leikkuutta hiukset lyhyiksi ja näin kohottaa ja korottaa kasvojen piirteitä näyttäen 15 v nuoremmalta, vaikko antaa paksun letin kasvaa ja näyttää vanhalta harpulta ellei värjää lettiä mustaksi ja pistä korkeaksi kuohkeaksi ampiaispesä nutturaksi.
Olla näköisensä?
107
552
Vastaukset
- kamalan
näköistä, kun yli 50v naisella on pitkät hiukset.
- yli viiskymppinen
tässä kuvassa:
Harmaata on tietysti jo hiuksissa vaan mitäs siitä :-)
http://www.hymy.fi/s/mediagallery/w97b0b26f-9e42-4259-af96-309e770c10e2.jpg - ihaillaan....
ja olen yli 50v jo reilusti. Kadehditko vai oletko jokin sovinnisti, opittuine mielipiteinesi?
Kaikille ei mummolookki sovi, ja naisellisuuteen minun makuuni kuuluu hiukset, ei kanan takapuoli. - tokaisit
ihaillaan.... kirjoitti:
ja olen yli 50v jo reilusti. Kadehditko vai oletko jokin sovinnisti, opittuine mielipiteinesi?
Kaikille ei mummolookki sovi, ja naisellisuuteen minun makuuni kuuluu hiukset, ei kanan takapuoli.Voisitko mitenkään ymmärtää, että on ihmisiä, jotka ei ajattele samalla tavalla, kuin Sinä? Ei sen tarvitse olla kateutta, ei sovinismiä tai opittuja mielipiteitä.
- viivatiina
ihaillaan.... kirjoitti:
Kaikille ei mummolookki sovi, ja naisellisuuteen minun makuuni kuuluu hiukset, ei kanan takapuoli.hiuksia joita voisi pitkänä pitää tuttu juttu tuo naisellisuus ystäväni leikkautti kerran hiuksensa tosi lyhyiksi sano mulle sen jälkeen ettei hän viihdy lyhyissä hiuksissa koska hän ei tunne itseensä naiselliseksi vähän sama juttu toisilla on isot tissit toisilla pienet toisilla kapee vyötärö toiset tasapaksuja mutta uskallampa väittää että jokaisesta naisesta löytyy se naisellisuus joskus jopa siitä kanan takapuolestakin kauneus on katsojan silmissä.
- nää,
tupeerata? Eikö se ole jo vähän vanhanaikaista.
Kullekin sopii omanlaisensa hiukset, kelle kananpe**ekampaus, kelle pitkät kiharat, tai kiharattomat. - nää,
tupeerata? Eikö se ole jo vähän vanhanaikaista.
Kullekin sopii omanlaisensa hiukset, kelle kananp**'ekampaus, kelle pitkät kiharat, tai kiharattomat.- ........ ? ..........
aattelin et voisiko sitä antaa hiusten vain kasvaa ja olla nature ilman että on pakko olla nuorekas tai yltiönaisellinen tantta.
- aika paljon
........ ? .......... kirjoitti:
aattelin et voisiko sitä antaa hiusten vain kasvaa ja olla nature ilman että on pakko olla nuorekas tai yltiönaisellinen tantta.
siitä, minkälainen hiuslaatu on. Jos on kovin vähän hiuksistoa, sitä tuskin kannattaa kovin pitkäksi kasvatella.
Tosin, kukaan ei voi toisille määrätä, edes hiusten pituutta. Ihan mikä itseä miellyttää.
*pitkät ja paksut hiukset*
- Meriläinen
tuntuu oikealta.
Koskaan et pysty koko maailman mukaan oikein elämään.
Aina löytyy joku joka on toista mieltä.
Ja muista ettei hiukset pelkästään vaikuta siihen näyttääkö vanhalta, mieliala on suuri tekijä. Itse olen huomannut peilistäni katsoneen joskus oikean rupisammakon ja seuraavana päivänä on siellä ollut kaunis keijukainen :)) - kertonut
kuinka pitkä tukka sinulla nyt on, mutta vaikuttaa että siinä on hieman harmaata seassa. Käy kunnon kampaajalla ja teetätä lisää tasoittavia raitoja. Älä värjää turhan takia koko hiusta.
Paksu pitkä tukka on tosi kaunis vaikka se olisi harmaa.- viivatiina
kaikille ei kyllä joillekkin kävis paremmin lyhyet monista vanhemmista naisista tulee ihan menninkäisen näköisiä pitkine paksuine harmaine hiuksineen mutta mikäs siinä jos itse viihtyy.
- he omaavat
viivatiina kirjoitti:
kaikille ei kyllä joillekkin kävis paremmin lyhyet monista vanhemmista naisista tulee ihan menninkäisen näköisiä pitkine paksuine harmaine hiuksineen mutta mikäs siinä jos itse viihtyy.
sitä persoonallisuutta. Jos joku tämänkin paikkakunnan 60 naisista menisi leikkauttaan ne pitkät komeat hiuksensa niin eihän heitä enää tuntisikaan.
Eriasia on tietenkin hoitamaton pitkä tukka. - viivatiina
he omaavat kirjoitti:
sitä persoonallisuutta. Jos joku tämänkin paikkakunnan 60 naisista menisi leikkauttaan ne pitkät komeat hiuksensa niin eihän heitä enää tuntisikaan.
Eriasia on tietenkin hoitamaton pitkä tukka.hoitamattomuutta tarkottanu kyllähän kaikki nykyään niuksensa hoitaa mutta yleisvaikutelma on menninkäinen ja taatusti ovat persoonallisia niinkuin me kaikki muutkin omalla tavallamme mutta harvemmin kyllä näkee oikeen pitähiuksisia vanhempia naisia pitäsköhän kasvattaa ne ne vasta kauniit olisivat päätämyöten menevät hiekanväriset lirut no mun hiuslaatu on sellainen ettei oo onneks koskaan ollu vaikeeta päättää hiusmallia ja hyvin on menny tälläkin tyylillä geelillä ja lakalla tärkäten.
pitkistä hiuksista. Mummollani oli yli pepun tummanruskeat paksut hiukset. Katselin aina kaihoten kun hän harjasi hiuksiaan illalla... Aamulla hän laittoi aina nutturan, kaikkinen hiusneuloineen ja verkkoineen. Hän oli miulle rakas mummu ja mummuni näköinen.
Mulla ei koskaan kasvanut kovinkaan pitkiksi, pisimillään oli olkapäille, sit jo kiireesti parturiin.
Mulle ei vain oikein sovi. Ei auta, lyhyt on ja pysyy.- viisikymppinen..
..nainen ja tällä hetkellä hiukseni ovat aika pitkät.olkapäille ulottuvat.
Sairastin syövän ja menetin hoitojen takia hiukseni , nyt ne on kasvaneet parisen vuotta,välillä käyn tasoittamassa ja siistimässä kampaajalla.
Jotenkin pelkään leikata lyhyeksi, tulee mieleeni se aika kaljupäänä:(
Pidän hiuksiani lähes aina ponnarilla ja olen saanut jopa kehuja,kuulema näytän ponnareineni nuorekkaalta:))
Hiukseni ovat aika tuuheat ,no, ainakin verrattuna ennen syöpää hiuksiini,silloisiin lyhyviin ja permanentatuihin.:) viisikymppinen.. kirjoitti:
Sairastin syövän ja menetin hoitojen takia hiukseni , nyt ne on kasvaneet parisen vuotta,välillä käyn tasoittamassa ja siistimässä kampaajalla.
Pidän hiuksiani lähes aina ponnarilla ja olen saanut jopa kehuja,kuulema näytän ponnareineni nuorekkaalta:))
Hiukseni ovat aika tuuheat ,no, ainakin verrattuna ennen syöpää hiuksiini,silloisiin lyhyviin ja permanentatuihin.:)Ei sulla sit mitään ongelmaa sen suhteen.
Aattele sit ku on jotkut juhlat voit käydä kampaajalla ja laitattaa vaik miten ihanan kampauksen, toista se on näil lyhyillä, aina samanlaisena(:
Voithan kävästä joskus oman virkistyksesikin vuoksi laitattamassa hiuksesi nätiksi:))- takaisin kaikille
viisikymppinen.. kirjoitti:
Hiukseni ovat aika tuuheat ,no, ainakin verrattuna ennen syöpää hiuksiini,silloisiin lyhyviin ja permanentatuihin.:)syöpähoidot läpikäynneille?Nauti nyt hiuksistasi ja anna kasvaa,samoin varmaan ajattelisin jos olisin jotunut kokemaan hiusten menetyksen.
Ja ponnarilla minullakin vaikka ikää lähes viiskyt.. entä sitten?
Värjäys välillä ja raitoja enkä ole saanut yhtään negativista paautetta hiukstani.
- JekkuKonttori
Laelta en voi leikata enään lyhemmiksi.Silloin mennään jo ajatuksien puolelle.Mutta henkisesti luulen olevani uhma iässä ja lähimmäiseni karttavat epäloogisia sutkauksia iästäni ja tuomitsevat parturien taksat kohdallani kohtuuttomina.
- eriävä mielipide.
Leikkasin suht.pitkät tummat hiukseni lyhyiksi täytettyäni 50.vuotta.
Nyt peilistä katsoo vanha nainen .
Ei kohonneet piirteet - päinvastoin.
Kestää ikuisuuden kasvattaa hiukset entiselleen. - olla ....
näköisensä.
Aina silloin tällöin maailmalta kuuluu uutisia, kuinka joku leikkauttaa kasvojaan aina uudelleen tullakseen jonkin filmitähden näköiseksi. :/- päivittäinen
muutaman minuutin kestävä kavojumppa:)
Ei maksa mitään mutta pitää kasvojen lihakset koholla. päivittäinen kirjoitti:
muutaman minuutin kestävä kavojumppa:)
Ei maksa mitään mutta pitää kasvojen lihakset koholla.Kasvojumppaa nauramalla ja iloinen mieli kirkastaa kasvot.
- saavuttanut
kypsän iän, jolloin oma ja tyttären arvostelukyky puuttuu, niin mene kampaajan stailattavaksi. :)
Heillä on kokemusta monesta dramaattisesta muodonmuutoksesta.- se muodonmuutos
ei ole eduksi jos ei viihdy itse siinä uudessa lookissaan
- kampaaja
se muodonmuutos kirjoitti:
ei ole eduksi jos ei viihdy itse siinä uudessa lookissaan
osaa kypsentää asiakkaansa tuohon mullistavaan muodonmuutokseen.
Vaivihkaa saa sinut myöntämään että pitkät hiuksesi ovat hyin leikattuna, värjättynä ja helposti muunneltavina sinun kruunusi ja ylpeyden aiheesi.
Tai sitten ylipuhuu sinut valitsemaan maailman helpoimman kampauksen: lyhyet, siroihin kasvoihin sopivat hiukset. - jos kasvot..
kampaaja kirjoitti:
osaa kypsentää asiakkaansa tuohon mullistavaan muodonmuutokseen.
Vaivihkaa saa sinut myöntämään että pitkät hiuksesi ovat hyin leikattuna, värjättynä ja helposti muunneltavina sinun kruunusi ja ylpeyden aiheesi.
Tai sitten ylipuhuu sinut valitsemaan maailman helpoimman kampauksen: lyhyet, siroihin kasvoihin sopivat hiukset.ei ole sirot vaan lihavan , vanhenevan naisen kaksoisleuka - piirteet poissa - naama????
- kävin vuosia
samalla kampaajalla. Mies ei koskaan edes huomannut. Sitten menin vaihteeksi eri paikkaan.
Isännältä jäi suu auki, kun tulin kotiin. Kehui pärstääni maasta taivaaseen. - sinun...
jos kasvot.. kirjoitti:
ei ole sirot vaan lihavan , vanhenevan naisen kaksoisleuka - piirteet poissa - naama????
kannattaa satsata näyttäviin hiuksiin! Ei liian kynitty vaan hyvin leikattu puolipitkä pehmeästi kiharrettu kampaus. Kiharat voi jättää pois, jos hiuksesi ovat paksut.
Eikä missään nimessä punaiseksi värjätty, latvoista tummempi ja juurista harmaantuva tätikampaus. :) - kertaa
kävin vuosia kirjoitti:
samalla kampaajalla. Mies ei koskaan edes huomannut. Sitten menin vaihteeksi eri paikkaan.
Isännältä jäi suu auki, kun tulin kotiin. Kehui pärstääni maasta taivaaseen.olet sen jälkeen vaihtanut kampaajaa? :)
Olen sitä mieltä, että naiset, jotka värjäävät hiuksensa mustaksi ja käyttävät räikeää tummaa meikkiä saavat itsensä näyttämään mainitsemiltasi "vanhoilta harppuilta" olipa tukka lyhyt tai pitkä ; )
Miehet jotka värjäävät tukkansa mustaksi ja vetävät harvat hiuksensa ponnarille näyttävät pelleitä.- heko
jopa rupesikin naurattaan, kiitos, hehhehhhehhheee
- viivatiina
moi vaan korppis melko mustat on mun hiukset tätä nykyä ja sillon kun meikkaan käytän aika tummaa meikkiä ruskeeta luomiin ja mustaa ripsiin mutta ainakaan omasta mielestä mua ei katso peilistä vanha harppu saattaahan olla että olen väärässäkin ja tottunut niin omaan harppumaiseen olemukseeni mutta nyt pitää poiketa tyylistä ja pisteen sijasta loppuun ;)))
- pidätte ja mitä..
heko kirjoitti:
jopa rupesikin naurattaan, kiitos, hehhehhhehhheee
..mieltä olette Aira Samulinin hiustyylistä?
Mielestäni sopii hänelle:))
Riitta Väisäsen 50 - hiustyyli , no niin, en pysty kuvittelemaan miltä hän näyttäisi lyhyissä hiuksissa - nuoremmalta,en tiedä:-)))) - viivatiina
pidätte ja mitä.. kirjoitti:
..mieltä olette Aira Samulinin hiustyylistä?
Mielestäni sopii hänelle:))
Riitta Väisäsen 50 - hiustyyli , no niin, en pysty kuvittelemaan miltä hän näyttäisi lyhyissä hiuksissa - nuoremmalta,en tiedä:-))))ja varmaan valinneet sen sen takia että sopii heille mitä sitä muuttaan niinkun ei itteensäkkään jos on kakstoistavuotiaana ollu viimeks pitkät hiukset jakaus keskellä päätä ja sen jälkeen lyhyet voi jo sanoo että lyhyt on mun tyyli vanhentaa se sit tai nuorentaa sama se ihminen on sen ikäisen näköinen mitä on teki sitten mitä vaan aina se ikä jostain kulmasta pistää esiin.
- ei mustat
viivatiina kirjoitti:
moi vaan korppis melko mustat on mun hiukset tätä nykyä ja sillon kun meikkaan käytän aika tummaa meikkiä ruskeeta luomiin ja mustaa ripsiin mutta ainakaan omasta mielestä mua ei katso peilistä vanha harppu saattaahan olla että olen väärässäkin ja tottunut niin omaan harppumaiseen olemukseeni mutta nyt pitää poiketa tyylistä ja pisteen sijasta loppuun ;)))
hiukset sovikaan, en minä tee siitä lakia koko ihmiskunnalle.
Hyvin näyttävät sinulle sopivan, minun mielestäni, kun kuvasi olen nähnyt. - se ikä saisi
viivatiina kirjoitti:
ja varmaan valinneet sen sen takia että sopii heille mitä sitä muuttaan niinkun ei itteensäkkään jos on kakstoistavuotiaana ollu viimeks pitkät hiukset jakaus keskellä päätä ja sen jälkeen lyhyet voi jo sanoo että lyhyt on mun tyyli vanhentaa se sit tai nuorentaa sama se ihminen on sen ikäisen näköinen mitä on teki sitten mitä vaan aina se ikä jostain kulmasta pistää esiin.
pistää esiin?
Herrainen aika,en haluaisikaan enää näyttää kolmekymppiseltä,lapsen lapsetkin vieroksuisi semmosta mummoo??
olen muutenkin pikkunen ja hento ja pitkä tukka olisi kauhistus minulle
Näytän nyt ikäiseltäni mummolta ja mitä sitten? - tai siltä väliltä
ei mustat kirjoitti:
Hyvin näyttävät sinulle sopivan, minun mielestäni, kun kuvasi olen nähnyt.pitkät tai lyhyet hiukset,se riippuu ihmisestä ,jollekkin sopii ja toiselle taas ei.
Itselläni on pitkät hiukset vaikka olen 50,värjään ne välillä punasävyllä,välillä ruskeaa
Sopii minulle ja en leikkaisi niitä ikinä kenenkään muun kuin itseni pyynnöstä.
Sellaiset hiukset ovat parhaat,missä itse viihtyy ja tuntee omakseen.Samoin kuin pukeutuminen. - viivatiina
ei mustat kirjoitti:
Hyvin näyttävät sinulle sopivan, minun mielestäni, kun kuvasi olen nähnyt.olen kaikkia kokeillu paitsi en punaista ja tähän aikas tummaan olen palannut useemman kerran ja tässä viihdyn naisena olemisessa se on kivaa että voi vaihtaa väriä vaikka viikottain kukaan ei ihmettele mutta jos olis mies ja tekis samoin niin pidettäis vähän kummajaisena tossa kans puhuttiin miehestä ja ponihännästä mutta on vaan vaikee kuvitella joitain miehiä ilman ponihäntää on se tukka sitten paksu tai ohut.
viivatiina kirjoitti:
Riippuu siitä missä meikkiä käytät. Aurinkoisella kesäterassilla tai juhannustansseissa olisit "harppu", mutta pimeässä ravintolasalissa voisi pelittääkin.
Katsoin eilen Paula Koivuniemen haastattelua. Kaunis nainen luulisin luonnollisenakin. Kesäfestarin lavalla kaukaa katsottuna upea ilmestys, mutta lähikuvattuna haastattelutilanteessa kauhistus.....juuri sellainen jota tarkoitin tuolla ilmaisullani tai eihän se ilmaisu ollut minun vaan aloittajalta lainattu ; )- viivatiina
se ikä saisi kirjoitti:
pistää esiin?
Herrainen aika,en haluaisikaan enää näyttää kolmekymppiseltä,lapsen lapsetkin vieroksuisi semmosta mummoo??
olen muutenkin pikkunen ja hento ja pitkä tukka olisi kauhistus minulle
Näytän nyt ikäiseltäni mummolta ja mitä sitten?ja pistääkin kuka tässä enää mitään teiniyttä tavoittelee jokainen on sen näköinen kun on eikä sitä tosiaankaan voi peittää vaikka kuinka yrittäiskin.
- on jo ,,,,
korpikirjailija kirjoitti:
Riippuu siitä missä meikkiä käytät. Aurinkoisella kesäterassilla tai juhannustansseissa olisit "harppu", mutta pimeässä ravintolasalissa voisi pelittääkin.
Katsoin eilen Paula Koivuniemen haastattelua. Kaunis nainen luulisin luonnollisenakin. Kesäfestarin lavalla kaukaa katsottuna upea ilmestys, mutta lähikuvattuna haastattelutilanteessa kauhistus.....juuri sellainen jota tarkoitin tuolla ilmaisullani tai eihän se ilmaisu ollut minun vaan aloittajalta lainattu ; ),,päälle 60.vuotta, onko sinun sukusi naiset yhtään noin nuorekkaita tuossa iässä ?
Kireät farkut,nahkarotsi,mustiksi värjätyt tuuheat kiharat
Musta silmämeikki?
Hän on rohkea nainen,kaunis ja uskaltaa olla oma itsensä:))) - viivatiina
Katsoin eilen Paula Koivuniemen haastattelua. Kaunis nainen luulisin luonnollisenakin. Kesäfestarin lavalla kaukaa katsottuna upea ilmestys, mutta lähikuvattuna haastattelutilanteessa kauhistus.....juuri sellainen jota tarkoitin tuolla ilmaisullani tai eihän se ilmaisu ollut minun vaan aloittajalta lainattu ; )mutta kyllä eilenkin juhannustansseissa oli niin pimeetä ettei siellä olis mikään kirkas heleä meikki erottunutkaan ja tän ikäisiä pitääkin kattoo jo vähän kauempaa ja parhaasta mahdollisesta kulmasta niin ja paulallehan on tehty vähän kohotuksiakin sinne tänne laittaa miettiin kannattaako ruvetakkaan kohotteleen taitaa olla parempi antaa rupsahtaa rauhassa.
- nähdä, kuinka
on jo ,,,, kirjoitti:
,,päälle 60.vuotta, onko sinun sukusi naiset yhtään noin nuorekkaita tuossa iässä ?
Musta silmämeikki?
Hän on rohkea nainen,kaunis ja uskaltaa olla oma itsensä:)))nuoret suorastaan rakastavat ja ihailevat Paulaa, eilen, telkkarissa, uutisissa.
- jos laittaa..
viivatiina kirjoitti:
mutta kyllä eilenkin juhannustansseissa oli niin pimeetä ettei siellä olis mikään kirkas heleä meikki erottunutkaan ja tän ikäisiä pitääkin kattoo jo vähän kauempaa ja parhaasta mahdollisesta kulmasta niin ja paulallehan on tehty vähän kohotuksiakin sinne tänne laittaa miettiin kannattaako ruvetakkaan kohotteleen taitaa olla parempi antaa rupsahtaa rauhassa.
niitä kohotuksia viisikymppisenä niin voi kauhistus miltä näyttää sitten kuuskymppisenä,ellei ole
ollut varaa käydä uudessa kohotuksessa...
Palataan jo takasi 60.luvulle,jolloin nuoret sai näyttää nuorilta,äidit äideiltä ja mummit mummilta:)
Miehet ,teidän mielipiteet puuttuu,mitä mieltä aiheesta,, ja ihan rehellisesti:)) jos laittaa.. kirjoitti:
niitä kohotuksia viisikymppisenä niin voi kauhistus miltä näyttää sitten kuuskymppisenä,ellei ole
ollut varaa käydä uudessa kohotuksessa...
Palataan jo takasi 60.luvulle,jolloin nuoret sai näyttää nuorilta,äidit äideiltä ja mummit mummilta:)
Miehet ,teidän mielipiteet puuttuu,mitä mieltä aiheesta,, ja ihan rehellisesti:))Mieheni huutelee, että kynitty pää on kananp...e. Ja sitten hän käskee mun laittaa hänen puhelinnumeronsa lisäksi tämän kirjoituksen perään, että saatte soittaa ja tarkentaa hänen mielipidettään.
Mutta mä en uskalla sitä laittaa kun te vielä ihastutte ja yritätte vikitellä, ja sit puhelin soi kaikki yöt... hih hih- haastattelussa
Katsoin eilen Paula Koivuniemen haastattelua. Kaunis nainen luulisin luonnollisenakin. Kesäfestarin lavalla kaukaa katsottuna upea ilmestys, mutta lähikuvattuna haastattelutilanteessa kauhistus.....juuri sellainen jota tarkoitin tuolla ilmaisullani tai eihän se ilmaisu ollut minun vaan aloittajalta lainattu ; )kauhistus" - kirjoitat.
Kysy sun lapsenlapsiesi mielipide, he ovatkin fiksuja ja tajuavat että Paula ON JO PÄÄLLE 60. VUOTTA.
Kukaan sen ikäinen ei voi enää näyttää siltä,miltä se näyttää täysin laitettuna ja niin edelleen.
Paula on silti Paula, kaunis ja ihailtu . on jo ,,,, kirjoitti:
,,päälle 60.vuotta, onko sinun sukusi naiset yhtään noin nuorekkaita tuossa iässä ?
Musta silmämeikki?
Hän on rohkea nainen,kaunis ja uskaltaa olla oma itsensä:)))Luojan kiitos sukuni naiset eivät ole, enkä itsekään. Ollaan Paulan kanssa lähes samaa hyvää vuosikertaa ; )
Pitkät hiukseni ovat siitä mukavat, että ne vaalenevat auringosta ilman kemikaaleja. Harmaita ei juurikaan näy, jokunen siellä täällä. Käytän pääsääntöisesti farkkuja, mutta minulla ei juuri nyt ole muodikasta nahkarotsia, mutta bootsit löytyvät.
Olen oma itseni, pääsääntöisesti luonnon tilassa kukkiva. Omasta mielestäni katukuvaan kelpaan ilman mustaa meikkiä; )- ainakin minä,
Luojan kiitos sukuni naiset eivät ole, enkä itsekään. Ollaan Paulan kanssa lähes samaa hyvää vuosikertaa ; )
Pitkät hiukseni ovat siitä mukavat, että ne vaalenevat auringosta ilman kemikaaleja. Harmaita ei juurikaan näy, jokunen siellä täällä. Käytän pääsääntöisesti farkkuja, mutta minulla ei juuri nyt ole muodikasta nahkarotsia, mutta bootsit löytyvät.
Olen oma itseni, pääsääntöisesti luonnon tilassa kukkiva. Omasta mielestäni katukuvaan kelpaan ilman mustaa meikkiä; )olen nähnyt Paulasta vain työaikana otettuja valokuvia.
Kertaakaan en ole nähnyt häntä vapaa-ajallaan. - pitkätukkainen..
miljoona kirjoitti:
Mieheni huutelee, että kynitty pää on kananp...e. Ja sitten hän käskee mun laittaa hänen puhelinnumeronsa lisäksi tämän kirjoituksen perään, että saatte soittaa ja tarkentaa hänen mielipidettään.
Mutta mä en uskalla sitä laittaa kun te vielä ihastutte ja yritätte vikitellä, ja sit puhelin soi kaikki yöt... hih hihih,,, laita se puh.numero..
Ei vainiskaan,mun oma ukonköriläs,harmaantunut ja niin sharmikas,
mutta ei se ehkä edes näe,onko mulla hänen muijallaan pitkät vai pätkät hiukset... haastattelussa kirjoitti:
kauhistus" - kirjoitat.
Kysy sun lapsenlapsiesi mielipide, he ovatkin fiksuja ja tajuavat että Paula ON JO PÄÄLLE 60. VUOTTA.
Kukaan sen ikäinen ei voi enää näyttää siltä,miltä se näyttää täysin laitettuna ja niin edelleen.
Paula on silti Paula, kaunis ja ihailtu .Ei minulla ole lapsenlapsia ja tuskin poikani Paulan konserttiin menevät. Heillä on hiukka erilainen musiikkimaku.
Miksi vedät herneet nenuun tosiasioista. Olen itsekin Paulan ikäinen ja tiedän, miten hirveän näköinen olisin jos pistäisin värillistä meikkiä iholleni ja mustaa maskaraa silmiini ylös ja alas kukertavia sävyjä. Eihän minua kukaan nauramatta ohittaisi.
Artistit on artisteja ja julkkisten kuulukin näyttää seksikkäiltä ja halutuilta sillä ne tienaavat toimeentulonsa. Tuskinpa Paulakaan kulkee kesäillassa omissa oloissaan sellainen meikki kasvoillaan.pitkätukkainen.. kirjoitti:
ih,,, laita se puh.numero..
Ei vainiskaan,mun oma ukonköriläs,harmaantunut ja niin sharmikas,
mutta ei se ehkä edes näe,onko mulla hänen muijallaan pitkät vai pätkät hiukset...Laita sille ukkelillesi silmälasit päähän ja kysy mitä mieltä hän on, vai uskallatkos, heh heh...
- saattaisi vastata
miljoona kirjoitti:
Laita sille ukkelillesi silmälasit päähän ja kysy mitä mieltä hän on, vai uskallatkos, heh heh...
että pitkät .. mh..oli ainakin vuonna-66.kun tavattiin eka kertaa..
En nyt viitsi häiritä kun hän katsoo telkasta jotain ,,,olisko urheilua..
Minä ja kissamirri ja pullo hyvää viiniä näin saunan jälken juhannuspäivänä
Ja kissa päälle 15.vuotta ja minäkin jo pian kuuskymppinen, ukkeli lähellä seitsemääkymmentä jo:))) saattaisi vastata kirjoitti:
että pitkät .. mh..oli ainakin vuonna-66.kun tavattiin eka kertaa..
En nyt viitsi häiritä kun hän katsoo telkasta jotain ,,,olisko urheilua..
Minä ja kissamirri ja pullo hyvää viiniä näin saunan jälken juhannuspäivänä
Ja kissa päälle 15.vuotta ja minäkin jo pian kuuskymppinen, ukkeli lähellä seitsemääkymmentä jo:)))Minä olen 52 ja puoli vuotta sekä mies on 57 vuotta ja kymmenen päivää, vanhoja. Kissaa eikä koiraa ole. Lightsiiderilinjalla täälläpäin.
- on ikävuosia
miljoona kirjoitti:
Minä olen 52 ja puoli vuotta sekä mies on 57 vuotta ja kymmenen päivää, vanhoja. Kissaa eikä koiraa ole. Lightsiiderilinjalla täälläpäin.
..kertynyt vuodesta - 55 alkaen ja ukollani vuodesta -52.. kissalla vuosia vasta vuodesta - 08.
Karhuolutta on kolme pulloa ja just ekan avasin kun ukko painui jo pehkuihin katsottuaan telkkaa ja juotuaan ne toiset kolme karhua..:)
Tällaista meininkiä meillä päin ja aloittajan aiheeseen sen verran että tukkani on olkapäille ulottuva,tummma ja tällä hetkellä saunapuhdas ja sykerölle laitettu niskaan:) - ollaan saman
miljoona kirjoitti:
Minä olen 52 ja puoli vuotta sekä mies on 57 vuotta ja kymmenen päivää, vanhoja. Kissaa eikä koiraa ole. Lightsiiderilinjalla täälläpäin.
ikäisiä, vain toisin päin.
ollaan saman kirjoitti:
Entäs oletko laskenut niitä juotavapulloja ja kotieläimiä? Mitä juotte ja mitä kotieläimiä ja miten on hiukset?
Mun hiukset on vyötärölle saakka luonnonväriset vaalehkot/maantienruskeat. Ja korkealla ponnarilla, ponnari kalleellaan toiselle puolen, meikkiä ei enää yhtään kun olen ne puhdistanut. Kultakoruja: viisi kultasormusta ja kaksi timanteilla ja kaksi kaulaketjua kaulassa, pitkä ja lyhyt ja vain pikkarit jalassa kun on kuuma....
Miehen hiukset tummat tuuheat niskasta pitkät kiharat roikkuu ja täysparta, harmaata hieman ja aikoo kohta mennä nukkumaan.- olet siis
ollaan saman kirjoitti:
syntynyt v. 52 ja ukkosi 55?
Onko palstalla montakin v. 52 - 55 syntyneitä ja miltä elämä maistuu ja tuntuu nyt vuonna 2009?
Lapset lähteneet maailmalle ja ukon ehkä lemmikin kanssa opetellaan elämään,ainakin meillä.
Tyhjätä tuntuu välillä,toisaalta helpottaa.. mutta voisi tuo ukko olla vähän puheliaampi ja jotain,vanhetessaan on tullut tuollaiseksi körmyksi, ei saa enää keskusteli kumppania..:-) - kuvasi
miljoona kirjoitti:
Entäs oletko laskenut niitä juotavapulloja ja kotieläimiä? Mitä juotte ja mitä kotieläimiä ja miten on hiukset?
Mun hiukset on vyötärölle saakka luonnonväriset vaalehkot/maantienruskeat. Ja korkealla ponnarilla, ponnari kalleellaan toiselle puolen, meikkiä ei enää yhtään kun olen ne puhdistanut. Kultakoruja: viisi kultasormusta ja kaksi timanteilla ja kaksi kaulaketjua kaulassa, pitkä ja lyhyt ja vain pikkarit jalassa kun on kuuma....
Miehen hiukset tummat tuuheat niskasta pitkät kiharat roikkuu ja täysparta, harmaata hieman ja aikoo kohta mennä nukkumaan.galleriassa muutama kuukausi sitten. Miksi poistit sen?
kuvasi kirjoitti:
galleriassa muutama kuukausi sitten. Miksi poistit sen?
Kun muutkin olivat poistaneet.
- siellä
miljoona kirjoitti:
Kun muutkin olivat poistaneet.
monilla kisuleita, kouruleita ja kukkasia. :))
- nuorempaa
olet siis kirjoitti:
syntynyt v. 52 ja ukkosi 55?
Onko palstalla montakin v. 52 - 55 syntyneitä ja miltä elämä maistuu ja tuntuu nyt vuonna 2009?
Lapset lähteneet maailmalle ja ukon ehkä lemmikin kanssa opetellaan elämään,ainakin meillä.
Tyhjätä tuntuu välillä,toisaalta helpottaa.. mutta voisi tuo ukko olla vähän puheliaampi ja jotain,vanhetessaan on tullut tuollaiseksi körmyksi, ei saa enää keskusteli kumppania..:-)vuosimallia on tuo ukkelini.
Sitä taas on pakko välillä vähän toppuutella, simmottinen puhekone se on.
Tuntuu, että sanoja tulee aina vain tiuhempaan tahtiin, vai olenko minä tulossa körmyksi?? ;)) - koirista!
siellä kirjoitti:
monilla kisuleita, kouruleita ja kukkasia. :))
Ja muista assosiaatioita luovista kuvista. :)
Aivan järkyttävää katseltavaa. - koiria
koirista! kirjoitti:
Ja muista assosiaatioita luovista kuvista. :)
Aivan järkyttävää katseltavaa.minäkin tarkoitin, en vesikouruja!! Hihhih :)))
Vähän mua huvittaa, tuo uudistus, jos et kerro kellekään.
*hyiminua* - edes älyä hävetä
koiria kirjoitti:
minäkin tarkoitin, en vesikouruja!! Hihhih :)))
Vähän mua huvittaa, tuo uudistus, jos et kerro kellekään.
*hyiminua*Ihmettelen kuinka joku haluaa koiran, kissan, kukan, meri- tai järvimaiseman edustamaan omaa persoonaansa?
Ei se ole persoonallista jos siihen ei liity tarinaa. - Miten saatoinkaan
edes älyä hävetä kirjoitti:
Ihmettelen kuinka joku haluaa koiran, kissan, kukan, meri- tai järvimaiseman edustamaan omaa persoonaansa?
Ei se ole persoonallista jos siihen ei liity tarinaa.unohtaa linnut!
- arkana lopettaa,
Miten saatoinkaan kirjoitti:
unohtaa linnut!
pian seison piippalakki päässä nurkassa.
edes älyä hävetä kirjoitti:
Ihmettelen kuinka joku haluaa koiran, kissan, kukan, meri- tai järvimaiseman edustamaan omaa persoonaansa?
Ei se ole persoonallista jos siihen ei liity tarinaa.joo.. Mulla on meidän koiran kuva galleriassa, ihan vain siksi koska se sattui olemaan ainut toinen kuva mikä oli saatavissa, halusin oman kuvani pois sieltä.. KIVA tietää mitä näistä kuvista ollaan mieltä, jos ei oo sitä omaa kuvaa :))
- tykkään
sasus kirjoitti:
joo.. Mulla on meidän koiran kuva galleriassa, ihan vain siksi koska se sattui olemaan ainut toinen kuva mikä oli saatavissa, halusin oman kuvani pois sieltä.. KIVA tietää mitä näistä kuvista ollaan mieltä, jos ei oo sitä omaa kuvaa :))
elikoitten kuvista, kun itsekin sellaisen omistan.Kyllä sekin jotain kertoo.
sasus kirjoitti:
joo.. Mulla on meidän koiran kuva galleriassa, ihan vain siksi koska se sattui olemaan ainut toinen kuva mikä oli saatavissa, halusin oman kuvani pois sieltä.. KIVA tietää mitä näistä kuvista ollaan mieltä, jos ei oo sitä omaa kuvaa :))
Mulla on siihen syyni jota en halua tässä kertoa. Tuli vain liikaa kaikenlaista postia.
Enhän ole täällä metsästämässä ketään.- perusteella
sasus kirjoitti:
et ole mikään koira. Miksi siis olet valinnut moisen edustamaan itseäsi?
Toivoisin enemmän ajatusta ja harkintaa gallerian kuvien valinnassa.
;) - viivatiina
sasus kirjoitti:
ärsyttää yhtä paljon kun oma kuva mää ainakin poistin omani kun rupes tuleen arvosteluja ulkonäöstä pitäs olla oma kuva mutta sit kun se on niin sekään ei oo hyvä ei kai täällä osaa mietenkään toimia sillai että ei ärsyttäis ketään.
perusteella kirjoitti:
;)perhonen, hips :)
- Vilssoni,
viivatiina kirjoitti:
ärsyttää yhtä paljon kun oma kuva mää ainakin poistin omani kun rupes tuleen arvosteluja ulkonäöstä pitäs olla oma kuva mutta sit kun se on niin sekään ei oo hyvä ei kai täällä osaa mietenkään toimia sillai että ei ärsyttäis ketään.
miksi olet poistanut, vaikka tuossahan siitä lukeekin. Minä ainakin tulin aina hyvälle tuulelle, kun kuvasi näin.
- yritä
viivatiina kirjoitti:
uskotella minulle ettet halua ärsyttää toisia? :) :)
Mutta minäkin olen sitä mieltä että sen tekee mieluummin sanan säilällä, kuin pärstäkertoimellaan. perusteella kirjoitti:
;)ookkaan koira, mut raotin hiukan tossa jäljessä päin miksi. Tämä koira edustaa meidän lemmikkiämme:)
- tuntee
Pirrejuupas kirjoitti:
perhonen, hips :)
jo jokainen ulkonäöltä. :) Naamasi on tullut tutuksi kaikille ja luonteesi sallii kaikenlaiset hullutukset galleriaan. :)
yritä kirjoitti:
Mutta minäkin olen sitä mieltä että sen tekee mieluummin sanan säilällä, kuin pärstäkertoimellaan.sitä mieltä minäkin, ei sitä ajattele toisen ulkonäköä, jos on miellyttävä ja mukava ihminen, ystävää ei arvostele eikä mukavia ja kivoja ihmisiä:))
- viivatiina
yritä kirjoitti:
Mutta minäkin olen sitä mieltä että sen tekee mieluummin sanan säilällä, kuin pärstäkertoimellaan.toisia pärstä yritä nyt sit olla täällä oma itses ja sit on paljon paljon ihmisiä joita ärsyttää kaikki mistäs muuten arvasit että hengailen täällä ihan ärsytystarkoituksessa.
tuntee kirjoitti:
jo jokainen ulkonäöltä. :) Naamasi on tullut tutuksi kaikille ja luonteesi sallii kaikenlaiset hullutukset galleriaan. :)
jassoo - kuhan mie saan sen nutturatukan niin hullutukset loppuu siihen, niih, sit mie istun kuvassa tyyriin ja paheksuvan näköisenä kuin paraskin sipuli.
:)Pirrejuupas kirjoitti:
jassoo - kuhan mie saan sen nutturatukan niin hullutukset loppuu siihen, niih, sit mie istun kuvassa tyyriin ja paheksuvan näköisenä kuin paraskin sipuli.
:)Minä laitan pikku myyn kuvan, oikein tiukka ilmeisenä.. hih..hiii...:)))
sasus kirjoitti:
Minä laitan pikku myyn kuvan, oikein tiukka ilmeisenä.. hih..hiii...:)))
semmonen, tai Justiina :)
Pirrejuupas kirjoitti:
oliski tosi hyvä kaikkine kaulimineen:) Hih..hi.. hii...:)))))))
- utelias-Ulla
Pirrejuupas kirjoitti:
kuva olla mikä vain, vai pitääkö se olla omaotettu?
- millaisen
Pirrejuupas kirjoitti:
:)nutturan tahansa, niin se ei muuta ihanaa luonnettasi.
Sinunlaisella ihmisellä se on synnynnäistä, ammatissa kerättyä ja elämän koettelemuksien jalostamaa. utelias-Ulla kirjoitti:
Ei kai sillä ole mitään väliä miten- ja kuka sen on ottanut, - mie aina laitan tuon web -kameran hyvään kuvakulmaan.. hmm, ja sitten otan sillä - ihan tässä vaan näpsiessä näitä näppylöitä.
- vaan
utelias-Ulla kirjoitti:
kunhan se kuvaa sinua tai tämänhetkistä olotilaasi! :)
Jokaisen Galleriassa kävijän, luulisin toivovan henkilökohtaistaisuutta. Aitoa vinkkiä minun persoonaani. - jos kysyin
Pirrejuupas kirjoitti:
Ei kai sillä ole mitään väliä miten- ja kuka sen on ottanut, - mie aina laitan tuon web -kameran hyvään kuvakulmaan.. hmm, ja sitten otan sillä - ihan tässä vaan näpsiessä näitä näppylöitä.
tyhmästi.
Tarkoitin, voiko netistä ottaa minkä kuvan tahansa?
Saako - siksi, että eikö ne tarkisteta ennen julkaisemista.
Anteeksi, vielä, jos en osaa tuoda asiaani esille. jos kysyin kirjoitti:
tyhmästi.
Anteeksi, vielä, jos en osaa tuoda asiaani esille.ei ainakaan mitä vaan. Yritin ottaa niiskuneidin pilvenpäällä, mut sitä ei ainakaan sallittu(: Olisin niin tykänny siitä kuvasta:))
jos kysyin kirjoitti:
tyhmästi.
Anteeksi, vielä, jos en osaa tuoda asiaani esille.eihän tässä nyt mitään semmoista..
Mutta kuvia ei kylläkään saa ottaa netistäkään ilman lupaa omiin tarkoituksiinsa, tai ei saisi ottaa, muistelen..- tunnistaa
viivatiina kirjoitti:
toisia pärstä yritä nyt sit olla täällä oma itses ja sit on paljon paljon ihmisiä joita ärsyttää kaikki mistäs muuten arvasit että hengailen täällä ihan ärsytystarkoituksessa.
itsensä. Jos on tuntee itsensä. :)
Meidät voi jakaa kolmeen ryhmään: Nainen isolla N:llä, Nainen miehen vaatteissa.
Taisteleva nainen. millaisen kirjoitti:
nutturan tahansa, niin se ei muuta ihanaa luonnettasi.
Sinunlaisella ihmisellä se on synnynnäistä, ammatissa kerättyä ja elämän koettelemuksien jalostamaa.mutta eipäs nyt liijjotella kummiskaan, - kyllä se kaulin kuvakin oisi joskus ihan minua :)
- teille..
Pirrejuupas kirjoitti:
eihän tässä nyt mitään semmoista..
Mutta kuvia ei kylläkään saa ottaa netistäkään ilman lupaa omiin tarkoituksiinsa, tai ei saisi ottaa, muistelen..molemmille, jotka neuvoitte!
- juuri...
Pirrejuupas kirjoitti:
mutta eipäs nyt liijjotella kummiskaan, - kyllä se kaulin kuvakin oisi joskus ihan minua :)
kaulimella se taikina muokataan hellästi ihmisen näköiseksi. :)
Minä laitan pitkät hiukseni vaikka vihreäksi ja nostan ne tupeeraamalla ja hiuskiinteen avulla kokonaan pystyyn, kuin vanhat noidat ikään, jos minua sattuu huvittamaan. Meikkiä laitan aina runsaasti. Ja samalla tavalla saavat tehdä kaikki muutkin kanssaihmiseni jos niitä sattuu huvittamaan.
Iästä viis, itsensä viihtyminen omassa kropassaan, on tärkeintä.- viihtyminen
on kiinni siitä kuinka toiset minuun suhtautuvat. Joko ulkonäkööni tai luonteeseeni. Tai molempiin.
Parhaimmassa tapauksessa olen löytänyt hänet jonka mielestä olen paras juuri sellaisena kuin olen.
;)
- sirpa s-
ei se hiusten leikkaus kenenkään kasvoja ja piirteitä kohota
Älä helkkarissa leikkaa hiuksiasi lyhyiksi yleisen mielipiteen mukaan
Ai että päälle viiskymppisellä ei saisi olla pitkät hiukset?
Ja miksikö ei ?
Joillekkin ei vain enää kasva hiukset tuossa iässä ,siksi jumiutuvat lyhyeen kampaukseensa ja sitten ehkä kademielisinä
haluavat, että kaikilla ikäisillään täytyy olla lyhyet hiukset??
Anna palaa ja tukan kasvaa,ole oma itsesi äläkä välitä toisten mielipiteistä tuon taivaallista;))))) - ......... ? ............
Kristiina Halkolan (s.1945) kuvaa jossa hänellä on puolipitkät harmaat hiukset ja uskomattoman hyvin ne hänelle sopii, vahvakasvoiselle ja monessa mielessä kaunispiirteiselle ja vahvpersoonaiselle.
- harmaantuvat,
tulevatko ne aina jotenkin jäykemmiksi, hapsottavammiksi, kun joillakin siltä näyttää?
- tarkoitin
aloitukseen, sori, sori!
harmaantuvat, kirjoitti:
tulevatko ne aina jotenkin jäykemmiksi, hapsottavammiksi, kun joillakin siltä näyttää?
Ittelläniki on seassa muutamia. Äidilläni oli aivan hopean väriset, nyttemmin menneet lähes valkoisiksi.. Mut ne harmaat kuulemma ovat jäykempää sorttia:)
käy pitkät hiukset ns. vanhanakin, ja etenkin kun ne ovat laitettu nätisti jollekin sykerölle.
Nutturaa tässä kai on ruvettavakin kasvattamaan, oisi halvempikin :)- vaikka en
olekaan pihi, niin sykerö tottapuhuen säästäisi melkoisesti.
Hyvän värin saa halvalla kotikonstein ja peilin edessä harjoittelemalla voi pitkän letin kietaista kiskomaan veltot posket uusiin ulottuvaisuuksiin.
:) vaikka en kirjoitti:
olekaan pihi, niin sykerö tottapuhuen säästäisi melkoisesti.
Hyvän värin saa halvalla kotikonstein ja peilin edessä harjoittelemalla voi pitkän letin kietaista kiskomaan veltot posket uusiin ulottuvaisuuksiin.
:)ja silmät viiruiksi :)) - tosiaan halpa kauneusleikkaus..harkinnan arvoinen juttu :)
- No thanks lesbians
muutaman vuoden lyhyet hiukset niin tuppasi viihteellä lesbanderit lähestymään://
Päätin kasvattaa takaisin pitemmät, nyt solisluuhun ulottuvat hiukset. Olen saanut olla rauhassa, mitä nyt yhden kerran yritetty iskeä:)) Enpä tiedä oliko lepakko mutta sellainen nuorempi ihan kaunis nainen, joka pyyteli erään ravintolan pikkujouluihin ja lauleskeli: "oon nähnyt naisia, kauniita ihanaisia, lalalalaa...
Kun sanoin että odottelen ystävätärtäni niin hän sanoi ettei sitten käy... En tiedä mikä oli mutta vähän tuli mieleen että olisko ollut suuntautunut naisiin.- valta...
on uskomaton.
Voihan hitto vieköön. Viiskymppisten suhde hiuksiinsa olisi tieteellisen tutkimuksen arvoinen!
:) s_s
Eilisen hauskan jutustelun jälkeen haluan vielä kerrata sen minkä aloittajakin totesi otsikossa... olla näköisensä... Siinäpä ollaan juuri sen näköisiä kuin ollaan ilman väriaineita ja ehosteita. Pientä pintaremonttia kun ollaan lähdössä ihmistenilmoille.
Kauneushan on katsojan silmissä.
Kaunis juhannuspäivä on saavuttanut korven, kohta pääsen laiturille auringon hyväilevään ihohoitoon ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591134Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11830Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83593Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36514Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43493Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt29480