Erehdyin pitkästä aikaa käymään chatis ja eikö siellä eräs keskustelija heittänyt tälläisen syytteen. Milloin ihmiset osaisivat olla syyttelemättä kanssakulkijoita, koska et voi tietää mikä on kenenkin syy lihavuuteensa. Yhden ainoan perustelun väitteelle kerkesin lukemaan, että lihavat vievät esm. kahden ihmisen paikan bussissa. Voi kauhistus sentään.
Lihavat terrisoivat
200
1358
Vastaukset
- on haittaa
terveydenhuollossa, samoin kuin alkoholin ja tupakan suurkuluttajistakin. Normaalipainoiset, savuttomat ja alkoholisoitumattomat ihmiset joutuvat jonottamaan terveyspalveluita, itse sairautensa hankkineiden vuoksi. Pitäisi kehittää joku systeemi hoitojärjestykseen sen mukaan onko tauti itsehankittu vai ei. Jo puoli miljoonaa 2 tyypin diabetes potilasta maassamme, kohta koko kansa on yhtä pullataikinaa.
- "leikkaa"
Nittaminax kirjoitti:
sairauksia nämä niin sanotut terveet ihmiset jonottavat siellä terkkarissa?
nopsasti, heh hehhee. Tosiaankin mitä ne siellä jonottavat? Onkohan niillä luulotauti??
- terveet
Nittaminax kirjoitti:
sairauksia nämä niin sanotut terveet ihmiset jonottavat siellä terkkarissa?
jonottaisivat? jos et ole kuullut muista kuin liikalihavuuden, tupakoinnin ja alkoholin aiheuttamista sairauksista, niin keskustelua on turha jatkaa.
terveet kirjoitti:
jonottaisivat? jos et ole kuullut muista kuin liikalihavuuden, tupakoinnin ja alkoholin aiheuttamista sairauksista, niin keskustelua on turha jatkaa.
en ottanut esille yhtäkään mainitsemistasi "sairauksista" esille. Lue aloitus uudestaan. Ja todella keskustelua kanssasi on turha jatkaa jos itselläsi ei ole muuta sanottavaa. Jankuttamaan en rupea.
- toki
ihmisellä vastuu siitä mitä suuhunsa panee. Mutta kyllä elintarviketeollisuudellakin on jonkin verran vastuuta ihmisen hyvinvointiin.
Joka kauppa pullollaan sokerisia tuotteita ja sitten niitä vielä mainostetaan.
Ja yksi miljardi ihmistä elää aliravittuna tällä hetkellä. Tämä yhtälö ei mahdu minun aivoihini. Tupakkaahan poltetaan juuri sen takia että nälän tunne lähtisi. - en ole koskaan ennen
toki kirjoitti:
ihmisellä vastuu siitä mitä suuhunsa panee. Mutta kyllä elintarviketeollisuudellakin on jonkin verran vastuuta ihmisen hyvinvointiin.
Ja yksi miljardi ihmistä elää aliravittuna tällä hetkellä. Tämä yhtälö ei mahdu minun aivoihini. Tupakkaahan poltetaan juuri sen takia että nälän tunne lähtisi.kuullut kenenkään suomalaisen kertovan tupakointinsa syyksi näläntunnettaan. Selkärangattomuutta on ylensyönti ja tupakointi. Alkoholistilla saattaa olla rasitteena perintötekijät ja siihen ei auta silloin muu kuin absolutismi ja tavallista parempi selkäranka.
Turha syyttää tarjontaa kun itse kuitenkin tekee ostopäätöksensä ja työntää lihottavaa moskaa suuhunsa yli tarpeen. en ole koskaan ennen kirjoitti:
kuullut kenenkään suomalaisen kertovan tupakointinsa syyksi näläntunnettaan. Selkärangattomuutta on ylensyönti ja tupakointi. Alkoholistilla saattaa olla rasitteena perintötekijät ja siihen ei auta silloin muu kuin absolutismi ja tavallista parempi selkäranka.
Turha syyttää tarjontaa kun itse kuitenkin tekee ostopäätöksensä ja työntää lihottavaa moskaa suuhunsa yli tarpeen.Tanja Karpela kertoi eräässä lehdessä tupakointinsa syyksi nälän tunteen jota yritti karkoittaa tupakalla, kun jäi tupakoinnista kiinni.
- mielenterveys
terveet kirjoitti:
potilaita paljon !
Langanlaihoja. - onhan toki
toki kirjoitti:
Ja yksi miljardi ihmistä elää aliravittuna tällä hetkellä. Tämä yhtälö ei mahdu minun aivoihini. Tupakkaahan poltetaan juuri sen takia että nälän tunne lähtisi.Kun tupakkatuotteissa on nykyään kirjoitus että tupakka tappaa, niin miksi tekstiä "sokeri lihottaa" ei panna makeisiin tuotepakkauksiin?
Ja alkoholijuoma tuotteisiin voisi panna tekstin "alkoholi tappaa ja lihottaa". Pituus 176cm, paino -90kg.
Lakettu indeksi hirvittää.
Vyötäröni 85 - 90 cm ja kaikki labratulokset erinomaisia.
Kehon mittasuhteet eivät ratkaise kaikkea.
Eturauhastabun tarpeeseen eikä kaihileikkauksiin ilmeisesti kehon profiililla ole vaikutusta?
Pidin juuri kahden kuukauden "retoutumisjakson" eikä sekään juuri nostanut verenpainettani jota mittailen uteliaisuuttani seuratakseni elämäntapamuutosten vaikutusta siihen.- nykyaikana
mielenterveys kirjoitti:
potilaita paljon !
Langanlaihoja.monet mielitauditkin tuntuvat olevan vatsan kautta hankittuja, on bulimiaa, ahmimista, anoreksiaa, lihavuudesta johtuvaa masennusta jne jne. Yleensä ulkonäkökeskeisten ja itseensäkäpertyvien naisten tauteja mutta kai nykyisin jo muutenkin yhä naismaisempia poikiakin on tautiluvuissa mukana.
- viivatiina
ei se koko ihmistä sen sairaammaks kun terveemmäkskään tee oma mummuni oli iso ja tukeva ihminen yhdeksänkyt yks vuotiaana sai keuhkokuumeen sen jälkeen joutui vanhainkotiin ennen sitä ei käyny kotipalvelua ei kotisairaanhoitoo kun ei ollu aihetta enkä muista että olis eläessään sairaalassa ollut ja mistäs kummasta ne normaalipainoiset sen kakkostyypin diabeteksen saa.
- viivatiina
nykyaikana kirjoitti:
monet mielitauditkin tuntuvat olevan vatsan kautta hankittuja, on bulimiaa, ahmimista, anoreksiaa, lihavuudesta johtuvaa masennusta jne jne. Yleensä ulkonäkökeskeisten ja itseensäkäpertyvien naisten tauteja mutta kai nykyisin jo muutenkin yhä naismaisempia poikiakin on tautiluvuissa mukana.
siitä mitä syö aika mielenkiintoista ite oon ainakin törmänny tapauksiin jotka ovat ensin uupuneet kautta masentuneet ja sen jälkeen lihoneet jostainhan se turhamaisuus on opittua tuskin syntymässä saatua jos se toisinpäin lähtee kuulin tässä taannoin kun yksi poika meidän kylältä oli sanonut kuusivuotiaalle tytölle ettei ollut koskaan nähnyt niin lihavaa ihmistä kun se tyttö on ja tää tyttö on sellainen pyöree mutta ei missään tapauksessa mikään massiivinen ja kummallista vielä sekin että tämän pojan vanhemmat ovat molemmat ehkä noin satakolkytkiloisia luulis että poika olis tottunu näkemään lihaviakin ihmisiä mielenkiintoista mistä tää oppi tulee toisten arvosteluun ja jaottelemaan ihmiset koon ja ulkonäön perusteella.
- minä niin vai
viivatiina kirjoitti:
siitä mitä syö aika mielenkiintoista ite oon ainakin törmänny tapauksiin jotka ovat ensin uupuneet kautta masentuneet ja sen jälkeen lihoneet jostainhan se turhamaisuus on opittua tuskin syntymässä saatua jos se toisinpäin lähtee kuulin tässä taannoin kun yksi poika meidän kylältä oli sanonut kuusivuotiaalle tytölle ettei ollut koskaan nähnyt niin lihavaa ihmistä kun se tyttö on ja tää tyttö on sellainen pyöree mutta ei missään tapauksessa mikään massiivinen ja kummallista vielä sekin että tämän pojan vanhemmat ovat molemmat ehkä noin satakolkytkiloisia luulis että poika olis tottunu näkemään lihaviakin ihmisiä mielenkiintoista mistä tää oppi tulee toisten arvosteluun ja jaottelemaan ihmiset koon ja ulkonäön perusteella.
sanoitko sinä?
Missä olen puhunut työuupumuksesta?
Ja mielenkiintoinen on tapasi puhua henkeä vetämättä vartti yhteen soittoon. Laittaisit välillä jonkun paussin tulvaan kun hyppelet asiasta kolmanteen ja viidenteen. Saisi sivullinen selvääkin. - viivatiina
minä niin vai kirjoitti:
sanoitko sinä?
Ja mielenkiintoinen on tapasi puhua henkeä vetämättä vartti yhteen soittoon. Laittaisit välillä jonkun paussin tulvaan kun hyppelet asiasta kolmanteen ja viidenteen. Saisi sivullinen selvääkin.äläkä lue jos mun kirjoitustyyli vaivaa sainkin jo kirjoittaa rauhassa melkein kymmenen kommenttia minä sanoin niin sinä kirjoitit mielen sairauksista ja tuli vaan siitä mieleen tämmöinen tapaus ja jatkossa suosittelen että hyppää yli kun näät mun kirjoitukseni.
- sinulla hiuka?
minä niin vai kirjoitti:
sanoitko sinä?
Ja mielenkiintoinen on tapasi puhua henkeä vetämättä vartti yhteen soittoon. Laittaisit välillä jonkun paussin tulvaan kun hyppelet asiasta kolmanteen ja viidenteen. Saisi sivullinen selvääkin.Tai pikkunälkä, Keitäppä muutama kananmuna ja tee kunnon silli voileipä, kyytipojaksi vaikkapa teetä.
- *sivullinen*
sinulla hiuka? kirjoitti:
Tai pikkunälkä, Keitäppä muutama kananmuna ja tee kunnon silli voileipä, kyytipojaksi vaikkapa teetä.
juuri söin tässä koneella kaksi kananmunaa. Yritän myötäillä Atkinsia.
Siili unohtui liotella, jätin syömättä. - minä luulin että
viivatiina kirjoitti:
äläkä lue jos mun kirjoitustyyli vaivaa sainkin jo kirjoittaa rauhassa melkein kymmenen kommenttia minä sanoin niin sinä kirjoitit mielen sairauksista ja tuli vaan siitä mieleen tämmöinen tapaus ja jatkossa suosittelen että hyppää yli kun näät mun kirjoitukseni.
viestiin vastataan siksi että vastaus luettaisiin. Se nyt kuitenkin on se perinteinen tapa keskustella täällä.
- d
"sen mukaan onko tauti itsehankittu vai ei."
kaikki taudit ovat joko itse hankituttuja tai sukurasitteita,
lihavuus yms, ovat pieniä sairauksia siihen nähden kun suku tekee jatkuvasti "yhtä tyhmiä" jälkeläisiä kuin itsekin ovat,
eivätkä halua katkaista omia vikojaan, jalostaa ja kasvattaa jälkeläisistään parempia.
moni tekee jälkeläisensä vain leilitoverikseen eivätkä ymmärrä että lainassa ne vaan ovat ja pitäisi viimeistään 3-vuotiaasta alkaa panostamaan heidän elinmahdollisuuksiaan omassa elämässään.
Siten kun lapset ovat aikuisia, toki kadehtivat muiden hyvinvointia/tuloja, yms. - viivatiina
minä luulin että kirjoitti:
viestiin vastataan siksi että vastaus luettaisiin. Se nyt kuitenkin on se perinteinen tapa keskustella täällä.
mutta se ainainen toisen kirjoitustyylin arosteleminen ei ole mun mielestä viestiin vastaamista ja siinä tapauksessa kannattaa hypätä yli ettei ärsyynny.
- Meriläinen
viivatiina kirjoitti:
mutta se ainainen toisen kirjoitustyylin arosteleminen ei ole mun mielestä viestiin vastaamista ja siinä tapauksessa kannattaa hypätä yli ettei ärsyynny.
Ei kannata välittää noista narisijoista, jotkut tuntuu oikein etsivän täällä valitettavaa.
Niillä ei varmaan ole oikein hyvä olla ittensä kanssa, ja täällä on puskista hyvä pahaa oloa purkaa. - viivatiina
Meriläinen kirjoitti:
Ei kannata välittää noista narisijoista, jotkut tuntuu oikein etsivän täällä valitettavaa.
Niillä ei varmaan ole oikein hyvä olla ittensä kanssa, ja täällä on puskista hyvä pahaa oloa purkaa.eilen olikin kiva kirjoitella kun oli vaan tää yks arvostelija että ne jaksaa mutta varmaan kun ei muuta kirjoittavaa keksi niin sit se on sitä mutta asiasta kymmenenteen paistaako siellä aurinko täällä on pitkästä aikaa sininen taivas ja aurinko paistaa johan se joutaa kesä tuleen kun juhannus on ohi onneks en ollu suunnitellu juhannukseks mitään ulkobileitä.
- Meriläinen
viivatiina kirjoitti:
eilen olikin kiva kirjoitella kun oli vaan tää yks arvostelija että ne jaksaa mutta varmaan kun ei muuta kirjoittavaa keksi niin sit se on sitä mutta asiasta kymmenenteen paistaako siellä aurinko täällä on pitkästä aikaa sininen taivas ja aurinko paistaa johan se joutaa kesä tuleen kun juhannus on ohi onneks en ollu suunnitellu juhannukseks mitään ulkobileitä.
on pilviä taivas täynnään mutta vanhaa sinistä näkyy jossain välissä.
Mutta ei kuitenkaan sada. Eilenkin oli ihan kiva päivä, minä kun en helteestä niin kauheasti välitä. - viivatiina
Meriläinen kirjoitti:
on pilviä taivas täynnään mutta vanhaa sinistä näkyy jossain välissä.
Mutta ei kuitenkaan sada. Eilenkin oli ihan kiva päivä, minä kun en helteestä niin kauheasti välitä.eilen vähän väliä sisälläkin oli niin koleeta että meinattiin laittaa hellaan tuli mutta eipä se vetäny ei sit millään piti sit laittaa patterit päälle että tarkenee jotenkin hullua että lämmittää pitää vaikka on keskikesä pitäis tässä pikkuhiljaa ruveta valmistuun töihin lähtöön.
- en käsitä
viivatiina kirjoitti:
eilen vähän väliä sisälläkin oli niin koleeta että meinattiin laittaa hellaan tuli mutta eipä se vetäny ei sit millään piti sit laittaa patterit päälle että tarkenee jotenkin hullua että lämmittää pitää vaikka on keskikesä pitäis tässä pikkuhiljaa ruveta valmistuun töihin lähtöön.
Miksi te joilla on Galleria ette lähetä sen kautta niitä yksityisviestejänne.?
- Meriläinen
viivatiina kirjoitti:
eilen vähän väliä sisälläkin oli niin koleeta että meinattiin laittaa hellaan tuli mutta eipä se vetäny ei sit millään piti sit laittaa patterit päälle että tarkenee jotenkin hullua että lämmittää pitää vaikka on keskikesä pitäis tässä pikkuhiljaa ruveta valmistuun töihin lähtöön.
sulle ja paljon maksavia asiakkaita :))
Musta olis ihanaa jos vois lämmittää puilla siinä on oma tunnelmansa, mutta toki kun se on todellista elämää siitä välillä on tunnelma kaukana, jos uuni ei vedä ja kaikki savu puskee sisälle. - Meriläinen
en käsitä kirjoitti:
ole pelkkä puskisten keskustelu kanava.
Ja tähän väliin voi hyvin tulla joku muukin, tämä on yleistä keskutelua.
Näinhän sinäkin pääsit väliin valittamaan :)) en käsitä kirjoitti:
en käsitä miks pitäis käyttää niinkin hankalaa viestitystapaa ku galleria.
- paapuuri
Meriläinen kirjoitti:
sulle ja paljon maksavia asiakkaita :))
Musta olis ihanaa jos vois lämmittää puilla siinä on oma tunnelmansa, mutta toki kun se on todellista elämää siitä välillä on tunnelma kaukana, jos uuni ei vedä ja kaikki savu puskee sisälle.samalla vaivalla siellä ruokakin valmistuu.
Vaikka ei nyt kylmä ole, aurinkokin paistaa ja ensi viikoksi lupasi oikein lämmintä säätä:)
Onko täällä taas valittajia heti aamutuimaan liikenteessä, siltä vähän kuulosti;) - paapuuri
Nittaminax kirjoitti:
kuka siellä nyt alvariinsa hyppää kurkkimassa, onko viestejä tullut, tätä kautta on huomattavasti helpompi kirjoittaa. Ainakin sellaisia juttuja, mitkä kaikki voivat lukea, ettei mitään salaisia;)
- viivatiina
en käsitä kirjoitti:
sanottu että keskustelijoita täytyy olla enemmän kun kaksi jotkuthan täällä keskustelevat yksinäänkin.
paapuuri kirjoitti:
samalla vaivalla siellä ruokakin valmistuu.
Vaikka ei nyt kylmä ole, aurinkokin paistaa ja ensi viikoksi lupasi oikein lämmintä säätä:)
Onko täällä taas valittajia heti aamutuimaan liikenteessä, siltä vähän kuulosti;)varmaan pitänyt tehdä oma aloitus siitä että paistaako aurinko vai sataako ja laitanko minkä lämmityksen päälle. Sama kai tuo nyt on mihin ketjuun niitä laittaa ja keskustelua se tuokin on. :))
- kanavahan
Meriläinen kirjoitti:
ole pelkkä puskisten keskustelu kanava.
Ja tähän väliin voi hyvin tulla joku muukin, tämä on yleistä keskutelua.
Näinhän sinäkin pääsit väliin valittamaan :))todella onkin, ja nitta-mix avasi hyvän keskustelun aiheesta lihavuus.
Jos te haluatte lähettää lihavuus aiheiseen palstaan tavallisia, keskusteluaiheeseen täysin kuulumattomia tervehdyksiä , niin miksi ette avaa keskustelua esim tervehdyksiä, joka päivälle.? - paapuuri
viivatiina kirjoitti:
sanottu että keskustelijoita täytyy olla enemmän kun kaksi jotkuthan täällä keskustelevat yksinäänkin.
minullekin edelliseen viestiin, kyllä kohta joku siitä huomauttaa, ettei kirjoittaa osata:)
Huomenta vaan sinullekin! - Meriläinen
paapuuri kirjoitti:
Onko täällä taas valittajia heti aamutuimaan liikenteessä, siltä vähän kuulosti;)Pienesti joku yrittää kitistä näin aamutuimaan.
Kyllä mullakin toi sääpalvelu joka on tosi kotisivulla näyttää kaikenlaista ens viikoks ja se vaihtuu tunnin välein aurinkoisesta sateeseen.
En ymmärrä miks tollasia on kun saattaa näyttää ukkosta tänne samalla hetkellä kun aurinko täydetä terältä paistaa. paapuuri kirjoitti:
Onko täällä taas valittajia heti aamutuimaan liikenteessä, siltä vähän kuulosti;)Teitille kaikille :))
Minä "tässä" valmistaudun lähtemään pikkuhiljaa töihin(:
En valita en:))
Mut olisha se ollu kiva viel tää päivä lepäillä, ku aurinkokii pastaa noin nätisti, vaik vähän tuntuu vilakkuus puhaltavan.- Meriläinen
Nittaminax kirjoitti:
meidän jutustelu vienyt nyt pohjan sun hyvältä aloitukselta kun joku tuolla niin kauheesti pelkää:))
- viivatiina
kanavahan kirjoitti:
todella onkin, ja nitta-mix avasi hyvän keskustelun aiheesta lihavuus.
Jos te haluatte lähettää lihavuus aiheiseen palstaan tavallisia, keskusteluaiheeseen täysin kuulumattomia tervehdyksiä , niin miksi ette avaa keskustelua esim tervehdyksiä, joka päivälle.?keskustella läskeistäkin mutta eiköhän ne tullu jo puitua moneen kertaan mun mielestä pitäs avata ihan oma palsta ihmisille jotka neuvovat mitä pitäisi kirjoittaa ja mitä ei ja mikä on keskustelua ja mikä ei.
paapuuri kirjoitti:
kuka siellä nyt alvariinsa hyppää kurkkimassa, onko viestejä tullut, tätä kautta on huomattavasti helpompi kirjoittaa. Ainakin sellaisia juttuja, mitkä kaikki voivat lukea, ettei mitään salaisia;)
mielestä se kallerian yksityisviestit viittaa siihen että hakisit itsellesi niin ku seuraa eikä tavallisiin viestettelyihin. Eihän sinne montaakaan viestiä mahdu kun se on täys ja sit pitää lajitella vastaukset kullekkin vastaajalle omiin kansioihin.
- Meriläinen
sasus kirjoitti:
Teitille kaikille :))
Minä "tässä" valmistaudun lähtemään pikkuhiljaa töihin(:
En valita en:))
Mut olisha se ollu kiva viel tää päivä lepäillä, ku aurinkokii pastaa noin nätisti, vaik vähän tuntuu vilakkuus puhaltavan.sullekin, mullakin olis ollut työpäivä tänäänkin mutta tehdas on edelleen suljettu ja huomenna menen yhteen yöhön ja sen jälkeen on taas vapaat. Että tälleen.
Meriläinen kirjoitti:
meidän jutustelu vienyt nyt pohjan sun hyvältä aloitukselta kun joku tuolla niin kauheesti pelkää:))
no ei varmasti ole ja ainahan keskustelut rönsyilevät milloin minnekin. :)
- paapuuri
Nittaminax kirjoitti:
mielestä se kallerian yksityisviestit viittaa siihen että hakisit itsellesi niin ku seuraa eikä tavallisiin viestettelyihin. Eihän sinne montaakaan viestiä mahdu kun se on täys ja sit pitää lajitella vastaukset kullekkin vastaajalle omiin kansioihin.
kylmästi poistan kaikki vanhat viestit, niitä ala säilyttelemään.
Meriläinen kirjoitti:
sullekin, mullakin olis ollut työpäivä tänäänkin mutta tehdas on edelleen suljettu ja huomenna menen yhteen yöhön ja sen jälkeen on taas vapaat. Että tälleen.
hyvin:)) En oo perehtynyt tähän ketjuun sen kummemmin, mut sanon oman mielipiteeni täs yhteydessä: ANTAA KAIKKIEN KUKKIEN KUKKIA:)
Onneksi meitä ihmisiä on erilaisia, niin ulkoisesti kuin sisäisestikkin.- Meriläinen
Nittaminax kirjoitti:
no ei varmasti ole ja ainahan keskustelut rönsyilevät milloin minnekin. :)
Nyt sain rauhan. HIH
- Meriläinen
sasus kirjoitti:
hyvin:)) En oo perehtynyt tähän ketjuun sen kummemmin, mut sanon oman mielipiteeni täs yhteydessä: ANTAA KAIKKIEN KUKKIEN KUKKIA:)
Onneksi meitä ihmisiä on erilaisia, niin ulkoisesti kuin sisäisestikkin.on kiva kirjoitella tänne, täällä on todella kaikenlaisia kukkia.
Ja mie oon kaunis rikkaruoho, joka aina pois nyhdetään, ymmärtämättä mitään :)) paapuuri kirjoitti:
kylmästi poistan kaikki vanhat viestit, niitä ala säilyttelemään.
se varmaan oliskin paras, mutta sit yks kaks sinne tuleekin joltain joku uusi viesti joka kertoo jostain ja kyselee että muistatko ja eihän mun hatara pääni sellaisia muista, niin silloin on hyvä käydä tarkistamassa. Mutta vihoviimeinen paikka viestittelyyn on sust galleria.
terveet kirjoitti:
jatkaisinko keskustelua kanssasi, mutta pakkohan se on. Yrititkö kenties kertoa että ns. terveillä on vain sallittuja sairauksia joihin lihavat eivät sairastu? Ja ovatko kaikki heidän edellään olevat jonottajat niitä lihavia ihmisiä joilla ei ole lihavuutensa takia oikeutta siellä olla.
Tuskin lihavat jonottavat juuri terveitten edellä siellä hakemassa diapetes lääkitystä taikka muuta lääkettä jotka estäisivät muitten lääkärissä käyntiä. Saavathan lihavatkin flunssia ja kuumeita ja voivat murtaa kätensä ynm.
Useimmiten ns. terveet hakevat vain sairaslomaa mitättömään flunssaansa ettei tarvitse mennä muutamaan päivään töihin, kun on muuta menoa ja tietenkin sapettaa kun joku läski siellä on mua ennen ja tutkimus kestää ja kestää....niinkö?- Monologi
viivatiina kirjoitti:
ei ole kuitenkaan keskustelemista.
Voin hypätä ylikin, koska et puhu aiheesta vaan jostakin muusta. Keskustelua sellainen kuitenkin häiritsee. - viivatiina
Monologi kirjoitti:
ei ole kuitenkaan keskustelemista.
Voin hypätä ylikin, koska et puhu aiheesta vaan jostakin muusta. Keskustelua sellainen kuitenkin häiritsee.kirjoittaa mitään mikä ei sinua häiritsisi kyllä täällä kaikenlaisia löpinöitä on tullut luettua eikä läheskään kaikkia voi keskusteluiksi sanoa mutta harvemmin niistä kumminkaan kukaan häiriintyy mutta olen huomannu kun itse kirjoitan niin kyllä häiriintyjiä löytyy mutta asia harvinaisen selvä ja sovitaanko että annetaan toistemme kirjoitella kaikessa rauhassa ihan mitä lystää onhan maailmassa toki monta monituista muutakin kirjoittelun aihetta kun mun kirjoitustyyli.
- riikkalii
viivatiina kirjoitti:
äläkä lue jos mun kirjoitustyyli vaivaa sainkin jo kirjoittaa rauhassa melkein kymmenen kommenttia minä sanoin niin sinä kirjoitit mielen sairauksista ja tuli vaan siitä mieleen tämmöinen tapaus ja jatkossa suosittelen että hyppää yli kun näät mun kirjoitukseni.
käyttää kirjoittaessasi joitakin välimerkkejä, opetettinhan koulussa..
riikkalii kirjoitti:
Sopisiko sinulle ja muillekkin ettei puututtaisi toisten kirjoitus tapaan. Eikö pääasia ole se että kuitenkin tulee ymmäretyksi. :)
- viivatiina
riikkalii kirjoitti:
lopettaa ton häiriköinnin ja kiusaamisen se opetettiin jo kotona ja varmaan jos ei kotona oppi mennyt perille siihen puututtiin koulussa.
- IHMEESSÄ
viivatiina kirjoitti:
lopettaa ton häiriköinnin ja kiusaamisen se opetettiin jo kotona ja varmaan jos ei kotona oppi mennyt perille siihen puututtiin koulussa.
TE AINA VASTAATTE PROVOKAATIOIHIN. ????????
- viivatiina
IHMEESSÄ kirjoitti:
kun kirjoitan tänne niin sama laulu toistuu ei oo kovin kivaa ja toiveissa olis että sais joskus kirjoitella ihan rauhassa niin kauan kun arvostellaan niin kauan vastaan kun ei kerta arvostelijakaan lopeta en lopeta minäkään on se kirjoitus sit provo tai ei tätä on jatkunut jo pari vuotta onneks en kuitenkaan kirjoittele kun aika harvakseen tässä sulle vastaus.
- Hetkinen taas
IHMEESSÄ kirjoitti:
Eivät he "vastaa provoihin" vaan tekevät niitä itse lisää.
Kumpikin pystyy halutessaan ihan asialliseenkin viestintään. Halu nyt vain näyttää olevan sotkea asioita ja ketjuja. - väliä,
riikkalii kirjoitti:
lähes jokaisesta viestistä löytyy nokankoputtelua, jos se on ainoa, mihin kukin pyrkii puuttumaan.
Minut opetettiin koulussa ainakin lukemaan. - RAUHAssa
viivatiina kirjoitti:
keskustella läskeistäkin mutta eiköhän ne tullu jo puitua moneen kertaan mun mielestä pitäs avata ihan oma palsta ihmisille jotka neuvovat mitä pitäisi kirjoittaa ja mitä ei ja mikä on keskustelua ja mikä ei.
Ihan rauhassa puhua saa
Mutta miksi ihmeessä
laitoit keskustelutason
tällaisen virkkeen alle : "tilaa keskustella läskeistäkin"
Eihän kovinkaan sivistyksellistä kielenkäyttöä
Eihän?? - kauan aikaa
hoetaan yhtä ja samaa asiaa niin se lopulta jää alitajuntaan. Makeaa on liikaa tarjolla ja sitä on jopa piilotettu puolivalmisteihin.
Jos katsot vanhoja valokuvia esim. sedistäsi ja tädeistäsi vaikkapa 50 vuotiaina niin ei heistä monikaan ollut ylipainoinen. Eikä kaupoissa ollut sitä valtavaa määrää karamelliä kuin nykyään on. - vattu että
Meriläinen kirjoitti:
on kiva kirjoitella tänne, täällä on todella kaikenlaisia kukkia.
Ja mie oon kaunis rikkaruoho, joka aina pois nyhdetään, ymmärtämättä mitään :))on hankala lukkee näitä reunakeskusteluita!!!
- mutta mietippä
kauan aikaa kirjoitti:
hoetaan yhtä ja samaa asiaa niin se lopulta jää alitajuntaan. Makeaa on liikaa tarjolla ja sitä on jopa piilotettu puolivalmisteihin.
Jos katsot vanhoja valokuvia esim. sedistäsi ja tädeistäsi vaikkapa 50 vuotiaina niin ei heistä monikaan ollut ylipainoinen. Eikä kaupoissa ollut sitä valtavaa määrää karamelliä kuin nykyään on.sitäkin että kuinka raskasta työtä silloin tehtiin, kaikki rasva ja sokeri jota syötiin, paloi kyllä?
- oli raskasta
mutta mietippä kirjoitti:
sitäkin että kuinka raskasta työtä silloin tehtiin, kaikki rasva ja sokeri jota syötiin, paloi kyllä?
en väitäkäään vastaan. Ja he toki liikkuivatkin aivan eri tavalla. Monilla ei ollut autoa käytettävissä jne.
Väitän yhä edelleen että nykyään on liikaa sokeria tarjolla, samoin leipää.
- paapuuri
esim. raitiovaunuihin, ne on todella pienet, sen taas kerran huomasin.
Ja minulla sentään on lähes normaalin kokoinen takapuoli:)
Kaikenlainen sortaminen ihmisen ulkoisen olemuksen takia on pers.....ä.uusissa busseissakin on liian pienet istuimet tai sanotaanko että ihmeelliset kaukalot joihin on sen takapuolen mahuttava, taikka se reuna painaa reisiä.
Hui sää olet oppinut kiroileen :))- paapuuri
Nittaminax kirjoitti:
uusissa busseissakin on liian pienet istuimet tai sanotaanko että ihmeelliset kaukalot joihin on sen takapuolen mahuttava, taikka se reuna painaa reisiä.
Hui sää olet oppinut kiroileen :))kiroilin;))
En ole just oppinut, vaan osannut jo kauan.
Busseissa en ole istuskellutkaan pääkaupunkiseudulla vuosikymmeniin, täytyy testata seuraavalla kerralla, mahtuuko meitsi niihin:)))
Kunhan ei jäis kiinni;O( paapuuri kirjoitti:
kiroilin;))
En ole just oppinut, vaan osannut jo kauan.
Busseissa en ole istuskellutkaan pääkaupunkiseudulla vuosikymmeniin, täytyy testata seuraavalla kerralla, mahtuuko meitsi niihin:)))
Kunhan ei jäis kiinni;O(niihin mahtuu ja ulkonäöltään ne istuimet ovat kuin ennenkin, mutta siel pehmusteitten (mitkä pehmusteet) sisällä on jotkut kaukalot.
- paapuuri
Nittaminax kirjoitti:
niihin mahtuu ja ulkonäöltään ne istuimet ovat kuin ennenkin, mutta siel pehmusteitten (mitkä pehmusteet) sisällä on jotkut kaukalot.
kun istut pahaa aavistamatta ja siihen jymähdät:(
Onko kiva pyytää apua, onko:( - rotevan näköinen
paapuuri kirjoitti:
kun istut pahaa aavistamatta ja siihen jymähdät:(
Onko kiva pyytää apua, onko:(herrasmies siellä, voisitteko kiskoa minut tästä kuppipenkistä?
Noille mitoille täytyisi määrittää maksimimitat joiden jälkeen ko. henkilöt sijoitettaisiin lentsikoissa business-luokkaan maksaen sen mukaisen hinnan.
Painoa voisi käyttää polttoainelisäveron määritykseen.mulle mainiosti, mutta yks haittapuoli olis se, etten itse siitä hyötyis, koska en käytä lentsikoita.
- henri|
lisämaksu siitä, kun kaikki joudutaan rakentamaan heidän takia niin matalia, ja pitkille ovimaksu, kun se joudutaan avaamaan ylös asti.
- Meriläinen
henri| kirjoitti:
lisämaksu siitä, kun kaikki joudutaan rakentamaan heidän takia niin matalia, ja pitkille ovimaksu, kun se joudutaan avaamaan ylös asti.
vaan sullekin kauhiasti :))
Naapuri aikoinaa pikutyttönä kuvitteli että mie kärsin lyhyydestäni ja äiti ihmetteli sitä suoruutta millä tuli "säälimään" minua. Voi kertoa rehellisesti että lyhyyteni ansiosta olen erittäin paljon saanut käyttää mielikuvitustani ja joskus kiireisinä työpäivinä jopa hauskuuttanut työkavereitani kekseliäisyydelläni. NIH. - Enkeli-trio
Meriläinen kirjoitti:
vaan sullekin kauhiasti :))
Naapuri aikoinaa pikutyttönä kuvitteli että mie kärsin lyhyydestäni ja äiti ihmetteli sitä suoruutta millä tuli "säälimään" minua. Voi kertoa rehellisesti että lyhyyteni ansiosta olen erittäin paljon saanut käyttää mielikuvitustani ja joskus kiireisinä työpäivinä jopa hauskuuttanut työkavereitani kekseliäisyydelläni. NIH.olet taatust niinku met muutki,eiks juu.
Toisel metril... - Meriläinen
Enkeli-trio kirjoitti:
olet taatust niinku met muutki,eiks juu.
Toisel metril...samalla metrillä.
Ja töissäkin kolme naista yks ja kaks senttiä mua lyhkäsempiä :))
Mut sitä tehokkaampi porukka sitten ollaanki.
Maailmassa sitten onkin jo paljon lyhyempiä ihmisiä ja paljon, joten en ole siinäkään yhtään erikoinen, ihan normi ihminen.
- kysymys,
Käytittekö te silloin aikanaan P-pillereitä. Minä ainakin aloin heti lihomaan, kun niitä ehkäisymenetelmäksi lasten teon jälkeen sain.
käytettyä e-pillereitä tai olikos ne ekat jotain minipillereitä ja kyllä kiloja tuli. Sama vikahan niissä on vieläkin että kiloja tulee. Toisaalta kun ikää tulee ja lääkkeitä joutuu syömään jos johonkin vaivaan niin tuppaa nekin lihottamaan, jos ei suoranaisesti niin ainakin välillisesti.
- Meriläinen
tai laiha. Ruma tai kaunis. Rikas tai köyhä.
Sanoja joilla täällä saa aikaan keskustelua. Mihin väliin jää ne tai me tavalliset.
Ainakaan itse en koe olevani minkään ääripään ihminen.
Lihavuudesta tiedän sen verran että lähelläni ihminen kamppailee asian kanssa ja ainakaan haukkumalla ja kaikenlaisella kiroilemisella en saisi siihen muutosta.
Kun on polvet muussina ja leikattu sieltä ja täältä ei ole helppo alkaa esim. kävelemään tai muutakaan urheilulajia harrastamaan.
Kun juhannus siivous saa kyyneleet silmiin ja tehtävä on on sitä rankkaa kuunnella.
Ja syötävä ihmisen on kuitenkin.
Minä itse tiedän että tämä juhannuksen mässyttely kostautuu jos en huomenna aloita taas viherruualla ja muulla sen kaltaisella, josta myös onneksi pidän eli ei tarvi hampaat irvessä muuttaa ruoka tapoja.- oppien
mukaan täytyisi syödä niinkuin silloin ennen. Syödä silloin kun on nälkä ja täyttä ruokaa, ei mitään kevytlevikkeitä ja kevytmaitoja. Levikkeisiin on lisätty niin paljon tuotetta notkistavia kemikaaleja että ne eivät ole terveellisiä ihmiselle.
Joka toisen lasillisen maitoa voi korvata vedellä.
Pian on marjasato tulossa ja voi tehdä taas kunnon mehua eikä mitään sokerilitkua. - Meriläinen
oppien kirjoitti:
mukaan täytyisi syödä niinkuin silloin ennen. Syödä silloin kun on nälkä ja täyttä ruokaa, ei mitään kevytlevikkeitä ja kevytmaitoja. Levikkeisiin on lisätty niin paljon tuotetta notkistavia kemikaaleja että ne eivät ole terveellisiä ihmiselle.
Joka toisen lasillisen maitoa voi korvata vedellä.
Pian on marjasato tulossa ja voi tehdä taas kunnon mehua eikä mitään sokerilitkua.työpaikan tarkistuksissa ihmetellään kun mulla on kolesterolia mutta muuten arvot on tosi hyvät.
Kolesterooli on sukuongelma meillä, siinä yks syy. Vaikka ollaan kalastaja sukua eli paljon kalaa syöty aina niin äidin puolella miehet mennyt sydänsairauksiin.
Ja muuten mun hyviin arvoihin sanon niille että kyllä syön aivan oikein eli vihanneksia ja marjoja sekä hedelmiä menee joka päivä paljon, kävelen ja olen ulkona paljon mutta mutta tykkään myös makeasta ja rasvaisesta ruuasta.
Eli syön ihan oikein ja ihan väärin jos en seuraa mitä suuhuni työnnän. - tyyppisiäpä
Meriläinen kirjoitti:
työpaikan tarkistuksissa ihmetellään kun mulla on kolesterolia mutta muuten arvot on tosi hyvät.
Kolesterooli on sukuongelma meillä, siinä yks syy. Vaikka ollaan kalastaja sukua eli paljon kalaa syöty aina niin äidin puolella miehet mennyt sydänsairauksiin.
Ja muuten mun hyviin arvoihin sanon niille että kyllä syön aivan oikein eli vihanneksia ja marjoja sekä hedelmiä menee joka päivä paljon, kävelen ja olen ulkona paljon mutta mutta tykkään myös makeasta ja rasvaisesta ruuasta.
Eli syön ihan oikein ja ihan väärin jos en seuraa mitä suuhuni työnnän.sitten olemme. Olen vain huomannut sen että jos jää "päälle" makean hinku niin onpa se vaikeaa saada se loppumaan.
No rasvaista ruokaa en kyllä pysty syömään kuin aniharvoin, mutta leipä ja juusto ovat paheeni tällä kertaa. Meriläinen kirjoitti:
työpaikan tarkistuksissa ihmetellään kun mulla on kolesterolia mutta muuten arvot on tosi hyvät.
Eli syön ihan oikein ja ihan väärin jos en seuraa mitä suuhuni työnnän.Kolestrolista.
Kohdallani liikunnan määrä ja luonne ovat suorassa vaikutussuhteessa kolestrolin kokonaismäärään ja jakumaan.
5 x 1,5h / viikko niin koko höskä on 5:n tuntumassa ja HDL yli 2:n ja triglyt 0,5:n tietämissä.
Työelämässä ollessani pääsin jopa 8:aan HDL:n ollessa kuitenkin 2:n tuntumassa.
Epäterveellinen einesruoka oli osaltaan, liikunnan puutteen ohella vaikuttamassa tulokseen.
Vähäisen energiani purkaminen parisuhteen vaalintaan, liikuntaan ja velttoiluun on tervein yhdistelmä.
Elimistö itse tuottaa kolestrolista noin 2/3.
Loppuun vaikuttaa ravinto.
Kaksi pikypanther-tuttavaani ovat kolestrolilääkityksellä.
Profiili ei ratkaise kaikkea.- Meriläinen
laiska-lasse kirjoitti:
Kolestrolista.
Kohdallani liikunnan määrä ja luonne ovat suorassa vaikutussuhteessa kolestrolin kokonaismäärään ja jakumaan.
5 x 1,5h / viikko niin koko höskä on 5:n tuntumassa ja HDL yli 2:n ja triglyt 0,5:n tietämissä.
Työelämässä ollessani pääsin jopa 8:aan HDL:n ollessa kuitenkin 2:n tuntumassa.
Epäterveellinen einesruoka oli osaltaan, liikunnan puutteen ohella vaikuttamassa tulokseen.
Vähäisen energiani purkaminen parisuhteen vaalintaan, liikuntaan ja velttoiluun on tervein yhdistelmä.
Elimistö itse tuottaa kolestrolista noin 2/3.
Loppuun vaikuttaa ravinto.
Kaksi pikypanther-tuttavaani ovat kolestrolilääkityksellä.
Profiili ei ratkaise kaikkea.myöskään syyttää sukurasitusta pelkästään korkeaan kolesterooliini vaikka se olisi helppo tie.
Olen ikäväkseni joskus tehnyt elämäntapa ratkaisuja jotka pudottivat sen alemmas.
Joten komsii komsaa tämä on minulle ikuisuuskysymys ja yksi syy tehdä Oikeita (PLÄÄH) ratkaisuja elämässäni.
Hitonko väliä sillä on mitä me kuvittelemme toisten meistä ajattelevan?
Eiköhän elämäntapa jossa annamme tuon mielikuvan ohjata toimintaamme ole stressaava!
Kun on sovussa itsensä ja lähiympäristön kanssa niin eikö se riitä?
Jos profiili tai joku muu piirre ärsyttää muita niin sehän on vain heidän päänsärkynsä.
Nuorilla pariutumishakuisilla minä ymmärrän toisten aivojen tärkeyden.
Hyväksynnän ja arvostuksen hakemisen.
Ymmärrän myös ikääntyneemmillä, uusia sosiaalisia suhteita etsivillä sen.
En tarkoita ympäristösta piittaamattomaksi heittäytymistä.
On toki huomattava joukko ihmisiä joiden kanssa täytyy tulla toimeen mutta väitän useimpien ottavan turhia paineita ulkonäöstään.
Paino on terveys- ja liikkuvuuskysymys.
Ps. Ajatelkaa mitä kaikkea meille myydään (yritetään) vedoten tuohon ympäristön kuviteltuun hyväksyntään.
Mieleeni tulee kirkkoisä Augustinuksen lanseeraama oppi perisynnistä.
Olet syntymäsyntinen ja joudut helvettiin jos et osta tätä tuotettani.
Ainoaa oikeaa oppia.- lihavuuteen
keksitty joku muukin syy, kuin ylensyönti, tai liian vähäinen kalorien kulutus, syötyyn ravintoon verraten?
Kerro, saat varmasti Nobelin palkinnon.
Se on taas ihan eri asia, miksi ihminen syö, enemmän kuin kuluttaa. Siitä ei ketään tarvi syyllistää.- ihmisen ..
laiska-lasse kirjoitti:
ja liikunnalla toinen lihoo ja toinen laihtuu!
koosta.
Pieni lihoo, isompi ei.
Harva muutenkaan lihoo (koti)ruo'alla. Mitä juo, mitä roskaruokaa itseensä ahtaa, mitä kaikkea napostelee aterioitten välillä. ihmisen .. kirjoitti:
koosta.
Pieni lihoo, isompi ei.
Harva muutenkaan lihoo (koti)ruo'alla. Mitä juo, mitä roskaruokaa itseensä ahtaa, mitä kaikkea napostelee aterioitten välillä.Olimme aikanaan kahden perheen voimin 4,5:n viikon auto/teltta matkalla Etelä-Euroopassa.
Kaveri oli 2cm minua lyhyempi. Minä olin 2-vuotta nuorempi. Söimme samat sapuskat, ryyppäsimme suunnilleen saman verran.
Kävelimme, uimme ym. porukassa.
Tuona aikana painoni kohosi 3kg, hänellä putosi saman verran.
Enkä usko hänen telstassaan olleen juuri minua uutterampi.
Myöhemmi veitikka kehitti kunnioitettavan laardikerroksen ja on nyt ollut hengettömänä useamman vuoden.
Kai kaikille on selvää ettei 2-metrinen rohjo pärjää sapuskoilla joilla 160cm:n hyntykkä lihoo.
Muitakin suuriakin yksilöllisiä eroja on!!!- olemme
laiska-lasse kirjoitti:
Olimme aikanaan kahden perheen voimin 4,5:n viikon auto/teltta matkalla Etelä-Euroopassa.
Kaveri oli 2cm minua lyhyempi. Minä olin 2-vuotta nuorempi. Söimme samat sapuskat, ryyppäsimme suunnilleen saman verran.
Kävelimme, uimme ym. porukassa.
Tuona aikana painoni kohosi 3kg, hänellä putosi saman verran.
Enkä usko hänen telstassaan olleen juuri minua uutterampi.
Myöhemmi veitikka kehitti kunnioitettavan laardikerroksen ja on nyt ollut hengettömänä useamman vuoden.
Kai kaikille on selvää ettei 2-metrinen rohjo pärjää sapuskoilla joilla 160cm:n hyntykkä lihoo.
Muitakin suuriakin yksilöllisiä eroja on!!!tässäkin asiassa eksperttejä. Niin minäkin, paras suoritus -35 kg/160 cm.
Nyt meneillään viitisen kilon poistoharjoitus. moisia asioita kyselet. En ole puhunut aloituksessani mistään mikä siihen johtaa. Totesin vain terrorisoinnista ja toisen suulla puhuttuna.
Ilman Nobelin palkintoasikin voin vain kertoa tässä oman pielipiteeni lihavuuden syntyyn.
Niinkuin tuolla onkin jo jossain vastauksessa puhuttu että lääkkeetkin aiheuttavat (jotkin) sivuoireena lihavuutta joko suoraan tai välillisesti ja silloin se ei ole mielestäni ainakaan itse aiheutettua.- RAUHAssa
vastaus Sinulle kysymykseen :
-Syöpä-
En tähän enempää sanojani tuhlaa !!!
- HTZA
pitäisi olla läskipoliisi.
Läskit pitää ohjata jonnekin Keravalle.
Ne läskit on "kauheeta kattoo"
Sama asia kun röökaajilla, Apartheid vaan suomeen, ja pashasakki pohjoiseen.
Vastaanottokeskukseen jossa kaikki polttaa ja ovat lihavia.- paapuuri
kaikki ylipainoiset ohjattaisiin muualle, vaikka Keravalle, siellä ei olisi tungosta juuri ollenkaan. Puolet porukasta istuisi sähköjunassa matkalla pohjoiseen, tai ainakin pois Helsingistä.
- viivatiina
joka on ohjattu keravalle.
- JekkuKonttori
Liikalihavuus paistaa Aurinkoisesti tyhmien korvalehtien välistä.En voi käsittää akateemikkona miten lihavuutta syntyy jos ravinto on kulutukseen nähden optimi.Maailmassa ei ole energiaa joka syntyy tyhjästä joten lihavuuden tulos on ylienergia joka muodostuu ylimääräiseksi ihraksi vartaloon.
Jos ihminen ei tätä voi ymmärtää niin on aivan mahdotonta ratkaista ylipainoisuutta ja sen aiheuttamia ongelmia.- liikaa hyvää ruokaa
tarjolla, eikä ihminen välttämättä pysty ohittamaan notkuvia ruokapöytiä.
nyt vasta huomasin että mullahan on paha kirjoitusvirhe otsikossa. Siin piti lukea että terrosisoivat (tulikohan nyt oikein) ja olen kehottanut lukemaan aloituksen uudestaan, no haitanneeko tuo mitään kun kukaan muu ei ole takertunut siihen. :) *naurahtelee*
- kuitenkin
ymmärsivät sanan, joka yhä edelleen on väärin kirjoitettuna... Mutta hyvän aloituksen laitoit on tullut paljon mielipiteitä ja se onkin rakentavaa.
Ovatkohan kaikki nyt syöneet tukevan aamiaisen ? kuitenkin kirjoitti:
ymmärsivät sanan, joka yhä edelleen on väärin kirjoitettuna... Mutta hyvän aloituksen laitoit on tullut paljon mielipiteitä ja se onkin rakentavaa.
Ovatkohan kaikki nyt syöneet tukevan aamiaisen ?ovat syöneet, koska silloinhan heillä on koko päivä aikaa sulattaa saamansa kalorit terveellisellä liikunnalla ja sitten syödä kevyemmin päivällä.
- Korppis
Kirjoitusvirheet hyväksytään suurimmalta osalta kirjoittajista, mutta on muutama jonka virheitä lonitaan. Toisaalta se on imartelevaa kun saa huomiota tyhjästä ; )
Aurinko nousee korven taivaalle. Eilinen ilta oli jo kaunis ja aurinkoinen, järvi lähes tyyni. Valokuvasin ilta-auringossa kylpevän luonnonkukkakimpun ja lisäsin galleriaan.
Kauniita kesäpäiviä ja hulppeita helteitä ; ) - Lihavuus on
Korppis kirjoitti:
Kirjoitusvirheet hyväksytään suurimmalta osalta kirjoittajista, mutta on muutama jonka virheitä lonitaan. Toisaalta se on imartelevaa kun saa huomiota tyhjästä ; )
Aurinko nousee korven taivaalle. Eilinen ilta oli jo kaunis ja aurinkoinen, järvi lähes tyyni. Valokuvasin ilta-auringossa kylpevän luonnonkukkakimpun ja lisäsin galleriaan.
Kauniita kesäpäiviä ja hulppeita helteitä ; )ahneutta. En mahda mitään sille, että suun nautintoja palvova, alati herkkuruokia ja laatuviinejä miettivä nautiskelija on minusta vastenmielinen.
Näillä ahmateilla usein suutkin on kuin nahkiaisen tötteröiset imukupit, imeskelyyn, maiskutteluun soveltuvaiset. Ihra lyllyy ja kerääntyy...
Uneksivat yötilallaankin jostain uudesta reseptistä...ravintolan huippuannoksista...
Kauheaa olisi elää sellaisen lylleröisen mahanpalvojan kanssa, näin naisena mietin. - suruunsa syödä,
Lihavuus on kirjoitti:
ahneutta. En mahda mitään sille, että suun nautintoja palvova, alati herkkuruokia ja laatuviinejä miettivä nautiskelija on minusta vastenmielinen.
Näillä ahmateilla usein suutkin on kuin nahkiaisen tötteröiset imukupit, imeskelyyn, maiskutteluun soveltuvaiset. Ihra lyllyy ja kerääntyy...
Uneksivat yötilallaankin jostain uudesta reseptistä...ravintolan huippuannoksista...
Kauheaa olisi elää sellaisen lylleröisen mahanpalvojan kanssa, näin naisena mietin.myönnetään. Tai lihoa liiasta nopeiden hiilihydraattien syönnistä, roskaruoka pitäisi lailla kieltää koska pahaa-aavistamattomat ihmiset lihovat kuin porsaat jenkkilän paskaruualla, lue: pitsa, makaronit,nuudelit,kokis jne paskasarja.
- minäkin ..
suruunsa syödä, kirjoitti:
myönnetään. Tai lihoa liiasta nopeiden hiilihydraattien syönnistä, roskaruoka pitäisi lailla kieltää koska pahaa-aavistamattomat ihmiset lihovat kuin porsaat jenkkilän paskaruualla, lue: pitsa, makaronit,nuudelit,kokis jne paskasarja.
mietin, tuon edellisen kirjoituksen luettuani, taitaa masennus lihottaa aikamoista määrää ihmisiä.
Parasta aikaahan Aasia lihoo länsimaisen hapatuksen levitessä sinnekin. - taas kerran....!
minäkin .. kirjoitti:
mietin, tuon edellisen kirjoituksen luettuani, taitaa masennus lihottaa aikamoista määrää ihmisiä.
Parasta aikaahan Aasia lihoo länsimaisen hapatuksen levitessä sinnekin.Ihminen joka on yksinäinen, syö yksinäisyyteensä. Suruunsa voi ostaa juurikin näitä roskaruokia, koska haluaa olla hyvä itselleen.
Pyöräilen päivisin jokusen grillin ohi ja näen vain tuhteja ihmisiä.
Mutta nälkä se on lihavallakin, kuten kaikki tiedämme.
Mitä enempi syö hiilareita sen useimmin on nälkä.
Kun on yksin, eronnut karannut tai muuten hullu, ei se lenkkeily ja kuntoilu kiinnosta tippaakaan.
Tää on kovin ohuita naisia, liekö elämä kohdallaan?
Olen ollut molempia lihava ja aivan liian laiha. Perhe olosuhteet sen ovat määräilleet. Kiitän luojaa, ettei juopoksi kuitenkaan tehnyt!
Jos joskus paneutuisi toisenosaan, eikä vain et minä, minä se olisi kasvua jos mikä.
Monella voi olla myös lääkitys jonka sivuoireena tulee lihomista, ei ole ketään kenen kanssa ulos menisi jne..
Terveiden on maa.... - päättelet
taas kerran....! kirjoitti:
Ihminen joka on yksinäinen, syö yksinäisyyteensä. Suruunsa voi ostaa juurikin näitä roskaruokia, koska haluaa olla hyvä itselleen.
Pyöräilen päivisin jokusen grillin ohi ja näen vain tuhteja ihmisiä.
Mutta nälkä se on lihavallakin, kuten kaikki tiedämme.
Mitä enempi syö hiilareita sen useimmin on nälkä.
Kun on yksin, eronnut karannut tai muuten hullu, ei se lenkkeily ja kuntoilu kiinnosta tippaakaan.
Tää on kovin ohuita naisia, liekö elämä kohdallaan?
Olen ollut molempia lihava ja aivan liian laiha. Perhe olosuhteet sen ovat määräilleet. Kiitän luojaa, ettei juopoksi kuitenkaan tehnyt!
Jos joskus paneutuisi toisenosaan, eikä vain et minä, minä se olisi kasvua jos mikä.
Monella voi olla myös lääkitys jonka sivuoireena tulee lihomista, ei ole ketään kenen kanssa ulos menisi jne..
Terveiden on maa....että ohuilla naisilla ei elämä ois kohdallaan? Sinunko mielestä on jotain pielessä jos ihminen on hoikka?
- anoreksiaa
päättelet kirjoitti:
että ohuilla naisilla ei elämä ois kohdallaan? Sinunko mielestä on jotain pielessä jos ihminen on hoikka?
joten silloin ollaan hoikkia/laihoja. Sitten käsiteltävänä vielä sarjassamme sairausosastolla bulimikot, jotka ahtavat itsensä täyteen ja oksentavat etteivät lihoisi.
Eikö ne, jotka sentään pitävät ruuan sisällään, kunnioita ruokaa enemmän kuin ne, jotka työntävät sormensa kurkkuun ja oksentavat? - sun mielestä
anoreksiaa kirjoitti:
joten silloin ollaan hoikkia/laihoja. Sitten käsiteltävänä vielä sarjassamme sairausosastolla bulimikot, jotka ahtavat itsensä täyteen ja oksentavat etteivät lihoisi.
Eikö ne, jotka sentään pitävät ruuan sisällään, kunnioita ruokaa enemmän kuin ne, jotka työntävät sormensa kurkkuun ja oksentavat?kun syö terveellisesti, liikkuu ja tarkkailee painoaan = hoikka, niin ruoka ei pysy sisällä ja onkin bulimikko tai anorektikko? Näin annat ymmärtää.
sun mielestä kirjoitti:
kun syö terveellisesti, liikkuu ja tarkkailee painoaan = hoikka, niin ruoka ei pysy sisällä ja onkin bulimikko tai anorektikko? Näin annat ymmärtää.
onks pakko saivarrella? Varmaan teistä kumpikin ymmärsi mistä toinen puhuu.
- muuten
me nykyihmiset olemme niin ilkeitä, että lähes kaikissa muissa kuin itsessämme, löydämme jotain ilkuttavaa?
Kuka on liian laiha, lihava, kuka ruma, kuka muuten vain omituisen näköinen.
Tuntuu, kuin aikoina, jolloin elämä oli vaikeampaa, ei ulkonäkö ollut pääasia muissa ihmisissä. Tunteiden raakuus on ihmeellistä.
Kummallista, jos on itse normaalipainoinen, luulisi sen onnen täyttävän ihmisen, eikä olisi tarvetta panetella heitä, jotka eivät ole yhtä onnekkaita, syystä tai toisesta.
Mistä johtuu ylensyönti, jatkuvien pilkkausten edesauttamanako, ehkä?
En muuten usko, että läpikotaisin itseensa tyytyväinen, onnellinen ihminen tarvitsee egonsa tuentaa toisia moittimalla. Muutenkaan, onkojan ollenkaan nykyaikaista olla empaattinen, vai joko sen arvo on kokonaan poistettu?lapsena meille teroitettiin ettei ketään saa pilkata, eikä mistään syystä, - oisiko tapa kasvatus jäänyt saamatta näiltä arvostelijoilta ja arvottajilta...
Eli isä äitä missä olit silloin..Hittojako välitämme siitä mitä kuvittelemme toisten ajattelevan meistä!?
Periaate soveltuu hyvin moneen asiaan.
Jos joku herjaa avoimesti niin sehän on VAIN herjaajan mielipide.
En ole uskovainen mutta siihen soveltuisi se toisen posken periaate.
Tosin se on pahimman laatuista ilkeilyä koska, omien havaintojeni mukaan, herjaaja ottaa kierroksia ja joku on täysin tipahtanut kiskoilta.
Edes sveduja, englantilaisista puhumattakan, ei kiinnosta mitä muut heistä ajattelevat. Kansallisissa puitteissa.
Me onnettomat murehdimme mokomaa sekä kansallisella että yksilötasolla!- Meriläinen
ja ennenkin haukuttu ihmisiä, ei se ole tämän ajan ongelma vain.
Kyllä sitä muita katsottiin lapsuudessani alaspäin ja vaikka opetettiin että kaikki on saman arvoisia niin kuitenkin vanhemmat itse toisia arvostelivat.
Äitini lause kuvaa tätä hyvin:
Älä tee niin kuin minä teen vaan tee niin kuin minä neuvon.
Eli se siitä.
Eikä mun vanhemmat ollut sen kummempia, samaa ne teki naapurin aikuiset. - kauan sitten,
Meriläinen kirjoitti:
Kyllä sitä muita katsottiin lapsuudessani alaspäin ja vaikka opetettiin että kaikki on saman arvoisia niin kuitenkin vanhemmat itse toisia arvostelivat.
Eli se siitä.
Eikä mun vanhemmat ollut sen kummempia, samaa ne teki naapurin aikuiset.ei ainakaan lihavia pilkattu, heitä kadehdittiin.
- aika jo
Meriläinen kirjoitti:
Eli se siitä.
Eikä mun vanhemmat ollut sen kummempia, samaa ne teki naapurin aikuiset.muuttaa tapoja?
- Meriläinen
kauan sitten, kirjoitti:
ei ainakaan lihavia pilkattu, heitä kadehdittiin.
sitten heitäpä silloin pilkattiin ei kadehdittu.
Ihminen on ollut aina samanlainen.
On ollut sotia ja parempia tai huonompia ihmisiä. - Meriläinen
aika jo kirjoitti:
muuttaa tapoja?
muutan, luuletko että minulla olisi niin paljon arvoa koko maailman tai edes palstan edessä että muut seuraavat perässä :))
Tuskinpa vain, mutta voithan itse yrittää, mutta moniko seuraa sinua? - Meriläinen
aika jo kirjoitti:
muuttaa tapoja?
verran että tuttavapiiriini kuuluu erittäin laihoja ja erittäin lihavia ihmisiä enkä heitä ole koskaan pilkannut. Paljon olen kuunnellut tuskia, eräänkin laihan tytön insesti nuoruudesta.
- nyt ei
Meriläinen kirjoitti:
verran että tuttavapiiriini kuuluu erittäin laihoja ja erittäin lihavia ihmisiä enkä heitä ole koskaan pilkannut. Paljon olen kuunnellut tuskia, eräänkin laihan tytön insesti nuoruudesta.
tulisi mielen viereenkään kenenkään pilkasta edes luulotella, niin inhimillisiä viestisi ovat aina olleet. Yleisesti ainakin minä kirjoitan.
Se vain on ihmeellistä, miten ihan vieraitakin voidaan, jossain joku, ääneen irviä, ihan kuin meillä kaikilla ei olisi ihmisarvoa.
Harva taitaa iloita ylipainostaan. - Enkeli-trio
nyt ei kirjoitti:
tulisi mielen viereenkään kenenkään pilkasta edes luulotella, niin inhimillisiä viestisi ovat aina olleet. Yleisesti ainakin minä kirjoitan.
Se vain on ihmeellistä, miten ihan vieraitakin voidaan, jossain joku, ääneen irviä, ihan kuin meillä kaikilla ei olisi ihmisarvoa.
Harva taitaa iloita ylipainostaan.muttem mää ol siit surullinenka et on
siunaantunu ylipainoo.
Mum miälest on pal tärkiämpää,
et mum miäli on tasapainos :) - tuota tuon
Enkeli-trio kirjoitti:
muttem mää ol siit surullinenka et on
siunaantunu ylipainoo.
Mum miälest on pal tärkiämpää,
et mum miäli on tasapainos :)paremmin sanoa.
ei voi muuta sanoa ja ihmetellä pitää joidenkin ihmisten suhtautumista "erilaisuuteen".
Toiselle ei pahaa pitäisi toivoa mutta joskus joidenkin mielipiteiden kohdalla tulee mieleen, että tuolle tekisi hyvää muuttua itse sellaiseksi, joka lihoo ruuan katsomisestakin.
Kas perkules, kun ihmisiä on niin monenlaisia, mikä käy yhdelle ei käy toiselle. Yksi ei liho vaikka söisi mitä, toinen lihoo ilman sen kummempia herkutteluja. Yhdelle helposti lihoavalle ei tuota tuskaakaan noudattaa tiukkaa linjaa ruokavaliossa, toiselta taas ei onnistu millään.
Sama koskee alkoholismia, miksei tupakanpolttoakin. Helvetti, ei se ole niin yksinkertaista, parikin läheistä ihmiselämää on päättynyt oman käden kautta alkoholismin takia. Kun ei voimat riittäneet. Ja kuten luultavasti niin tavallista, omien läheisten suhtautuminen ennen kuolemaa aivan väärä, turha sitä sitten enään itkeä.
P.S. Oma painoindeksi 21. Joillakin se voisi olla 40 meikäläisen syömisillä.- lihova on
useimmiten perinyt sen taipumuksen. Itsekin lihoisin helposti, mutta itsekuria pitää olla, en sorru hetkeen. Kaupassa näkee usein ostoskärryissä limsaa litrakaupalla, pullaa, sipsejä ja muuta lihottavaa ja nämä ostajat aika tanakoita. Mutta se on jokaisen oma valinta.
Ehkä meillä on joskus bussit painorajoituksin ns. kilokontrolli, punnitaan heti siinä kun astuu bussiin. Mistäs sen tietää kun kaikkea nykyään keksitään. Polttoaine on hinnoissaan, täytyy saada maksimi kate kertamaksulle. *Heh! - kommentoit.
Vain minun ongelmani ovat todellisia, muiden silkkaa laiskuutta.
- RAUHAssa
Ikuisuusaihe tämä...
MIksiköhän joillakin ihmisillä on niin suuri tarve puida näitä asioita??
Juuri kyseisenlaisten otsikoiden tavoin
Toivon aloitukseesi asiallisia kommentteja
ja
mielenkiintoista keskustelua....
Minä toivoisin ihmisten näkevän ihmiset ihmisinä
Sielun sykkeen
Sydämen laulun
Ajatusten aivoitukset
Mietelmien mietelauseet
Turhako toive...???- pulska pulu
Voihan se olla, että lihava on mahdottoman mukava ja sydämellinen ihminen, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että bussin/lentokoneen/junanpenkkiin hänen viereensä ei mahdu istumaan.
- RAUHAssa
pulska pulu kirjoitti:
Voihan se olla, että lihava on mahdottoman mukava ja sydämellinen ihminen, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että bussin/lentokoneen/junanpenkkiin hänen viereensä ei mahdu istumaan.
Enpä ole elossani vielä kohdannut tilannetta
Etten ole viereen mahtunut
Tahi ettei minun viereeni ois mahduttu
Jos tällainen tilanne vastaan tulisi
niin -entä sitten ??
Ihminen omine tunteineen on kuitenkin hän
Enpä koe oikeutta hänen ulkoiseen olemukseensa sanoillani, teollani puuttua
Miksi pitäisikään??
Jos hän haluaisi omasta elostansa puhua omasta aloitteestaan
toivoisin itseltäni tahdikkuutta löytyvän
Niinkuin toivoisin muiltakin omaa persoonaani kohtaan
Me emme voi tykätä kaikista
- se on totta
Mutta tuskin on tarvetta sitä toiselle kertoa
- ellei tilanne sitä juuri nimenomaa vaadi
Enkä koe voivani itseäni niin korkealla jalustalle nostaa
että kokisin
itselläni
oikeutta olevan
toisia ulkoisen olemuksen johdosta arvostella - tuo mahtumattomuus
pulska pulu kirjoitti:
on luonnossa tapahtunut?
Taitaa useinmiten olla telkkarista jäljitelty ajatusmalli. - HTZA
tuo mahtumattomuus kirjoitti:
on luonnossa tapahtunut?
Taitaa useinmiten olla telkkarista jäljitelty ajatusmalli.Stadin lentoasemalle voi mennä kahville ja katsella kun idän- tai jenkkilennot menevät ja tulevat. Kaihea valitus: Ohh! This bag is much too heavy...ja laukkuna on kassirollaattori.
On se kansa ihan erilaista kuin se joka tulee saapillua, Ahvenanmaalta.
Sieltä tulee ja menee 195 senttisiä blondeja, piiitkät kauniiniit jalat, lyhyt hame ja hoikkuuteen nähden, runsaat tissit. Johtuisiko Myrskyluodonmaijoijenkaladieetistä?
(Lentsikka on Saab) viestisi ilman nikkini otsikointiakin. Meinaatko että lihavuus ja heitä mollaavat viestit katoavat jos niistä ei puhuta, lakaistaan ne maton alle ja ollaan hiljaa? Jos otsikkoni loukkasi sinua niin olisit voinut jättää sen lukematta.
Asiallisia vastauksia olenkin saanut joten ihmettelen mistä sinä nyt puhut.
Aloituksessani mainitsin myöskin että ihmiset olisivat suvaitsevaisempia muillekkin ihmisille.
Loput viestistäsi jotenkin eivät kuulu tähän millään tavalla, mutta ehkä yritit keventää sitä.HTZA kirjoitti:
Stadin lentoasemalle voi mennä kahville ja katsella kun idän- tai jenkkilennot menevät ja tulevat. Kaihea valitus: Ohh! This bag is much too heavy...ja laukkuna on kassirollaattori.
On se kansa ihan erilaista kuin se joka tulee saapillua, Ahvenanmaalta.
Sieltä tulee ja menee 195 senttisiä blondeja, piiitkät kauniiniit jalat, lyhyt hame ja hoikkuuteen nähden, runsaat tissit. Johtuisiko Myrskyluodonmaijoijenkaladieetistä?
(Lentsikka on Saab)Itse ylipaino ei mielestäni ole rumaa.
Riippuu siitä miten itse kukin laardinsa kantaa ja peittää.
Hoikka, jäntevä, hyvin liikkuva ihminen on minunkin silmääni kaunis.
Silavat hylkeet ovat täysin joukkoon soveltuvia.
Vastenmielisiksi he tulevat sitten kun läskit hyllyen hiivitään niukoissa vaatteissa, monet henkseli rempottaen, vaikkapa rantakadulla.
Läskit ukot henkselipaidoissaan ovat yhtä vastenmielisen näköisiä.
Mikä hemmetti riivaa minun ikäisiäni äijiä paksuine mahoineen ja tutisevine kylkiläskeineen lyllertämään puolialasti?- pulska pulu
RAUHAssa kirjoitti:
Enpä ole elossani vielä kohdannut tilannetta
Etten ole viereen mahtunut
Tahi ettei minun viereeni ois mahduttu
Jos tällainen tilanne vastaan tulisi
niin -entä sitten ??
Ihminen omine tunteineen on kuitenkin hän
Enpä koe oikeutta hänen ulkoiseen olemukseensa sanoillani, teollani puuttua
Miksi pitäisikään??
Jos hän haluaisi omasta elostansa puhua omasta aloitteestaan
toivoisin itseltäni tahdikkuutta löytyvän
Niinkuin toivoisin muiltakin omaa persoonaani kohtaan
Me emme voi tykätä kaikista
- se on totta
Mutta tuskin on tarvetta sitä toiselle kertoa
- ellei tilanne sitä juuri nimenomaa vaadi
Enkä koe voivani itseäni niin korkealla jalustalle nostaa
että kokisin
itselläni
oikeutta olevan
toisia ulkoisen olemuksen johdosta arvostellamutta hyvänen aika....jos ihminen on lihava hän on lihava. Ei se tosiasia kieltämällä muutu.
- viivatiina
laiska-lasse kirjoitti:
Itse ylipaino ei mielestäni ole rumaa.
Riippuu siitä miten itse kukin laardinsa kantaa ja peittää.
Hoikka, jäntevä, hyvin liikkuva ihminen on minunkin silmääni kaunis.
Silavat hylkeet ovat täysin joukkoon soveltuvia.
Vastenmielisiksi he tulevat sitten kun läskit hyllyen hiivitään niukoissa vaatteissa, monet henkseli rempottaen, vaikkapa rantakadulla.
Läskit ukot henkselipaidoissaan ovat yhtä vastenmielisen näköisiä.
Mikä hemmetti riivaa minun ikäisiäni äijiä paksuine mahoineen ja tutisevine kylkiläskeineen lyllertämään puolialasti?ei se rumuus tuu ylipainosta samalla lailla hoikka ihminen voi olla vastenmielinen kun ylipainoinenkin ja onko kukaan ihminen ruma mikä on ruma ja mikä on kaunis eiköhän me kaikki olla omalla tavallamme kauniita kaikkine liikakiloinemme tai alipainoinemme harva kai sitä on just niin sopusuhtainen että kaikki ulkoiset avut on kohdallaan ja se miltä näyttää toisten silmissä tulee sisältä ja silloin se ulkoinen olemus on sivuseikka itse pidän myös vastenmielisinä miehiä jotka tulevat kauppaan ilman paitaa on se maha sitten paksu tai hyvin trimmattu molemmat yököttää yhtä paljon pukeutua pitää osata.
- RAUHAssa
Nittaminax kirjoitti:
viestisi ilman nikkini otsikointiakin. Meinaatko että lihavuus ja heitä mollaavat viestit katoavat jos niistä ei puhuta, lakaistaan ne maton alle ja ollaan hiljaa? Jos otsikkoni loukkasi sinua niin olisit voinut jättää sen lukematta.
Asiallisia vastauksia olenkin saanut joten ihmettelen mistä sinä nyt puhut.
Aloituksessani mainitsin myöskin että ihmiset olisivat suvaitsevaisempia muillekkin ihmisille.
Loput viestistäsi jotenkin eivät kuulu tähän millään tavalla, mutta ehkä yritit keventää sitä.Nyt en ole varma, mutta luulenpa kuitenkin, että minua tarkoitetaan....
Oikaisenpa mielelläni tämän, minkä olen väärinymmärrettävällä tavalla kirjoittanut :
Viestini alussa totesin : “ MIksiköhän joillakin ihmisillä on niin suuri tarve puida näitä asioita??
Juuri kyseisenlaisten otsikoiden tavoin”
Tällä viittasin Sinun aloitukseesi jossa “lainaat” lukemaasi otsikkoa:
”Lihavat terrisoivat ”
- tähän otsikkoon siis viittasin omassa kirjoituksessani
Siis Sinun -ymmärtääkseni- lainaamaasi otsikkoon
Jatkat aloituksessasi : “Erehdyin pitkästä aikaa käymään chatis ja eikö siellä eräs keskustelija heittänyt tälläisen syytteen. Milloin ihmiset osaisivat olla syyttelemättä kanssakulkijoita, koska et voi tietää mikä on kenenkin syy lihavuuteensa. ”
- Kuvittelin omassani em.lauseessani olevani kanssani samaa mieltä ??
Jatkoin viestissäni seuraavavasti :
“Toivon aloitukseesi asiallisia kommentteja
ja mielenkiintoista keskustelua....”
- En siis mitenkään ilmaissut (ainakaan omasta mielestäni) mitään seuraavansisältöistä : “Meinaatko että lihavuus ja heitä mollaavat viestit katoavat jos niistä ei puhuta, lakaistaan ne maton alle ja ollaan hiljaa? ”
Lisäänpä tähän vielä tämän
Viittaat viestini loppuosaan seuraavasti :
”Loput viestistäsi jotenkin eivät kuulu tähän millään tavalla, mutta….”
No, tästä voi olla jokainen lukija omaa mieltänsä -tietenkin
Mutta sanonpa sanaseni kuitenkin siitäkin
Sanoin siis :
”Minä toivoisin ihmisten näkevän ihmiset ihmisinä”
sielun.sydämen,
ajatukset ja mietteet
Tarkoitin siis, että voisimme nähdä toisistamme muutakin kuin ulkoiset kuoret
Mielestäni sopivat oikein hyvin tähän,
Vastapainoksi ulkoisen olemuksen arvinointiin (ja arvosteluun)
Mutta
- tämä siis minun mielipiteeni
Sinulla asiasta omasi -hyvä niin
Nikin otsikointi
tässä ja tänä iltana
on kuin vanhan-ajan kirjeen aloitus
-kohdistaa (kirjeen) viestin henkilölle jolle se pääasiassa on suunnttu
Vaikkakin tällä palstalla kirjoitus , viesti on kaikkien luettavissa
Hyvää kesää Sinulle
ja
Teille kaikille
Mielenkiintoisia aloituksia
ja
keskusteluja Toivottaen - RAUHAssa
pulska pulu kirjoitti:
mutta hyvänen aika....jos ihminen on lihava hän on lihava. Ei se tosiasia kieltämällä muutu.
Viisaampaa kaiketi olisi olla
kommentoimatta tätä mitenkään
Mutta osaisinko minä olla viisas??
-tuskin
Siksi siis :
Mitäköhän minä omassa viestissäni kielsin
- en tiedä ???
on tässä elämässä näköjään niin,että aina ihmisten pitää jostain valittaa.Kunpa ihmiset osaisivat ottaa toisensa sellaisina kuin ovat..Oli sitten minkälainen tahansa....
Kaikki ollaan tasavertaisia kumminkin eikä kukaan ole parempi toista.- terrisoida,
tietäen, että tällainen keskustelu nostattaa närää, puolin ja toisin.
Jospa joskus koittaa maailma, että saamme olla ihmisiä, luinemme, läskeinemme?- apinal
ol taennu bannaanit loppuva ja kalterhäkin ovi auenna liian aekaisin. pitteisköhän soitella sin korkiasaaren jos sieltä ootta karannu. oeshan tuos lähel tu kolmoodenkin, mut mie eppäilen ettei siel teikäläissii ole ollunnakkaan.
- tosissasi?
Vai onko sinulla niinkuin yksityisesti jotakin aloittajaa vastaan, silloin olisi parempi ottaa henkilökohtaisesti yhteyttä ja selvittää asia, ehkä kyseessä vain väärinkäsitys.
Vai oletko laihdutuskuurilla ja silloinhan tulee paljon negatiivisia tunteita esiin.
Ei kannata olla dietiillä, kaikista parasta on syödä terveellisesti ja pieniä annoksia niin aineenvaihdunta tulee vilkkaammaksi, sekä lisätä liikuntaa. - Heikunkeikku
Itse en ole pannut merkille, että Aloittaja olisi "riitaa järjestävä tyyppi".
Monia mielenkiintoisia aloituksia hän on tehnyt, joihin myös hyvin moni on osallistunut.
Omana mielipiteenäni sanon, että Hurjan paljon on todellakin riitoja tyrkyttäviä aloituksia, eikä niistä puhuta mitään. Joidenkin nimimerkkien "päälle" hyökätään vähän väliä.
Ja se harmittaa erityisesti, että puskan alta näitä negatiivisia palautteita huudellaan.
Minusta olisi tosi Reilua, että kirjoittaisi joko rekisteröidyllä nimellään tai siitä samasta puskasta, jossa yleensäkin mielipiteitään naputtelee.
On rehdin ihmisen meininkiä seisoa sanojensa takana, sanoi sitten kehuja tai haukkumisia. Jos siihen ei pysty/viitsi/halua, niin sitten olisi syytä olla hiljaa. - viivatiina
oot ollu sit nettihistorian ajan toisia arvosteleva ja haukkuva tyyppi noista sun kirjoitukses tyyppisistä kirjoituksista vois kans tehdä oman avauksen ettei ne häiritse keskusteluja niinkun tässä muutama päivä sitten joku kehoitti tekemään hyvää päivää ja millaista ilmaa kirjoituksista.
- on erittäin
Heikunkeikku kirjoitti:
Monia mielenkiintoisia aloituksia hän on tehnyt, joihin myös hyvin moni on osallistunut.
Omana mielipiteenäni sanon, että Hurjan paljon on todellakin riitoja tyrkyttäviä aloituksia, eikä niistä puhuta mitään. Joidenkin nimimerkkien "päälle" hyökätään vähän väliä.
Ja se harmittaa erityisesti, että puskan alta näitä negatiivisia palautteita huudellaan.
Minusta olisi tosi Reilua, että kirjoittaisi joko rekisteröidyllä nimellään tai siitä samasta puskasta, jossa yleensäkin mielipiteitään naputtelee.
On rehdin ihmisen meininkiä seisoa sanojensa takana, sanoi sitten kehuja tai haukkumisia. Jos siihen ei pysty/viitsi/halua, niin sitten olisi syytä olla hiljaa.ikävää ja surullista, että jatkuvasti arvostellaan Ihmisiä. Voisiko joskus mennä perille, että meillä kaikilla on lupa kirjoittaa tänne ylläpidon antamien sääntöjen sisällä?
"Seisoa sanojensa takana"?
Yhtä tyhjänpäivästä on kirjoittaa jollain leikkinikillä, kuin jättää se poiskin.
Ihminen on Ihminen, siellä ja täällä.
Jospa joskus, edes kerran, kirjoitus, ja sen sisältö olisi kirjoittajaa tärkeämpi?
Meitä on monia, jotka emme ole täällä tutuskellaskemme toisten kirjoittajien kanssa. - viivatiina
Heikunkeikku kirjoitti:
On rehdin ihmisen meininkiä seisoa sanojensa takana, sanoi sitten kehuja tai haukkumisia. Jos siihen ei pysty/viitsi/halua, niin sitten olisi syytä olla hiljaa.mut kun ne ihmiset ei saa missään muualla ääntänsä kuuluville niin ne yrittää täällä huudella pikkuhiljaa rupee turtuun siihen ainaiseen arvosteluun ja se siinä on vielä hyvä pointti ettei ne tiedä ketä ne arvostelee kun ne ei edes tunne ihmistä aika järjenköyhä saa olla kun viittii räkyttää joillekkin nimimerkeille mutta jos ei oo muuta elämää niin ei oo mutta meillä on kesä eiks nautitakkin siitä töihin pitäs lähtee neljältä mutta koko päivä on menny pihassa puuhastellessa ruokakin tehtiin grillillä aurinkoista päivänjatkoa toivottelee aina niin aurinkoinen tiina.
viivatiina kirjoitti:
oot ollu sit nettihistorian ajan toisia arvosteleva ja haukkuva tyyppi noista sun kirjoitukses tyyppisistä kirjoituksista vois kans tehdä oman avauksen ettei ne häiritse keskusteluja niinkun tässä muutama päivä sitten joku kehoitti tekemään hyvää päivää ja millaista ilmaa kirjoituksista.
Olen 158 cm pitkä painan 73 kiloa, olen omasta mielestäni läski. Muitten mielestä hieman pulskeahko.äkrrrrr....
- viivatiina
tuu2la kirjoitti:
Olen 158 cm pitkä painan 73 kiloa, olen omasta mielestäni läski. Muitten mielestä hieman pulskeahko.äkrrrrr....
vaikkeis sun vastaus ollu varmaan mun kirjoitukseen sanoisin niinkun muutkin että olet pulleahko jos painaisit yhdeksänkytkolme niin sit rupeisit oleen jo vähän ylipullea:))
tuu2la kirjoitti:
sopivahan sinä olet. Onneksi kaikki naiset eivät sentään ole missien (olemattomissa) mitoissa. Pikkusen pehmeetä pitää olla;)
- akrrr...
tuu2la kirjoitti:
Aivan täydellinen juuri nyt
Ei mitään pullea-sanoja tarvita!!
- QuietPlace
MInulla on sisar joka on huonokuntoinen ja liikalihava.
Helppo sanoa ettämene lenkille tai viet kahden paikan.
Kuntoilishan hän.
Mutta kun on miltei sokea.JaA kärsii aineenvaihduntahäiriöistä.Kilpirauhanen lähinnä.
Lähti lenkille, kaatui ja jouduttiin viemään Yliopistolliseen, verenpurkauma aivoissa, suoraan leikkaukseen.
Ei paljon rohkaise kuntoilemaan?
Ja syömättäkin on hankala olla.
Mutta tietysti, ainahan se on oma vika? - on niin
Lihavat ihmiset on suurin osa lihoneet herkuista suklaa, karkit ,sipsit ym.
Erillaiset lääkitykset masennukseen kilpirauhasen vajaa toimintaan ym lihottavat .
Silloinkin pitäisi miettiä mitä suuhunsa laittaa.
Sanoo hoikka joka on ikänsä kuullut lihavilta oot noin laiha.
Se on muuten yhtä loukkaavaa kun haukkua läskiksi. - epäesteettisen
näköisiä, jotain itsekuria ihmisellä täytyy olla, mihin kuntoon itsensä päästää.
Terveyshaitoista puhumattakaan.- Yhtään
Jos
Vain
Yksinkertaisesti
kääntäisimme katseemme
siihen suuntaan
mikä katsettamme miellyttäisi ??? :D
Vähemmän epäesteettiseen
- tämähän taas
on katsojan silmissä
Voi mikä oravanpyörä -Huokaus - epäesteettisen
Yhtään kirjoitti:
Jos
Vain
Yksinkertaisesti
kääntäisimme katseemme
siihen suuntaan
mikä katsettamme miellyttäisi ??? :D
Vähemmän epäesteettiseen
- tämähän taas
on katsojan silmissä
Voi mikä oravanpyörä -Huokausnäköisiä ihmisiä suorastaan vyöryy vastaan, joka puolella.
Pitäisi kulkea silmät kiinni, ettei heitä näkisi. - mielestäsi,
epäesteettisen kirjoitti:
näköisiä ihmisiä suorastaan vyöryy vastaan, joka puolella.
Pitäisi kulkea silmät kiinni, ettei heitä näkisi.ylipainoisille säätää ulkonaliikkumiskielto?
Toinen vaihtoehto, jos itse pysyisit neljän seinän sisällä. - epäesteettisen
mielestäsi, kirjoitti:
ylipainoisille säätää ulkonaliikkumiskielto?
Toinen vaihtoehto, jos itse pysyisit neljän seinän sisällä.kohta olisin yhtä paksu kuin hekin, ellen pääsisi ulos kävelylle.
Ehkä kellonajat olisivat hyvä ratkaisu, ylipainoiset ulkoilisivat
esim. 13-15 välisenä aikana, laiskojahan he ovat liikkumaan, joten
pari tuntia riittää heille. - jos säädetaan
kohta olisin yhtä paksu kuin hekin, ellen pääsisi ulos kävelylle.
pari tuntia riittää heille.jokin merkkivalo,-siru, ylipainoisille, ja muille tutka, joka piippaa, kun läskivaara uhkaa vyöryä näkyviin, voit sinäkin sulkea piippauksen ajaksi silmäsi?
- epäesteettisen
jos säädetaan kirjoitti:
jokin merkkivalo,-siru, ylipainoisille, ja muille tutka, joka piippaa, kun läskivaara uhkaa vyöryä näkyviin, voit sinäkin sulkea piippauksen ajaksi silmäsi?
mutta suostun vain, jos valtio kustantaa laitteet:)
- Yhtään
näköisiä ihmisiä suorastaan vyöryy vastaan, joka puolella.
Pitäisi kulkea silmät kiinni, ettei heitä näkisi....keskustella tästä "ongelmastasi"
Minusta kun on hyvin huolestuttavaa, että "näet" ihmiset näin :
Lainaan tähän tekstiäsi " ...ihmisiä suorastaan vyöryy vastaan, joka puolella"
Kylä, kyllä -huolestuttavaa on moinen "näkyjen näkeminen" - Yhtään
kohta olisin yhtä paksu kuin hekin, ellen pääsisi ulos kävelylle.
pari tuntia riittää heille.Jos jumppaisit sisällä
Tahi kävelisit
vaikkapa eteisessä ees-taas
Tässä vois auttaa silmien sulkeminen
Voisit visoida itsellesi mukavat maisemanäkymät "lenkillesi"
Olet muuten aikamoisen aktiivinen liikkuja
- kun "heille " riittää pari tuntia päivässä
voimme päätellä tästä, että Sinähän liikut sitten huomattavasti enemmän
Vähintään siis kolme tuntia päivässä
Kunpa minäkin ehtisin.....
Tahi tietysti ehtisin
-jättäisin vain muut jutut tekemättä :) - epäesteettisen,
Yhtään kirjoitti:
Jos jumppaisit sisällä
Tahi kävelisit
vaikkapa eteisessä ees-taas
Tässä vois auttaa silmien sulkeminen
Voisit visoida itsellesi mukavat maisemanäkymät "lenkillesi"
Olet muuten aikamoisen aktiivinen liikkuja
- kun "heille " riittää pari tuntia päivässä
voimme päätellä tästä, että Sinähän liikut sitten huomattavasti enemmän
Vähintään siis kolme tuntia päivässä
Kunpa minäkin ehtisin.....
Tahi tietysti ehtisin
-jättäisin vain muut jutut tekemättä :)eihän toki heidän tarvitse tuota kahta tuntia liikkua, vaan ajoittaa liikkumisensa sille aikavälille.
Joillekin tosi tanakoille on kymmenen minuutin kävelyssäkin jo täysi työ.
En voi pitää silmiä kiinni kävellessäni, edes eteisessä, seiniinhän siinä törmäilisi.
Liikun päivittäin vähintään puoli tuntia, siihen löytyy jokaiselta aikaa, muuta on turha väittää.
On minulla sisäliikuntavälineitäkin, stepperi esim. - muuttuva maailma
Yhtään kirjoitti:
...keskustella tästä "ongelmastasi"
Minusta kun on hyvin huolestuttavaa, että "näet" ihmiset näin :
Lainaan tähän tekstiäsi " ...ihmisiä suorastaan vyöryy vastaan, joka puolella"
Kylä, kyllä -huolestuttavaa on moinen "näkyjen näkeminen"kauniit hymyilevät kasvot aina. Ja vähän siihen katseen*)) tietty ja tietynlaiseen erityisesti...näin flirttityyppi kun olen...nauttikaa kesästä ja suokaa se myös kanssakulkijoille*) Hymyä huuleen ja iloa myös läskeille ja laihoille....ouh yeah!
t. Pimu - Korppis
Eräänä kesäkuun hellepäevänä olin kirkonkylän tavaratalossa ruokaostoksilla. Viereeni lihatiskille änkäsi pallopaeta viiskymppinen mies. Paeta oli läpimärkä ja niska kyrmyssä punasena, hikipisarat valuvat kaljuuntuvalta päälaelta ja iänekäs huokaelu säesti miesparan tukalaa olloa.
Hän oli epäesteettisen näköenen. Poistuin takavasemalle.
Luin saamiasi vastauksia ja ajattelin, että miksi pittää kynsin hampaen puolustaa lihavuutta.
Provohan mielipitteesi oli ja sehän saa kansan liikkeelle, minutkii ; ) - epäesteet.....
Korppis kirjoitti:
Eräänä kesäkuun hellepäevänä olin kirkonkylän tavaratalossa ruokaostoksilla. Viereeni lihatiskille änkäsi pallopaeta viiskymppinen mies. Paeta oli läpimärkä ja niska kyrmyssä punasena, hikipisarat valuvat kaljuuntuvalta päälaelta ja iänekäs huokaelu säesti miesparan tukalaa olloa.
Luin saamiasi vastauksia ja ajattelin, että miksi pittää kynsin hampaen puolustaa lihavuutta.
Provohan mielipitteesi oli ja sehän saa kansan liikkeelle, minutkii ; )taisit vain olla ainoa joka sen hoksasi ;))
Paremman tekemisen puutteessa sen kirjoitin ja vastakaikua sain:))
Olisi kiva tietää, olivatko nämä lihavuuden puolustajat itse ylipainoisia:)
On muuten tosi kiva lukea tuota murrekirjoitustasi, pidä siitä kiinni, eläkä anna nipottajille periksi, en minäkään anna ;O)
t. 50 palstalainen - Yhtään
epäesteettisen, kirjoitti:
eihän toki heidän tarvitse tuota kahta tuntia liikkua, vaan ajoittaa liikkumisensa sille aikavälille.
Joillekin tosi tanakoille on kymmenen minuutin kävelyssäkin jo täysi työ.
En voi pitää silmiä kiinni kävellessäni, edes eteisessä, seiniinhän siinä törmäilisi.
Liikun päivittäin vähintään puoli tuntia, siihen löytyy jokaiselta aikaa, muuta on turha väittää.
On minulla sisäliikuntavälineitäkin, stepperi esim.Voi, voi olinpas minä hupsu :D
Luin viestistäsi , että olisit sanonut seuraavasti :
“laiskojahan he ovat liikkumaan, joten
pari tuntia riittää heille”
Joten
tähän suhteutettuna tein päätelmän, että Sinun täytynee liikkua vähintään kolme tuntia
Kiitos kun oikaisit väärinymmärrykseni
koska
juuri tästä syystä vastasin tähän tapaan :
”Kunpa minäkin ehtisin.....
tahi tietysti ehtisin
-jättäisin vain muut jutut tekemättä :). ….”
Tässä viestissäsi sanot näin :
”Liikun päivittäin vähintään puoli tuntia, siihen löytyy jokaiselta aikaa, ”
Ja lauseesi jatkuu :
”muuta on turha väittää.”
Tähän on ””pakko”” kommentoida
Että mitenkähän "väitinkään muuta" tähän : -puolen tunnin liikuntaan ??? -
Tuota sisäliikuntaa ehdotin vain siksi,
kun ajattelin että ilahtuisit ehdotuksesta
Tällöin Sinun ei tarvitsisi murehtia sitä ”minkämuotoisia” ihmisiä joutuisit ulkona näkemään :)
Kas, kas minähän tunnustaudun ”tanakaksi” ....tämän varmaan jo
hyvin ollut arvattavissa ..... hih,hih,hih.....
Vaan minäkin liikun....Juups :)))
Se miten, minkäverran ...no,sanonpa tähän, että : Paljon
En vapaa-aikanani paljon
- Mutta työssäni
lähes koko-ajan .....työni luonteen vuoksi - epäesteet.....
Yhtään kirjoitti:
Voi, voi olinpas minä hupsu :D
Luin viestistäsi , että olisit sanonut seuraavasti :
“laiskojahan he ovat liikkumaan, joten
pari tuntia riittää heille”
Joten
tähän suhteutettuna tein päätelmän, että Sinun täytynee liikkua vähintään kolme tuntia
Kiitos kun oikaisit väärinymmärrykseni
koska
juuri tästä syystä vastasin tähän tapaan :
”Kunpa minäkin ehtisin.....
tahi tietysti ehtisin
-jättäisin vain muut jutut tekemättä :). ….”
Tässä viestissäsi sanot näin :
”Liikun päivittäin vähintään puoli tuntia, siihen löytyy jokaiselta aikaa, ”
Ja lauseesi jatkuu :
”muuta on turha väittää.”
Tähän on ””pakko”” kommentoida
Että mitenkähän "väitinkään muuta" tähän : -puolen tunnin liikuntaan ??? -
Tuota sisäliikuntaa ehdotin vain siksi,
kun ajattelin että ilahtuisit ehdotuksesta
Tällöin Sinun ei tarvitsisi murehtia sitä ”minkämuotoisia” ihmisiä joutuisit ulkona näkemään :)
Kas, kas minähän tunnustaudun ”tanakaksi” ....tämän varmaan jo
hyvin ollut arvattavissa ..... hih,hih,hih.....
Vaan minäkin liikun....Juups :)))
Se miten, minkäverran ...no,sanonpa tähän, että : Paljon
En vapaa-aikanani paljon
- Mutta työssäni
lähes koko-ajan .....työni luonteen vuoksijuuri ajanpuutetta, kun ei ehdi lenkille, sitä tarkoitin tuolla, että on turha muuta väittää.
Tää menee nyt niin tarkaksi pilkuntutkimiseksi, että annetaan olla:)
Tuolla alempana korppikselle jo kirjoitinkin, miten asianlaita oikeasti oli;))
Minullakin on vähän ylipainoa:(( - Yhtään
epäesteet..... kirjoitti:
taisit vain olla ainoa joka sen hoksasi ;))
On muuten tosi kiva lukea tuota murrekirjoitustasi, pidä siitä kiinni, eläkä anna nipottajille periksi, en minäkään anna ;O)
t. 50 palstalainen.......Jos saisit tietää, että :
- Jospa saamissasi vastauksissa piilee myös "provo-siemen" :)))
Kas, kas, mitenkähän se noin minulta lipsahti :
- siis tuo sana "tanakka"
Olenpas tainnut olla aina "tunnustuksiin hanakka"...hih..hih..hihittelen taas :) - epäesteet.....
Yhtään kirjoitti:
.......Jos saisit tietää, että :
- Jospa saamissasi vastauksissa piilee myös "provo-siemen" :)))
Kas, kas, mitenkähän se noin minulta lipsahti :
- siis tuo sana "tanakka"
Olenpas tainnut olla aina "tunnustuksiin hanakka"...hih..hih..hihittelen taas :)ilman muuta, tiedän, ettet ihan tosissasi ollutkaan ;))))))
Hihitellään kumpikin :))) - Korppis
taisit vain olla ainoa joka sen hoksasi ;))
t. 50 palstalainenTaetaat olla paksun puolelle kallellaan nämä puolustelijat. Ei silti ymmärränhän minä heitä, oo itekkin ollut joskus paksu ja koko ajan lihomisen vaara roikkuu kintereillä.
Vaehoin murteeseen kun nuo konsonantit hyppelöihtevät vääriin paekkoihin ja tyhmille oekolukijoille se oli onnen huipentuma. Vaan sitä mietin, että vähästä ne suavat tyytytyksen.
Vaan kivvaahan tämä murteen elevytys onnii. Tykkästyin vaikka luulin jo unohtaneeni. Hiioo pittää vielä.
Pitäsköhän alakaa jottain tähellistä touhuilee jos vaikka lähtis ulos muka jottain tyhjänpäeväistä kapistelemaan, kun tuo aorinkokin meinovaa paestaa. - Yhtään
juuri ajanpuutetta, kun ei ehdi lenkille, sitä tarkoitin tuolla, että on turha muuta väittää.
Tää menee nyt niin tarkaksi pilkuntutkimiseksi, että annetaan olla:)
Tuolla alempana korppikselle jo kirjoitinkin, miten asianlaita oikeasti oli;))
Minullakin on vähän ylipainoa:((Anteeksi
- Jos olen mielestäsi hankala!!!
Mutta vastasit minulle :
Siis Minulle,
- Minun viestiini :
ajanpuutteesta jonka laitoin selitykseksi "kolmen tunnin liikuntaan"
Vastaat minulle : ..."moni valittaa"....
Ehkäpä näin, en tiedä
Minusta tämä ei ole "tarkkaa pilkuntut..."
Vaan olen mielestäni koko ajan vastannut siihen mitä Sinä itse olet kirjoittanut
Eikö vain ??
Sanot tuossa alempana , että halusit vähän provotella
Hmmmm....
Tähän sopisi vanha sananlasku : "Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön"
Mutta
- Minähän tunnustin myös "provonneeni"
Joten
tähän viestiin haluaisin kirjata
Hyvää kesää Sinulle
Mukavia viestinkirjoitushetkiä
ja
Malttia provotteluun :D :)))) - Yhtään
Korppis kirjoitti:
Provohan mielipitteesi oli ja sehän saa kansan liikkeelle, minutkii ; )...jos yrittäisin luvata, että tämä oisi viimeinen viestini minulta
No, toivossa on hyvä elää
Kas, kas
-Puolustetaanko täällä lihavuutta ???
Tähän väitteeseen en uskalla muuta kommenttia laittaa
Kuin
Minä haluaisin puolustaa kaikkien ihmisten oikeutta elää omana itsenään
Kun nyt oikein "kauhukuvittelen" niin
mitäköhän esim.minun työstäni tulisi jos sanoisin ihmiselle ensimmäiseksi : Astuhan tähän vaa`alle, katsotaan ensin Sinun painoindeksisi
Jos olet ylipainoinen joudut poistumaan samantein
Tahi jos joku lähiomaisenne on "epäesteettisen" näköinen
ja tulette hänen kanssaan työpaikalleni
Niin
minäpä joudun väistymään "takavasemmalle"
Tämän kaiken minulle varmaan työssäni sallitte
Ilman voivottelua ja valituksia
Siis näistä kommenteista päätellen, mitä täällä nyt on ollut
Kun olen jo tunnustanut "provottavani"
voinen jatkaa vielä tämän verran :
Kun meillä on seuraavan kerran henkilöstön kokous
voinen tehdä tästä aloitteen....
Huom!! -Nyt siis provottelen
Mutta -oikeesti
Ajatelkaa jotakin teille läheistä ihmistä
Jospa oikeasti työssäni sanoisin : Ei käy - epäesteet.....
Yhtään kirjoitti:
Anteeksi
- Jos olen mielestäsi hankala!!!
Mutta vastasit minulle :
Siis Minulle,
- Minun viestiini :
ajanpuutteesta jonka laitoin selitykseksi "kolmen tunnin liikuntaan"
Vastaat minulle : ..."moni valittaa"....
Ehkäpä näin, en tiedä
Minusta tämä ei ole "tarkkaa pilkuntut..."
Vaan olen mielestäni koko ajan vastannut siihen mitä Sinä itse olet kirjoittanut
Eikö vain ??
Sanot tuossa alempana , että halusit vähän provotella
Hmmmm....
Tähän sopisi vanha sananlasku : "Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön"
Mutta
- Minähän tunnustin myös "provonneeni"
Joten
tähän viestiin haluaisin kirjata
Hyvää kesää Sinulle
Mukavia viestinkirjoitushetkiä
ja
Malttia provotteluun :D :))))ystäviä tulisi, ei sitten mitenkään, harmi ;(
Toinen on liian leväperäinen ja toinen hyvin tarkka, mutta pärjäillään omilla
taidoillamme.
Hyvää kesää myös SINULLE, vain sinulle, tällä kertaa, ei yleistyksiä! - Yhtään
ystäviä tulisi, ei sitten mitenkään, harmi ;(
Toinen on liian leväperäinen ja toinen hyvin tarkka, mutta pärjäillään omilla
taidoillamme.
Hyvää kesää myös SINULLE, vain sinulle, tällä kertaa, ei yleistyksiä!Kiitos Sinulle :)))
P.S. Minä "tykkään" kaikenmoisista ihmistä :)
Vaikka ei varmaankaan uskoisi !!!
Varmaan johtuu siitä, kun tykkään väitellä
Sitä et varmaankaan muutoin huomannut, siksi sen siis tähän sinulle kirjaan ;)
Ystäviä -siis niitä "oikeita" ystäviä- vähän
Ei varmaan yllätys!!!
Mutta näin sen pitää minusta -siis minusta :D))) - ollakin
Kun työ on tätä mitä se on ( lue vielä, että: luonne)
huumorintajua tarvitaan ystäviltä roppakaupalla
Nyt siis : Kiitos
ja Hei - epäesteet.....
Yhtään kirjoitti:
Kiitos Sinulle :)))
P.S. Minä "tykkään" kaikenmoisista ihmistä :)
Vaikka ei varmaankaan uskoisi !!!
Varmaan johtuu siitä, kun tykkään väitellä
Sitä et varmaankaan muutoin huomannut, siksi sen siis tähän sinulle kirjaan ;)
Ystäviä -siis niitä "oikeita" ystäviä- vähän
Ei varmaan yllätys!!!
Mutta näin sen pitää minusta -siis minusta :D))) - ollakin
Kun työ on tätä mitä se on ( lue vielä, että: luonne)
huumorintajua tarvitaan ystäviltä roppakaupalla
Nyt siis : Kiitos
ja Heiettä tykkäät väitellä, sehän suorastaan loisti tekstistäsi ;)
Minulla on muutama tosi hyvä ystävä, huonoja en huolisikaan.
Ystävien kanssa voi väitellä, muiden kanssa joutuu joskus kinastelemaan.
Kiitos itsellesi, hei, hei !!
&:)
- tai ei,
ainakin kirjoitukset paljastavat, kuinka paljon toisilleen vieraat ihmiset vihaavat ja inhoavat toisiaan.
Kuinka korkealle itsensä nostavat, samalla polkien toisiaan alas.
Minä olen kurkkuani muöten täynnä tämän palstan ilkeyttä, inhoa, sydämettömyyttä, kritiikitöntä omahyväisyyttä.
Joskus aikoinaan, täällä saattoi vahingossa nähdä väläyksen huumoria, hyvää tuulta.
Nyt irvitään, ilkeillään, puhutaan räävittömyyksi, nauttien kai toisille tuottamasta pahasta mielestä.
Kiitti, mulle riitti, kiehukaa liemissänne!- väärä
postiosoite, ei ollut aloittajalle tarkotettu purkaus. :/
Kerta kiellon päälle. - eivät pärjää
näillä palstoilla, parempi paikka heille on seurakuntasali.
Täällä eletään samaa elämää kuin ympäröivässä maailmassa. - Korppis
Huumorrie pittää elämässä olla. Ei paskanjaohanta laehoista saati pullukoista tarkoita vihoa vaan haoskan pittoo. Provvoilu toimii oikeinii hyvin ja naorattaa varsinkin kun etteen sattuu tosikko joka kerrää liemet ja mennöö joksikin aikoo piiloon mököttämään.
- en hassumpi minäkään:)
Korppis kirjoitti:
Huumorrie pittää elämässä olla. Ei paskanjaohanta laehoista saati pullukoista tarkoita vihoa vaan haoskan pittoo. Provvoilu toimii oikeinii hyvin ja naorattaa varsinkin kun etteen sattuu tosikko joka kerrää liemet ja mennöö joksikin aikoo piiloon mököttämään.
jatketaan vaan samaan malliin;))))
- kaikkia
Korppis kirjoitti:
ikäosioita?
- Korppis
kaikkia kirjoitti:
ikäosioita?
....joka paekkaan ehi ja emännöin vuan täällä perukassa. Kaekkie palstojako sinä kolluut ollanko myö tavattu?
- Korppis
en hassumpi minäkään:) kirjoitti:
jatketaan vaan samaan malliin;))))
Mikä sen lupsakampaa onkaa ku kohata sammoen ajattelevie ; )
- Yhtään
Korppis kirjoitti:
-jos vaikka kertoisin, että minähän en mököttänyt yhtään
Vaan, taas tulin tänne
Vaikka, taisin jo luvata ,muualle muuttavani
Voi,voi
Vaan, kun jäi tuo aiemmin esittämäni kysymys vallan vaille vastausta :)
Kun kysyin, jotta jospa omassa ammatissani tekisin näin :
Onpas epäesteettisen näköinen -siis poistun
Mitäköhän Eevan -tyttäret ja -poijat tuumasivatten ku heitin maamoille ja paapoille näin virkkaisin
Myönsin kyllä että provonlaistahan on tämä kysymys :))))
Vaan , eipä tiedä
Voihan olla, että jonain päivänä oisi totisinta totta :( - Korppis
Yhtään kirjoitti:
-jos vaikka kertoisin, että minähän en mököttänyt yhtään
Vaan, taas tulin tänne
Vaikka, taisin jo luvata ,muualle muuttavani
Voi,voi
Vaan, kun jäi tuo aiemmin esittämäni kysymys vallan vaille vastausta :)
Kun kysyin, jotta jospa omassa ammatissani tekisin näin :
Onpas epäesteettisen näköinen -siis poistun
Mitäköhän Eevan -tyttäret ja -poijat tuumasivatten ku heitin maamoille ja paapoille näin virkkaisin
Myönsin kyllä että provonlaistahan on tämä kysymys :))))
Vaan , eipä tiedä
Voihan olla, että jonain päivänä oisi totisinta totta :(Aekaisempi yhteyvenottosi oli aika sekava ja jätin vällii.
Etkö ällyö vai etkö ossaa lukkee kun vempuloit lauseita.
Sinähan saat haluta ja puolustaa ihan syömesi pohjasta mikä sinusta hyvältä tuntuupi.
Voithan tuota kokkeilla kyssyö työpaikallas niin suat objektiivisen vastaoksen, minä en ossaa sannoo juuta enkä jaata.
Sie voit tehä siellä työpaikallas ihan oman piäs mukkaan.
Kun työ sitten kokkoonnutte turpakäräjille sinne varaston takahuoneen tie toki alotus.
Minun ystävätär painaa 140 kg ja voe ku me joskus naurettaan ja välillä itkettään ku hää ei laihu. Ei hää kyllä mittää sen etteen teekää. Pirun huumorintajuinen kaveri eikä meijän kaveruutta kilot häirii, ei ainakaan minun ; ) - Yhtään
Korppis kirjoitti:
Aekaisempi yhteyvenottosi oli aika sekava ja jätin vällii.
Etkö ällyö vai etkö ossaa lukkee kun vempuloit lauseita.
Sinähan saat haluta ja puolustaa ihan syömesi pohjasta mikä sinusta hyvältä tuntuupi.
Voithan tuota kokkeilla kyssyö työpaikallas niin suat objektiivisen vastaoksen, minä en ossaa sannoo juuta enkä jaata.
Sie voit tehä siellä työpaikallas ihan oman piäs mukkaan.
Kun työ sitten kokkoonnutte turpakäräjille sinne varaston takahuoneen tie toki alotus.
Minun ystävätär painaa 140 kg ja voe ku me joskus naurettaan ja välillä itkettään ku hää ei laihu. Ei hää kyllä mittää sen etteen teekää. Pirun huumorintajuinen kaveri eikä meijän kaveruutta kilot häirii, ei ainakaan minun ; )Vai olin minä sekava :D))))
Minä useamman kerran luin sen nyt
ja
Taitaa olla niin, että omaa kirjoitustansa ei osaa ...
Kun minusta se oikein hyvin luettavissa ja tulkittavissa
Ihan oman pääni mukaan en voi tehdä, mutta sehän ei kuulu tähän
Varaston takahuone
Siitä mulle tuli mieleen, että sellaisen jos meiltä löytäisi niin voisikohan siellä laittaa pokeri-pelin pystyhyn
Se vois olla vänkää
Hymyn sait huulilleni kun kirjoitit :
"...ku hää ei laihu"
ja jatkoit :
" Ei hää kyllä mittää sen etteen teekkään"
Tästä huumorista tykkäsin :))
Kiitos Sinulle
ja
Hyvää Kesää - Korppis
Yhtään kirjoitti:
Vai olin minä sekava :D))))
Minä useamman kerran luin sen nyt
ja
Taitaa olla niin, että omaa kirjoitustansa ei osaa ...
Kun minusta se oikein hyvin luettavissa ja tulkittavissa
Ihan oman pääni mukaan en voi tehdä, mutta sehän ei kuulu tähän
Varaston takahuone
Siitä mulle tuli mieleen, että sellaisen jos meiltä löytäisi niin voisikohan siellä laittaa pokeri-pelin pystyhyn
Se vois olla vänkää
Hymyn sait huulilleni kun kirjoitit :
"...ku hää ei laihu"
ja jatkoit :
" Ei hää kyllä mittää sen etteen teekkään"
Tästä huumorista tykkäsin :))
Kiitos Sinulle
ja
Hyvää KesääTaesin kuitenni pistää hyvin selkeesti koko keskusteluketjun ytimen yhteen lauseeseen. " Ei hää kyllä mittää sen etteen teekkään".
Hyvää kesää itelleis elä polta nokanpäätä aoringossa kohan se ilikiee tulla essiin; ) - Yhtään
Korppis kirjoitti:
Taesin kuitenni pistää hyvin selkeesti koko keskusteluketjun ytimen yhteen lauseeseen. " Ei hää kyllä mittää sen etteen teekkään".
Hyvää kesää itelleis elä polta nokanpäätä aoringossa kohan se ilikiee tulla essiin; )Kiitos toivotuksistasi :D
Siis Hyvää Kesää
ps.Koska olen vastarannankiiski
ja oikeasti "oman tieni kulkija"
Joudun sisimpäni vaatimuksesta vielä kirjaamaan tähän
"En pysty "väittämääsi" allekirjoittamaan"
Vaikka se huumorintajuuni iskikin, en koe sitä keskusteluketjun ytimeksi niin että pystyisin pukstaavini alle laittamaan
Tämä korjaus oli mielestäni välttämätöntä tehdä, koska ilman sitä olisin mielestäni lyönyt itseäni korvalle.
Siis puhunut omia esittämiäni mielipiteitä vastaan
- Ymmärrät varmaan ??
Nyt lopetan
- En riitaa haastaen
vain omaa mielipidettäni ilmaisten
Toivotan paljon, paljon aurinkoisia päiviä elämääsi
- harmittaa
jos joku läski istuu viereisellä istuimella, varsinkin jos lento on pitkä. Olenkuitenkin itse maksanut omasta istuimestani täyden hinnan, eikö tuolloin sen läskin pitäisi maksaa minulle vuokraa, jos hänen ruhonsa vie esim. 15% minulle kuuluvasta tilasta? Läskin vieressä on hankala ruokailla ja usein lihavat haisevat hien lisäksi muutenkin pahalle. Istumapaikkaa varatessa pitäisi normaalipainoisten voida valita paikkansa niin, ettei se olisi kenenkään ylipainoisen vieressä.
- Valkosipulin
"tuoksuisen" vieressä jos joutuu istumaan
En ole varma riittäisikö 15 % :n korvaus
Mietin....
Enpä usko - viivatiina
kuivettuneen laihan luisevan ruipelon vieressä inhottavaa kun sellainen luinen kyynerpää vahingossa tökkää omaan käsivarteen ja kun niillä ruipeloilla ei oo varaa edes syödä että saisivat vähän lihaa luittensa päälle saatikka että löytyisi rahaa itsensä hoitamiseen ja haisevat niille halvoille partavesille ja hajuvesille joista mää saan allergia oireita säälittäviä raukkoja osta ittelles seuraavan kerran koko penkkirivi ettei tartte ahdistua normaaline painoines.
- Korppis
viivatiina kirjoitti:
kuivettuneen laihan luisevan ruipelon vieressä inhottavaa kun sellainen luinen kyynerpää vahingossa tökkää omaan käsivarteen ja kun niillä ruipeloilla ei oo varaa edes syödä että saisivat vähän lihaa luittensa päälle saatikka että löytyisi rahaa itsensä hoitamiseen ja haisevat niille halvoille partavesille ja hajuvesille joista mää saan allergia oireita säälittäviä raukkoja osta ittelles seuraavan kerran koko penkkirivi ettei tartte ahdistua normaaline painoines.
Voe Tiina kun pistit hyvän, naarattaa vieläe. Koetellaan hoijella tämä asie silleen, että kun matkalippua tilataan ilimotettaan jotta hallutaanko laihojen parriin ja halapojen hajuvesien tuoksuihin tai sitten sinne missä löllypyllyt istuu ja hiki haesoo.
- viivatiina
Korppis kirjoitti:
Voe Tiina kun pistit hyvän, naarattaa vieläe. Koetellaan hoijella tämä asie silleen, että kun matkalippua tilataan ilimotettaan jotta hallutaanko laihojen parriin ja halapojen hajuvesien tuoksuihin tai sitten sinne missä löllypyllyt istuu ja hiki haesoo.
ei ahdista lainkaan niin paljon kun halvat parfyymit ja on se semmoinen juttu että mun pylly hyllyy mutten haise hielle vaan syntisen kalliille parfyymille ostan nimittäin joka kerta uuden kun lentelen ympäri maailmaa kaikkine selluliitteineni ja hytkyvine alleineni yleensä istun aina reunapaikalla ja vieressä on hoikka mieheni etten valu vieraiden miesten päälle.
- Korppis
viivatiina kirjoitti:
ei ahdista lainkaan niin paljon kun halvat parfyymit ja on se semmoinen juttu että mun pylly hyllyy mutten haise hielle vaan syntisen kalliille parfyymille ostan nimittäin joka kerta uuden kun lentelen ympäri maailmaa kaikkine selluliitteineni ja hytkyvine alleineni yleensä istun aina reunapaikalla ja vieressä on hoikka mieheni etten valu vieraiden miesten päälle.
...ja kukkakeppini istuu siinä keskellä, jotta sinne reunaa soap sitten linnottautua isompikkii immeinen. Vaa ei saa kovin pölähellä oo allerginen ouvoille hajuille ; )
- kyynärpäistä
viivatiina kirjoitti:
Eikö olekin tosi ärsyttäviä tyypit, olivat he sitten pullukoita tai laihuliineja, jotka ahtaissa tiloissa aterioivat kyynärpäät niin leveällä ja vievät sellaisen tilan ettei se vieressä istuva pysty millään nauttimaan ateriastaan.
- Korppis
kyynärpäistä kirjoitti:
Eikö olekin tosi ärsyttäviä tyypit, olivat he sitten pullukoita tai laihuliineja, jotka ahtaissa tiloissa aterioivat kyynärpäät niin leveällä ja vievät sellaisen tilan ettei se vieressä istuva pysty millään nauttimaan ateriastaan.
Ei minnuo niin äkikseltään ärsytä, joskus vähän jurmii vua ohi mennee kun aatteloo, jotta pittäähän niijenni syyä laihojen ja lihavien meinaan.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278