mitähän vikaa mahtaa olla almeran vm98 mittaristossa kun välillä palaa kaikki valot ja välillä kaikki ihan pimeenä tai sitten puolet nopeus mittarista ja puolet rpm mittarista pimeenä. aika v:mäinen vaan ajaa pimeellä kun ei nopeuta nää =)
Kiitoa etukäteen vastauksista!
Mittariston valot!
3
1002
Vastaukset
- siinä
otat vaan ne pari ruuvia irti mitkä siinä näkkyy(mittaristo irtoaa)ja vaihat ne lamput tai kiristät ne kannat missä ne lamput on, mulla oli ainaki se ongelma, koko hommaan mennee alle puolituntia.
- smart_one
siinä sinisillä vilkkuvaloilla varustetussa autossa kerro sen mahdollisen ylinopeuden määrän ja laittavat laskun tästä (yli)nopeustodistuksesta suoraan käteen?
Jos osaat yhtään ajaa, niin kuulet varmaan moottorin äänestä missä liikutaan. Ainakin omassa bilikassa jos esim. ajaa nelosella "tyhjäkäyntiä", nopeus on reilusti alle 60 km/h, ehkä tilanteesta riippuen jossain 45 - 55 km/h, sit jos tallaa polkee kovemmin saattaa nopeus olla sitten jopa niinkin hurja kuin 70 km/h. Sama koskee jokaista vaihdetta, niillä on oma nopeusalueensa ja moottorin äänestä kuulee sen (huutaako se vai käykö tasaisesti).- hän se on
ei niitä mittereita tartte :D mutta näkkee ainaki kääriä sätkän ku on hieman valoa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1094282- 1493673
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291730
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371558Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140