Rapu nainen ja Leijona mies

rapu007

miten sopivat tosilleen? mitä rapu naisen kannattaa ottaa huomioon?

3

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulevat toimeen

jos antavat toisilleen tilaa ja selvittävät väärinymmärrykset. Itse olen Rapunainen ja suhteessa Jellonamieheen jo 2v. Ihan helppoa se ei ole ollut, sillä Leijona vaatii kovasti huomiota. Vaikka rapuna sitä annankin paljon niin toisinaan se ei riitä. Olen onneksi niitä rapuja jotka eivät takerru, sillä siitä leijona ei pidä ja en ole myöskään mustasukkainen ja jellonat eivät pidä myöskään siitä (tosin, mun kohdalla leijonamieheni eio edes anna aihetta) . Tuntuu toisinaan, että jellona on ennemminkin mustis vaikka kieltää sen:) Tiedä sitten haluaako statuksensa vuoksi olla paljastamatta, mutta minua se ei häiritse.

Leijona on suht "takertuvaa" sorttia, mutta loukkaantuu jos pyydät tilaa. Leijonilla on hyvä sydän ja rapuna rakastan juuri sitä piirrettä hänessä.

On hirmu vaikeaa tietää pelkästään horoskooppimerkin perusteella sopiiko toisilleen, mutta tietty jotain suuntaa antaa. Ravun on ehkä hieman vaikea ymmärtää leijonan alati vaatimaa huomiota tai varsinkin jos olet rapuna itse tahtomattasi huomioidumpi. On siis statuksestaan mustis myös. Meillä kumminkin suhde toimii jos vain aina keskustelemme asioista heti kun joku askarruttaa. Sillä ravun ja leijonan yhteisymmärrys ei aina toimi, ymmärretään samat asiat erilailla.

Vaikeuksia kyllä tulee olemaan, mutta yleisesti suhde toimii jos molemmat huolehtii siitä. Riippuu myös persoonallisuudesta. Minun leijonani on onneksi jo aikuinen ja viihtyy kotona, ehkä hiljainen, mutta aivan ihana.

Jos näytät leijonalle kuinka paljon hänestä välität/rakastat, saat sen monin kertaisena takaisin. Myös pienet yllätyslahjat ym:t saavat leijonan kehräämään.

Lyhyesti rapunaisena ottaisin huomioon leijonamiehen huomion tarpeen (älä koskaan anna huomiotasi muulle enemmän kuin omalle leijonallesi, vaikka kyse olisi miten pienestä asiasta), älä takerru, kysy heti kun jokin asia vaivaa ( eivät tykkää asioiden hautomisesta ja jälkeenpäin sanomisesta), leijona kaipaa myös ihailua ja huomiota muiltakin naispuolisilta, mutta jos et takerru siihen vaan annat hänen paistatella niin pysyy kyllä uskollisena. Tietysti jokainen ymmärtää hyvän maun rajat tuossakin, mutta varmaan tajuat mitä tarkoitan. Leijona myös kyllästyy helposti, joten pyri rikkomaan kaavoja yms.

Ongelmia voi tulla jos olet hyvin voimakas rapu, sillä tahdot luonnollisesti johtaa ja olet ailahteleva. Itse olen kyllä juuri näitä, mutta se ei haittaa leijonaa jos et tuo niitä hänen silmilleen:) Ole kuitenkin oma itsesi. Kyllä aika sitten näyttää oletteko sopivat, sillä meitä rapuja on niin paljon erilaisia ja myös leijonia.

Onnea sinulle leijonasi kanssa ja anna palaa! Vain kokeilemalla tietää.

• rapu007

unohdin mainita että nouseva merkkini on jousimies.

• kokemusta #

mut mun isovanhemmat oli noi. en heidän nousevia merkkejä tietty tiedä : ) mut aviossa oli yli 60 vuotta. he oli kaikkien rakastama pari : ).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe