Morjes kaikille ja kiitos vastauksista jo etukäteen.
Eli olen internet alan yrittäjä ja olisin kiinnostunut perustamaan tulevan liiketoimintani Sveitsiin liiketoiminnan kansainvälisyyden ja myös uskottavuus syiden vuoksi.
Pärjään hyvin eglannin kielellä ja siksi kyselisinkin mitkä alueet sveitsissä ovat parhaita enlantia puhuvalle ja mitä kautta löytää asunnot parhaiten.
Ja vielä tiedustelisin ono kellä tietoa byrokratiasta Sveitsiin muuttoon ja liiketoiminnan perustamiseen liittyen.
Sveitsiin yrittäjäksi
2
704
Vastaukset
- jake008
Unohdin yhden asian haussa on myös mieluiten suomalainen mutta kuitenkin kansainvlisesti ja kielitaitoisesti pätevä ja edustava työntekiä. Aluksi sihteeriksi ja toiminnan kasvaessa mahdollisesti toimiston vastaavaksi. Hoitamaan päivittäisiä juoksevia asioita.
Viestiä voi laitta jake.sport[at]luukku.com- sveitsiläinen
Hyviä paikkoja laittaa yritys pystyyn ovat Zürich ja sen lähialueet kuten Schlieren ja Dietikon jne. Toinen alue on Geneve/Lausanne alue. Basel ja Bern ovat myös ihan hyviä paikkoja, ei ehkä niin kalliista aluetta kuten Zürich ja Geneve.
Sinne muuttaessa meet Gemeindehausiin tekemään muuttoilmoituksen.
Asunnon löydät sivulta www.homegate.ch
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449341
- 785872
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414356- 583875
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella563578Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313469- 472668
- 342192
- 402000