jeesus on lähettänyt niistä kertomaan, eivätkä ne ihmeet ole tapahtuneet vain minun takiani, vaan koko Jumalan seurakunnan takia. sinä sitten kirjoitti:
aloitit pilkkaamiseni tuolla raamattupalstalla, kun kerroin niistä todella tapahtuneista ihmeistä, mitä Jeesus on minulle tehnyt. Haukuit minut väkeväksi eksyttäjäksi ja puolustit Sunia ja kaikki niitä, jotka hyökkäsivät laumana kimppuuni.
Tiedä, että en koskaan valehtele, vaan kerron vain sen, minkä Jumala on tehnyt. En kerro omiani, mutta te leimasitte minut vaikka miksi ja sen te teitte Jumalaa, Isää, Poikaa ja Pyhää Henkeä vastaan ja koska se, mitä Jumala antaa meille, tulee yksin Häneltä, niin syytöksetkin menevät ANTAJAN päälle, eivät jää ansiottoman palvelijan päälle. En ole millään tavalla kerskannut koskaan niistä Jumalan suurista teoista, joita olen saanut kokea, mutta olen kertonut niistä, koska Jeesus on lähettänyt niistä kertomaan, eivätkä ne ihmeet ole tapahtuneet vain minun takiani, vaan koko Jumalan seurakunnan takia.Kun sanon Totuuden jos se sinusta on pilkkaa miksi minua syytät?
Sanoma jota tuot EI YKSINKERTAISESTI ole Jumalasta. Kun tämän tiedän mikä
on Jumalan niin miksi siitä minua syytät, että sen sanon Totuuudessa?
Puhut ettet itse valehtele ja varmaan näin on, mutta mitä sillä on merkitystä
kun et näe, että kuitenkin olet johtamassa ihmisiä valheeseen jossa itsekin
olet?- hyvin pahasti
ArmiK kirjoitti:
Kun sanon Totuuden jos se sinusta on pilkkaa miksi minua syytät?
Sanoma jota tuot EI YKSINKERTAISESTI ole Jumalasta. Kun tämän tiedän mikä
on Jumalan niin miksi siitä minua syytät, että sen sanon Totuuudessa?
Puhut ettet itse valehtele ja varmaan näin on, mutta mitä sillä on merkitystä
kun et näe, että kuitenkin olet johtamassa ihmisiä valheeseen jossa itsekin
olet?ja tuon erehdyken voimalla pilkaat ELÄVÄÄ JUMALAA, joka tekee tänäänkin tunnustekojaan ja vahvistaa omiensa uskon.
Olen opettanut täällä netissä lihantahdon ja Jumalan Tahdon eron, Jumalan Pojan, Jeesuksen olevan lihaan tullut Jumalan Sana, ikuisen lain voimassa olon, eli käskyistä, jotka täyttyvät rakkaudessa Jeesuksen täytetyn, ei rikotun työn perusteella ja monia, monia asioita, jotka ovat tyrmänneet monien lihallisten uskomukset ja paljastaneet heidän eksymyksensä ja siitä saan vihaa heidän taholtaan, mutta sitä enemmän rakkautta Jumalalta, joka on siunanut minut vapaudella ja ilolla ja kaikilla lupaamillansa hyvillä siunauksilla.
- Per Saukko
Ei kukaan sinua muuten usko.
Näin näkyy katsot ihmiseen. LUE uudelleen aloitus. Onko kyse ihmisetä?
Vaiko uskosta JEESUKSEEN Hänen sanaansa uskosta?
Vaikka näinkin on tämäkin Jeesuksen sana on TOTTA:"Joka kuulee teitä, se kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut; mutta joka minut hylkää, hylkää hänet, joka on minut lähettänyt."
Ps. tiedän saastaisella tavalla tuokin Jeesuksen sana on käytössä, ja monet
sen tähden tulleet sidotuksi johonkin seurakuntaan.- M-TS
ArmiK kirjoitti:
Näin näkyy katsot ihmiseen. LUE uudelleen aloitus. Onko kyse ihmisetä?
Vaiko uskosta JEESUKSEEN Hänen sanaansa uskosta?
Vaikka näinkin on tämäkin Jeesuksen sana on TOTTA:"Joka kuulee teitä, se kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut; mutta joka minut hylkää, hylkää hänet, joka on minut lähettänyt."
Ps. tiedän saastaisella tavalla tuokin Jeesuksen sana on käytössä, ja monet
sen tähden tulleet sidotuksi johonkin seurakuntaan.Luin sattumalta tämän viestiketjun. Miksi ihmeessä te riitelette tuolla tavalla? Tuli sivullisena jotenkin paha mieli tästä.
- että jokainen
M-TS kirjoitti:
Luin sattumalta tämän viestiketjun. Miksi ihmeessä te riitelette tuolla tavalla? Tuli sivullisena jotenkin paha mieli tästä.
on viellä tänään sillä paikalla, että saa oikeuden tehdä parannuksen ja hyljätä ennen tekemäsnä synnit ja lihan tahdon, Jumalan Tahdon tieltä.
Älä pahoita mieltäsi, vaan usko siihen, että Jeesus on silloinkin kansamme, kun antaa kurinpalautusta. Ei Jumala kurita heitä, joita ei rakasta.
Toisinaan Jumala antaa niin kovan kurinpalautuksen ihmiselle, että ihminen menettää kaiken luottamuksen itseensä ja lähimmäisiinsä ja sen olen itse joutunut kauan sitten kokemaan, mutta sitä kuritusta seurasi täydellinen vapaus ja vahvistettu usko ja sellainen rakkaus, jolla ei ole tekemistä mitään sielullisuuden kanssa. M-TS kirjoitti:
Luin sattumalta tämän viestiketjun. Miksi ihmeessä te riitelette tuolla tavalla? Tuli sivullisena jotenkin paha mieli tästä.
pahaa, se on todella murheellista, että täällä soditaan Jeesuksen sanomaa
vastaan jota Hänessä tuon ihmisten pelastukseksi.
Asia on todella NIIN ihmiset on johdettu ihmisoppien kanssa todella kauas
Jumalasta Hänen Totuudestaan, mutta sitä eivät nämä eksytetyt näe kun
ovat niin syvälle juurtunet valheeseen, että se mikä Jumalasta on se onkin
valhetta ja eksytystä, se mitä Jeesus sanoo se on tuulta ja tyhjää se johtaa
harhaan SIIS KAIKKI on päälaellaan kun on lähdetty uskomaan ihmisten
värkkäämä totuutta Raamatun sanasta.
Se mitä aloituksessa on SE ON TOTTA JEESUS EI JOHDATA HARHAAN joka siis
lähtee Jeesuksen osoittamalle tielle tulee JOHDETUKSI ISÄN LUO, muut tiet vievät
harhaan. TÄMÄHÄN on JUMALAN SANAN TOTUUS.- mikä on totuus
ArmiK kirjoitti:
pahaa, se on todella murheellista, että täällä soditaan Jeesuksen sanomaa
vastaan jota Hänessä tuon ihmisten pelastukseksi.
Asia on todella NIIN ihmiset on johdettu ihmisoppien kanssa todella kauas
Jumalasta Hänen Totuudestaan, mutta sitä eivät nämä eksytetyt näe kun
ovat niin syvälle juurtunet valheeseen, että se mikä Jumalasta on se onkin
valhetta ja eksytystä, se mitä Jeesus sanoo se on tuulta ja tyhjää se johtaa
harhaan SIIS KAIKKI on päälaellaan kun on lähdetty uskomaan ihmisten
värkkäämä totuutta Raamatun sanasta.
Se mitä aloituksessa on SE ON TOTTA JEESUS EI JOHDATA HARHAAN joka siis
lähtee Jeesuksen osoittamalle tielle tulee JOHDETUKSI ISÄN LUO, muut tiet vievät
harhaan. TÄMÄHÄN on JUMALAN SANAN TOTUUS.Koska et usko sinulle anettavia nuhteita, jos sinä nuhteet ottaisit vastaan silloin olisit aika päiviä sitten vapautunut ahdikotilastasi.
Sinähä kirjoitit raamattu palstalla paljon apulantaa, etkä vieläkään ole parannuksessa vaan etsit rikkaa toisen simästä.
Tiedätkö jokainen tehköön henkilökohtaisen parannuksen niin sinäkin jos Jeesuksen jäljessä aijot kulkea.
Mitä hyötyä sinnulle siitä on että panettelet Totuuden tuojia sinä likaat omaa astiaasi.
Tee parannukseen soveliaita hedelmiä, ja vartioitse itseäsi ettei synti sinuun pesi.
Varsinkin niitä kohtia Jeesukselle vi jotka sinussa on paatuneita.
TEE PARANNUS - M-TS
mikä on totuus kirjoitti:
Koska et usko sinulle anettavia nuhteita, jos sinä nuhteet ottaisit vastaan silloin olisit aika päiviä sitten vapautunut ahdikotilastasi.
Sinähä kirjoitit raamattu palstalla paljon apulantaa, etkä vieläkään ole parannuksessa vaan etsit rikkaa toisen simästä.
Tiedätkö jokainen tehköön henkilökohtaisen parannuksen niin sinäkin jos Jeesuksen jäljessä aijot kulkea.
Mitä hyötyä sinnulle siitä on että panettelet Totuuden tuojia sinä likaat omaa astiaasi.
Tee parannukseen soveliaita hedelmiä, ja vartioitse itseäsi ettei synti sinuun pesi.
Varsinkin niitä kohtia Jeesukselle vi jotka sinussa on paatuneita.
TEE PARANNUStämä AK on oikein tehnyt? Siis tiivistettynä? Ainakaan näistä kirjoituksista en havainnut mitään...no olen ihan uutena täällä joten en tiedä.
- Murdochh (ei kirj.)
M-TS kirjoitti:
tämä AK on oikein tehnyt? Siis tiivistettynä? Ainakaan näistä kirjoituksista en havainnut mitään...no olen ihan uutena täällä joten en tiedä.
Päinvastoin; Hän tuo Totuuden sanomaa, suoraan, vääntelemättömänä, ja sellaisenaan joka ainoastaan vie pelastukseen. Tämä sanoma tosin loukkaa niitä, jotka ovat tuudittautuneet valheellisiin ihmisoppeihin, eivätkä voi niellä Jeesuksen sanoja pelastuksen tiestä.
- paljon!!!
M-TS kirjoitti:
tämä AK on oikein tehnyt? Siis tiivistettynä? Ainakaan näistä kirjoituksista en havainnut mitään...no olen ihan uutena täällä joten en tiedä.
pahaa. Hän kuului aikaisemmin joukkoon, joka syytti saatanalle kuuluviksi kaikki uskovaiset. Sillä joukolla oli joukkovoima ja he sopivat yhdessä kuulemma jopa viestittämällä toisilleen ketä kohtaan hyökätä. Parannusta nuo ihmiset eivät ole tehnteet, vaikka heidän joukkonsa on hajonnut, kuten hajoaa kaikki paha Jumalan puututtua asiaan. Pahan suoltaminen jatkuu vielä, mutta joukkovoima on kadonnut ja paha katoaa lopullisesti, sillä vain rakkaus jää jäljelle ja pahan puhujat joutuvat kadotuksen kokemaan, jos eivät tee parannusta.
ArmiK huutaa isoin kirjaimin, että uskokaa Jeesukseen, mutta keskusteleppas hetki hänen kanssaan niin saat huomata, että hänellä ei ole uskoa, eikä Jumalan kunnioitusta. Toivoisin hänelle vielä armon tulevan, jossa hän saa vapautuksen tuosta piemeydestä, sillä ihminen hänkin on ja siksi hänellekkään ei toivoisi mitään pahaa tapahtuvaksi. - on tätä:
Murdochh (ei kirj.) kirjoitti:
Päinvastoin; Hän tuo Totuuden sanomaa, suoraan, vääntelemättömänä, ja sellaisenaan joka ainoastaan vie pelastukseen. Tämä sanoma tosin loukkaa niitä, jotka ovat tuudittautuneet valheellisiin ihmisoppeihin, eivätkä voi niellä Jeesuksen sanoja pelastuksen tiestä.
Sinä olet saatanasta, sinä olet eksyttäjä, voi, voi, sinä olet sitä ja sitä....USKO JEESUKSEEN, toivottavasti joudut jo täällä kokemaan pahaa j.n.e , niin silloin ArmiK on sinulle oikeassa, mutta ei Jumalalle, jota vastaan hän on käynyt vuodesta toiseen rikkoen kaiken sen, minkä Jumala kansalleen opettaa.
ArmiK ei suostu keskustelemaan uskovaisten kanssa, mutta hyökkää syyttämään ja soimaamaan ja se ei lähde Jumalan Hengestä, vaan vastustajasta. M-TS kirjoitti:
Ei mitään, ja siitä huolimatta hänet tapettiin. Ei ole hänen omiensa, tai häntä etsivien kohtelu sen parempaa maailman taholta tänäkään päivänä, ei siis mitään uutta auringon alla.
Jos maailma vihaa teitä, muistakaa, että ennen teitä se on vihannut minua. Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä.
Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne.- kutenkin,
Hssu kirjoitti:
Ei mitään, ja siitä huolimatta hänet tapettiin. Ei ole hänen omiensa, tai häntä etsivien kohtelu sen parempaa maailman taholta tänäkään päivänä, ei siis mitään uutta auringon alla.
Jos maailma vihaa teitä, muistakaa, että ennen teitä se on vihannut minua. Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä.
Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne.että ArmiK ei ole vihattu Jeesuksen tähden, vaan lihanpaatoksen tähden, jossa hän on syyttänyt ja tuominnut lähimmäiset. Erota, mikä tulee Jeesuksesta ja mikä tulee ihmisen lihallisuudesta, jotta et enää syyttäisi Jeesusta ArmiK:in pahoista teoista.
- Murdochh (ei kirj.)
kutenkin, kirjoitti:
että ArmiK ei ole vihattu Jeesuksen tähden, vaan lihanpaatoksen tähden, jossa hän on syyttänyt ja tuominnut lähimmäiset. Erota, mikä tulee Jeesuksesta ja mikä tulee ihmisen lihallisuudesta, jotta et enää syyttäisi Jeesusta ArmiK:in pahoista teoista.
Jeesustakin vihattiin sen takia, että Hän muka korotti itsensä Jumalan vertaiseksi. Eikö tämä ole vain toisintoa siitä ajasta, Armiakin vihataann, koska hän mukamas korottaa itsensä Jeesuksen vertaiseksi.
Se on vain sinun lihasi, joka loukkaantuu Armin teksteistä. - loukkaannu,
Jeesustakin vihattiin sen takia, että Hän muka korotti itsensä Jumalan vertaiseksi. Eikö tämä ole vain toisintoa siitä ajasta, Armiakin vihataann, koska hän mukamas korottaa itsensä Jeesuksen vertaiseksi.
Se on vain sinun lihasi, joka loukkaantuu Armin teksteistä.mutta tahtoni on niin hyvä, että tahtoisin sinunkin näkevän totuuden ja pelastuvan valheelta. Jos sinä syöt tuon, jota ArmiK sinulle tarjoaa, niin siitä et koskaan omin voimin selviä kirkkauteen.
- että siellä
loukkaannu, kirjoitti:
mutta tahtoni on niin hyvä, että tahtoisin sinunkin näkevän totuuden ja pelastuvan valheelta. Jos sinä syöt tuon, jota ArmiK sinulle tarjoaa, niin siitä et koskaan omin voimin selviä kirkkauteen.
missä ikuinen laki rikotaan, siellä ei ole Jumalaa, sillä Jumala on vain oman kansansa keskuudessa ja siellä on lain täyteys, sillä Jeesus ei kumonnut lakia, vaan varoitti omiaan rikkomasta pienintäkään käskyä ja kertoi, että laki on voimassa niin kauan, kun on taivas ja maa olemassa. Esim. Älä tapa käsky on niin vahva tässä uudessa liitossa, että pahat ajatukset lähimmäisestä katsotaan Jumalasta katsoen tappamiseksi. Siellä on lain rikkominen, missä ei ole Jumalan Voimaa, sillä ilman sitä voimaa, ei kukaan voi elää täytetyssä laissa.
Lain rikkomista on lähimmäisen syyttäminen ja heidän uskonsa halveksiminen ilman, että sitä edes tutkitaan, vaan hutkitaan vain lihan oikeutuksella, joka on suuri synti ja eksyttää monet mukaansa, heidät, joilla ei ole Jumalan Pojan/Jeesuksen tuntemista, eli heidän, joille Sana ei ole tuttu ja niin rakas, että se on etumaisella sijalla. M-TS kirjoitti:
Tulet kyllä huomaamaan että tämä Armik, "synnitön" ja "lihaton" ihminen on riitelyn ja tuomitsemisen mestari. Sitä vaan sopii aidosti ihmetellä, että mikä laittaa "synnittömän" ihmisen riitelemään sekä tuomitsemaan lähimmäisiä. Jumala se ei ainakaan ole.
M-TS kirjoitti:
mitä olen tehnyt on ollut pahaa luonnollisen ihmisen lihalle, kun se on näin
liha tahtoo elää EI KUOLLA ja se sanoma jota Jeesuksessa tuon nujertaa,
tuomitsee lihan.
Näin se minkä liha kokee pahana ON TODELLISUUDESSA KAIKKEIN PARASTA,
mutta silloin kun ei ihminen taivu lihan tahdon tieltä vehnänjyvän kuoleman
tielle niin sanoma mikä Jumalalta on se koetaan pahana.
Kuin taas sen minkä liha kokee hyvänä ON TODELLISUUDESSA SITÄ KAIKKEIN
PAHINTA sillä lihan miellyttämisen tiellä ei TULLA KOSKAAN KOHTAAMAAN
JUMALAA.- uskova myös
että jokainen kirjoitti:
on viellä tänään sillä paikalla, että saa oikeuden tehdä parannuksen ja hyljätä ennen tekemäsnä synnit ja lihan tahdon, Jumalan Tahdon tieltä.
Älä pahoita mieltäsi, vaan usko siihen, että Jeesus on silloinkin kansamme, kun antaa kurinpalautusta. Ei Jumala kurita heitä, joita ei rakasta.
Toisinaan Jumala antaa niin kovan kurinpalautuksen ihmiselle, että ihminen menettää kaiken luottamuksen itseensä ja lähimmäisiinsä ja sen olen itse joutunut kauan sitten kokemaan, mutta sitä kuritusta seurasi täydellinen vapaus ja vahvistettu usko ja sellainen rakkaus, jolla ei ole tekemistä mitään sielullisuuden kanssa.Kaikkea sitä selitellään-eiköhän kyse oo ihan teidän keskinäisestä riitelystänne-jossa kumpikin yritätte antaa toisillenne nimeämääsi kurinpalautusta!
Jumalan tahto ei ole,että uskovat riitelee näillä palstoilla keskenään!
Käykö teideän pienissä mielissäkään se,mitä te aikaansaatte niissä,jotka mylöskin
lukevat näitä sivuja-???
Jumalalle ette tällätavalla kunniaa tuo-päinvastoin halvennatte Hänen nimeään uskosta osattomienkin silmissä!
Tutkikaa enemmän Raamattua,että tiedätte mitä siellä sanotaan uskovien yhteydestä ja keskinäisestä kanssakäymisestä.
TODELLA NÄIN, JEESUS EI KETÄÄN HARHAAN JOHDA niin SILLOIN KUN SANOTAAN
olet EREHTYNYT niin se joka näin sanoo ON ITSE HARHAANJOHDETTU, erheissä
elää.
SIIS JEESUS EI TODELLAKAAN KETÄÄN JOKA HÄNTÄ USKOO JA LÄHTEE HÄNEN VIITOITTAMALLE JUMALAN TAHDON TIELLE JOHDATA HARHAAN, EREHDYKSEEN.- että...
sinä et erehdy missään asiassa ?
Vaikka turhaanhan minä sitä sinulta kysyn, koska tiedän jo vastauksenkin.
Sinä todella uskot olevasi kaikessa erehtymätön, heitellessäsi täysin perättömiä syytöksiäsi läheistesi päälle, siinäkin teet mielestäsi vain täysin oikein.
Montaa ihmistä olet haavoittanut, mutta kerran siitäkin tulee loppu.
Jos joskus tajuat sen kaiken epäoikeudenmukaisuuden, johon olet syyllistynyt, se tulee satuttamaan sinuakin.
Näyttää vaan siltä, että asian tajuaminen on sinulle todella vaikeaa, ellei mahdotonta. Mutta koska Jumalalle ei mikään ole mahdotonta, toivon, että silmäsi avautuvat näkemään, miten kohtelet lähimmäisiäsi. - Murdochh (ei kirj.)
että... kirjoitti:
sinä et erehdy missään asiassa ?
Vaikka turhaanhan minä sitä sinulta kysyn, koska tiedän jo vastauksenkin.
Sinä todella uskot olevasi kaikessa erehtymätön, heitellessäsi täysin perättömiä syytöksiäsi läheistesi päälle, siinäkin teet mielestäsi vain täysin oikein.
Montaa ihmistä olet haavoittanut, mutta kerran siitäkin tulee loppu.
Jos joskus tajuat sen kaiken epäoikeudenmukaisuuden, johon olet syyllistynyt, se tulee satuttamaan sinuakin.
Näyttää vaan siltä, että asian tajuaminen on sinulle todella vaikeaa, ellei mahdotonta. Mutta koska Jumalalle ei mikään ole mahdotonta, toivon, että silmäsi avautuvat näkemään, miten kohtelet lähimmäisiäsi.syytökset oikein ovat? paljon täällä kyllä puhutaan joistain kumman syytöksistä, joita Armi heittelee ihmisten päälle, mutta minä en ole ainakaan törmännyt vielä yhteenkään.
- ehkä et vain
syytökset oikein ovat? paljon täällä kyllä puhutaan joistain kumman syytöksistä, joita Armi heittelee ihmisten päälle, mutta minä en ole ainakaan törmännyt vielä yhteenkään.
halua uskoa, että syytökset ovat perättömiä, kun armi sinulle vakuuttaa olevansa kaikessa oikeassa.
Eikä näe sitä. Jeesuskaan ei syntiä kohdellut silkkihansikkain, ei silitellyt synnintekijän päätä, siunaillut syntiä, sillä hän tiesi, että se sellainen vie aina väärään suuntaan. Synnistä, lihan tahdosta pois ohjaaminen, kohti Jumalaa ja hänen tahtonsa noudattamista, on sitä todellista lähimmäisen rakkautta, joka johtaa todelliseen hyvään. Se on sitä rakkautta mihin Jeesus käskee:
Minun käskyni on tämä: rakastakaa toisianne, niin kuin minä olen rakastanut teitä.- on..
Hssu kirjoitti:
Eikä näe sitä. Jeesuskaan ei syntiä kohdellut silkkihansikkain, ei silitellyt synnintekijän päätä, siunaillut syntiä, sillä hän tiesi, että se sellainen vie aina väärään suuntaan. Synnistä, lihan tahdosta pois ohjaaminen, kohti Jumalaa ja hänen tahtonsa noudattamista, on sitä todellista lähimmäisen rakkautta, joka johtaa todelliseen hyvään. Se on sitä rakkautta mihin Jeesus käskee:
Minun käskyni on tämä: rakastakaa toisianne, niin kuin minä olen rakastanut teitä.Armin ja Jeesuksen kohtelussa ihmisiä kohtaan.
Jeesus tiesi, mitä ihmisen sisimmässä on.
Ja sen miten Jeesus suhtautui kuhunkin, määräsi se, mitä Jeesus näki siellä sisimmässä olevan.
Luuletko, että Jeesus löi ketään, jonka sisimmässä näki kaipauksen Jumalasta ?
Armi ei näe ihmisen sydämeen, mutta lyödä hän osaa.
Jos et ole samaa mieltä hänen kanssaan jostakin asiasta, se merkitsee hänelle, että olet valheen oma.
Armi ei kykene näkemään sitä mahdollista kaipausta ihmisessä, hän näkee vain sen, onko ihminen hänen kanssaan samaa mieltä kaikesta, vai eikö ole.
Ja se ei ole hänen tehtävänsä mitata ihmisten tekoja, sanoja ja ajatuksia.
Se on Jumalan tehtävä. on.. kirjoitti:
Armin ja Jeesuksen kohtelussa ihmisiä kohtaan.
Jeesus tiesi, mitä ihmisen sisimmässä on.
Ja sen miten Jeesus suhtautui kuhunkin, määräsi se, mitä Jeesus näki siellä sisimmässä olevan.
Luuletko, että Jeesus löi ketään, jonka sisimmässä näki kaipauksen Jumalasta ?
Armi ei näe ihmisen sydämeen, mutta lyödä hän osaa.
Jos et ole samaa mieltä hänen kanssaan jostakin asiasta, se merkitsee hänelle, että olet valheen oma.
Armi ei kykene näkemään sitä mahdollista kaipausta ihmisessä, hän näkee vain sen, onko ihminen hänen kanssaan samaa mieltä kaikesta, vai eikö ole.
Ja se ei ole hänen tehtävänsä mitata ihmisten tekoja, sanoja ja ajatuksia.
Se on Jumalan tehtävä.Löikö Jeesus Pietaria, kun hän sanoi totuuden, ei lyönyt, sanoi vain totuuden.
Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: Väisty tieltäni Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä.
Kyllä Pietarille kaipaus Jumalan puoleen oli. Miten luulet Pietarin reagoineen tuohon mitä Jeesus sanoi, varmaan ihan samalla tavalla kuin täällä palstallakin reagoidaan, mieli pahenee, kun joutuu totuuden kohteeksi, liha, ihmisen oma mieli ei siedä totuutta, koska sillä on rakkaus maailmaan, josta se ei halua luopua.- joka oli se
Hssu kirjoitti:
Löikö Jeesus Pietaria, kun hän sanoi totuuden, ei lyönyt, sanoi vain totuuden.
Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: Väisty tieltäni Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä.
Kyllä Pietarille kaipaus Jumalan puoleen oli. Miten luulet Pietarin reagoineen tuohon mitä Jeesus sanoi, varmaan ihan samalla tavalla kuin täällä palstallakin reagoidaan, mieli pahenee, kun joutuu totuuden kohteeksi, liha, ihmisen oma mieli ei siedä totuutta, koska sillä on rakkaus maailmaan, josta se ei halua luopua.että Armi ei näe kenenkään sydäntä, hänen tehtävänsä ei siis ole mitata kenenkään sanoja, tekoja, ajatuksia. Se on Jumalan tehtävä.
Jos parannusta tarvitaan, Jumala puhuu ihmiselle, se ei ole Armin tehtävä.
Toistelet samoja asioita, kuten tuotakin Jeesuksen Pietarille tuomia sanoja.
Ota huomioon myös muut sanat, mitä Jeesus ihmisille puhui.
Ja mikä tärkeintä, mieti oikein rehellisesti, onko kaikki sittenkään niin, kuin mitä sinulle on annettu ymmärtää.
Kestääkö se kaikilta osin Jumalan Sanan valossa, vai onko "omia ilmoituksia", jotka ovatkin ristiriidassa Jumalan Sanan kanssa. joka oli se kirjoitti:
että Armi ei näe kenenkään sydäntä, hänen tehtävänsä ei siis ole mitata kenenkään sanoja, tekoja, ajatuksia. Se on Jumalan tehtävä.
Jos parannusta tarvitaan, Jumala puhuu ihmiselle, se ei ole Armin tehtävä.
Toistelet samoja asioita, kuten tuotakin Jeesuksen Pietarille tuomia sanoja.
Ota huomioon myös muut sanat, mitä Jeesus ihmisille puhui.
Ja mikä tärkeintä, mieti oikein rehellisesti, onko kaikki sittenkään niin, kuin mitä sinulle on annettu ymmärtää.
Kestääkö se kaikilta osin Jumalan Sanan valossa, vai onko "omia ilmoituksia", jotka ovatkin ristiriidassa Jumalan Sanan kanssa."Onko Jumala todella sanonut niin". Siltä tuo puheenvuorosi kovasti kuulosti, ja sitähän se oli.
Kovasti kammetaan kun on kyse Jeesuksen sanasta, sanomasta, niin se on.- puolustaa Armi K
Hssu kirjoitti:
Löikö Jeesus Pietaria, kun hän sanoi totuuden, ei lyönyt, sanoi vain totuuden.
Kyllä Pietarille kaipaus Jumalan puoleen oli. Miten luulet Pietarin reagoineen tuohon mitä Jeesus sanoi, varmaan ihan samalla tavalla kuin täällä palstallakin reagoidaan, mieli pahenee, kun joutuu totuuden kohteeksi, liha, ihmisen oma mieli ei siedä totuutta, koska sillä on rakkaus maailmaan, josta se ei halua luopua.Hessu ja muut jotka puolustatte ArmiK syyllistytte samaan Sanan herjaan monet vuodet olet ArmiK puhunut yhtä aikaa saatanasta ja Jeesuksesta et sinä ole vieläkään yhtään nuhdetta vastaan ottanut.
Parannusta et ole tehnyt aidosti Jeesuksen edessä, jos olisit sen tehnyt olisi rakkaus tullut kirjoituksiisi.
Katso samasta lähteestä ei voi pulputa rakkaus ja viha.
Lähimmäisen rakkautta ei sinussa ole koskaan ollut, viha sensijaa on aina nostanut päätään.
Sinä olet luste siinä Jumalan viljassa tee parannus.
Et sinä AK ole opettaja sinun tulisi Jumalan silmien edessä hävetä, Jumalan kirkkaus loistaa niin kirkkaana tänä paivänä, että seurakunista alkaa puhdistus työ ja kaikki sellaiset, jotka kulkevat jumalattomina ei heitä Jeesus tunne.
Ei riitä vaikka kuinka huutaa Herra Herra eikä tee parannusta kaikki se on turhuuden turhuutta.
Vain todelinen parannus ja hedelmät ovat Jeesuksen edessä viljaa. - toistelet
Hssu kirjoitti:
"Onko Jumala todella sanonut niin". Siltä tuo puheenvuorosi kovasti kuulosti, ja sitähän se oli.
Kovasti kammetaan kun on kyse Jeesuksen sanasta, sanomasta, niin se on.ja toistelet, niin kuin tuokin sanonta kuin suoraan Armin suusta.
Jäikö vieläkin se oleellinen huomaamatta, käytänpä nyt ihan isoja kirjaimia Armin tapaan;
ARMIN TEHTÄVÄ EI OLE MITATA KENENKÄÄN TEKOJA; SANOJA; AJATUKSIA; PARANNUKSEN TARVETTA.
SE ON JUMALAN TEHTÄVÄ, JA JUMALALLA ON SIIHEN TARVITTAVA VIISAUS. - et ottanut
Hssu kirjoitti:
"Onko Jumala todella sanonut niin". Siltä tuo puheenvuorosi kovasti kuulosti, ja sitähän se oli.
Kovasti kammetaan kun on kyse Jeesuksen sanasta, sanomasta, niin se on.kantaa, oletko peilannut Armin sanoja Jumalan Sanaan.
Jumala antaa Sanassaan ohjeita, esim. siitä, kuinka suhtaudutaan muihin ihmisiin, kuinka puhutaan heille Jeesuksesta.
Jumala ei milloinkaan toimi vastoin sanaansa, eikä muuta sitä miten sattuu toisenlaiseksi. Ei Suomessa eikä muualla, ei näinä aikoina eikä muinakaan aikoina.
Esim. se, että Jumala olisi sanonut että pitää olla kova sana, on Armin kuvittelemaa Jumalan puhetta. Jumala on ohjeensa antanut Raamatussa, esim. Pietarin kirjeessä, ja Jumala ei tuota ilmoitusta muuta toisenlaiseksi, ei edes ArmiK:lle Suomenmaalla. Muutoinhan Jumala kävisi omaa Sanaansa vastaan. Joten esim. tuollaiset opetukset, "omat ilmoitukset", pitää kyseenalaistaa Raamatun valossa ja hylätä. Oletko tehnyt niin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252154Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921965Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881941MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131643Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241537Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4901511Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11494Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491310Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.761188Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351169