Kepu pääministereiden

viimeisiä

lausahduksia:

"puhun niin totta kuin osaan"

"tässä on nyt kaikki mitä pystyn tästä asiasta sanomaan"

3

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensin oli Jäätteenmäki ja nyt Vanhanen.
      Kyllä kepussa on opittu valehtelemaan oikeen urakalla ja kaikki on myskin media tiennyt, mutta ovat joutuneet uutisointi kieltoon asiassa.
      Voiko nykypoliitikoihin luottaa? Aina kun on vaalit tai tehdään suuria päätöksiä, meitä tavallisia kansalaisia sumutetaan.

      • Sylttytehtaan Konsultti

        on p.stä! Mitä muuta on ollut noin 40 vuotta tarjolla? Suomi on maailman 13 velkaantunein maa. Kuinka tästä selvitään? Haloo!


      • tietysti..
        Sylttytehtaan Konsultti kirjoitti:

        on p.stä! Mitä muuta on ollut noin 40 vuotta tarjolla? Suomi on maailman 13 velkaantunein maa. Kuinka tästä selvitään? Haloo!

        Otetaan tietysti lisää lainaa niin rahaa riittää taas vähäksi aikaa, näinhän Vanhanen ja Katainen ovat suuressa viisaudessaan päättäneet ja kansa maksaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kivitippu: Avajaiset suunnitteilla jo syksyn aikana

      Kivitipulle uudet omistajat https://ilkkapohjalainen.fi/talous/kivitipulle-uudet-omistajat-avajaiset-suunnitteilla-jo-s
      Lappajärvi
      62
      2919
    2. Sehän on vain kymppi kuussa

      Ministeri Mykkäsen mukaan sähköautojen ajoneuvovero nousee vain alle10 eur/kk. Samaanaikaan muut ministeröt ovat veronma
      Maailman menoa
      94
      1079
    3. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1001
    4. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      20
      999
    5. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      87
      850
    6. Onko kukaan koskaan sanonut

      Sinulle nainen että olet vaikea luonne? Minusta sinä olet vähän vaikea mutta ehkä elämä on opettanut sinua varautumaan j
      Ikävä
      51
      801
    7. Juontaja Roope Salminen lataa rajua tekstiä juopottelustaan: "Ei mulla oikeastaan ollut..."

      Roope Salminen on elänyt viime vuodet päihteetöntä elämää ja puhunut päihteettömyydestä avoimesti. Voimaa ja iloa Roopel
      6
      798
    8. Kärpänen kutittelee

      Ja herättää. Hyvä että edes joku, kun päivä on jo pitkällä. 🌞🌻🍁☕😊
      Ikävä
      128
      749
    9. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      36
      730
    10. Miten tämän kaipuun saa loppumaan?

      En jaksaisi enää kaivata, on mennyt liiankin pitkä aika kaipaamiseen. Olen elänyt vain puolittain ja se harmittaa. Ei a
      Ikävä
      66
      714
    Aihe