marlboro tupakan vahvuudet

miten ois?

MARLBORO TUPAKKA,

SININEN ''laimein''
VIHREÄ menthol (vihreän valkea jne no ei väliä)
PUNAINEN vahvin?
HOPEA laimeampi kuin sininen?

KULTAINEN??????

eli kysymys kuuluu mihin väliin kultainen tupakka vie itsensä, vahvan vai laimean luo?

eri paikoissa eri toteamuksia, sehän on olevinaan light mutta suurin osa väittää sitä vahvimmaksi, eli punaisenkin voittajaksi.

kertokaa totuus

45

42364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • ?

        tuotahan ei tajua kukaan, jos pelkkä kyllä on vahvempaa/ei ole riittää


      • kyllähän.se

        Kyllä se punainen hyvä maku siinä ja mentoli kanssa erittäin hyvä aromi


    • ...

      Marlboro savukkeita saa seuraavanlaisissa aromeissa:

      Punainen (Full Flavor)
      Vihreä (Menthol)
      Vihreävalkoinen (Light Menthol)
      Vihreähopea (Ultra Menthol tunnetaan myös Super Menthol tai Fresh Mint)
      Kultainen/valkoinen (Light)
      Hopea (Ultra Light)
      Sininen (Blue Label)

      - Wikipedia; "Malboro"

      • mallumies

        Mallun vihreessä on yhtä paljon niitä nikotiinia tervaa ja hiilimonoksidia kun mallun punasessa. Vihree on vaa menttooli


      • MarlboroBoy
        mallumies kirjoitti:

        Mallun vihreessä on yhtä paljon niitä nikotiinia tervaa ja hiilimonoksidia kun mallun punasessa. Vihree on vaa menttooli

        Ja helpompi vetää vihreetä marlboroa syvälle keuhkoon.


      • ..)

        :)


      • VoiJumalauta

        Eikö oo muuta tekemistä kun tulla suomi24:een valittamaan muitten ihmisten asioista


    • mä3

      en itse polta röökii ku se on niin paskaa.oon mää kerran maistanu mallun vihreetä yhen askin.hyi saatana ku se oli niin helvetin paskan makusta!sitäpaitsi onhan se jokaisen oma valinta pilaako keuhkot vai eiköpilaa.

      • Jos vetää vaan poskeen..

        niin voi se paskalta maistuakkin. Itse en polta vakituisesti. Satunnaisesti kyllä. Tunne on vaan niin sanoin kuvaamaton kun vedät keuhkoon ja puhallat nii silmis alkaa vaa pyörii ja bileet pystys.Kannattaa koittaa. 1 tai 2 röökiä viikossa ei tee mitään.


      • mut
        Jos vetää vaan poskeen.. kirjoitti:

        niin voi se paskalta maistuakkin. Itse en polta vakituisesti. Satunnaisesti kyllä. Tunne on vaan niin sanoin kuvaamaton kun vedät keuhkoon ja puhallat nii silmis alkaa vaa pyörii ja bileet pystys.Kannattaa koittaa. 1 tai 2 röökiä viikossa ei tee mitään.

        eikös tuohon ole tarjolla pahempiakin aineita? eikös elämä ole parasta huumetta?


      • poltella.
        Jos vetää vaan poskeen.. kirjoitti:

        niin voi se paskalta maistuakkin. Itse en polta vakituisesti. Satunnaisesti kyllä. Tunne on vaan niin sanoin kuvaamaton kun vedät keuhkoon ja puhallat nii silmis alkaa vaa pyörii ja bileet pystys.Kannattaa koittaa. 1 tai 2 röökiä viikossa ei tee mitään.

        . Tunne on vaan niin sanoin kuvaamaton kun vedät keuhkoon ja puhallat nii silmis alkaa vaa pyörii ja bileet pystys

        -Niin ja varsinkin alkoholin kanssa. On ihana sytyttää tupakka terassilla, kun siideri alkaa nousta päähän. Ei voisi kyllä olla enää rentouttavampaa hetkeä.
        Kyllä elämästä pitää nauttiakin.


      • pahaa.

        oon mää kerran maistanu mallun vihreetä yhen askin.hyi saatana ku se oli niin helvetin paskan makusta

        -Onhan se vähän pahaa, siihen pitää olla tottumus että maistuu. Myöskin jatkuva ketjussa polttaminen saa tupakan maistumaan pahalta. Kyllähän Malboron savukkeet on melko tasokkaita sarjassaan kaikki. Puhtaan makuisia.


      • todellakin
        pahaa. kirjoitti:

        oon mää kerran maistanu mallun vihreetä yhen askin.hyi saatana ku se oli niin helvetin paskan makusta

        -Onhan se vähän pahaa, siihen pitää olla tottumus että maistuu. Myöskin jatkuva ketjussa polttaminen saa tupakan maistumaan pahalta. Kyllähän Malboron savukkeet on melko tasokkaita sarjassaan kaikki. Puhtaan makuisia.

        -Niin ja varsinkin alkoholin kanssa. On ihana sytyttää tupakka terassilla, kun siideri alkaa nousta päähän. Ei voisi kyllä olla enää rentouttavampaa hetkeä.
        Kyllä elämästä pitää nauttiakin.

        Todellakin. Terassilla saunan jälkeen, siideri/bisse nousee päähä ja tupakka siihen päälle. Todellakin, rentouttavampaa ei voi kuvitella.


      • eioleee
        poltella. kirjoitti:

        . Tunne on vaan niin sanoin kuvaamaton kun vedät keuhkoon ja puhallat nii silmis alkaa vaa pyörii ja bileet pystys

        -Niin ja varsinkin alkoholin kanssa. On ihana sytyttää tupakka terassilla, kun siideri alkaa nousta päähän. Ei voisi kyllä olla enää rentouttavampaa hetkeä.
        Kyllä elämästä pitää nauttiakin.

        onko pakko puhuu tollasii ku rupee itekki tekee mieli tehä samatien mut 16 veen vähä mahotonta paitsi pileis niinku huomen jiiihaaa : DD


      • filosofian maisteri
        mut kirjoitti:

        eikös tuohon ole tarjolla pahempiakin aineita? eikös elämä ole parasta huumetta?

        ajatellaanpa hetki sinun logiigallasi.olet varmasti joku koulun päihdetyöntekijä joka haluaa kertoa kaikille etä elämästä voi/pitä selvitä ilman päihteitä ja että elämä on parasta huumetta.mutta entä jos elämään jää koukkuun?ja päihdevalistus sanoo aina että kaikki riippuvuus on pahasta?joten onko minun siis terveellisempää ampua itseni jos olen koukussa elämään?koska teidän mukaanne kaikista riippuvuuksista on päästävä irti


      • ihminen 57894
        poltella. kirjoitti:

        . Tunne on vaan niin sanoin kuvaamaton kun vedät keuhkoon ja puhallat nii silmis alkaa vaa pyörii ja bileet pystys

        -Niin ja varsinkin alkoholin kanssa. On ihana sytyttää tupakka terassilla, kun siideri alkaa nousta päähän. Ei voisi kyllä olla enää rentouttavampaa hetkeä.
        Kyllä elämästä pitää nauttiakin.

        Tupakka se vasta perseestä onkin!!!


      • Anonyymi
        todellakin kirjoitti:

        -Niin ja varsinkin alkoholin kanssa. On ihana sytyttää tupakka terassilla, kun siideri alkaa nousta päähän. Ei voisi kyllä olla enää rentouttavampaa hetkeä.
        Kyllä elämästä pitää nauttiakin.

        Todellakin. Terassilla saunan jälkeen, siideri/bisse nousee päähä ja tupakka siihen päälle. Todellakin, rentouttavampaa ei voi kuvitella.

        Kyllähän on ilo nauttia savuke ja siideriä


      • Anonyymi
        eioleee kirjoitti:

        onko pakko puhuu tollasii ku rupee itekki tekee mieli tehä samatien mut 16 veen vähä mahotonta paitsi pileis niinku huomen jiiihaaa : DD

        :DDDD sakkolihabileet


    • gggggggggggggggggggg

      kultainen kuuluu vihreän ja sinisen väliin minun lempi tupakkani lm valkoinen

      • smoker_

        Kumpi on vahvempaa, vihreä vai sininen?


    • MALLU6969

      tumman vihreä mallu on yhtä vahvaa kuin punainen eli tervaa 10mg, parasta mentholia mun mielestä

      • marlllllllllllborooo

        no kuule halooooo siinä on 0.1 mg vähemmän nikotiinia, ja se on se tärkein osa tupakan aineista.


    • marlllllllllllborooo

      Vahvuus-järjestyksessä:

      Red Label
      Menthol (Tumman vihreä)
      Gold
      Blue Label
      Menthol (Vaalean vihreä)
      Fresh Mint/Blue Fresh
      Silver

    • urpourpo

      paljonko nikotiinia on marlboron kultasessa?(:

    • kapselifiltteri

      Marlboro Gold 8mg / 0.6mg / 9mg. Gold Beyondissa 8mg / 0.6mg / 8mg.

    • mönjä

      Tässä ku nyt lopettamista yritin, vaihdoin peruslaatuni kokeeksi kultaseen malluun kun se oli se eka tupakki jota oli vain saatava lisää. Ettei vain jäis ikävä. Viimeksi kun tupakkilakko veti vesiperän maistoin vihriää mallua, oli pakko käydä hakemassa parin päivän päästä tupakkia kun ei kestänyt enää olla iliman vaikka puoli vuotta olin ollut polttelematta. Vaikka tämä on villi huhu, minulle se on totisinta totta. Malboro nostaa tupakan himoa aivan sietämättömälle tasolle! Tätä tunnetta ei tule peruslaadustani joka on punanen L&M. Se siitä "laatumerkistä", koukku on käsittämättömän vahva ja siimakin on miekkakala laatua. Ja samalla tulee nielastua kyllä vapa ja kalastajakin, katamaanaria myöten. Että sillee, siitä vaan mallua veteleen posket lommollaan, oletta koukussa sitten oikeen kunnolla!

      • Anonyymi

        jos tupakka addiktoi niin on aika heikko ihminen koska kahvin addiktio on noin 200x vahvempi kuin tupakan ja pahempaa myrkkyä kuin tupakka, suurimmalla osalla 90 vuotiaita ei ole mitään syöpiä tai keuhkosairauksia tullut vaikka koko ikänsä polttaneet eli sekin ns,"vaara" on täysin mitätöntä ja silkkaa propagandaa ja paskan jauhamista, kahvi taasen addiktoi pahemmin ja aiheuttaa samoin syöpää ja sairauksia, niistä vain ei puhuta koska suomi on suurimpia kahvin kuluttaja maita.


    • Mallupoika

      Kulta on toiseksi vahvinta punaisen jälkeen.

    • armyboy12

      Mä poltan satunnaisesti noin 5askia punasta mallua kuukauteen ja voin sanoo et ei tee pahaa olla polttamatta viikkoon, ainakaan mulle.

    • DK97

      kadotin just askin ja vituttaa. niin ei kannata mallua ostaa, se katoaa helposti :o

    • xxxx1

      Mitä meinaat tuolla että se katoaa helposti?

      • totuuden ääni

        sitä että sinäkin voisit kadota tältä palstalta vessaan kädelle


    • semmosta rentoutta<3

      onko marlboron ''pehmeässä'' askissa ja ''kovassa' askissa eroa, jos nyt puhutaan punasesta mallusta?
      -maku ynnä muu.

      • rööööking

        maku katoo paljon nopeemmin ku ei oo kantta jolla sulkea. sama myös purut tippuu. toki jos koteloon laittaa nii saattais makukin säilyä


    • työmies1

      n. 4 savuketta päivässä vastaa samaa määrää hengitettyä paskaa keuhkoihin kun olisit ollu betonin pölyssä rakennustyömaalla päivän... tutkittu juttu!

      • Anonyymi

        tuo on todella täyttä paskaa ja huuhaa propagandaa jo. yhdelläkään tutntemallani 80-90 vuotiaalla ei ole mitään vikaa keuhkoissa vaikka koko ikänsä polttanut tupakkaa, taasen betonipölyn seassa työskentelevillä on jo keskiiässä ns,kivipölykeuhkot ja vakavia keuhkosairauksia kaikilla.


    • my business

      poltan jos haluan. haistakaa vittu.

    • Vastaaja616

      Marlboro kultaisessa on 0,6mg nikotiinia eli siinä punasen ja sinisen välillä.

    • OmaValinta

      Röökit on nykyään laimeata paskaa.
      Punaiset laadut ovat samanvahvuisia kuin mitä light-laadut olivat noin 10v sitten.
      Onkin terveellistä, kun röökejä laimennetaan niin ,että niitä kuluu enemmän kuin ennen. Muutenkin ristiriitaista, kun muutama vuosi sitten siitä oli iso haloo, että laimeat tupakat ovat suhteessa pahempia tappajia juurikin tuon vahvuutensa ja siitä johtuvan isomman käytön vuoksi.
      No, valtio tyylillään.

    • poltin15vuottanytloppu

      Voisin sanoo lopettaneena että kaikki tupakka maistuu paskalle ja haiseekin perseelle.

    • Totuus363525

      Perse haisee perseelle

    • Anonyymi

      Kieltäkää kaikki tupakat ja laillista kaa gannabis! T. Keuhko ahtauma potilas.

    • Anonyymi

      Punainen mallu parasta valkoinen hätätilassa

    • Anonyymi

      Kokeilin tätä ja tuota vihreät myös suosittua myös suosittua sikari tupakointi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe