CALIBER SRT 4

Aikuisjuttua

Piakkoin vaihdan autoa ja tuo srt 4 on yksi ehdolla. Syyt köyhälle siis minulle on uusi auto ja asiallinen hinta. En ole edes ajanut vielä auto. Miksi en tuota ostaisi vaan joku muu vastaava mutta mikä on vastaava??

En aja KOSKAAN radalla vaan rauhallisesti tiellä hiukka ylinopeuden puolella n 100km alueella 105 jne . Ohitukset ne harvat on nautinnollisia siksi PITÄÄ olla paukkua koneessa. Oletan tuon auton olevan oikea minulle. Renkaat vaihdatan toden näköisesti kapeammiksi ja 17" -18" koolle sopiviksi kun luulen noiden meluavan ja vetelevän liiaksi.Jarrut taitaa olla aika suuret joten eipäihan pieni vanne sovi kuienkaan mutta 17 on takuulla suomeen riittävä.Olen siis aikuinen en lippisikäinen jos jotakuta se ihmetyttää.
Tulee myyntiin rengas/vanne setti ellei jo kaupoissa sovi miedommista .
Onko joku muu auto tai joku syy miksi ei tuo ajaisi rauhallisen kuskin tarvetta? Sen tiedän että mikään vapasti hengittävä ei ole riittävä tai hinta pompsahtaa korkeaksi tuo n32tk euroa on maksimi mitä autoon laitan ,se on vaan auto loppujen lopuksi.

HUOM ei arvosteluja rata-ajosta sillä sillä tiedolla en tee mitään ns ei kiinnosta.Joku uudehko vastaava myös käy jolla ajettu n 50tkm tai vähemmän.

10

1755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä...

      jossa on tehoja vähemmän mutta sama suorituskyky on Seat Leon Cupra. Vähän käytettynä lähtee helposti alle 32 000 euroa. Siinä on vakiona nuo 18" vanteet. Myös Mazda MPS3 on varmaan harkinnan arvoinen peli. Sekään ei ole mikään kovin hintava laite.

      • vastannee

        paljon paremmin aloittajan tarpeisiin. On nimittäin huomattavasti hiljaisempi kuin SRT4/Cupra.


      • että...
        vastannee kirjoitti:

        paljon paremmin aloittajan tarpeisiin. On nimittäin huomattavasti hiljaisempi kuin SRT4/Cupra.

        Exeo ei ole erityisen nopea, ainakaan vielä.


      • hyvä...

        ÄLÄ osta Seatia, kuulin että se on Espanjalainen laatupaskas


      • JO
        hyvä... kirjoitti:

        ÄLÄ osta Seatia, kuulin että se on Espanjalainen laatupaskas

        Kuulopuheethan ei tunnetusti ole mitään totuuksia. Hyvänoloinen auto ainakin pikaisesti vilkaistuna.


    • auto!

      Koeaja SRT niin näet mikä turhake se on! Itse koeajoin viime vuoden kesäkuussa. Jumankekka sitä ohjauksen tempoilua ja vetelyä kovassa kíihdytyksessä, urat tuntuu ja infernaalinen melutaso! Kytkin pirun raskas polkea ja vituttaa varmasti jos paljon tulee kaupunkiajoa. Koneessa on potkua mutta se hukkuu siihen vetelyyn ja raskaan kytkimen tuskailuun. Istuin on hyvä, parhaita auton puolia. Kojelauta kolhoa muovia ja nitinöitä kuului sisustasta.

      Ohje: älä osta! Ja jos olet köyhä ei kannata laittaa tuota hintaa autoon, ei varsinkaan Caliberiin, arvo tippuu nopsaan ja on kalliita kilsoja. Jos välttämättä haluat Kaliiperin ota diesel tai 2,0 bensa-automaatti SXT.

      Mieluiten osta max 25 tonnin auto uutena jos se ihan uusi on pakko saada. Fiksuimmin tekisit jos ostaisit vähän ajetun uudenkarhean pelin.

      • tuo vetely

        tehoista, mitä luulet?
        En SRT4sta ole ajanut, mutta "parhaaksi etuvetoiseksi" keularakenteensa puolesta kehuttu Focus RS on oman ajokokemuksen perusteella täsmälleen samanlainen kuin kirjoitit SRT4sesta. Vetelee täyskaasulla ihan älyttömästi puolelta toiselle, ja meluakin on riittävästi. Vaikka mielelläänhän sitä konetta lyhyellä koeajolla kuuntelee.
        Silti voisin kyseisen auton omistaa mielellään, joten varmaan toi SRT4kin olisi hintaluokassaan varsin hyvää hupia.
        Focuksesta ei kuulunut nitinöitä, pakoputkisto piti siitä huolen ettei niitä kuule jos kaasupoljin on löytynyt ;)


      • ................
        tuo vetely kirjoitti:

        tehoista, mitä luulet?
        En SRT4sta ole ajanut, mutta "parhaaksi etuvetoiseksi" keularakenteensa puolesta kehuttu Focus RS on oman ajokokemuksen perusteella täsmälleen samanlainen kuin kirjoitit SRT4sesta. Vetelee täyskaasulla ihan älyttömästi puolelta toiselle, ja meluakin on riittävästi. Vaikka mielelläänhän sitä konetta lyhyellä koeajolla kuuntelee.
        Silti voisin kyseisen auton omistaa mielellään, joten varmaan toi SRT4kin olisi hintaluokassaan varsin hyvää hupia.
        Focuksesta ei kuulunut nitinöitä, pakoputkisto piti siitä huolen ettei niitä kuule jos kaasupoljin on löytynyt ;)

        RS Focuksen pitäisi vedellä, kun siinä on se uusi systeemi jota on kehuttu jokaisessa testissä.


      • Hyvä ostos ja säilyttää arvonsa!

        Mitä oikeen puhut? Oletko oikeasti koeajanut Caliber SRT4:n? Itse omistan sellaisen ja huollon ajaksi sain alleni SXT version. Aivan paska vehje verrattuna SRT4:n. Ei voi edes verrata. Kuin vertaisi Fiat:ia Ferrariin. SXT mallissa kytkin ja vaihteisto on tunnottomia kuin Logitechin G25 leluratissa. Osta SRT malli, älä harkitse muuta. Lähes sama polttoaineen kulutus, 0-100 6s, 100-200 10s ja lisävarusteet vakiona! Ja hinta ei vamasti tipu alle 20000€ ellei muitten superautojen hinnat romahda dramaattisesti!


    • vaikka

      vanhakorisen bemarin M3:sen, saat suunnilleen saman tehoisen mutta kuitenkin huonommin kiihtyvän auton. JA SE OLISI LISÄKSI VANHA AUTO. Kyllä uusi auto parin vuoden takuulla on varmasti järkevämpi ostos. Tuskinpa se vetely juurikaan haittaa. Et kuitenkaan koko ajan voi kiihdytellä täysillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe