Minä härkätyttö ja mies kauris. En keksi mitään suurta vikaa miehessäni, aluksi niitä vikoja löysin vaikka kuinka monta mutta tajusin opiskella kaurisrakkaani luonnetta. Ymmärsin että hiljaisuus on ok, halaus on muutakin kuin halaus: kerroin kerran että pelkään menettäväni hänet ja sain ennenkuin lauseeni loppui, suuren voimakkaan ja pitkäkestoisen halin... Hellyys on katossa, puhua voi mistä vaan, tosin kauriini on hiljaa mutta kyselee ja kuuntelee. Ainoa vika jonka keksin on se, että en saa sitä ylös sängystä ennen ilta viittä... Jos yritän, raivostuu...
Kauris ja härkä
3
498
Vastaukset
- kaurisMan
Härkä on vassstussstamaton!! Tuntuu niin omalta, paitsi että on jääräpäinen kuin muuri. Mutta hauska, voi että meillä on mukavaa yhdessä. Aivan nauruhermoja kutkuttaa ne meidän jutut. Huumori kulkee samalla aaltopituudella.
Meillä ei ole hellyys katossa vaan siinä ihan meidän sylissä. Jos meinaa karata kattoon napsataan heti kiinni. Meillä taas härkä vetelee unia ja unia. Joskus istun sen vieressä ja katselen kun sen nukkuu.
http://www.youtube.com/watch?v=xHXz6v3uiCw
Kaunis se on ja hauska ja ah, niin oma:))- Lappapuuro
Minä olen ikäväkyllä kiukku sorttia mykkäkoulu muodossa. Kauris ei yhtään tykkää..
- vielä virtaa
...sutsi sutsi satsiii, sutsi satsiiiii-iiiih, sutsi-sutsi satsii, sutsi satsiiih:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082376- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159