Olipa muutamia kärsimättömiä järkkäreitä meillä täälä Kalajoella. Juhlijat vähenee, jos heitä kohdellaan törkeästi. Ei sentään pilata ihmisten juhlanviettoa.
Kalajoki
3
747
Vastaukset
- Kurjimus1
No tarviiko niille erikseen mennä päätänsä aukomaan ja häiritsemään niiden töitä?
Näin kyllä kuinka ihmiset saivat komeitakin lentoja mentyään ensin aukomaan päätänsä, hypittyään aitojen yli, käytyään päälle jne. Mutta nehän oli niiden omia valintoja ja lopputulos nyt oli odotettavissakin...
Minulla ei pahaa sanottavaa tämän vuoden järkkäreistä, vaikuttivat todella ammattimaisilta verrattuna moneen muuhun festariin.- fdksl
olen samaa mieltä edellisen kanssa. paitsi en nähnyt yhteenottoja järjestymiesten kanssa vaikka olin to-su saapastyöntekijät näyttivät olevan ystävällisiä uupuneille. hauskaa oli kylmyydestä huolimatta, noh jos ens vuonna olis lämpimämpää. ja tukiainen oli hauska lisä.
fdksl kirjoitti:
olen samaa mieltä edellisen kanssa. paitsi en nähnyt yhteenottoja järjestymiesten kanssa vaikka olin to-su saapastyöntekijät näyttivät olevan ystävällisiä uupuneille. hauskaa oli kylmyydestä huolimatta, noh jos ens vuonna olis lämpimämpää. ja tukiainen oli hauska lisä.
Hienot festarit, mahtavaa oli. Hemmetin kylymä vaan oli. Tänne uudestaan =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221