Terve
Mitä vie ja bensaa 2.4 l 107hp jeeppi? paljonko vääntöä ja kierrokset millä vetää hyvin? Mitä tuommoinen painaa ja millainen neliveto systeemi siinä on ? Kestääkö ajaa 400tkm? onko josain linkkiä missä on suomenkielellä tietoa kun en ossa yhtään englantia.
2.4 107hp kuluts?
10
1530
Vastaukset
- nypyttäjä
Mulla oli kulutus 9.6-10.6 välillä ,ajotapa rauhallinen. Vääntöä oli muistaakseni 225 ,mut ei mielyttänyt minua. Viitosvaihde ei sovi suomen rajoituksille. Varsinkin tavaraa mukana ollessa. Nelivetoa sais käyttää ainoastaan liukkaalla pinnalla. Kestävyydestä ei ole tietoa mulla vaihtoon mennessä ajettu 108 000 km. Sen se ainaski pelitti.
- stigu4
noin onneton vääntömomentti 2.4 litrasessa johan 1.4 l tsi vääntää 1500rpm 220n .ja millä kierroksilla?
- nypyttäjä
stigu4 kirjoitti:
noin onneton vääntömomentti 2.4 litrasessa johan 1.4 l tsi vääntää 1500rpm 220n .ja millä kierroksilla?
Jossai fiatissakin oli vastaavan kaltainen kone. Tais olla punto muistaakseni.Sellasiin noi koneet varmaan sopii,eihän niillä muutenkaan ajeta kauan.
- maglitegaivri
stigu4 kirjoitti:
saman aikakauden koneita keskenään! Ei olut jeepin 2.4 alku suunnitelu hetkellä 1.4 tsi koneita.
- Enpä tiennytkään
Voiko olla olemassa 2,4 litran konetta, jossa on vain sata heppaa?! Mahtaa poltella lientä järjettömästi, kun aina saa ajaa lämä tiskissä.
- jere8
olla muutenkin kauhea ajettava koko amerikanryskä
- kunnes
jere8 kirjoitti:
olla muutenkin kauhea ajettava koko amerikanryskä
taakse laittaa kallistuksenvakaajan. Sitten se ei enää ole kuten sun tojota.
- stigu1
kunnes kirjoitti:
taakse laittaa kallistuksenvakaajan. Sitten se ei enää ole kuten sun tojota.
laittas kiskoille se vois pärjätä mun -70 crownille
- että se
stigu1 kirjoitti:
laittas kiskoille se vois pärjätä mun -70 crownille
kannatti jättää kiskoille. Nyt ajelet sitten vaan bussilla.
- Molempien fani
No, no, tulevia lukijoita varten korjattakoon että se on 170 hp (tai 172). Ihan ilman viisasteluja. Toki esim. Toyota ottaa koneistaan ihan eri määrän heppoja litraa kohden (ja ovat silti kestäviä), mutta se nyt ei ole oleellisinta tässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö27810259K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2435969Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735414PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *955038Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193305Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe72692- 2142592
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.172424- 282244
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822187