eli viikon matka turkkiin alanyaan.
kotiin lähtöpäivänä tuli maha kipeäksi. lento meni hyvin mutta yön aikana meni sitten vatsa kuralle. Muutaman kerran olen vessassa joutunut käymään, mutta mitään ihan traagista ripulia ei ole.
Koko reissu syötiin siisteissä paikoissa, juotiin pullovettä, käytettiin käsidesiä ja pestiin hampaatkin pullovedellä.
Eli missä kohtaa olisi syytä mennä lääkäriin? juhannus tulossa, sunnuntaina pitäisi mennä töihin ja ammatiltani olen tarjoilia..
Kuumetta ei ole, olo muuten tosi hyvä. vatsa vaan kuralla ja vähän maha kipeä.. eli onko ihan normaalia?
salmonellaa heti epäilin, mutta siihen kai liittyy kuume... !?
Olen oikeesti todella huolissani, ikinä en ole matkalta mitään pöpöä saanut. matkakumppanin kanssa syötiin aivan samat ruuat, samat juomat ym. ja hänellä ei mitään oireita ole!
salmonella tms?
5
1198
Vastaukset
- Paranee ajallaan
Eli itselläni salmonella oli oireeton. Eli ei myöskään kuumetta.
Eli työnantajasi antaa ohjeet siitä, voitko mennä töihin, jos ei ne sinulle oli selvät. Eli silloin kun itse olin tarjoilija (jiillä) minulla oli ne, mutta nyt lienevät muuttuneet.
Eli mielestäni lääkäriin pitää mennä, kun kroppa alkaa kuivua, kun mikään ei pysy sisällä. - VinkkiKokki
Hae antibioottikuuri, se mahdollistaa täydellisen gourment-nautinnon
http://www.youtube.com/watch?v=uuHxsQHMuHU
Tosin suomalainen lääkäri ottaa viljelmän ensin tarkan bakteerikannan määrittämiseksi. Myös yksityislääkäri.- Elintarviketyössä
työskentelijöille, syy- uusiutumisen vaara sekä siitä seuraava epidemiariski! T. Elintarvike
- tipi9
Olin smalla lailla varovainen mutta ripulin syyksi paljastui Turkin Alanyasta saatu suolistoloinen Entameba Histolytica,kuulemma erittäin yleinen sanoi paikallinen opas,sain pitkän antibioottikuurin ja suomessa kävin vielä lääkärissä,kannattaa ottaa näytteet ettei vaan ole tämä kyseessä!
- niinpä niin
Perjantaina palasin Alaniasta ja tänään ollut kuumetta ja huono olo. Täysin voimaton olo myös. Muutama oksensi tai oirehti vatsaansa muuten lentokoneessa kotimatkalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2191332Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341019Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848