Piakkoin vaihdan autoa ja tuo srt 4 on yksi ehdolla. Syyt köyhälle siis minulle on uusi auto ja asiallinen hinta. En ole edes ajanut vielä auto. Miksi en tuota ostaisi vaan joku muu vastaava mutta mikä on vastaava??
En aja KOSKAAN radalla vaan rauhallisesti tiellä hiukka ylinopeuden puolella n 100km alueella 105 jne . Ohitukset ne harvat on nautinnollisia siksi PITÄÄ olla paukkua koneessa. Oletan tuon auton olevan oikea minulle. Renkaat vaihdatan toden näköisesti kapeammiksi ja 17" -18" koolle sopiviksi kun luulen noiden meluavan ja vetelevän liiaksi.Jarrut taitaa olla aika suuret joten eipäihan pieni vanne sovi kuienkaan mutta 17 on takuulla suomeen riittävä.Olen siis aikuinen en lippisikäinen jos jotakuta se ihmetyttää.
Tulee myyntiin rengas/vanne setti ellei jo kaupoissa sovi miedommista .
Onko joku muu auto tai joku syy miksi ei tuo ajaisi rauhallisen kuskin tarvetta? Sen tiedän että mikään vapasti hengittävä ei ole riittävä tai hinta pompsahtaa korkeaksi tuo n32tk euroa on maksimi mitä autoon laitan ,se on vaan auto loppujen lopuksi.
HUOM ei arvosteluja rata-ajosta sillä sillä tiedolla en tee mitään ns ei kiinnosta.Joku uudehko vastaava myös käy jolla ajettu n 50tkm tai vähemmän.
CALIBER SRT 4
10
1843
Vastaukset
- hyvä...
jossa on tehoja vähemmän mutta sama suorituskyky on Seat Leon Cupra. Vähän käytettynä lähtee helposti alle 32 000 euroa. Siinä on vakiona nuo 18" vanteet. Myös Mazda MPS3 on varmaan harkinnan arvoinen peli. Sekään ei ole mikään kovin hintava laite.
- vastannee
paljon paremmin aloittajan tarpeisiin. On nimittäin huomattavasti hiljaisempi kuin SRT4/Cupra.
- että...
vastannee kirjoitti:
paljon paremmin aloittajan tarpeisiin. On nimittäin huomattavasti hiljaisempi kuin SRT4/Cupra.
Exeo ei ole erityisen nopea, ainakaan vielä.
- hyvä...
ÄLÄ osta Seatia, kuulin että se on Espanjalainen laatupaskas
- JO
hyvä... kirjoitti:
ÄLÄ osta Seatia, kuulin että se on Espanjalainen laatupaskas
Kuulopuheethan ei tunnetusti ole mitään totuuksia. Hyvänoloinen auto ainakin pikaisesti vilkaistuna.
- auto!
Koeaja SRT niin näet mikä turhake se on! Itse koeajoin viime vuoden kesäkuussa. Jumankekka sitä ohjauksen tempoilua ja vetelyä kovassa kíihdytyksessä, urat tuntuu ja infernaalinen melutaso! Kytkin pirun raskas polkea ja vituttaa varmasti jos paljon tulee kaupunkiajoa. Koneessa on potkua mutta se hukkuu siihen vetelyyn ja raskaan kytkimen tuskailuun. Istuin on hyvä, parhaita auton puolia. Kojelauta kolhoa muovia ja nitinöitä kuului sisustasta.
Ohje: älä osta! Ja jos olet köyhä ei kannata laittaa tuota hintaa autoon, ei varsinkaan Caliberiin, arvo tippuu nopsaan ja on kalliita kilsoja. Jos välttämättä haluat Kaliiperin ota diesel tai 2,0 bensa-automaatti SXT.
Mieluiten osta max 25 tonnin auto uutena jos se ihan uusi on pakko saada. Fiksuimmin tekisit jos ostaisit vähän ajetun uudenkarhean pelin.- tuo vetely
tehoista, mitä luulet?
En SRT4sta ole ajanut, mutta "parhaaksi etuvetoiseksi" keularakenteensa puolesta kehuttu Focus RS on oman ajokokemuksen perusteella täsmälleen samanlainen kuin kirjoitit SRT4sesta. Vetelee täyskaasulla ihan älyttömästi puolelta toiselle, ja meluakin on riittävästi. Vaikka mielelläänhän sitä konetta lyhyellä koeajolla kuuntelee.
Silti voisin kyseisen auton omistaa mielellään, joten varmaan toi SRT4kin olisi hintaluokassaan varsin hyvää hupia.
Focuksesta ei kuulunut nitinöitä, pakoputkisto piti siitä huolen ettei niitä kuule jos kaasupoljin on löytynyt ;) - ................
tuo vetely kirjoitti:
tehoista, mitä luulet?
En SRT4sta ole ajanut, mutta "parhaaksi etuvetoiseksi" keularakenteensa puolesta kehuttu Focus RS on oman ajokokemuksen perusteella täsmälleen samanlainen kuin kirjoitit SRT4sesta. Vetelee täyskaasulla ihan älyttömästi puolelta toiselle, ja meluakin on riittävästi. Vaikka mielelläänhän sitä konetta lyhyellä koeajolla kuuntelee.
Silti voisin kyseisen auton omistaa mielellään, joten varmaan toi SRT4kin olisi hintaluokassaan varsin hyvää hupia.
Focuksesta ei kuulunut nitinöitä, pakoputkisto piti siitä huolen ettei niitä kuule jos kaasupoljin on löytynyt ;)RS Focuksen pitäisi vedellä, kun siinä on se uusi systeemi jota on kehuttu jokaisessa testissä.
- Hyvä ostos ja säilyttää arvonsa!
Mitä oikeen puhut? Oletko oikeasti koeajanut Caliber SRT4:n? Itse omistan sellaisen ja huollon ajaksi sain alleni SXT version. Aivan paska vehje verrattuna SRT4:n. Ei voi edes verrata. Kuin vertaisi Fiat:ia Ferrariin. SXT mallissa kytkin ja vaihteisto on tunnottomia kuin Logitechin G25 leluratissa. Osta SRT malli, älä harkitse muuta. Lähes sama polttoaineen kulutus, 0-100 6s, 100-200 10s ja lisävarusteet vakiona! Ja hinta ei vamasti tipu alle 20000€ ellei muitten superautojen hinnat romahda dramaattisesti!
- vaikka
vanhakorisen bemarin M3:sen, saat suunnilleen saman tehoisen mutta kuitenkin huonommin kiihtyvän auton. JA SE OLISI LISÄKSI VANHA AUTO. Kyllä uusi auto parin vuoden takuulla on varmasti järkevämpi ostos. Tuskinpa se vetely juurikaan haittaa. Et kuitenkaan koko ajan voi kiihdytellä täysillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544806
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1754319- 1343977
- 673922
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493711Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793528- 993074
- 542905
- 252736
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172514