Hyvä ja mukava gynekologi Riksussa?

jännittäjä

Olisiko kokemusta esim. Tuman gyneistä?

21

8436

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Allunia

Minä pidän kotivastaanottoa. Osaan homman jollakin tapaan. Halpa ja 100% tyytyväisyys takuu. Koulutusta ei ole mutta kokemuksen kautta saatu kohtalaiset opit. Että tervetuloa vaan

• tuun

ehrottomasti sun vastaanotolle vaik joka päivä!

• nnmnn

tumassa mukavia lääkäreitä arja sakki ja riikka t. ajat aika hyvin varttuja voit joutua odottaan jopa kuukauden.

• Gyne

On nuori Emilia Toivonen. Oikein mukava. Neuvolassa ainakin ottaa vastaan, en tiedä yksityiseltä puolelta, onko vastaanottoa. Mutta erittäin asiallinen gyne. Suosittelen!

• henriikka_8:

Tumassa Riikka Tulensalo ja Sofia Hietanen ainakin olleet aivan loistavia! Tulensalolla käynyt jo kolmasti!

• gyneä

parhaasta päästä,jos se nimittäin saa olla mies?!Nimittäin Mauri Rantakaulio,ainakin ollut vastaanotto osuuspankin talossa olevassa lääkäriasemalla.Aina saanut kivuttoman tutkimuksen ja mukavan vastaanoton!

• paras mukava

ukkeli,katso mehiläisen sivulla kuvakin,kokenut lekuri gyne,muualle en menis

• gynellä
        paras mukava kirjoitti:

Mehiäisen lääkäriasemalla Juhani Koskinen on erittäin mukava ja miellyttävä. Mauri Rantakaulio on erittäin suosittu.
        Maarit Paukku on kuulemma myös mukava. Paikka on sama

• Hirsimäestä_78
        gynellä kirjoitti:

Mehiäisen lääkäriasemalla Juhani Koskinen on erittäin mukava ja miellyttävä. Mauri Rantakaulio on erittäin suosittu.
        Maarit Paukku on kuulemma myös mukava. Paikka on sama

Hoidan Tumassa muutenkin kaikki lääkäriasiat yleensä Ruuskasella tai Ahosella ja gyne-asiat 2007 jälkeen 3 eri kertaa, joista 2 kertaa Hietasella ja kerran Siren-Nikkasella, jolla sit vielä kävin ennen 2.lapsen synnytystä

Suosittelen lämpimästi molempia gynejä! Sopii nimenomaan jännittäjille, koska vastaanotto on aina ollut positiivinen

• Anonyymi
        paras mukava kirjoitti:

Joo se ei levitä niin hirveästi.

• gynelle

Kuinka nopeasti olette tuolta Tumasta saaneet ajan gynekologille? Itselläni alkaa e-pillerit olemaan lopussa ja pitäisi resepti saada uusittua viimeistään joulukuun alussa, samalla ajattelin gynekologin vastaanotolla ja tutkimuksissa käydä. Jos nyt maanantaina varaan ajan, niin luulis että saan puolentoista kuukauden sisään ajan??

• Ajan varaus

Tänään klo 11.13 olisi aika.

• sivukadun kandi
        Ajan varaus kirjoitti:

Tänään klo 11.13 olisi aika.

voinko tulla valokuvaamaan/filmaamaan? pitäisi tehdä harjoitustyö.

• Pimpskapoliisi666

En ole gynegologi, mutta voin mä vilkaista

• . , . ,

vanha vitsi

• 8909876y

millainen Siren-Nikkanen on? Minulla on hänelle aika ensi viikolla.

• Emi_M

Siren-Nikkasesta vain hyviä kokemuksia! (2 käyntikertaa)

• Anonyymi

Rantakaulio on järkyttävä gyne. Ei sinne!

• Anonyymi

Oma Gyne-kirjekurssini loppunäyttöä vaille valmis. Lopputyössä pitää pystyä tapetoimaan eteinen postiluukun kautta !

• Anonyymi

Ota kuva ja lähetä minulle niin ei tarvitse haistella livenä.

• Anonyymi

Ootko Ykäsonni?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1506
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1335
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      993
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      14
      957
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      926
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      868
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      801
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      82
      775
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe