Hei,
onko tietoa saako junaliput ostettua Jurmalassa rautatieasemilta?
Meillä on majoitus varattuna Dubultista ja sillä asemalla pysähtyvät kaikki junat opaskirjan tietojen mukaan, palveleva asemakin siis on ehkä.
Jurmalan suuntaan olisi tarkoitus yrittää mennä laivalla jokea pitkin.
Kiitos!
junaliput Jurmalan asemilta?
2
546
Vastaukset
- Valiveto
Junalippuja saa kaikikilta asemislta Jurmalsssa, sekä myös vähän kalliimmalla junasta. Lippu junasta ostettuna Jurmalasta Riigaan alle kaksi euroa toissa vuonna joten hinta ei liene ratkaiseva.
- Riganieki
Asemalta voi ostaa. Kaikki Jurmalan asemat ovat avoinna niin kauan kuin junia kulkee. Dubultista Riikaan taitaa olla 1,1 latia eli noin 1,5 euroa. Menopaluu ( turp atpakal ) on jokusen santimin halvempi. Junat pysähtyvät aina joka asemalla.
Joen puoleiselta raiteelta Riian suuntaan.
Myös konduktööriltä voi ostaa lipun. Maksaa 30 santimua enemmän, mutta se kuitin teko kestää eli ostakaa mielellään asemalta. Riiasta takaisin päin tullessa vain osassa junia määränpäänä Dubulti, muissa joko Sloka, Kemeri tai Tukums 2. Kaikki em. kulkevat kuitenkin Dubultin kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048