Hommasin HITAAN mökki mokkulan.
Kyllä tällä nettiin pääsee mutta pitää olla kärsivällinen.
Toissapäivänä tuli Hesalaiset, heidän kanssaan siivoiltiin kaupunkiasunnolta remontin jälkiä.
Teetin sinne saunan ja vähän fiksailtiin muutenkin.
Heidän kanssaan meni myöhään jutellessa.
Vieraat jäivät kaupunkiin ja me kissan, pojan koiran ja miehen kanssa tultiin mökille.
Tyttären perhe menee pojan mökille juhannuksen viettoon.
Mies, kissa ja koira, kaikki nukkuvat, tuhina vain kuuluu.
Laitan kohta saunan lämpiämään, mukava kun aurinko alkoi näkymään sateen jälkeen.
Olisin loman tarpeessa, Heinäkuun puolessa välissä jään joksikin aikaa.
En ole päättänyt mitä teen lomallani, lähden kai ajelemaan tietä pitkin ja yövyn jossain kun en viitsi enää ajaa.
Näin olen tehnyt monena kesänä, jonnekin on lähdettävä, ei osaa pitää miestä hoidossa jos on kotosalla.
Rauhallista on, kello vain raksuttaa seinällä.
Mutta tämä on tilapäistä, mies herää hetken päästä ja vaatii huolenpitoa.
En oikeastaan kaipaa mihinkään, luontoa on lähellä ja voi istua ulkona kuuntelemassa lintujen laulua.
Lasten kanssa on hyvät ja läheiset välit, se merkitsee paljon.
Sairautta on perheessä ollut miehen lisäksi, joka kerta kun puhelin soi hätkähtää, peloitta että taasko huonoja uutisia.
Vanhemman ihmisen sairaslun ymmärtää, mutta omien lasten sairaus on pahinta mitä ihmiselle voi sattua.
Kirjoittelen huvikseni ja testaan samalla mokkulaa.
Hyvää Juhannusta kaikille
Auli-auli
Juhannuksen viettoa
4
485
Vastaukset
- Omaishoito
Omaishoitalle tulee yleensä toinen toisen seuraksi vanhuksista käymään Juhannus-viikonloppuna kotiin.Toinen laitoshoidossa ja toinen kotona.Kumpikin rullatuolissa.Siinä missä Muut lomailee ni omaishoitaja saa hoidettavaa puolta enemmän kotiin.Odottaa että menis nämä juhlapäivät nopeasti ohi että saisi hetken edes nukkua.
Hyvää Juhannusta miulta myös. Mekin vietämme omalla tavalla, grillaan ja lämmitän saunan, ja teen vastan :) , mies varmaan tuntee edes koivun tuoksun. Miulla onneksi iso puutarha missä voin sitten iltaa istua yksin, nautin siitäkin, jos / kun mies nukkuu.
Mieheni ei tiedä onko joulu vai juhannus, sukulaisista en välitä, miehellä ei niitä ole, ja miun niin kaukana.
Juhannuksen jälkeen alkaa loma, 2 viikkoa , ihanaa, pitäsköhän etsiä joku tulinen rakastaja :))). Meen mopoileen, siinä unohtuu kaikki .- auli-auli*
Paljon on elämä muuttunut vuodesta 2009.
Mieheni on ollut vähän yli kaksi vuotta vuodeosastolla.On on sanamukaisesti vuodepotilas, ei voi edes istua. Toinen jalka amputoitiin yli vuosi sitten, välillä on kuolema käynyt lähellä, mutta siitä on vielä palauduttu ennalleen, ei terveeksi mutta melko vakaan samanlaiseksi.
Käyn päivittäin syöttämässä, hän odottaa käyntejäni, on vieläkin aika hyvin ajan tasalla henkisesti vaikka ei puhu juuri mitään, kyllä ja ei ovat lähes ainoat sanat mitä sanoo.
Poikamme kuoli syöpään 24.3. 2010, painava möykky rinnassa ei lähde koskaan, monta kertaa päivässä on mielessä.
Tämän juhannuksen vietän kissan kanssa kahden, tyttären perhe tulee vasta ensi viikolla.
Itse olen sairastellut, voimaa riittäisi vaikka mihin, mutta nivelet eivät kestä. Olen leikkausjonossa polven ja olkapään takia. Selkä vioittui omaishoidon aikaan, en aina muistanut nostella oikein, mutta sen kanssa pärjää.
Jaksamista teille omaishoitajat ja mukavaa Juhannusta.
auli-auliMinä oletin,että kuormani jota kannan,on vain tuotu minun hrteilleni,mutta auli-auli,häpeän.
Itsemurhan tehneenä pojan äitinä olen avuton
Olet selviytyjä,olet voittaja,olet vahvuus ihmisenä.
Voimavaramme vain kuihtuvat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2976844Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151287- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982