Alakerran naapurismies on löytänyt äänekkään naisen. Onkohan naisessa huonon näyttelijän vikaa, kun pitää voihkia ja huutaa helvetin kovaa, kun harrastavat seksiä... Onneksi seksisessioita ei ole joka yö (ei edes joka viikko!), mutta silti käy vähän ärsyttää kun alakerrasta kuuluu AAAA-AAAA-AAAAAAAA AH-AH-AAAA. AAAAAAAAAA. AA-AA-AAAA-AAAAAA. AH-AH-AH-AH-AH. En pysty nukkumaan heidän seksileikkiensä aikana ja joskus herään siihen aamuyöllä. Mitä tässä tilanteessa voi oikein tehdä? Soittaa poliisille "naapurini nai"? Heh heh.
Sitten toinen erittäin tyhmä kysymys: voiko poliisin soittaa, jos naapuri metelöi keskellä yötä? No, varmaan voi, mutta... tuntuu niin vähäpätöiseltä syyltä... Tämä samainen alakerran mies soittaa välillä musiikkia yöllä ihan helvetin kovaa ja soittoa saattaa kuulua montakin tuntia. En ole vielä soittanut poliisia, kun olen aina ajatellut "ei se kauan enää...". Nyt olen sen verran kypsynyt meluun ja seksiääniin, että meinaa soittaa poliisit seuraavan kerran kun musiikki pauhaa. Mutta tuleeko minulle vaikeuksia, jos melu on lakannut siinä vaiheessa, kun poliisi saapuu, JOS saapuu? Ja miten ulko-oven avaaminen hoituu poliisitilanteissa? Pitääkö minun mennä avaamaan ovi?
Naapurin äänekkäät aktit ja muu melu
7
1042
Vastaukset
- sen postiluukkuun
ja kerro siinä että äänet kuuluu
- KaroliinaS90
Kannattaa tosiaan pudottaa lappu asiasta heille luukusta ennekuin soittaa poliisit.Minä raapustin lapun juuri noista samoista häiritsevistä äänistä,mutta eipä ollut sanottavammin apua,ennekuin saivat lapsen mikä on vaimentanut äänet tätänykyä onneksi kokonaan.Nolotti kun oma lapsi kyseli minulta mitä toi ääntely on...
- pöis
KaroliinaS90 kirjoitti:
Kannattaa tosiaan pudottaa lappu asiasta heille luukusta ennekuin soittaa poliisit.Minä raapustin lapun juuri noista samoista häiritsevistä äänistä,mutta eipä ollut sanottavammin apua,ennekuin saivat lapsen mikä on vaimentanut äänet tätänykyä onneksi kokonaan.Nolotti kun oma lapsi kyseli minulta mitä toi ääntely on...
seinästä aika paperia seinät teilläkin ite poika miehenä pyöritän monta akkaa viikkoon ihan uhallakin ja mun luona saa voihkia että naapuria viduttaa aattelin jos 18 kesäsen taikun ottas autoo pesemään tohon pihalle itte 30 köriläs
- olla.......
pöis kirjoitti:
seinästä aika paperia seinät teilläkin ite poika miehenä pyöritän monta akkaa viikkoon ihan uhallakin ja mun luona saa voihkia että naapuria viduttaa aattelin jos 18 kesäsen taikun ottas autoo pesemään tohon pihalle itte 30 köriläs
korva seinässä,kuuluu ihan ilman kuunteluita! Nolottaa jos on vaikka vieraita ja alkaa semmonen huuto että ei oo mitään rajaa....
70-luvulla rakennetut talot on ihan pahveja. - oomami
olla....... kirjoitti:
korva seinässä,kuuluu ihan ilman kuunteluita! Nolottaa jos on vaikka vieraita ja alkaa semmonen huuto että ei oo mitään rajaa....
70-luvulla rakennetut talot on ihan pahveja.pistä sävelradio vähän kovemmalle niin ei kuulu nahkojen lätinä
- kiitos ei
olla....... kirjoitti:
70-luvulla rakennetut talot on ihan pahveja.meillä noi äänet kuulu ts. naapurit ei taida nu..a. Mutta muuten kyllä elämänääniä joskus kuuluu.
- Bye bye affhole
Meillä oli täsmälleen samanlainen naapuri. Voit soittaa poliisit melun takia, mutta järkevämpää olisi valittaa säännöllisesti ja kirjallisesti isännöitsijälle. (Pelkkä öisen musiikin soitto ja yleinen metelinpito riittää, erikseen ei voihkimisesta tarvitse raportoida.) Juttele myös muitten naapuriesi kanssa heidän tunnelmistaan. Johdonmukaisuus ja sitkeys palkitaan, ääliölle tulee lopulta lähtö. Tsemppiä, ymmärrän erittäin hyvin, mitä joudut sietämään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006514
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313890törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303305Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3781783- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471043Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11920- 42889