jo on ihme kun on tuo ameriikan käskyttämä "Ihmisten ja Tavaroiden Vapaan Liikkumisen Takaus"
joka siis estää laittamasta rajoja kiinni, vaikka sikanuha tappaisi koko maapallon. Onhan päämiehet varmasti saaneet jo rokotuksen, sillä kaikkeen on olemassa rokotus, siitä ei vaan puhuta, että amerikka saa tapatettua mahdollisimman paljon ihmisiä milloin milläkin nuhalla tai ydinsaasteella.
Jos siis tätä "ITVLT" tä ei olisi, olisi suomikin jo pannut rajat kiinni, ketkä ovat amerikassa, jääkööt sinne, ei maailmassa ole mikään pakko matkustaa. Oma vika jos ovat jo siellä. Kaikki liikenne lentäen, meritse, autoillen, ja kävellen, sekä uimalla olisi suljettu, ja rajanylittäjät ammuttaisiin mitää kysymättä. siis jos emme olisi ITVLT-sopimuksessa.
sikanuha on omavika
ei mulla vaa oo
3
618
Vastaukset
- voivoivoivooi
"sikanuhat ja ITVLT" olet itse keksinyt nuo iltapäivä jurrin lomassa
- aivokäppänä
sikainfluenssa sitte jollei joku osaa lukea. ja se toinen on ihan fakta, katso vaikka maailman terveysjärjestöjen ja valtioiden salainen muistio n 273 b jos et ilman usko.
- hate
aivokäppänä kirjoitti:
sikainfluenssa sitte jollei joku osaa lukea. ja se toinen on ihan fakta, katso vaikka maailman terveysjärjestöjen ja valtioiden salainen muistio n 273 b jos et ilman usko.
mikäs salainen se enään on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561242
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.951230Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18935
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45823Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114804- 15747
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72623