Jotkut miettii sitä että onko show paini feikkiä tai tollasta niin mä ajattelin näyttää 1 videon josta saatte vastauksen! http://www.youtube.com/watch?v=rH-l-ntX45E&feature=PlayList&p=C7EB9A6F6B53C22F&index=0
Elikkä se on käsikirjoitettua ja valkataan voittajat mutta saatte kattoo ton youtube videon niin selvii kaikki asiat!
mä näytän
2
530
Vastaukset
- Raakkuna
Niinhän se on.... Se oikeastaan huomaa jo alusta asti, itse olen seurannut ehkä vuoden WWE:tä ja RAW:tä.
Käsikirjoitus, kyllä, voittajan valkkaus, kyllä.
Mutta katsoitkos 23.6 tulleen Hurjat Hoganit. Näytettiin miten itse Hogan esiintyi kehässä, tämä on hauskaa ajanveitettä. Siitä saa rahaa, kunniaa, ja oikeastaan kaikkea mitä haluaa. Tarvitsee vain osata näytellä, ja olla hyvässä kunnossa. Mitä sitten vaikka se olisikin feikkiä? Sitä on mahtava katsella.... Mutta ihmiset myös satuttavat toisiaan noissa. Vaikka väitetään että mikään noista ei satu, (se on totta että suurin osa haavoista tehdään itse esim. partaveitsen terällä viiltämällä), niin aina on joitakin liikkeitä mitkä EIVÄT voi olla satuttamatta vastapuolelaista. Haluatko kokeilla Jerichon muuria? Tai RKO:ta? Siitä vaan, se sattuu... Se on kuin hyvää sarjaa, feudit antavat lisäjännitystä, ja tappelut ovat hauskaa seurattavaa... Kukaan ei väitä että ne ovat totta, eikö vain? Ei, missää ei sanota mitään tällaista.- MinimiMax
Vastalause.... RKO ei satu, itseasiassa sitä ei voi edes onnistuneesti tehdä oikein jos vastustaja ei tee itse jotain, eli hyppää ja ota vastaan. Walls Of Jericho (a.k.a Boston Crab) sattuu jos sen tekee väärin, senkin voi tehdä satuttamatta. Eli yksikään liike ei tarkoituksella satu, mutta ne epäonnistuu joskus jolloin sattuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1612969- 512279
- 2352213
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2492019Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261730Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve451541Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä831470- 1331264
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3171080Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65925