Voiko juhannusseuroja kuunnella netissä?
Maitoisten juhannusseurat
21
7229
Vastaukset
- klo 12-14
hankasalmen juhannusseurat: www.jarviradio.fi
- Poika pohjolasta
Ei netti lähetystä
- ettei voi
Vähemmän olisi silloin eksytystä.
- virsi kaunis
Seurat oli hyvät...
- JK
nettiradio.net/maitoinen
- oli vaikea löytää
kiitos
- 13+5
Maitoisista tulee aina mieleen eräs keski-ikäinen lestadiolaisnainen, joka juhannusseuroissa seksuaalisväirtteisesti kuolasi perääni. Olen siis nainen myös, nuori olin silloin.
Todella kiusalliset muistot Maitoisista!- Arvelisin näin
Jos tuo on totta, lienee ollut jollain lailla psyykkisesti häiriintynyt tapaus. Onhan uskovaisissa heitäkin.
- Komia piirakka
Arvelisin näin kirjoitti:
Jos tuo on totta, lienee ollut jollain lailla psyykkisesti häiriintynyt tapaus. Onhan uskovaisissa heitäkin.
Ällöttävintä mitä voi tapahtua on, että nainen kuolaa naisen perään. Minulla on kokemuksia vl-naisesta, jonka seksuaalisen häirinnän kohteeksi jouduin kotipaikkakunnallani.
- Muitakin uhreja?
Minulle tulee Maitoisista mieleen se kun poikamme oli siellä leirillä ja joutui erään miespuolisen ohjaajan tirkistelyn kohteeksi.
- Kuuntele sinäkin
Hyvät oli seurat. Kannattaa olla kuulolla lauantainakin!
- Vanhat jorinatko?
Hyvät??? Oliko raamatuntutkimus tuonut esiin jotain uutta, josta kerrottiin?
- Santrat52
Kyllä voi. nettiradio.net/maitoinen
- Ei vl-hokija
Miksi toistat jo kaksi tuntia aiemmin kerrottua?
- Parempaa tekemistä
Mitä väliä, voiko?
- anonyymi55
- etsivä-xx
mitäpä iloa on täällä netteiradion linkistä kun ohjelma kuitenkin on "sisäpiiritietoa"
Pe 20.6. 17 Maitoisten juhannusseurat, tarkemmat ajat Päivämiehessä, Maitoisten leirikeskus
La 21.6. 12 Maitoisten juhannusseurat, tarkemmat ajat Päivämiehessä, Maitoisten leirikeskus - Hyvä ystävä
etsivä-xx kirjoitti:
mitäpä iloa on täällä netteiradion linkistä kun ohjelma kuitenkin on "sisäpiiritietoa"
Pe 20.6. 17 Maitoisten juhannusseurat, tarkemmat ajat Päivämiehessä, Maitoisten leirikeskus
La 21.6. 12 Maitoisten juhannusseurat, tarkemmat ajat Päivämiehessä, Maitoisten leirikeskusRakas hyvä etsivä-xx!!
Tieto ei todellakaan ole sisäpiiritietoa vaan avointa kaikille, tieto tosin on pitkälti käytännön syistä siirretty Päivämieheen, mutta kyseisen lehden saa tilata kaikki ja paikalle on kaikki tervetulleita. - Hyvä neuvo
etsivä-xx kirjoitti:
La 21.6. 12 Maitoisten juhannusseurat, tarkemmat ajat Päivämiehessä, Maitoisten leirikeskusEikö Pe 20.6. klo 17:00 etiäpäin ja
La 21.6. klo 12:00 etiäpäin ole aika paljon tietoa.
Mitä Päivämiehestä löytyy niin siellä on kirjoitettu puhujat ja tarkemmin eroteltuna puheiden ajat ja väliajat, mitkä eivät ole niin oleellisia kuin aloitus ajat.
Rohkeasti vain mukaan kuuntelemaan Jumalan Sanaa, mikä on mielestäni paljon parempi tapa viettää juhannusta, mitä kuullut muiden vietosta. - etsivä-xx
Hyvä ystävä kirjoitti:
Rakas hyvä etsivä-xx!!
Tieto ei todellakaan ole sisäpiiritietoa vaan avointa kaikille, tieto tosin on pitkälti käytännön syistä siirretty Päivämieheen, mutta kyseisen lehden saa tilata kaikki ja paikalle on kaikki tervetulleita.Jos tarkoitus on, että täälläkin toivotusti kuunneltaisiin olisi kuitenkin parempi, että ajat löytyisi samana päivänä samasta välineestä eli netistä. Kellonajat lähinnä. Nääs kun perheelliset laittavat ruokaakin ja syövät, ei ihan onnistu niin, että koittaa arvailla milloinkahan siellä on ajateltu tauot. Lehti eli paperi ainakin omalta osaltani on ja pysyy siellä kirjastossa. Suviseurojen osalta tilanne on parempi on netissäkin katsottavissa. Usempikin puhe siinä pilkkoutuu alusta tai lopusta, mutta ei mahda mitään. Eikä sellaiset, joiden perhe ei ole vanhoillislestadiolaisia lähde mihinkään huitelmeaan yksikseen ainakaan juhannuksena. Perhe-elämä ei vain ole sellaista.
Toki on niin, että asioita hoidellaan vapaaehtoistoimintana, niitä nettisivujakin. Mutta jos se suinkin oliisi mahdollista se palvelisi niitä jotka eivät ole etnisiä lestadiolaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242422- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197