Olisiko kokemusta esim. Tuman gyneistä?
Hyvä ja mukava gynekologi Riksussa?
21
8436
Vastaukset
- Allunia
Minä pidän kotivastaanottoa. Osaan homman jollakin tapaan. Halpa ja 100% tyytyväisyys takuu. Koulutusta ei ole mutta kokemuksen kautta saatu kohtalaiset opit. Että tervetuloa vaan
- tuun
ehrottomasti sun vastaanotolle vaik joka päivä!
- nnmnn
tumassa mukavia lääkäreitä arja sakki ja riikka t. ajat aika hyvin varttuja voit joutua odottaan jopa kuukauden.
- Gyne
On nuori Emilia Toivonen. Oikein mukava. Neuvolassa ainakin ottaa vastaan, en tiedä yksityiseltä puolelta, onko vastaanottoa. Mutta erittäin asiallinen gyne. Suosittelen!
- henriikka_8:
Tumassa Riikka Tulensalo ja Sofia Hietanen ainakin olleet aivan loistavia! Tulensalolla käynyt jo kolmasti!
- gyneä
parhaasta päästä,jos se nimittäin saa olla mies?!Nimittäin Mauri Rantakaulio,ainakin ollut vastaanotto osuuspankin talossa olevassa lääkäriasemalla.Aina saanut kivuttoman tutkimuksen ja mukavan vastaanoton!
- paras mukava
ukkeli,katso mehiläisen sivulla kuvakin,kokenut lekuri gyne,muualle en menis
- gynellä
paras mukava kirjoitti:
Mehiäisen lääkäriasemalla Juhani Koskinen on erittäin mukava ja miellyttävä. Mauri Rantakaulio on erittäin suosittu.
Maarit Paukku on kuulemma myös mukava. Paikka on sama - Hirsimäestä_78
gynellä kirjoitti:
Mehiäisen lääkäriasemalla Juhani Koskinen on erittäin mukava ja miellyttävä. Mauri Rantakaulio on erittäin suosittu.
Maarit Paukku on kuulemma myös mukava. Paikka on samaHoidan Tumassa muutenkin kaikki lääkäriasiat yleensä Ruuskasella tai Ahosella ja gyne-asiat 2007 jälkeen 3 eri kertaa, joista 2 kertaa Hietasella ja kerran Siren-Nikkasella, jolla sit vielä kävin ennen 2.lapsen synnytystä
Suosittelen lämpimästi molempia gynejä! Sopii nimenomaan jännittäjille, koska vastaanotto on aina ollut positiivinen - Anonyymi
paras mukava kirjoitti:
Joo se ei levitä niin hirveästi.
- gynelle
Kuinka nopeasti olette tuolta Tumasta saaneet ajan gynekologille? Itselläni alkaa e-pillerit olemaan lopussa ja pitäisi resepti saada uusittua viimeistään joulukuun alussa, samalla ajattelin gynekologin vastaanotolla ja tutkimuksissa käydä. Jos nyt maanantaina varaan ajan, niin luulis että saan puolentoista kuukauden sisään ajan??
- Ajan varaus
Tänään klo 11.13 olisi aika.
- sivukadun kandi
Ajan varaus kirjoitti:
Tänään klo 11.13 olisi aika.
voinko tulla valokuvaamaan/filmaamaan? pitäisi tehdä harjoitustyö.
- Pimpskapoliisi666
En ole gynegologi, mutta voin mä vilkaista
- . , . ,
vanha vitsi
- 8909876y
millainen Siren-Nikkanen on? Minulla on hänelle aika ensi viikolla.
- Emi_M
Siren-Nikkasesta vain hyviä kokemuksia! (2 käyntikertaa)
- Anonyymi
Rantakaulio on järkyttävä gyne. Ei sinne!
- Anonyymi
Oma Gyne-kirjekurssini loppunäyttöä vaille valmis. Lopputyössä pitää pystyä tapetoimaan eteinen postiluukun kautta !
- Anonyymi
Ota kuva ja lähetä minulle niin ei tarvitse haistella livenä.
- Anonyymi
Ootko Ykäsonni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 14957
- 86926
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi82775Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740