Helppiä opinnäytteen aiheeseen

Jumissa

Olen opinnäytetyötä vaille valmis aikuislinjan laskentatoimen tradenomi, mutta nyt ei vaan ideariihi kuki tuon opinnäytetyön kohdalla. Pankkiala kiinnostaa, mutta ei vaan löydy mitään fiksua/toteutettavaa aihetta. Tuosta SEPA-uudistuksesta jo olin suunnitellut sen tekeväni, mutta olen kuulemma vuoden liian ajoissa ja nyt ei sitten tunnu löytyvän sopivaa aihetta. Markkinasuunnitelman voisin myös tehdä yhteen ravintola-alan yritykseen, mutta ei oikein osu kohdalleen suuntautumisen kanssa.

Oliskohan täällä jotain ideariiheä, joka keksis hyviä ideoita pankki- tai ravintola-alan aiheeksi. Ottaisin innolla vastaan:)

2

793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opinnäytetyöhösi

Onhan pankeilla muitakin juttuja kuin SEPA. Voisitko kuvitella tekeväsi esim. eri rahoituspalveluista. Eli mitä rahoituspalveluja pankeilla on tarjota. Tällanen tuli ainakin mieleen..

• ehdotusssss

Miksi ihmeessä et ota yhteyttä paikallisiin pankkeihin ja kysy heiltä jotain aihetta? Monet tahot ovat yleensä yhteistyöhaluisia, kun rohkeasti menee kysymään. Ei se ota jos ei annakkaan, mutta tärkeintä on, että yritit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      62
      4479
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      159
      3368
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2687
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2594
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      135
      2527
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1731
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1600
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      39
      1297
    Aihe