mitä puoliautomaatti

12/98

mitä puoliautomaatti 12/89 haulikoita löytyy hinta haarukasta 500-2000e vain 12/89

6

1006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gegrgr

      Benelli Super Black Eagle 2 on mielestäni paras valinta. Tosin hinta on budjettisi yläpäässä.

      • kaan

        ostamaan benelliä.mulla on juuri tuo pyssy ja olen todella kivisentien kulkenu että opin ampumaan sillä.siinä on muista merkeistä poikkeava tähtäinkisko ja siihen ei opi.89:llä ei tee yhtään mitään.se on tehottomin panos minkä haulikkoon saa,se ei tapa.kuvioa et saa kohdalleen normi supistajilla ja vaan kahdella paukku merkillä muutenkaan.


      • mitä saa,
        kaan kirjoitti:

        ostamaan benelliä.mulla on juuri tuo pyssy ja olen todella kivisentien kulkenu että opin ampumaan sillä.siinä on muista merkeistä poikkeava tähtäinkisko ja siihen ei opi.89:llä ei tee yhtään mitään.se on tehottomin panos minkä haulikkoon saa,se ei tapa.kuvioa et saa kohdalleen normi supistajilla ja vaan kahdella paukku merkillä muutenkaan.

        no mistähän se johtuu kun minä ensikerran testasin
        89 patruunaa 50 metristä puolen millin peltiin niin
        se oli kuin kiväärillä paskaksi ammuttu ja peitto
        mainio, haulikkoni on korkeakiskoinen benelli
        mikä on todella erinomainen ampua elikkä
        ettei vaan olisi itselläsi sinulle täysin sopimaton
        ase.


      • ei merkki tee hyvää
        mitä saa, kirjoitti:

        no mistähän se johtuu kun minä ensikerran testasin
        89 patruunaa 50 metristä puolen millin peltiin niin
        se oli kuin kiväärillä paskaksi ammuttu ja peitto
        mainio, haulikkoni on korkeakiskoinen benelli
        mikä on todella erinomainen ampua elikkä
        ettei vaan olisi itselläsi sinulle täysin sopimaton
        ase.

        siitä hän se johtuu kun valehtelet.kaikki sen tietää että siinä 89:ssä on pienin lähtönopeus ja huonoin upottavuus.upottavuus on koko haulikon suola.tosi on se et 89:llä voi haulikokoa kasvattaa peittoa menettämättä ja sitä kautta saada siitä tehokkaampi kun pienemmät panokset. blageagle 2:seen ei löydy kuvio antavaa panosta 89:lle sylinteri supistusta tiukemmilla supistuksilla ja sylinterillä 30m päässä haulit on jo 80cm levällään.onhan sillä hyvä keskelle parvea ampua.


      • ?????
        ei merkki tee hyvää kirjoitti:

        siitä hän se johtuu kun valehtelet.kaikki sen tietää että siinä 89:ssä on pienin lähtönopeus ja huonoin upottavuus.upottavuus on koko haulikon suola.tosi on se et 89:llä voi haulikokoa kasvattaa peittoa menettämättä ja sitä kautta saada siitä tehokkaampi kun pienemmät panokset. blageagle 2:seen ei löydy kuvio antavaa panosta 89:lle sylinteri supistusta tiukemmilla supistuksilla ja sylinterillä 30m päässä haulit on jo 80cm levällään.onhan sillä hyvä keskelle parvea ampua.

        kuvio ja upottavuus kun typerykset kuvittelevat näillä voivan ampua
        hevon perseeseen asti.


    • mosse835

      no tuota halpa ja hintalaatu suhteeltaan hyvä on mossberg 935 muistaakseni maksaa jotain 650e, mutta jos haluat todella hyvän niin osta inertia toiminen puoliautomaatti eli benelli tai beretta. benellillä on centro crio malli todella hyvä en muista paljo maksaa mutta en ole kuullut keltään valitusta ja lataa aikalailla kaikki panokset kiekkopaukuista lähtien beretalla on uus a400 xplor joka maksaa jotain 1700e jos muistan oikein ja eipä siitäkään ole valitusta kuulunu mutta en tiiä lataakose kiekkopaukkuja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3988
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2541
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      198
      1571
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe