Olen järkyttyneenä seurannut kuvia kaukkareista ja susista näissä kenneleissä missä susia otetaan kiinni ja koirien annetaan tappaa niitä. Tätä ennen sutta ruokitaan että se voimistuu ja jotkut nartut jätetään jalostukseen. Aivan sairasta!!! Taitaa olla venäjällä aika heppoiset käsitykset inhimillisestä elämästä!
ihmiset on sairaita
7
824
Vastaukset
- Hukka-Musti
Mikä on periaatteena tuossa tekstissäsi? Eli tarkoitatko susien, koirien vai molempien joutuvan liikaa kärsimään, vai tarkoitatko sellaisen jalostuslinjan pitämisen lemmikkinä olevan aivan sairasta?
- etenkin venäläiset
Mistä lähtien jalostus on ollut synonyymi eläinrääkkäykselle? Siitä tuossa on kyse ei mistään muusta!
- Hukka-Musti
etenkin venäläiset kirjoitti:
Mistä lähtien jalostus on ollut synonyymi eläinrääkkäykselle? Siitä tuossa on kyse ei mistään muusta!
Voi susiparkoja.
- pikku-pervo
Hukka-Musti kirjoitti:
Voi susiparkoja.
.....Sun on niin helvetin helppoa naureskella,kun ei ole reikiä OMASSA NAHKASSASI!!!!
ei voi ihmislapsi ymmärtää..
Luin myös karhukoirien koulutuksesta Venäjällä.. sidotaan karhu kiinni ja annetaan koirien purra.. älyvapaata touhua.. ja se, että Suomalaiset metsästäjät vielä tukee tätä touhua... huh huh ..- Kaukkari ihminen
Aivan sairasta se touhu kyllä venäjällä..Siinä ei kyllä yhtään arvosteta itse eläimen arvoa eikä henkeä.
Pahalta se vaan tuntuu kun tajuaa ihmisen sairaalloisen raakuden ja välinpitämättömyyden :( pistäisivät toisiaan sinne häkkiin ja antaisivat koirien purra niin ehkä ymmärtäisivät mutta ei..JULMAA:(
- fsdfsdf
ja missähän tälläistä matskua on? youtubessa vai missä? linkkiä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2832477Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.891572- 291352
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku621328Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka571316Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä761233Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791232- 741148
- 531139
Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi401092