Millainen minä horoskoopin mukaan olen, kun aurinkomerkkini on kaksoset, nouseva leijona ja kuu vaaka. (Aika hauska sattuma muuten, että äitini on leijona ja isäni vaaka auringoiltaan.)
Mutta en kauheasti näitä osaa tulkita, eli onko se aurinkomerkki mikä määrää perusluonteen vai miten ne menee? Olen kuullut vähän erilaisia selityksiä, ja nyt olen ihan pihalla...
Millainen...
2
732
Vastaukset
- Loistaa!
Minkälaisissa sosiaalisissa piireissä ja ympyröissä sinä liikut ja kuljet? Sosiaalisesti taitava, esillä oleva, tahtoo olla esillä. Parkettien loistava liikkuja. Kuinka paljon puhut, kuinka paljon kuuntelet? Kenties ihmiset tahtovat kuulla sinun puhuvan. He kuuntelevat ääntäsi. LP.
- olento olen
Olen yksinäinen. Sosiaalisesti en kovin taitava, enkä erikoisesti esillä, mutta tahtoisin kyllä olla. En osaa tanssia, mutta parketti on kyllä hyvä alusta pallopeleille. En puhu, mutta kuuntelen paljon. Ehkä ihmiset haluaisivat minun puhuvan enemmän. He kyllä yleensä kuuntelevat, kun puhun.
Arvelinkin että jotain tällaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 521062
- 72975
- 58893
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 106872
- 45869
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820