Sain hyvän tuloksen paksuun, hilseäviin psoriläiskiin, kun kokeilin ihotautilääkärin neuvoa. Rasvaa lääkärin määrämällä (itse käytän daivobetiä) rasvalla laita lisäksi perusvoidetta ja sitten tuorekelmua päälle, anna olla tunti kelmu päällä. Toista muutaman kerran ja pidä taukoa ja taas uudestaan. Hilseinen läiskä pehmenee ja ajan mittaa vähenee ja häviää.
Minulle ainakin tepsii...
Tuorekelmu
5
3615
Vastaukset
- kelmujalka
Tuo daivobet ei ole tehonnut minulle, mutta kortisoni voide tai paksu perusvoide on auttanut paremmin. Sen jälkeen laitan kelmun ja pidän koko yön kelmua ja hieman helpottaa. Näin on työpäivisin ollut helpompaa tehdä arkiset askareet. Tosin tätä pitää tehdä jonkin aikaa sillä yksi tai kaksi kertaa ei ole minulle riittänyt.
Kelmu on hyvä keino. - Salisyyli
salisyylivaseliinia lainkaan? Se kelmu korvaa kaiketi sen kuorivan vaseliinin. Itse olen käyttänyt 20%:ta salisyylivaseliinia ja on auttanut. Lääkevoitteen laitan puhtaalle iholle sitten kun hilseplakki on irronnut..
- en käytä
En käytä salisyylivaseliinia ollenkaan. Daivobet ei minullakaan ilman perusvoideta ja kelmua tehoa. Aikaisempi mitä käytin, diprosalic tehos, mutta kun se ei kuulu kelan korvauspiiriin enään, lääkäri vaihtoi daivopettiin.
- ja käsiin
Oma hoitoni reilu pari vuotta sitten: merisuolakylpy, kuivatus ilman huuhtelua, rasvaus Ceridalilla tai Hamppurasvalla, muovipussit ja sukat päälle. Tunnin kuluttua pussit pois ja puuvillasukat ja hanskat käsiin. Hitaasti mutta varmasti kasvoi PPP:n rikkomiin käsiin ohut nahka , joka vähitellen normalisoitui.
Alussa pidin yön yli ja ihmettelin, kun iho on ihan pehmeä ja ns. maseroitunut. Onneksi tajusin ennenkuin se alkoi mätiä. Mitään lääkerasvoja en voinut käyttää. Ja olen ollut lähes oireeton lähes kaksi vuotta. Minä noudatan myös Paganon diettiä. - piri2
auttaa tehokkaasti psoriasikseen. Saa tilattua netistä LÄÄNEMAA apteekista ,jotain 23€prk. haisee moottoriöljylle mut on tehokasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716257- 1355648
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4733509Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1111892- 381296
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 681098
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471004Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110932Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54900