Ei ole olemassa sellaista sairautta kuin koliikki. Se, mitä yleensä nimitetään koliikiksi, on yksinkertaisesti vain NÄLKÄ. Vauva on NÄLKÄINEN ja itkee siksi. Lähtevät sellaiset "koliikit" syömällä.
Koliikkia ei OLE.
7
875
Vastaukset
- kiva että
sinäkin heräsit. mene vain takaisin nukkumaan.
- emeleia
Niin oliko sulla lapsia ollenkaan?
- 68
Sulla on varmaan muitakin hyviä vinkkejä. Meillä vauva kärttynen.
- --Dg--
Koliikki diagnosoidaan silloin, kun; vauvalla on toistuvaa ja yhtäkkiä alkavaa selittämätöntä itkua,vatsakipua(jalat tikkusuorana...), jota vauva kärsii n. kolme tuntia päivässä, n. kolme kertaa viikossa ja noin kolmen viikon ajan...
Koliikki-itkua voi olla myös satunaisesti ja harvemmin. Koliikiksi kutsutaan vauvan itkuaaiheuttavaa, kovaa vatsakipua, josta ei tiedetä mistä se johtuu...- Ei.
No tissi suuhun niin kyllä vauva siitä rauhoittuu, kun saa MAHANTÄYTETTÄ. Nälkäänsä huutaa.
- ...
Ei. kirjoitti:
No tissi suuhun niin kyllä vauva siitä rauhoittuu, kun saa MAHANTÄYTETTÄ. Nälkäänsä huutaa.
Entäs sitten kun näin tehtiin sairaalassa hoitajien ja lääkäreiden silmien alla, punnittiin syöty maitomäärä ja tarjottiin vielä lisämaitoa (jota ei enää mennyt) ja silti vauva huusi aina vaan??? Lisää tissiä vai???
- mur
Toivottavasti joudut kohtaamaan todellisuuden ja huomaat olevasi totaalisen väärässä. Nälkä- ja koliikki-itkut ovat tyystin erilaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984