Lähteekö terän kiinnityspultti irti vain raa'alla voimalla vai löytyykö niksejä? Onko normaali kierre vai vastakierre?
Jonseredin kone itsevetävä, normaali kone kyseessä.
Ruohonleikkurin terän irroitus?
10
16189
Vastaukset
- avain kiinni
ja aukaise, kyllä ne käsipelillä lähtee, ja normaali kierre
- pyörimissuunnasta.
Riippuu koneen pyörimissuunnasta. Mulla oli normaali kierre. Muista irrottaa tulpanhattu kun häärit terän kimpussa ettei vahingossakaan iske näpeille.
- Anonyymi
Tulpanhatun irrottaminen estää vain käyntiinlähdön, mutta ei sitä todennäköisempää terän pyörähdystä, joka tulee puristusten takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulpanhatun irrottaminen estää vain käyntiinlähdön, mutta ei sitä todennäköisempää terän pyörähdystä, joka tulee puristusten takia.
Höh taas.
- mutteri auki
siihen suuntaan mihin terä pyörii. Katsottuna altapäin.
- ...
.. pyssy kätevin... parisekuntia ja auki... eikä nylväänny pultti.
- Anonyymi
onko ruohonleikkurin irroituksesta videota
- Anonyymi
Jännäkakka housuissa odottaa Videota vaikka leikkuri irtoaa ilmankin.
- Anonyymi
Oli jo aika tämä aloitus nostaa ihan aktivointiviikkojen kunniaksi !
- Anonyymi
lekaa ja rautakankea niillä lähtee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6278297Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3503199Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4182242- 1281347
- 311323
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151255Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091181- 931113
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651075- 46933