Onko elämä kohdellut suotuisasti? Viehättävätkö mystiset asiat? taiteiletko?
Sunnuntaina päiväänsä viettävä kalamies kuulostelee tuntemuksia.
ketkä muut on syntyneet 7.3.?
10
752
Vastaukset
- Tommi
7.3. siis täälläkin ja vaikka en normaalisti usko noihin horoskooppi ym. hölönpölöihin niin nyt täytyy sanoa, että elämän kohtelusta ei voi sanoa mitään, mutta mystiset asiat todella mietityttää ja kiehtoo en taiteile, mutta täytyy sanoa, että olen tietyllä tapaa tosi taiteellinen ihminen(niissä luomuksissa, mitä nyt ikinä nikkaroinkin) ja kädentaito on tosi hyvä!!
Mitäs muuta?? - Kalanainen
Eix vaan olekin hyvä päivä toi 7.3.!!!???
Se on täys kymppi kun luvut laskee yhteen ;-)- Tommi
No tota kymppihommaa en ole hogannutkaan, ehkä en olekaan täys kymppi=)
Mutta sopivasti ainakin kerkes alkossa hinnat asettua, jotta voi kunnon bileet pitää!! - Kalakalle
Tommi kirjoitti:
No tota kymppihommaa en ole hogannutkaan, ehkä en olekaan täys kymppi=)
Mutta sopivasti ainakin kerkes alkossa hinnat asettua, jotta voi kunnon bileet pitää!!oikein kunnolla, vaikka en ole koskaan ollut kaatokunnossa,enkä ole saanut krapulaakaan.
Iloista synttäriä kaikille seittemäskolmatta syntyneille, he se on 27 eli 3*9.
- Greippi
No ainaski mä olen syntyny 7.3 .. !!
Joten et oo ainoa :) :0 - Outo14v
Mäki oon!! Ja tunnen tosi paljon tyyppejä ketä syntyi 7.3
Haluaisin vain tietää, että kuka julkkis on syntynyt samana päivänä..- Elinnnn
14? Mäkin ja syntyny myöskin 7.3
- Elinnnn
Ja lisään vielä että kannattaa kattoo osoitteesta famous birthdays sielt löytyy julkkkiksii yms. Mut muistakaa laittaa esim. March 7 ku englanniksi päivämäärät kirjoitetaan eri tavalla ....
- Elinnnn
Taas vastaan 😅 niin mystiset asiat kiinnostaa ihan sikana ja olen taidepainotteisella luokallakin eli kiinostusta löytyy
- Peilikuva
Minä oon syntyny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2084068
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921936Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek311638- 1651412
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251316Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1021174Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121170- 391152
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1311118Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.91112