olen 26v mies pidän vielä vaippoja mä haluan käytää vaippoja mä haluaisin olla vaippaikäinen eli mä haluaisin että mua hoidetaisiin kuin vauvaa eli laitetaan vaippa housuun ja tutti suuhuun musta on kiva pitää vaippoja
vaippa vielä käytössä
baby1982
3
918
Vastaukset
- jihaa
ok, sulla mennee aika hyvin ilmeisesti. pidät vissiin töissäkin vaippoja, ja porukka ihmettelee mikä sun housuissa pullotta. itte oon 21 v nainen ja en kyllä haluaisi tollasta miestä ittelleni :) no voisin kerran vaihtaa sun märän vaipan ehkä ja laittaa nukkumaan
- jijuu((
mistäs päin oot 21v nainen?
- vauva 1982
jijuu(( kirjoitti:
mistäs päin oot 21v nainen?
vantaalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768842Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593311- 392676
- 272221
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151753- 681705
- 181629