Olipa muutamia kärsimättömiä järkkäreitä meillä täälä Kalajoella. Juhlijat vähenee, jos heitä kohdellaan törkeästi. Ei sentään pilata ihmisten juhlanviettoa.
Kalajoki
3
854
Vastaukset
- Kurjimus1
No tarviiko niille erikseen mennä päätänsä aukomaan ja häiritsemään niiden töitä?
Näin kyllä kuinka ihmiset saivat komeitakin lentoja mentyään ensin aukomaan päätänsä, hypittyään aitojen yli, käytyään päälle jne. Mutta nehän oli niiden omia valintoja ja lopputulos nyt oli odotettavissakin...
Minulla ei pahaa sanottavaa tämän vuoden järkkäreistä, vaikuttivat todella ammattimaisilta verrattuna moneen muuhun festariin.- fdksl
olen samaa mieltä edellisen kanssa. paitsi en nähnyt yhteenottoja järjestymiesten kanssa vaikka olin to-su saapastyöntekijät näyttivät olevan ystävällisiä uupuneille. hauskaa oli kylmyydestä huolimatta, noh jos ens vuonna olis lämpimämpää. ja tukiainen oli hauska lisä.
fdksl kirjoitti:
olen samaa mieltä edellisen kanssa. paitsi en nähnyt yhteenottoja järjestymiesten kanssa vaikka olin to-su saapastyöntekijät näyttivät olevan ystävällisiä uupuneille. hauskaa oli kylmyydestä huolimatta, noh jos ens vuonna olis lämpimämpää. ja tukiainen oli hauska lisä.
Hienot festarit, mahtavaa oli. Hemmetin kylymä vaan oli. Tänne uudestaan =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30311669
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304289On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145