Tiedättekö muuten, että jos kauttaviivan molemmilla puolin on vain yksi sana, sananväliä ei jätetä - mutta jos sanoja on useampi (vaikka vain toisella puolella), kauttaviivan molemmille puolille jätetään sananväli...
Tiedän kirjoittamisesta ja sen säännöistä paljon, mutta tästä elämästä en ole oppinut kaikkea.
Jos nyt kerron, että sen lisäksi, että olen sairastunut homeesta, olen ollut uskossa kohta 17 vuotta, mikähän reaktio mahtaisi olla? Ajateltaisiinko, että olen höynähtänyt vai että pyrin totuuteen?
Jeesushan sanoi: "Minä olen tie, totuus ja elämä." (Joh. 14:6)
Totuus on siis tärkeää pyrittäessä totuuteen.
- Vaan mikä on totuus?
No, totuus on se, että ihmiset yhä tänä päivänä pitävät homejuttuja humpuukina.
Raja on siinä, onko itse sairastunut homeisiin.
Huomaan sen joka päivä puhuessani läheisteni kanssa.
He eivät usko eivätkä ole itse sairastuneet.
Usko/epäusko...
2
174
Vastaukset
Jouduin ikävä kyllä stilisoimaan aloitustani ja poistelin siksi pari aiempaa versiotani. Missähän se muokkaustoiminto täälläkin viipyy? Olisi meinaan nykyaikaa...
- toivo ja
rakkaus
minua sinun ystava ja sinua minun ustava saa sanoa mita vain ja sinua siivoota minun kellari siella on se home.' Ei heittaa mitaan pois koska siella on pakko olla niita homeitahajuja ja ne ei haittaa minua uhtaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351