jo on ihme kun on tuo ameriikan käskyttämä "Ihmisten ja Tavaroiden Vapaan Liikkumisen Takaus"
joka siis estää laittamasta rajoja kiinni, vaikka sikanuha tappaisi koko maapallon. Onhan päämiehet varmasti saaneet jo rokotuksen, sillä kaikkeen on olemassa rokotus, siitä ei vaan puhuta, että amerikka saa tapatettua mahdollisimman paljon ihmisiä milloin milläkin nuhalla tai ydinsaasteella.
Jos siis tätä "ITVLT" tä ei olisi, olisi suomikin jo pannut rajat kiinni, ketkä ovat amerikassa, jääkööt sinne, ei maailmassa ole mikään pakko matkustaa. Oma vika jos ovat jo siellä. Kaikki liikenne lentäen, meritse, autoillen, ja kävellen, sekä uimalla olisi suljettu, ja rajanylittäjät ammuttaisiin mitää kysymättä. siis jos emme olisi ITVLT-sopimuksessa.
sikanuha on omavika
ei mulla vaa oo
3
621
Vastaukset 3
- voivoivoivooi
"sikanuhat ja ITVLT" olet itse keksinyt nuo iltapäivä jurrin lomassa
- aivokäppänä
sikainfluenssa sitte jollei joku osaa lukea. ja se toinen on ihan fakta, katso vaikka maailman terveysjärjestöjen ja valtioiden salainen muistio n 273 b jos et ilman usko.
- hate
aivokäppänä kirjoitti:
sikainfluenssa sitte jollei joku osaa lukea. ja se toinen on ihan fakta, katso vaikka maailman terveysjärjestöjen ja valtioiden salainen muistio n 273 b jos et ilman usko.
mikäs salainen se enään on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459