TIETOA KAARINA KRISTALLISILLASTA !!!!

wewe

Onko Kaarina Kristallisilta luotettava ennustaja,ja ovatko ennustukset pitäneet paikkansa.

HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!

7

4278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta on

Kyllä on luotettava.
      Ja hyvä näkijä.

• Anonyymi

En ole samaa mieltä. Järkytyin kun hän sanoi että ihmiset pelkää minua. Kauhean kannustavaa tosiaan😮. En enää ikinä soita. Jäi kovin huonot energiat hänestä.
        Eikä ole mikään toteutunut. Hän on enemmän keskustelija kuin näkijä.
        Mutta jokainen tienaa rahansa jollain tavalla. Halpa harvoin on hyvä.

• eräsvain

Hei
      Kaarina on tehnyt töitä useita vuosia ja hänellä on oma tapansa kertoa asioista, toiset pitävät, toiset ei. Hänellä on pitkäaikaisia asiakkaita, jotka ovat tyytväisiä ja taas toiset eivät pidä lainkaan. Ellit-palstan ennustuksissa on vanhoja kertjuja hänestä voit saada vinkkejä myös. Sinun on itse tehtävä valintasi, sitä ei voi tehdä kukaan muu. Vanha sanonta: toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä, pitää tässäkin asiassa paikkansa. Jos soitat hänelle 0700-numeroonsa, niin se on aika halpa, että voihan sitä kokeilla ja muutaman vuoden kuluttua voit sanoa mielipiteesi.

• suomenakka

soitin kaarinalle hiukan yli vuosi sitten.
        Hän osasi mennä minuun itseeni, ja osasi lukea minua kuin avointa kirjaa..
        Hän kertoi, mistä pidän, mistä olen kiinnostunut, ja mikä minua houkuttaa.
        vain muutaman kyselyn hän teki.
        Olen nyt juuri siinä tilanteessa, jonka hän kertoi minulle tapahtuvan, eikä siinä kauaa mennytkään, kun se tapahtui. Ehkä muutamia kuukausia.
        Olen ajatellut soittaa hänelle uudelleen..... nyt pari muuta asiaa askarruttaa..

Toinen hyvä on Pirjo Juvonen. Suosittelen lämpimästi häntäkin.

• miemm
        suomenakka kirjoitti:

soitin kaarinalle hiukan yli vuosi sitten.
        Hän osasi mennä minuun itseeni, ja osasi lukea minua kuin avointa kirjaa..
        Hän kertoi, mistä pidän, mistä olen kiinnostunut, ja mikä minua houkuttaa.
        vain muutaman kyselyn hän teki.
        Olen nyt juuri siinä tilanteessa, jonka hän kertoi minulle tapahtuvan, eikä siinä kauaa mennytkään, kun se tapahtui. Ehkä muutamia kuukausia.
        Olen ajatellut soittaa hänelle uudelleen..... nyt pari muuta asiaa askarruttaa..

Toinen hyvä on Pirjo Juvonen. Suosittelen lämpimästi häntäkin.

Kaarina Kristallisilta on yhtä kuin Jaana Vuorisalo eli yksi ja sama henkilö.Hoksasin tuon kun surffailin netissä.Eli tuo Kristallisilta on vain "taiteilijanimi".

• unennäkijä-62
        miemm kirjoitti:

Kaarina Kristallisilta on yhtä kuin Jaana Vuorisalo eli yksi ja sama henkilö.Hoksasin tuon kun surffailin netissä.Eli tuo Kristallisilta on vain "taiteilijanimi".

hyvät hykkyrät, totta kai se on taiteijanimi... senhän nyt sanoo jo järkikin =)

• Anonyymi

Itselleni ei tiennyt aikoinaan mitään. Jäi mieleen kun asiat menivät päin vastoin kuin sanoi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4908
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3349
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      20
      2602
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1675
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1336
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1302
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      217
      1067
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      985
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      875
    Aihe