Elämän murhee ja surujen kyynelet

näin juhannuksena tuli tuollainen ajatus mieleen.. kuin elämän murheet ja surujen kyyneleet.. Kesän pitäis olla kauneimmillaan.. pitäs olla.. mutta kun ei ole.. on kylmä.. tosi kylmä, väliin tarvii villapaidan joka lämmittää.. kummasti niin mieltä kun kehoakin..

Ajatukset miettii elämän syntyjä syviä.. muistoja menneistä vuosista.. tapahtumista joita on elänyt.. kaikille asioille ei vain oo silloin menneinä vuosina mahtanut mitään.. ne elettiin kuten elettiin..

On vain elettävä eteen päin.. ei oo vaihtoehtoa, muuta.. näin on näreet ja katon päreet..

7

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

Ja niin menet.
      Niin kuin petaat.
      Tämäkin Juhannus on kaunis, kuten ennenkin.
      Juhannus ei muutu, asenne vain.
      Nosta pääsi pystyyn ja lennä kuin kalalokki, napsaise jostain lihapiirakanpala ja nouse se syömään, korkealle.
      Katso sieltä alas meitä muurahaisia.
      Ystäviäsi.
      Ja ole onnellinen.

• tässä, kyyneleistä puhumattakaan. Onhan kesä ja kolme vapaapäivää (joista tosin jo yksi mennyt;() Olihan tuolla tänäänkin 16 astetta lämmintä, ihan mukava ulkona touhuta kun ei tullut heti hiki. Kyllä sitä saadaan vielä oikein lämmöistäkin nauttia, odotas vaan.

• kielo jäähyväinen

Masentava ilma,meillä sataa ja on harmaata.
      Toivottavasti ensiviikolla paistaa aurinko.

24.6....Jussin päivänä:))

• Sulla kyllä niin melankolinen mieliala... Ei voi auttaa vaikka haluaisikin, tulee vaan paha mieli, kun sulla ei ole hyvin.. Mutta jos pystyisit kääntämään mielialasi jollain tapaa sinne positiiviseen suuntaan, opettele se, muuten ei onnistu.. pinnistele ja ota aina käänne positiiviseen ajatteluun.. PAKOTA ITSEÄSI!!! Oikeen KOMENNA!!! Lämpöisin ajatuksin, Hyvää Juhannusta :))

• henri|

vuoden masentavin juhla kuulemma, ja saattaa olla päreetäkin.

• tolallaan*

Jo tuosta viimeisestä kevennyksestä huomaa, että ajatuksesi on tavoittanut jonkin päämäärän. Ja villapaita jos auttaa olotilaan, niin mikäs sen parempi ja läheisempi lämmittäjä voisi aina kädenulottuvilla ollakkaan.

"Luonto ei hyljeksi kulkijaakaan, ihminen pettää vaan." sanottiin eräässä laulussakin, joten eikun luonnon kanssa läheisempään suhteeseen pyrkimistä, jos ihmiset alkavat nyppimään mieltä.

• paapuuri

on mielessäni liikkunut viime aikoina, elettävä on, eteenpäin vaan,
      vaikka mitä tapahtuisi.
      Ihmeesti sitä vaan jaksaa, vaikka välillä tuntuu, että nyt on voimat ihan lopussa.

Huumori auttaa, ainakin joissakin asioissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe